-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
Σε τι φταίει ο Montoya;Ακριβως .........οι μλκ που εκανε ομως σε ολο τον αγωνα δεν περιγραφονται
1)Εκλεισε τον σουμι
2)Γλυστρημα στην εξοδο απο τα πιτ
3)Προσπερασε τον Κούλθαρντ πίσω από το safety car.Ron Dennis: 'Throughout the race we had to take some difficult decisions which only increased the pressure on the pitwall. Against this backdrop the mistake was made of not calling Juan Pablo in immediately after the deployment of the Safety Car which, of course, was only compounded by him driving through the red light.
'This shadow should not detract from a fantastic race by both Kimi and Juan Pablo. A one-two was possible and would have most likely seen Juan Pablo take his first victory for the team. However, there are many more races this season and as always as a team we will bear the consequences of our actions whether they are positive or negative.
'Our strategy for the remaining races remains unchanged. We will attack with a clear intention of winning with a firm and continuing commitment to equality for the drivers.'
Whereas Μοντι seems to blame the team:
Juan Pablo Montoya: 'I'm disappointed because I was so close to winning my first race for the team. As a team we all try so hard to be the best but nobody is perfect and not being told to stop immediately after the Safety Car was deployed was made worse by me missing the red light which ultimately was the end of my race. I will quickly put all this behind me because I love Indianapolis and I'm really looking forward to racing there next week even though I will be somewhat penalised for having to qualify last.'
-
Εγώ πάντως δεν θυμάμαι καμία μάχη της προκοπής από το GP που μας πέρασε. Τα διάφορα όμως απρόοπτα και λάθη μας έφεραν ένα αγώνα που αν μη τι άλλο είχε πολλές εναλλαγές και εκπλήξεις. Έχει και αυτό την πλάκα του!
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Σε τι φταίει ο Montoya;
Ακριβως .........οι μλκ που εκανε ομως σε ολο τον αγωνα δεν περιγραφονται
1)Εκλεισε τον σουμι
2)Γλυστρημα στην εξοδο απο τα πιτ
3)Προσπερασε τον Κούλθαρντ πίσω από το safety car.Ron Dennis: 'Throughout the race we had to take some difficult decisions which only increased the pressure on the pitwall. Against this backdrop the mistake was made of not calling Juan Pablo in immediately after the deployment of the Safety Car which, of course, was only compounded by him driving through the red light.
'This shadow should not detract from a fantastic race by both Kimi and Juan Pablo. A one-two was possible and would have most likely seen Juan Pablo take his first victory for the team. However, there are many more races this season and as always as a team we will bear the consequences of our actions whether they are positive or negative.
'Our strategy for the remaining races remains unchanged. We will attack with a clear intention of winning with a firm and continuing commitment to equality for the drivers.'
Whereas Μοντι seems to blame the team:
Juan Pablo Montoya: 'I'm disappointed because I was so close to winning my first race for the team. As a team we all try so hard to be the best but nobody is perfect and not being told to stop immediately after the Safety Car was deployed was made worse by me missing the red light which ultimately was the end of my race. I will quickly put all this behind me because I love Indianapolis and I'm really looking forward to racing there next week even though I will be somewhat penalised for having to qualify last.'
Το ότι έκλεισε τον Schumacher άστο δεν μετράει διότι δεν έκανε κάτι αντικανονικό, ξεκίνησε καλύτερα και τον πέρασε. Για την έξοδο από τα pits απλά προσπάθησε να ρισκάρει για να βγεί μπροστά από τον Alonso και δεν του βγήκε. Όσο για τον Coulthard, εντάξει συμφωνώ ότι δεν έπρεπε να γίνει, αλλά ήταν το αποτέλεσμα της τραγικής εξέλιξης που είχε ο αγώνας γι΄΄αυτόν.
-
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δικαιώθηκε ο Kimi για τον προηγούμενο αγώνα και ότι αν τερμάτιζε και ο Montoya το πρωτάθλημα κατασκευαστών θα έπαιρνε φωτιά! Το θέμα τώρα είναι αν μπορει ο Kimi να προλάβει τον Alonso στην βαθμολογία.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Σε τι φταίει ο Montoya;
- Εφόσον ήταν 1ος στον αγώνα η McLaren έπρεπε να βάλει αυτόν πρώτο στα pits.
Σε τέτοιες περιπτώσεις πρώτος μπαίνει όποιος είναι πιο κοντά στο pit-entry.
Διαφορά 1.5 δευτερόλεπτα είχαν, οπότε απλά θέλανε να μπει ο Κίμι πρώτα για να πάρει την 1η θέση.. τόσο απλά...
- Εφόσον δεν τον βάζει, τι τον φονάζει μετά για pit ενω έχει κλείσει το pit lane;
Είμαι περίεργος να ακούσω τις δηλώσεις της ΜακΛάρεν για αυτό το θέμα.
Μάλλον ο ίδιος φταίει...
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Σε τι φταίει ο Montoya;
Ακριβως .........οι μλκ που εκανε ομως σε ολο τον αγωνα δεν περιγραφονται
1)Εκλεισε τον σουμιΑπαράδεκτος ο Montoya. Να μην σεβαστεί ολόκληρο Σούμι. Φρένο έπρεπε να πατήσει ο αλήτης... Άσε που κλεισίματα (νόμιμα και παράνομα) επιτρέπετε να κάνουν μόνο ο Σούμι, ο Μπαρικέλο και πλέον και ο Αλόνσο.
-
Ο χρήστης eleos111 έγραψε:
Σε τι φταίει ο Montoya;
Ακριβως .........οι μλκ που εκανε ομως σε ολο τον αγωνα δεν περιγραφονται
1)Εκλεισε τον σουμιΑπαράδεκτος ο Montoya. Να μην σεβαστεί ολόκληρο Σούμι. Φρένο έπρεπε να πατήσει ο αλήτης... Άσε που κλεισίματα (νόμιμα και παράνομα) επιτρέπετε να κάνουν μόνο ο Σούμι, ο Μπαρικέλο και πλέον και ο Αλόνσο.
Αν ο MS στην προκειμενη περιπτωση εμενε στο γκαζι την ευθυνη για το τρακαρισμα μαλλον θα την ειχε o Monty, γιατι εκλεισε πολυ αποτομα καθαρα για να ανακοψει τον αλλον ο οποιος ηταν στην γραμμη του.
Κ ομως κ τα 3 σημεια που αναφερθηκαν μπορουσαν να του κοστισουν τον αγωνα. Τελικα οπως φανηκε του κοστισε τον αγωνα το 3ο...! Οπως γινεται παντα με τον Monty. Κατι θα κανει παντα μα ομως παντα κ θα χανει τις διακρισεις.
Μονο ο MS, Rubi, FA κανουν κλεισιματα νομιμα κ παρανομα...? Οι υπολοιποι τι ειναι? Ευγενικοι χορηγοι θεσεων?
-
Την διάκριση την είχε χάσει ότι και να γινόταν μετά, εφόσον η McLaren παραδέχτηκε το λάθος της που δεν τον έβαλε στα pit.
-
Μία απορία : ποιό ήταν τo pit babe που έδωσε το βάζο στον ΜΣ;
-
Πωπω τι εχασα;
Δεν καταφερα να δω τον αγωνα δυστυχως.
Του χρονου με τη νεα συμβαση εργασιας που θα υπογραψω θα απαιτησω να παιρνω ρεπο κατι τετοιες μερες. -
ρε παιδια, όχι και αντικανονικό το κλείσιμο του μοντυ! Μια χαρα προσπέρασμα ηταν! Και πιο μπροστα ηταν και ειχε και την σωστη γραμμη, οπότε αμα γουσταρει κλεινει! Οσοι το γραψατε στο video ξαναδειτε το!
Τωρα για το γλυστριμα στα πιτ... απο την μια γελαγα και απο την αλλη κοπαναγα το κεφαλι μου στο τοιχο! Για την μαύρη σημαία ευθύνη έχει 99% η ομάδα!Τρεχάτε να πονταρετε για το indy!!!!
-
Τι να πω;;;;;;;;;;;;;;
Μεγάλη ατυχία , κρίμα αλλα νομίζω οτι ήταν άδικο αυτό που έκανε η mclaren
Πάντως πρώτη φορά κατάφερε να περάσει τον κίμι στα ίσια στα δοκιματικά, κάτι είναι και αυτό, δείχνει να έχει βρει ρυθμό ο μοντυ -
Αγωνα με τον αγωνα ο Iσπανος γινεται πιο προκλητικος..........
-
O Kimi στη συνεντευξη δηλωσε οτι τον καλεσαν στα πιτ ελαχιστα ΠΡΙΝ μπει το αυτοκινητο στη πιστα.Συνεπως ολα εγιναν βαση προγραμματος ασχετα αν την πληρωσε ο μοντυ.Οσο για το κοκκινο φως περισσοτερο βαρενει η ευθυνη το μοντογια......Κριμα γι αυτον γιατι αξιζε τη νικη με την προσπαθεια που ειχε κανει.Τεσπα 10 βαθμοι για Kimi και McLaren και συνεχιζουμε την αντεπιθεση........!!
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
Την διάκριση την είχε χάσει ότι και να γινόταν μετά, εφόσον η McLaren παραδέχτηκε το λάθος της που δεν τον έβαλε στα pit.Φυσικά! Σιγά η διάκριση που θα έπαιρνε αν μετά από αυτό έβγαινε 7ος ή 8ος. Με την εξέλιξη των προηγούμενων αγώνων θα ήμουν ευχαριστημένος, αλλά με την εξέλιξη του χθεσινού να το βράσω ότι και να έβγαινε εκτός από πρώτος. Γιατί κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι εχθές ήταν ανταγωνιστικός.
-
Ο χρήστης montoya2 έγραψε:
Τι να πω;;;;;;;;;;;;;;
Μεγάλη ατυχία , κρίμα αλλα νομίζω οτι ήταν άδικο αυτό που έκανε η mclaren
Πάντως πρώτη φορά κατάφερε να περάσει τον κίμι στα ίσια στα δοκιματικά, κάτι είναι και αυτό, δείχνει να έχει βρει ρυθμό ο μοντυΑυτό πρέπει να κρατήσουμε εμείς που τον υποστηρίζουμε. Την καλή εμφάνιση (σε σύγκριση με τις υπόλοιπες φετινές) και όπως είπες το ότι νίκησε τον Raikkonen στα ίσα στα δοκιμαστικά. Για να είμαι ειλικρινής πίστευα ότι ο Montoya θα έκανε ένα περισσότερο pit-stop αλλά όταν είδα τον Kimi να μπαίνει ένα γύρο πριν από αυτόν για τον πρώτο ανεφοδιασμό, μου έκανε εντύπωση.
-
Αργότερα αν βρώχρόνο θα δώσω βραβεία ( ) στους πρωταγωνιστές του αγώνα...
Ως τότε ορισμένα ψιλά παρακάτω... -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Ο Sato δεν κατάλαβα γιατί ξαναμπήκε..Με τόσες εγκαταλείψεις ίσως πίστευε πως θα βαθμολογηθεί κιόλας...
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Σε τι φταίει ο Montoya;
Ακριβως .........οι μλκ που εκανε ομως σε ολο τον αγωνα δεν περιγραφονται
1)Εκλεισε τον σουμι
2)Γλυστρημα στην εξοδο απο τα πιτ
3)Προσπερασε τον Κούλθαρντ πίσω από το safety car.- Ε, κάποτε έπρεπε να του κάνει κάποιος αυτο που εκείνος κάνει μια ζωή...
- Κορυφαίος!! Τα ρίσκαρε όλα για μια θέση, από τις πλέον θεαματικές στιγμές, και τελικά κράτησε και τον έλεγχο σύρριζα στον τοίχο... Ο άλλος που τον πέρασε έγινε αλειφή σε άλλο τοίχο...
- Ο Κλίεν δεν ήταν;
-
Ο χρήστης teodor_v έγραψε:
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δικαιώθηκε ο Kimi για τον προηγούμενο αγώνα και ότι αν τερμάτιζε και ο Montoya το πρωτάθλημα κατασκευαστών θα έπαιρνε φωτιά! Το θέμα τώρα είναι αν μπορει ο Kimi να προλάβει τον Alonso στην βαθμολογία.Το άλλο θέμα είναι η ΜακΛάρεν ολόκληρη να φτάσει τον.. Αλόνζο στην βαθμολογία κατασκευαστών!!!
Μπριατόρε γίγαντα, κάνε μας κουνήματα!!
Επισημο thread: GP Καναδα