Ο χρήστης nass έγραψε:
To Ν/3 και το N/2 χωρίς το φίλτρο βγήκαν εκτός αγώνα μετά από αυτεπάγγελτο τεχνικό έλεγχο -που είναι στάνταρ διαδικασία του αγώνα. Τα 2 Ν/1 βγήκαν εκτός αγώνα μετά από ένσταση αντιπάλου τους.
Τα 2 Ν/3 έχουν ίδια φτερά, δεν επιτρέπεται να 'πειραχθούν' αυτά (ούτε καν στο Α).
Το 'μπορεί στον αγώνα να άνοιξε' δεν ισχύει. Είναι ευθύνη του αγωνιζόμενου να φτιάξει έτσι το αυτοκίνητό του ώστε ακόμα και αν 'ανοίξει' να είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων. Ασε που πιθανότατα δεν 'άνοιξε' Το ίδιο ισχύει για αναρτήσεις που 'κάθονται', βάρος που εξαφανίζεται (πχ. χρήση βενζίνης σαν έρμα) κοκ.
Το αν 'παίζει ρόλο' μια παρανομία δεν έχει σημασία (θυμάστε που το 2002 βγήκαν εκτός από το ράλι Αργεντινής τα Peugeot λόγω 20 g ελαφρύτερων βολάν ?). Αν επηρεάζει θετικά την απόδοση (και ένα 'φαρδύτερο' αυτοκίνητο την επηρεάζει, έστω και λίγο), τότε είναι ουσιώδης και τιμωρείται με αποκλεισμό. Μην ξεχνάμε πως μιλάμε για αγώνες αυτοκινήτου, κατά συνέπεια ΟΛΑ έχουν σημασία, ιδίως όταν οι διαφορές είναι μερικά εκατοστά του δευτερολέπτου. Αν δεν επηρεάζει την απόδοση (όπως κάποια από αυτά που ανέφερε πριν ο APR) τότε είναι επουσιώδης και τιμωρείται ελαφρύτερα. Μόνο αυτές τις 2 δυνατότητες δίνουν οι κανονισμοί.
Ευχαριστω για τις πληροφοριες!
Για να μην μπερδευομαστε παιδια, δεν ειπα οτι ΞΕΡΩ το ενα, το αλλο το ταδε! Ειπα ΝΟΜΙΖΩ, η ΘΕΩΡΩ η κατι τετοιο! Ρωτωντας πας στην πολη!
Τazio,
ειναι το δευτερο post σου που δεν καταλαβαινω! Σορυ, ισως και να μαι βλακας, αλλα παλι δεν καταλαβα τι θες να πεις! (δεν ειρωνευομαι )
Με τα φτερα τι ακριβως ηθελες να πεις γιατι δεν καταλαβα!