Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επισημο thread: GP Καναδα
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επισημο thread: GP Καναδα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 5 / 7
    Formula 1
    39
    127
    340
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgetabs last edited by

      Ο χρήστης JarnoT έγραψε:

      Δηλαδή ο GF, σε κάθε GP γράφει κατά μέσο όρο 31.5 km παραπάνω από τον FA, και για να το κάνουμε λιανά, γράφει 8 km περίπου παραπάνω σε κάθε περίοδο δοκιμών (4 περίοδοι), δηλ. ΟΥΤΕ 2 ΓΥΡΟΥΣ παραπάνω!!! Μα φυσικά, 2 γύροι είναι υπόθεση, εεεεεεε??????????

      ΔΙΑΦΟΡΑ 31,5 km ανά αγώνα, δηλαδή 63 km ανά κινητήρα, για κινητήρες που αντέχουν κάπου στα 1000 χμ...

      Στοιχεία της ομάδας δεν έχει κανείς μας, άλλος όμως θα πει πως δεν τρέχει τίποτα, άλλος θα πει πως αρχίζει να εξηγείται γιατί χαλάει του ενός το μονοθέσιο και όχι του άλλου...

      (Μην ψάχνεις τι λέω εγώ, τον Αλόνζο τον γουστάρω όσο και τον Φίζικο, τον Μπριατόρε είναι απου τόσα χρόνια μετά ακόμα δεν αντέχω...)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgetabs last edited by

        Ο χρήστης teodor_v έγραψε:

        Και όσο για το ότι ρίξανε τον Monto ο Kimi δήλωσε ότι τον κάλεσαν στα πιτ πρίν το SC!

        Πριν το SC ίσως, αλλά πριν ξεζαντάρει ο Μπάτον σε σημείο που φώναζε πως ΘΑ έρθει το SC;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          staavros last edited by

          Εν συντομία και οι δικές μου απόψεις για όσα τέθηκαν:

          Ξεκάθαρα team orders από McLaren, σωστά εφαρμόστηκαν, και σωστά πήγαν να τις καλύψουν με άκομψο τρόπο, καθώς υπάρχει ο σχετικός γελοίος κανονισμός. Καταρρίφθηκε ένας μύθος ότι 'η McLaren δεν είναι Ferrari' που για 'μένα δεν ίσχυε ποτέ. Σίγουρα λίγο άδικο για Monty, αλλά θα έπρεπε να καταλάβει πιστεύω.

          Η διαφορά στα km δοκιμών στη Renault με βάση την ανάλυση του φίλου JarnoT κι εμένα μου φαίνεται, αν και όχι τεράστια, υπολογίσιμη και ίσως σημαντική.

          Καλύτερος συνολικά σαν οδηγός ο Kimi. Πολύ εύκολα λύγισε στην πίεση του Montoya o Alonso. Θα μου πείτε στην Imola άλλα έδειξε, αλλά 1 στα 2 δε μου φαίνεται πολύ καλό ποσοστό. Αναμένουμε τυχόν βελτίωσή του βέβαια. Α, και μπράβο στον Κολομβιανό βέβαια.

          Δε νομίζω να τίθεται θέμα κλεισίματος του Monty στον Shumi.

          Καλύτερες οι Ferrari, αν και σίγουρα όχι εντυπωσιακές. Απέφυγαν τελείως τα λάθη, σε εναν αγώνα που αν δεν κάνω λάθος καμμία άλλη ομάδα δεν το κατάφερε αυτό. Είναι κι αυτό ένα ποιοτικό στοιχείο.

          Κάτι να γίνει με τον κανονισμό που ορίζει τα όρια των διαστάσεων των αεραγωγών των φρένων. Τίθεται πια θέμα ασφάλειας στον συγκεκριμένο αγώνα και φάνηκε τα 2 τελευταία χρόνια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mschumacher last edited by

            Η προσωπική μου άποψη έχει ως εξής.

            1. Νομίζω πως και οι άλλες μεγάλες ομάδες θα έδιναν τις ίδιες εντολές με αυτές που έδωσε η Μκλάρεν στο Καναδά. Αυτό τους συμφέρει για να πάρει ο Κιμι το μέγιστο αριθμό βαθμών. Εδώ να τονίσω ότι πρόσφατα στέλεχος της ομάδας (δυστυχώς δεν έχω τη δήλωση μπροστά μου) ότι αν χρειαστεί θα χρησιμοποιήσουν «εντολές» για να βοηθήσουν τον Κίμι.Η ομάδα έχει χρησιμοποιήσει και παλιότερα εντολές - δε μπορώ να καταλάβω που είναι η έκπληξη.

            2. Η περίπτωση της βρώμικης δουλειάς που κάνει ο Φισικέλα πλέον δεν ισχύει αφού στους 2+ τελευταίους αγώνες και οι 2 οδηγοί δεν έχουν σοβαρή διαφορά γύρων στα ελεύθερα δοκιμαστικά.

            3. Έχετε πάρει υπόψη σας το γεγονός ότι μπορεί ο Αλόνσο γράφοντας λιγότερους γύρους να είναι ταχύτερος του Φισικέλα κάτι που όντως συμβαίνει? Γιατί λοιπόν ο Αλόνσο να βγει να «γράψει» παραπάνω γύρους? Θα το κάνει μόνο όταν απειλείται από άλλους οδηγούς – και όντως αυτό συμβαίνει πραγματικά. Από τη στιγμή που έκλεισε τη διαφορά η Μκλάρεν ο Αλόνσο γράφει αρκετούς πλέον γύρους στα δοκιμαστικά.

            4. Τα προβλήματα που παρουσιάζονται στο Ρούμπενς δε είναι από κάποια αδιαφορία της ομάδας διότι μη ξεχνάτε ότι και ο Κιμι είχε περισσότερα προβλήματα κατά καιρούς από τους team mates του. Προσέχουν λιγότερο το Κίμι? Δε νομίζω.

            5. Η Φεράρι έχει πολύ δρόμο ακόμα και θεωρώ κάποιες δηλώσεις που είδα από στελέχη της ομάδας ότι μικρύνει τη ψαλίδα γελοίες αφού αν δεν αντιμετώπιζαν προβλήματα οι άλλοι, θα είχαμε τερματίσει αρκετά δευτ. πίσω από τον ανταγωνισμό

            6. Το μόνο για το οποίο χάρηκα ήταν που είδα τα κατεβασμένα μούτρα του αλαζόνα Μπριατόρε μετά την εγκατάλειψη του Αλόνσο. Ο ίδιος δήλωσε πρόσφατα ότι δεν θέλουν να κερδίζουν συνέχεια διότι αν κερδίζουν θα είναι «as unpopular as Ferrari» αυτά ακριβώς ήταν τα λόγια του. Οπότε γιατί στενοχωρήθηκε εχτές?

            7. Τα οδηγικά λάθη συμβαίνουν και καλό είναι να μην βγάζετε βιαστικά συμπεράσματα. Ο Κίμι δήλωσε στη συνέντευξη τύπου (κάτι που δε το έδειξε ο Αλφα) έκανε οδηγικό λάθος 4 γύρους πριν το τέλος όταν πιεζόταν από τον ΜΣ βγαίνοντας στο γρασίδι στη 4η στροφή (νομίζω μετά το 1ο χρονομετρημένο sector) με τη διαφορά ότι δε του κόστισε.... Το λάθος..... λάθος όμως... Του μοντόγια και του αλόνσο του κόστισαν σε διαφορετικό βαθμό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              raikkonen last edited by

              Ας προσθέσω και εγώ κάποια πράγματα.

              Σχετικά με τις εντολές δεν είμαι και υπέρμαχος τους είχα ενοχληθεί με τα περιστατικά στην Αυστρία. Η φάση στην οποία εγινε το περιστατικό με τις McLaren σίγουρα μυρίζει teamorders αλλά δεν συγκρίνεται και με την Αυστρία.

              Σχετικά με το λάθος του Κίμι δεν το ήξερα αλλά δεν αναφέρθηκε ότι σύμφωνα με δηλώσεις του ίδιου (πάντα με τις σχετικές επιφυλάξεις όταν γίνονται ανεξαρτήτως οδηγού/ομάδας) αντιμετώπιζε πρόβλημα στο τέλος με το τιμόνι και για να πηγαίνει ευθεία το είχε στριμμένο!

              Τώρα ειπώθηκε ότι οι McLaren δεν είναι πια ταχύτερες. Στην αρχή αυτό έδειχναν. Πριν το 1ο πιτ στοπ άρχιζαν να πιέζουν ανελέητα, αργότερα όταν ήταν μόνες τους (χωρίς ρενώ) τους δόθηκε εντολή (σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα της McLaren) να κόψουν το ρυθμό και να φέρουν τα αυτοκίνητα για το 1-2, McLaren έκανε τον ταχύτερο γύρο (δεν είναι πάντα αξιόπιστο κριτήριο βέβαια - συμπληρωματικό κυρίως) και τέλος όπως προανέφερα φαίνεται ότι αντιμετώπιζε πρόβλημα με το τιμόνι του ο Φιλανδός.

              Σχετικά με τον Αλόνσο ναι μου είναι αντιπαθής γιατί είναι αλλαζόνας αλλά μάλλον παρεξηγήσατε τα λεγόμενά του κατά τη διάρκεια του αγώνα. Είπε ότι ήταν πιο γρήγορος από τον Φίσι και ρωτούσε τι να κάνει!!! Ήταν γεγονός ότι ήταν πιο γρήγορος και θα τον έφτανε άρα θα έπρεπε να ξέρει τη θέση της ομάδας η οποία φυσικά του είπε ότι αν ποιο γρήγορος να τον περάσει!

              Και κάτι τελευταίο. Πέρα από το γεγονός ότι η 'τύχη' φαίνεται να του επέστρεψε του Κίμι ότι του 'στέρησε' στον προηγούμενο αγώνα το ίδιο συναίβει κατά κάποιο τρόπο και στον Αλόνσο. Αυτός δεν πανυγύριζε αλαζονικά για την 4η νίκη που μάλιστα χάρηκε περισσότερο επειδή αυτός 'πίεζε' τον Κίμι και έγινε το μοιραίο? Τώρα τι είναι που τα λούστηκε με το ίδιο νόμισμα? Τι είναι η μοίρα όμως ε?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                ody_xanthi last edited by

                Από το rally.gr: 'ο Μοντόγια τόνισε ότι δεν είδε το κόκκινο φως.'

                Είναι δυνατόν να είναι αλήθεια; Βγαίνοντας από τα πιτς φαίνεται καθαρά να φρενάρει στο σημείο που είναι το φανάρι τόσο που σχεδόν σταμάτησε. Γιατί το έκανε αν δεν είδε το κόκκινο φώς; Απ την άλλη αν το έβλεπε και πέρασε μη γνωρίζοντας τις συνέπειες θα το παραδεχόταν;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Εγώ πιστεύω πως με τα νεύρα που θα είχε θα τα έβλεπε ΟΛΑ κόκκινα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    go_for_pole last edited by

                    Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                    Θα εχει ενδιαφερον (και σημασια για το Πρωταθλημα) να δουμε αν και ποσους βαθμους θα μπορεσουν (ή θα τους επιτραπει) να 'κοψουν' οι 2 team mates των FA και KR.

                    Εδω ειναι ολα τα λεφτα... Το αστειο με την εξελιξη του πρωταθληματος ειναι οτι οι δυο πιτσιδες απεκτησαν ενα καπως πλασματικο προβαδισμα στην μαχη του τιτλου. Και λεω πλασματικο γιατι δεν αποκτηθηκε απο ταχυτητα οπως εκανε ο MS εναντι του RB, αλλα απο απιθανα γεγονοτα μαζι με δοσεις τυχης. Σαφως ολα αυτα ειναι μερος του παιχνιδιου, ομως οπως και να το κανουμε θα ειναι πιο δυσκολο τοσο για τον Monty οσο και για τον Fisico να δεχτουν β' ρολο απο τοσο νωρις. Στο μυαλο τους η υποθεση τιτλος δεν πρεπει να εχει αποκλειστει, οχι τοσο με βαση τη βαθμολογια, οσο με το γεγονος οτι ο αντιπαλος δεν τους εχει αποτελειωσει. Ολα αυτα θα φερουν τις ομαδες σε δυσκολη θεση και σιγουρα εχουμε να δουμε πολλα αγαπημενα που ειχαμε ξεχασει τα τελευταια χρονια. Καυγαδες, παθη, ιντριγκες και κυνικες συμπεριφορες.

                    Μμμμ the plot thickens

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jarnot last edited by

                      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                      ΔΙΑΦΟΡΑ 31,5 km ανά αγώνα, δηλαδή 63 km ανά κινητήρα, για κινητήρες που αντέχουν κάπου στα 1000 χμ...

                      Η διαφορά στα km δοκιμών στη Renault με βάση την ανάλυση του φίλου JarnoT κι εμένα μου φαίνεται, αν και όχι τεράστια, υπολογίσιμη και ίσως σημαντική.

                      Αν παρατηρήσετε, όμως πιο προσεκτικά, η διαφορά στον αριθμό γύρων των δύο οδηγών είναι κυρίως στις δοκιμές του Σαββάτου, δοκιμές στις οποίες δίνεται περισσότερο βάση στο στήσιμο του μονοθεσίου για τον αγώνα, ενώ από τα δεδομένα της Παρασκευής είναι που αποφασίζεται η γόμα των ελαστικών. Τις Παρασκευές, όμως, οι διαφορές μεταξύ τους είναι ελάχιστες, με άλλα λόγια, αν ο Fisi κάνει περισσότερους γύρους, αυτοί είναι το Σάββατο, ίσως γιατί εκείνος τους χρειάζεται για το στήσιμο του μονοθεσίου του. Δε του φταίει κανένας γι' αυτό.

                      Και τέλος, δε διαφώνω ότι η Renault και ο Briatore σπρώχνουν Alonso, όπως ακριβώς τον έσπρωξαν και πέρσι. Είναι το μεγαλύτερο περιουσιακό τους στοιχείο (και το καλύτερο, εδώ που τα λέμε) και το προσέχουν αναλόγως. Σε καμία όμως περίπτωση δεν χαντακώνουν τον GF. Και μάλιστα φέτος που επισήμως χτυπάνε πρωτάθλημα κατασκευαστών. Αστείο δεν θα ήταν??

                      Το όλο θέμα είναι όπως περίπου το είπε ο mschumacher

                      1. Η περίπτωση της βρώμικης δουλειάς που κάνει ο Φισικέλα πλέον δεν ισχύει αφού στους 2+ τελευταίους αγώνες και οι 2 οδηγοί δεν έχουν σοβαρή διαφορά γύρων στα ελεύθερα δοκιμαστικά.

                      2. Έχετε πάρει υπόψη σας το γεγονός ότι μπορεί ο Αλόνσο γράφοντας λιγότερους γύρους να είναι ταχύτερος του Φισικέλα κάτι που όντως συμβαίνει? Γιατί λοιπόν ο Αλόνσο να βγει να «γράψει» παραπάνω γύρους? Θα το κάνει μόνο όταν απειλείται από άλλους οδηγούς – και όντως αυτό συμβαίνει πραγματικά. Από τη στιγμή που έκλεισε τη διαφορά η Μκλάρεν ο Αλόνσο γράφει αρκετούς πλέον γύρους στα δοκιμαστικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dv1976 last edited by

                        Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:

                        Σχετικά με τον Αλόνσο ναι μου είναι αντιπαθής γιατί είναι αλλαζόνας αλλά μάλλον παρεξηγήσατε τα λεγόμενά του κατά τη διάρκεια του αγώνα. Είπε ότι ήταν πιο γρήγορος από τον Φίσι και ρωτούσε τι να κάνει!!! Ήταν γεγονός ότι ήταν πιο γρήγορος και θα τον έφτανε άρα θα έπρεπε να ξέρει τη θέση της ομάδας η οποία φυσικά του είπε ότι αν ποιο γρήγορος να τον περάσει!

                        Και κάτι τελευταίο. Πέρα από το γεγονός ότι η 'τύχη' φαίνεται να του επέστρεψε του Κίμι ότι του 'στέρησε' στον προηγούμενο αγώνα το ίδιο συναίβει κατά κάποιο τρόπο και στον Αλόνσο. Αυτός δεν πανυγύριζε αλαζονικά για την 4η νίκη που μάλιστα χάρηκε περισσότερο επειδή αυτός 'πίεζε' τον Κίμι και έγινε το μοιραίο? Τώρα τι είναι που τα λούστηκε με το ίδιο νόμισμα? Τι είναι η μοίρα όμως ε?

                        Δυσκολευομαι να κατανοησω την ευκολια με την οποια εσυ (και οχι μονο) χαρακτηριζετε αλλαζονα καποιον επειδη απλα λεει το προφανες. Νομιζω οτι μπερδευεις την πιστη καποιου στις δυνατοτητες του με αλλαζονια. Δηλαδη πρεπει να κλαιει ρε παιδια ο Αλονσο μετα απο τις νικες? Η να αυτομαστιγωνεται στο podium? Επειδη δεν εχω λεξικο προχειρο αμα 8ες γραψε την ετυμολογια του αλλαζονα και μετα πες μας γιατι ο Αλονσο αποτελει παραδειγμα... Για να μην παρεξηγηθω ΔΕΝ θελω να παρει το πρωταθλημα η Ρενω και ο Αλονσο (για λογους ασχετους με τον Αλονσο) αλλα αλλο το ενα και αλλο το αλλο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          teodor_v last edited by

                          Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:

                          Και κάτι τελευταίο. Πέρα από το γεγονός ότι η 'τύχη' φαίνεται να του επέστρεψε του Κίμι ότι του 'στέρησε' στον προηγούμενο αγώνα το ίδιο συναίβει κατά κάποιο τρόπο και στον Αλόνσο. Αυτός δεν πανυγύριζε αλαζονικά για την 4η νίκη που μάλιστα χάρηκε περισσότερο επειδή αυτός 'πίεζε' τον Κίμι και έγινε το μοιραίο? Τώρα τι είναι που τα λούστηκε με το ίδιο νόμισμα? Τι είναι η μοίρα όμως ε?

                          Πόσο τέλεια το έθεσες όμως....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nick last edited by

                            Μπράβο στον Κιμι και στην Μακ Λαρεν γιατί δείχνει οτι θα παλέψει με νυχια και με δοντια για τα πρωταθλήματα και υστερα απο αυτήν την νίκη προβλέπω ενα συναρπαστικό τέλος. Οσο για τον Αλόνσο θα έκανε και αυτός καποια στιγμή το λάθος.!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              raikkonen last edited by

                              Ο χρήστης DV1976 έγραψε:

                              Σχετικά με τον Αλόνσο ναι μου είναι αντιπαθής γιατί είναι αλλαζόνας αλλά μάλλον παρεξηγήσατε τα λεγόμενά του κατά τη διάρκεια του αγώνα. Είπε ότι ήταν πιο γρήγορος από τον Φίσι και ρωτούσε τι να κάνει!!! Ήταν γεγονός ότι ήταν πιο γρήγορος και θα τον έφτανε άρα θα έπρεπε να ξέρει τη θέση της ομάδας η οποία φυσικά του είπε ότι αν ποιο γρήγορος να τον περάσει!

                              Και κάτι τελευταίο. Πέρα από το γεγονός ότι η 'τύχη' φαίνεται να του επέστρεψε του Κίμι ότι του 'στέρησε' στον προηγούμενο αγώνα το ίδιο συναίβει κατά κάποιο τρόπο και στον Αλόνσο. Αυτός δεν πανυγύριζε αλαζονικά για την 4η νίκη που μάλιστα χάρηκε περισσότερο επειδή αυτός 'πίεζε' τον Κίμι και έγινε το μοιραίο? Τώρα τι είναι που τα λούστηκε με το ίδιο νόμισμα? Τι είναι η μοίρα όμως ε?

                              Δυσκολευομαι να κατανοησω την ευκολια με την οποια εσυ (και οχι μονο) χαρακτηριζετε αλλαζονα καποιον επειδη απλα λεει το προφανες. Νομιζω οτι μπερδευεις την πιστη καποιου στις δυνατοτητες του με αλλαζονια. Δηλαδη πρεπει να κλαιει ρε παιδια ο Αλονσο μετα απο τις νικες? Η να αυτομαστιγωνεται στο podium? Επειδη δεν εχω λεξικο προχειρο αμα 8ες γραψε την ετυμολογια του αλλαζονα και μετα πες μας γιατι ο Αλονσο αποτελει παραδειγμα... Για να μην παρεξηγηθω ΔΕΝ θελω να παρει το πρωταθλημα η Ρενω και ο Αλονσο (για λογους ασχετους με τον Αλονσο) αλλα αλλο το ενα και αλλο το αλλο...

                              Δεν είπα ότι είναι αλλαζόνας γιατί πανηγυρίζει τις νίκες του! Προς θεού. Ο τρόπος που το κάνει είναι το θέμα.

                              Ακόμα δες το μαυρισμένο. Σε τι αναφέρεσαι? Σε αυτό που είπε στην διάρκεια του αγώνα? Αν ναι τότε διάβασε καλύτερα το κομμάτι που μου έκανες quote.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                greo last edited by

                                Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                                Ο Αλονζο, ακομα κι αν (οπως ειναι το πιο λογικο) παρει το πρωταθλημα, δειχνει, κατα την προσωπικη, ταπεινη γνωμη μου, ενα κλικ κατωτερος του Kimi (σε ψυχραιμια, συμπεριφορα, λαθη)

                                Πραγματικα (δεν αναφερομαι μονο στο φιλο που ειπε αυτο, απλα αφορμη παιρνω) θα ηταν καλυτερα να μην τα βλεπουμε τοσο ολα με γυαλια. Ο Αλονσο εκανε ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΛΑΘΟΣ της σεζον και ξαφνικα εγινε επιρρεπης στα λαθη; Και για τη συμπεριφορα του εκτος απο οτι ακουσαμε στο τημ-ραδιο, (το οποιο κατ'εμε ειναι πληρως δικαιολογημενο) εχει καποιος να του προσαψει κατι αρνητικο; Ή μηπως ο κυριος ανταγωνιστης του ειναι καποιος αγιος;

                                Τι 'ναι αυτα που ακουω απο πολλους οτι στη McLaren υποτιμουν τη νοημοσυνη μας με τις δηλωσεις τους? Τι επρεπε να κανουν δηλαδη? Να το παραδεχθουν? Θα τιμωρηθουν οι δυσμοιροι, η FIA θα τους κανει ομοφωνα νταντα που επραξαν με βαση το συμφερον της ομαδας, σε ενα εξ'ορισμου ομαδικο αθλημα!!! Ειναι φανερο ποιος υποτιμα τη νοημοσυνη των απανταχου φιλαθλων με τους ηλιθιους κανονες τους

                                Πινιν, μαλλον ξεχνας ποιος ωρυετο ΕΝΑΝΤΙΟΝ των τημ-ορντερς και της κακιας Φεραρι που τις εφηρμοζε. Αλλα 'καθε αρνι κρεμεται απο το ποδαρι του'

                                τέλος όπως προανέφερα φαίνεται ότι αντιμετώπιζε πρόβλημα με το τιμόνι του ο Φιλανδός.

                                Εχει αρχισει ο Κιμης να μου θυμιζει τον Γκατσιουδη ή γενικοτερα Ελληνα αθλητη. Παντα (χασει-κερδισει) ειχε προβλημα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  raikkonen last edited by

                                  Ο χρήστης greo έγραψε:

                                  Ο Αλονζο, ακομα κι αν (οπως ειναι το πιο λογικο) παρει το πρωταθλημα, δειχνει, κατα την προσωπικη, ταπεινη γνωμη μου, ενα κλικ κατωτερος του Kimi (σε ψυχραιμια, συμπεριφορα, λαθη)

                                  Πραγματικα (δεν αναφερομαι μονο στο φιλο που ειπε αυτο, απλα αφορμη παιρνω) θα ηταν καλυτερα να μην τα βλεπουμε τοσο ολα με γυαλια. Ο Αλονσο εκανε ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΛΑΘΟΣ της σεζον και ξαφνικα εγινε επιρρεπης στα λαθη; Και για τη συμπεριφορα του εκτος απο οτι ακουσαμε στο τημ-ραδιο, (το οποιο κατ'εμε ειναι πληρως δικαιολογημενο) εχει καποιος να του προσαψει κατι αρνητικο; Ή μηπως ο κυριος ανταγωνιστης του ειναι καποιος αγιος;

                                  Σχετικά με το ποιος είναι καλύτερος από ποιον θα το δείξει ο χρόνος ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ και όχι βραχυπρόθεσμα. Επίσης έχεις σχεδόν δίκιο greo σχετικά με το 1ο λάθος του Ισπανού. Εγώ θα έλεγα το 1ο λάθος με συνέπειες για τον Ισπανό. Και επίσης (γενικά το λέω) και ο Raikkonen κάνει λάθη και πάνω απ'όλα o Schumacher κάνει λάθη...

                                  Τι 'ναι αυτα που ακουω απο πολλους οτι στη McLaren υποτιμουν τη νοημοσυνη μας με τις δηλωσεις τους? Τι επρεπε να κανουν δηλαδη? Να το παραδεχθουν? Θα τιμωρηθουν οι δυσμοιροι, η FIA θα τους κανει ομοφωνα νταντα που επραξαν με βαση το συμφερον της ομαδας, σε ενα εξ'ορισμου ομαδικο αθλημα!!! Ειναι φανερο ποιος υποτιμα τη νοημοσυνη των απανταχου φιλαθλων με τους ηλιθιους κανονες τους

                                  Πινιν, μαλλον ξεχνας ποιος ωρυετο ΕΝΑΝΤΙΟΝ των τημ-ορντερς και της κακιας Φεραρι που τις εφηρμοζε. Αλλα 'καθε αρνι κρεμεται απο το ποδαρι του'

                                  Ο 'δε γουστάρω team-orders αλλά μάλλον όλα δείχνουν ότι τις εφάρμοσα αλλά με πιο διακριτικό τρόπο' Ron Dennis!

                                  τέλος όπως προανέφερα φαίνεται ότι αντιμετώπιζε πρόβλημα με το τιμόνι του ο Φιλανδός.

                                  Εχει αρχισει ο Κιμης να μου θυμιζει τον Γκατσιουδη ή γενικοτερα Ελληνα αθλητη. Παντα (χασει-κερδισει) ειχε προβλημα.

                                  Εντάξει εγώ πάντα κρατάω μια επιφύλαξη όταν ο Κίμι/Μιχαλάκης/Αλόνσος/ λοιποί οδηγοί λένε ότι είχαν πρόβλημα μετά από καλή εμφάνιση. Αυτό έιτε είναι αλήθεια ή απλά το λένε για να φτιάξουν το μύθο τους κατά τη γνώμη μου. Πάντως εδώ δείχνει να λέει αλήθεια βάση του ρυθμού του στο τέλος αλλά και με βάση την εμφανισή του στον προηγούμενο αγώνα όταν φανερά αντιμετώπιζε πρόβλημα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    greo last edited by

                                    Αν πηγαινε καλα στα δοκιμαστικα θα το πιστευα, αλλα ειναι δυνατον να εχει το προβλημα αυτο απο το Σαββατο και να τερματιζει με αυτο κερδιζοντας με την ομαδα να καθεται με σταυρωμενα χερια Δυσκολευομαι να το πιστεψω.
                                    Και εγω πιστευω οτι ειναι θεμα μυθοπλασιας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      raikkonen last edited by

                                      Από το Σάββατο το είχε???
                                      Μα θα το είχαν διορθώσει τότε! Και πως έκανε τον ταχύτερο γύρο τότε?
                                      Εγώ νόμιζα ότι παρουσιάστηκε μετά!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        go_for_pole last edited by

                                        Ο χρήστης greo έγραψε:
                                        Και εγω πιστευω οτι ειναι θεμα μυθοπλασιας.

                                        Προφανως ειναι. Αν μη τι αλλο φαινεται οτι ο Φιλανδος εμαθε πολλα απο τον 'κατα φαντασια ασθενη DC'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          ripper last edited by

                                          Αυτός ο αγώνας ήταν κάτι σαν θεία δίκη τελικά. Από τη μια οι της Renault, που πανηγύριζαν σαν τρελοί στον προηγούμενο αγώνα την εγκατάλειψη του Raikkonen στον τελευταίο γύρο, δηλώνοντας ότι τον ανάγκασαν ( ) σε εγκατάλειψη λόγω πίεσης, πήραν αυτό που τους άξιζε: Μια διπλή εγκατάλειψη από την πρώτη θέση. Περαστικά.
                                          Από την άλλη οι της McLaren. Προσπαθώντας να δώσουν την νίκη στον Raikkonen, γράφοντας το πρωτάθλημα κατασκευαστών και τον Montoya στα παλαιότερα των υποδημάτων τους, πήραν το καταλληλότερο δώρο: Μία ωραιότατη μαύρη σημαία και καταστροφή του image. Επίσης περαστικά.
                                          Ακόμη είχαμε το διπλό podium της Ferrari. Απέδειξαν γιατί είναι επί σειρά ετών πρωταθλητές. Ακόμη και με αργό μονοθέσιο, παίρνουν το 100% από τα πάντα και δεν κάνουν ανόητα λάθη. Επίσης πήραν ότι τους άξιζε.
                                          Τέλος, είχαμε και τη νίκη του Raikkonen. Μπορεί να μην την άξιζε στο συγκεκριμένο αγώνα, αλλά σίγουρα η θεά τύχη του χρωστούσε μία νίκη.

                                          Να μην ξεχάσω να δώσω και τα συγχαρητήριά μου στους περσινούς δευτεραθλητές για το άφθονο γέλιο που εξακολουθούν να μας προσφέρουν απλόχερα. Κατέκτησαν ένα ακόμη ασύλληπτο ρεκόρ. Έκαναν τον Sato τον πρώτο οδηγό που εγκαταλείπει δύο φορές στο ίδιο GP. Άξιοι.

                                          ΥΓ: greo ατυχέστατο το παράδειγμα με τον Γκατσιούδη. Αν μη τι άλλο εκτός από μεγάλος αθλητής, είναι ένας από τους λίγους που έχουν κάθε δικαίωμα να παραπονιούνται.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jarnot last edited by

                                            Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
                                            Από το Σάββατο το είχε???
                                            Μα θα το είχαν διορθώσει τότε! Και πως έκανε τον ταχύτερο γύρο τότε?
                                            Εγώ νόμιζα ότι παρουσιάστηκε μετά!

                                            Ο ίδιος ο Raikkonen είπε ότι εμφανίστηκε λίγο πριν ή λίγο μετά το 1ο Pit stop. Ακόμα κι έτσι είναι υπόθεση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 5 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr