Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    X
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    xouras

    @xouras

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Ritswna!!!

    xouras Unfollow Follow

    Latest posts made by xouras

    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Ok.

      Οπότε, για να συνοψίσω να μη σας πρήζω κάθε λίγο κ λιγάκι, τα 2014 μοντέλα είναι με τα νικελ στη μούρη που κάνει σαν Χ?
      Απο εκεί και μετά έχει λυθεί το θέμα νομίζω έχω διαβάσει στο φορουμ
      (συγνώμη και πάλι παιδιά αλλά δεν θα ήθελα να διαθέσω ένα Χ.ΧΧΧ ποσόν για αυτοκίνητο & να προσθέσω +2.500 για ρεκτιφιέ, συν ότι δεν γνωρίζω τόσα πολλά για τα Yaris μέχρι να μπω εδω μέσα!)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xouras
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Xouras wrote:

      Καλημέρα παιδιά,
      παρακολουθώ εδω και κάμποσο καιρό το συγκεκριμένο topic, και επειδή πρόκειται να προχωρήσω κατα πάσα πιθανότητα μεσα στην εβδομάδα για αγορά αυτοκινήτου, ήθελα να ρωτήσω πως ξεχωρίζουμε το yaris με τα 87hp απο αυτό με τα 101?

      Γιατί απο ότι έχω καταλάβει ο 87άρης δεν βγάζει προβλήματα , am I right?

      Όχι ο 86ps δεν έχει πρόβλημα και είναι 1298cc.

      0 101 είναι σε μοντέλα απο 2008 και μετά και ειναι 1332cc. Ο 86 είναι 2008 και πριν.

      Τα κυβικά τα γράφουν οι άδειες κυκλοφορίας του οχήματος λογικά

      O 86 είναι έτσι εμφανισιακά:

      Ο 101 είναι έτσι εμφανισιακά:

      Ευχαριστώ πολύ sphinxgr
      Επειδή βλέπω κάποιες αγγελίες μοντέλα του '12 με 86-90 άλογα φαντάζομαι είναι άκυρες, και αυτά το 1,33 με τα 101 θα φορούν έτσι;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xouras
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Καλημέρα παιδιά,
      παρακολουθώ εδω και κάμποσο καιρό το συγκεκριμένο topic, και επειδή πρόκειται να προχωρήσω κατα πάσα πιθανότητα μεσα στην εβδομάδα για αγορά αυτοκινήτου, ήθελα να ρωτήσω πως ξεχωρίζουμε το yaris με τα 87hp απο αυτό με τα 101?
      Βγαίνει δλδ το 2012 μοντέλο με 2SZ-FE?
      Γιατί απο ότι έχω καταλάβει ο 87άρης δεν βγάζει προβλήματα , am I right?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      X
      xouras
    • RE: 5η ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ - 11,12/6/05

      Ο χρήστης nass έγραψε:
      To Ν/3 και το N/2 χωρίς το φίλτρο βγήκαν εκτός αγώνα μετά από αυτεπάγγελτο τεχνικό έλεγχο -που είναι στάνταρ διαδικασία του αγώνα. Τα 2 Ν/1 βγήκαν εκτός αγώνα μετά από ένσταση αντιπάλου τους.

      Τα 2 Ν/3 έχουν ίδια φτερά, δεν επιτρέπεται να 'πειραχθούν' αυτά (ούτε καν στο Α).

      Το 'μπορεί στον αγώνα να άνοιξε' δεν ισχύει. Είναι ευθύνη του αγωνιζόμενου να φτιάξει έτσι το αυτοκίνητό του ώστε ακόμα και αν 'ανοίξει' να είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων. Ασε που πιθανότατα δεν 'άνοιξε' Το ίδιο ισχύει για αναρτήσεις που 'κάθονται', βάρος που εξαφανίζεται (πχ. χρήση βενζίνης σαν έρμα) κοκ.

      Το αν 'παίζει ρόλο' μια παρανομία δεν έχει σημασία (θυμάστε που το 2002 βγήκαν εκτός από το ράλι Αργεντινής τα Peugeot λόγω 20 g ελαφρύτερων βολάν ?). Αν επηρεάζει θετικά την απόδοση (και ένα 'φαρδύτερο' αυτοκίνητο την επηρεάζει, έστω και λίγο), τότε είναι ουσιώδης και τιμωρείται με αποκλεισμό. Μην ξεχνάμε πως μιλάμε για αγώνες αυτοκινήτου, κατά συνέπεια ΟΛΑ έχουν σημασία, ιδίως όταν οι διαφορές είναι μερικά εκατοστά του δευτερολέπτου. Αν δεν επηρεάζει την απόδοση (όπως κάποια από αυτά που ανέφερε πριν ο APR) τότε είναι επουσιώδης και τιμωρείται ελαφρύτερα. Μόνο αυτές τις 2 δυνατότητες δίνουν οι κανονισμοί.

      Ευχαριστω για τις πληροφοριες!

      Για να μην μπερδευομαστε παιδια, δεν ειπα οτι ΞΕΡΩ το ενα, το αλλο το ταδε! Ειπα ΝΟΜΙΖΩ, η ΘΕΩΡΩ η κατι τετοιο! Ρωτωντας πας στην πολη!

      Τazio,
      ειναι το δευτερο post σου που δεν καταλαβαινω! Σορυ, ισως και να μαι βλακας, αλλα παλι δεν καταλαβα τι θες να πεις! (δεν ειρωνευομαι )

      Με τα φτερα τι ακριβως ηθελες να πεις γιατι δεν καταλαβα!

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      X
      xouras
    • RE: 5η ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ - 11,12/6/05

      Και κατι αλλο!

      Δεν ειδα κανεναν να αναφερει το γεγονος οτι ο Καταραμενος σβουριζε το RX-8 κοντα στον χωρο της εκδηλωσης και ΠΟΛΥ κοντα σε σταθυμευμενα αυτοκινητα (αγωνιστηκα και μη).
      Και μετα απο παρατηρηση του Φωτεινελλη σχετικα με αυτο που εκανε, δικαιολογηθηκε σε σχεση με το νουμερο των 'επι τοπου'.

      ΣΙΓΑ ΜΩΡΕ, ΜΙΑ ΣΒΟΥΡΙΤΣΑ ΚΑΝΑΜΕ...

      Καποιος πρεπει να του πει οτι εδω δεν ειναι ΒΟΥΤΑ.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      X
      xouras
    • RE: 5η ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ - 11,12/6/05

      Αν το λευκό είχε τα φτερά του κόκκινου δε θα ήταν σωστό.

      Φιλε τι ακριβως θες να πεις??

      Κι αν το δούμε από άλλη οπτική, ο Ξανθάκος κέρδισε και μετά έκανε την ένσταση

      να τα παρουμε απο την αρχή τα πραγματα αλλο ελεγχος αλλο ενσταση που δεν εγινε στην προκιμενη περιπτωση. απο τα λίγα που ξέρω όλα αυτά τα χρόνια που παρακολουθώ αγώνες μετα το τελος του αγωνα εχουν το δικαιωμα να μετρησουν καθε αυτοκινητο (υψος πλατος μηκος) ειδικα αν ειναι στις πρωτες θεσεις, οπως μετρηθηκε και του Ξανθακου χωρις να βρεθει κατι παρανομο. Αρα δεν παιζει το σεναριο ενστασης σχετικα με το λυσιμο του λευκου Ηοnda.

      Δηλαδή πόσο μεγάλο ήταν το κέρδος του από 6 χιλιοστά φάρδους? Φτάνουν για να τον κάνουν νικητή?

      Εχεις απολυτο δικιο φιλε.
      Νομιζω οτι για τοσο μικρο νουμερο, ειδικα στο πατημα του αυτοκινητου(γωνιες καμπερ) το αυτοκινητο θα πρεπε να μετριεται προτου κανει τον αγωνα, διοτι ειναι εφικτο απο καποιον κραδασμο να 'μεγαλωσουν' καπως οι μοιρες.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      X
      xouras
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr