-
O Hunter εχει δικιο. Το φορουμ δεν ειναι καφετερια, να τα συζηταμε απο κοντα οποτε ας μην γραφουμε σελιδες σελιδων, με ασχημους χαρακτηρισμους.
Οσο για τον Σωκρατη, εχει κολλησει στα Γιαπωνεζικα ονειρα του, και τετοια εξαρτηση δυσκολα κοβεται. Εθαψε και τα Ραλακια, τα οποια ηταν απλα αυτοκινητα με χαμηλο κοστος κατασκευης και αγορας, και αρκετα παλια πλεον, και εξυμνει τα Χοντα λες και ειναι βουδιστης, και ολα τα αλλα ειναι
'αιρετικα' Χριστιανικα , Γαλλικα, Εγγλεζικα κλπ.MR---ALL MOTOR---- Ορισμοι που πρωτη φορα εγω τους ακουω, παρολο που καθε μερα ειναι αυτη η δουλεια μου. Αλλα βεβαια πολλα ακουσαμε εδω για ΠΡΩΤΗ φορα.
Το Χοντα, ξαναειπα αρκετα πριν, ειναι μια ΧΑΡΑ αυτοκινητο. Αλλά εχει και αυτο οπως ΚΑΘΕ αυτοκινητο τα υπερ του και τα κατα του. Οπως και να γινει Σωκρατη (το ονομα σου και μονο θα επρεπε να σε κανει πιο ανοιχτο μυαλο....ποτε δεν ειναι αργα), το Σ2000, ειναι πιο αργο σε ρυθμους πιστας.
Ισως σε πολυ ανοιχτες πιστες, οπως ανεφερες, να ειναι γρηγοροτερο απο την Ελιζ, λογω μικροτερης αντιστασης και περισσοτερων ιππων.
Αλλά ΠΟΣΕΣ φορες θα βρεθεις στην Μοντζα και στο Χοκενχαΐμ?
Αλλωστε, αυτος που θα θελει να παει εκει, μπορει πολυ ευκολα να κανει την Ελιζ 300-400 αλογα, οποτε και το στριψιμο να εχει αλλά και τις τελικες.
ΜΟΝΟ που ο κατοχος Χοντα δεν θα μπορεσεινα εχει το πλαισιο της Ελιζ.
Αλλα εδω μιλαμε για 2 σπορ αυτοκινητα που καποιος μπορει να αγορασει και να τα εχει σαν ΙΧ. Πολυ καλα και τα 2. Ομως, σε απολυτες επιδοσεις, σε πλαγια g, σε οδηγικη ευχαριστηση, το Ελιζ ειναι ενα κλικ πιο πανω.
Οπως ειναι 1 κλικ πιο κατω σε αλους τομεις, οπως, ευχρηστια, αξιοπιστια ( αν και δεν εχει και πολλα να πανε στραβα).
Εαν δεν μπορεις να δεχθεις μερικα ΑΞΙΩΜΑΤΑ, δηλαδη, γνωμες ειδικων, γνωμες δημοσιογραφων, χρονομετρα, και το γεγονος οτι η Χοντα αρνηθηκε να δωσει κινητηρες στην Λοτους (για ευνοητους λογους....και βεβαια πολυ καλα εκανε), τοτε προσπαθησε να γινεις αντικειμενικος.
Να σου θυμισω και κατι. ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΑ ΣΑΣΙ (ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΛΑΙΣΙΑ, ΥΛΙΚΑ, ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, ΦΡΕΝΑ, ΣΑΣΜΑΝ ΚΛΠ),
Η Χοντα ( μια αφοσιωμενη εταιρια στο τομεα κινητηρων και ποιοτητας),
ΠΑΝΤΑ ΕΨΑΧΝΕ ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΥΣ για να τους φορτωσει τα μοτερ της, και δεν γινοταν το αναποδο.
Βλεπε McLaren, BAR, LotusF1, Williams klp. Οποτε εαν ενα απο τα 2 αυτοκινητα ειναι να γινει ΤΟΠ ακομα περισσοτερο ειναι το Ελιζ με μοτερ Χοντα απο Type R, (συνιθισμενη μετατροπη πια) και οχι το Σ2000 που κουβαλαει το μετριο σασι της μαμα Χοντα.
Τωρα, οσο για το MR2, εκτος απο το οτι ο κινητηρας της Toyota δεν λεει και πολλα στο δρομο (κακη αντιγραφη του Χοντα), ενα ΜR2 δεν θα γινει ποτε Ελιζ. ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ....
Και μιας και εκανες το θεμα, 'πιτσα απο ολα', αναφεροντας MGF/MR2/NSX, για πες μας, τι εκανε η Χοντα πριν χρονια οταν η Αλφα παρουσιασε το SZ, το οποιο μετα απο 15 χρονια, στριβει πολυ καλυτερα απο το Σ2000 του 21ου αιωνα. Συνεπως ΜΟΝΟ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ δεν ειναι το Χοντα. Αντι γιατι επειδη εχουμε δει ενα 60% της αυτοκινησης στην Ελλαδα, θεοποιουμε καταστασεις.
Λοιπον παμε παλι....η Χοντα μια ζωη ΕΨΑΧΝΕ ΓΙΑ ΣΑΣΙ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ, ΟΧΙ Η LOTUS.
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Exeis odigisei se autous tous dromous e?
Loipon...pare ena xarti tis Ellados kai koita ton...to 75% to exw odgisei.
Exeis paei Europi? Alpis exeis perasei?
kana Stelvio pass? (Den yparxei se playstation!) Se agglikou B-road?(ekei na deis ti kanei to S2000 )
Se pista exeis mpei?
Den thelo na sygritho mazi sou alla aporo, pos mas milas gia tis empeiries sou me tosi anesi. Exw dei safos kalyterous kai pio empeirous odigous apo mena kai mporei na eisai kai kalyteros.
Alla lipame exeis periorismeni odigiki empeiria kai ligi empeiria apo S2000 kai KATHOLOU apo Elise.
Parola auta olo mas anafereis gia filous kai website.Ο SocratesDTC είναι 17-18 χρονών, τώρα τελείωσε την τρίτη λυκείου. Τι οδηγική εμπειρία μπορεί να έχει?
-
[quote='Kid
Ο SocratesDTC είναι 17-18 χρονών, τώρα τελείωσε την τρίτη λυκείου. Τι οδηγική εμπειρία μπορεί να έχει? [/quote]
Αληθεια ειναι? Φανηκε οτι μαλλον ειναι νεαρουλης. Αρα λογικο το παθος των αποψεων του λογω του νεαρου της ηλικιας.
Οταν περασει ο πρωτος ερωτας, ευχομαι ανοιχτα μυαλα Σωκρατη
Και επειδη εισαι ερωτευμενος με Σ2000, σου ευχομαι να το αποκτησεις.
-
Afta pou lew kai grafw den ta lew me vash tis dikes mou ebeiries alla me vash afta pou exoun pei oi koryfaioi mhxanologoi olou tou kosmou.. Ta honda mazi me ta BMW einai ta kalytera moter ston kosmo.
Otan ebeiros mhxanologos ths Jaguar F1 Racing (torinh Red Bull team) leei oti ta Honda einai ta pio prohgmena texnologika aftokinhta ston kosmo, emeis apla akoume...
Otan o Dionyshs Xoidas, pou grafei sto R&D kai exei apistefth peira sth mhxanologia einai Hondakias, oxi apo kollima, apla epeidi kserei, emeis apla akoume...
Otan megaloi mhxanologoi ths amerikhs vazoun ta moter ths Honda panw apola, kai me apodikseis, emeis apla akoume...
Otan o LGK Setright pou einai diakekrimenos se olo ton kosmo leei afta:
Θα μπορούσαμε ίσως να περιορίσουμε σημαντικά τη διαδικασία απλά
παρατηρώντας ότι η ΜακΛάρεν το εξέτασε πάρα πολύ όταν ξεκινούσε να φτιάξει
την F1 δρόμου, το ακριβότερο και ταχύτερο υπεραυτοκίνητο του κόσμου. Το NSX
ήταν το άμεσο κριτήριο που χρησιμοποίησε η ΜακΛάρεν για την εξέλιξη του
αυτοκινήτου στους τομείς της άνεσης, της οδικής συμπεριφοράς, της
τελειότητας στην κατασκευή και στο σύνολο των στατικών και δυναμικών
χαρακτηριστικών που συνθέτουν ένα τόσο ειδικό σύνολο. Με έναν κινητήρα
διπλάσιο από αυτόν της Χόντα, η ΜακΛάρεν έγινε φυσιολογικά ταχύτερη, αλλά
σε κάθε άλλο σημείο κατά μικρότερο ή μεγαλύτερο ποσοστό ακόμα υπολείπεται
του NSX που ήταν και ο στόχος που έπρεπε να ξεπεραστεί.
Η Φορντ πήρε ένα NSX, το έκοψε στη μέση και το εξέτασε με το μικροσκόπιο,
για να παραδεχτεί ότι δε μπορεί να φτιάξει κάτι τέτοιο. Η Φεράρι από τότε
έκανε όλα τα αυτοκίνητά της σαφώς (και υπόπτως) πιο άγρια, ίσως για να μην
υπάρχει θέμα σύγκρισης με το NSX.
Από τότε που ξεκίνησε η παραγωγή του το 1990, το NSX παρέμεινε το καλύτερα
φτιαγμένο αυτοκίνητο του κόσμου.Parte kai to sxetiko link:
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=69&article=1411
(apo to 4troxoi einai hahahhaa)Opote file agaphte, den prepei na milas se emena, alla se aftous tous anthropous... Kai an to theiko moter tis lotus ftanei atmosferika 240hp 'efkola' to B16A tou 1991 (1600cc) ftanei atmosferika epishs 240hp, xoris yperkyvismo xoris tpt. EFKOLA... To B18 (1800cc) ftanei ~280hp 'efkola'... Daksei na min milisw me tous turbo kinhthres pou o B18C tou 1993 ftanei ta 700hp 'efkola'.. Na min milisw kai gia ton Stephan Papadakis pou ta exei sarosei ola sthn amerikh me to civic.. 'efkola'
Pikra!!
-
lotysnicks egw den thelw na milaw me tin dikh mou ebeiria.. thelw na vasizome se afta pou lene aftoi pou einai pio ebeiroi apo emena.. ti nohma exw an egw pw oti to patini einai pio kalo apo tin elise? Afou o odhgws agonwn tha pei to aditheto? Opote gi afto epikaloume olo websites pou milane anthropoi GNWSTES. Maresei pou o kid leei gia playstation ti stigmh pou den exw anaferei kati se sxesh me playstation. adithetos aftos exei mathei 5-6 pragmata apo ekei.. nomize oti h Polyphony Digital evgale tis onomasies MR FF kai FR
-
Καλα ολα αυτα που λες, θυμισε μας ομως ΠΟΤΕ η ΧΟΝΤΑ εκανε κατι ΠΟΛΥ μεγαλο ΜΟΝΗ ΤΗΣ.
Σου εγραψα ΠΟΙΟΥΣ ειχε αναγκη η Χοντα για να διακριθει, και ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΣΕΣ τιποτα.
Κανεις δεν αμφισβητησε το κυρος της Χοντα. Αλλά ΔΕΝ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ στα παντα.
Και οσο για τον Setright, Χοΐδα, κλπ, αυτα ειναι προσωπικες αποψεις.
Και μιας και τον διαβαζω απο το 1993 τον Setright, (οταν μαλλον εβλεπες Στρουμφακια εσυ τοτε), να σου πω οτι ειναι μια περιεργη προσωπικοτητα, που εκτος των φανατικων αποψεων του για τα Χοντα, ελεγε πολλα διαφορα οπως και το εξης.
'Τα αυτοκινητα πρεπει να εχουν μοχλους αντι για τιμονι...'
Παρε λοιπον, τον Μουσατο Εβραιο Setright, και τις 'τρελες' αποψεις του, βαλτε μοχλους μπολντοζας στο Σ2000 και οδηγηστε σε κανενα νταμαρι.
Ασε λοιπον τα website και φερε μας μια λιστα με μεγαλες επιτυχιες της Χοντα, που εχει καταφερει ΜΟΝΗ της.
Ετσι για να ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ και εμεις ΑΠΛΑ οπως λες
-
Re socrati.
Egrapses 1 selida gia na mas peis oti H honda kanei tous kalyterous kinitires? Aneferes tosous dimosiografous.
To kserame kai den amfibalame gia auto. MONO tous kalyterous kinitires kanei.Esy giati den dexese oti H lotus kanei ta kalytera sasi.
To lene ola ta periodika kai oloi oi odigoi pou ta exoun dokimasei.
Ola ta ksena periodika otan theloun na ymnisoun ena akribo sports car h akoma kai super car sigrinoun to timoni kai to balance tou sasi tou me tin tapeini Elise.
Oxi H elise den sygrinete me auta, alla se kapia themata einai to benchmark tis katigorias kai oxi mono.O K-series einai Rover filaraki.
H lotus den eixe ta lefta na exelixi diko tis moter gia tosa mikra noumera polisewn. Parola auta einai mia xara moter, elafry, oikonomiko kai me ta 160 axiopista aloga tous kanei tin 111s pio grigori apo to Honda ews ta 160kmh kai en kinisei.
An pareis tin Elise sport190, (me VHPD K-series) tote mporeis na ryxneis 2.5secs sto Honda sta 160kmhH Lotus zitise apo tin Honda to moter tou CTR gia tin 111R alla H honda arnithike giati meta to S2000 den tha eixe oute sta xartia ena pleonektima.
Oso gia auton paraxeno, grafiko, kyrio LGK Setright an diabazes ta arthra tou, egrafe stous 4troxous prin kan genitheis esy, tha eblepes oti einai pio tyflomenos HONDAKIAS kai apo esena.
Kala eisai 18 xronon (ara pou exeis tis empeiries pou mas eipes?) kai kathomaste na sou poume kapies prosopikes mas empeiries kai esy mas les ta idia kai ta idia gia tous kinitires???
Egw exw mathei na akouo kai na matheno.
Kai gia auto den pisteuo oti eimai o kalyteros odigos, gia auto pigeno se sxoles grigoris odigisis kai gia auto prospatho na odigiso osa amaxia me endiaferoun prin miliso.Mou tilefonise o filos me to S2000 afou katebse ena vidaki mou.
Den exoume paei pote parea pista.
Alla otan tou eipa oti ta S2000 einai poly pio arga, mou apantise:
'FYSIKA, Oti kai na to kaneis to Hondaki, Elise den gynete.'
Douleuei se megali autokinito-biomixania kai karagoustarei to S2000(auto einai to 2o tou). Alla kanei kai 150km kathe mera kai protima tin ilektriki orofi, ysixo eswteriko kaieukolo mpes bges, apo tin Elise.
Mia fora pou pige se pista, emene apo frena kathe 2-3 gyrous kai apogoiteutike.
Tou eipa na erxete mazi mas stis pistes kai mou leei:
'Les diladi na poulisw to Hondaki?'
Egw tou eipa as erthei kai as menei mesa mono 2-3 gyres.
Kai apantaei...
'kai na exo olous sas na me pernate?'To 1o to poulise giati eprepe na riksei polla lefta pano tou meta apo 100000 grigora xiliometra.
Makari na to pareis to Hondaki kai na to xerese kathe mera.
Alla an einai na kaneis mia tetoia ependysi akou kai tin gnomi apo kapious me magaliteri empeiria kai bres na dokimaseis mia Elise.Nikos
Akoma perimeno to PM sou gia tin Leukada.
Oso gia ton KID, pouthena to paidi den to exei paixei odigos kai dexete to apeiro tis ilikias tou.
Esy antithetos pires diploma kai ksafnika egines empeiros oste na krineis tous top mixanikous tis top autokinitobiomixanias se dynamics -
File pragmatika thymise mou otan ertheis ellada na sou dosw ta gyalia ths giagias mou pei einai gia 150 miopia Eipa 43454564675745 fores oti mono me POLY douleia to S tha strivei kalytera apo thn Elise. Esy profanos thes na to akous synexeia.. oriste loipon:
To Elise strivei kalytera apo to S2000
To Elise strivei kalytera apo to S2000
To Elise strivei kalytera apo to S2000
To Elise strivei kalytera apo to S2000
To Elise strivei kalytera apo to S2000
To Elise strivei kalytera apo to S2000
To Elise strivei kalytera apo to S2000
To Elise strivei kalytera apo to S2000
To Elise strivei kalytera apo to S2000
To Elise strivei kalytera apo to S2000
To Elise strivei kalytera apo to S2000
To Elise strivei kalytera apo to S2000
To Elise strivei kalytera apo to S2000
To Elise strivei kalytera apo to S2000Mia fora pou pige se pista, emene apo frena kathe 2-3 gyrous kai apogoiteutike.
Pes tou filou sou oti me STREET compound takakia oute 2 gyrous den tha adeksei se pista.. To elise exei na stamatisei 600kila, enw to S2000 1250. Nomizw kai ena pedaki tou dhmotikou tha to katalavene. Vale ena kalo set gia paradeigma Cobalt Spec-VR kai ama se 40 gyrous agwna niosei oti estw kai elaxista exase se frenarisma, tha kykloforisw gymnos stin omonia..
Alla an einai dynaton tora na mou les ti ekatse kai sou eipe o filos sou.. kai emena ti me niazei? Exei kapoia eidhkothta? Oloi kseroume oti mama S2000 einai pio argo apo elise se mikres pistes.
Oso gia afta pou les 037, pragmatika ta evgales apo to myalo sou... Oi agglikes MIKRES aftokinhto-biomhxanies (polu mou aresoun) den exoun lefta kai theloun na paroun etoima moter.. kai fysika strefode oles stin Honda epeidi einai ta kalytera.. den strefete h Honda se aftous..
Tora to oti den ikseres ti einai to ALL MOTOR kai to MR, einai san na min ksereis dld ti einai to PAd h to LSD h to Flywheel egw den sou fteiw tpt
Ισως σε πολυ ανοιχτες πιστες, οπως ανεφερες, να ειναι γρηγοροτερο απο την Ελιζ, λογω μικροτερης αντιστασης και περισσοτερων ιππων.
ELEOS TO EXW PEI 4534545656756756756746456 fores. PALI THA TO PW???? Pame pali
to Elise einai pio grhgoro apo to S2000 se kleistes pistes
to Elise einai pio grhgoro apo to S2000 se kleistes pistes
to Elise einai pio grhgoro apo to S2000 se kleistes pistes
to Elise einai pio grhgoro apo to S2000 se kleistes pistes
to Elise einai pio grhgoro apo to S2000 se kleistes pistes
to Elise einai pio grhgoro apo to S2000 se kleistes pistes
to Elise einai pio grhgoro apo to S2000 se kleistes pistes
to Elise einai pio grhgoro apo to S2000 se kleistes pistesΜΟΝΟ που ο κατοχος Χοντα δεν θα μπορεσεινα εχει το πλαισιο της Ελιζ.
Odos o katoxos S2000 den tha boresei na exei to sasi ths elise (kedromhxano kai elafry).. O katoxos NSX omos exei poly kalytero sasi apo tis elise from every aspect. Den sigrinw aftokinhta diaforas 30.000euro (tosh einai h pragmatikh diafora) apla otan les HONDA kalytera na milas sigekrimena
Να σου θυμισω και κατι. ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΑ ΣΑΣΙ (ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΛΑΙΣΙΑ, ΥΛΙΚΑ, ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, ΦΡΕΝΑ, ΣΑΣΜΑΝ ΚΛΠ),
Η Χοντα ( μια αφοσιωμενη εταιρια στο τομεα κινητηρων και ποιοτητας),
ΠΑΝΤΑ ΕΨΑΧΝΕ ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΥΣ για να τους φορτωσει τα μοτερ της, και δεν γινοταν το αναποδο.
ODOS ama h Honda dosei moter se allo PIO ELAFRY aftokinhto den tha einai kalo gia tis poliseis ths.. Alla den einai aftos o logos pou den edwse h Honda moter sths lotus klp klp.. H agglikes eteries parakalane gia ta moter oxi to anapodo.
Afto pou les ginete mono sthn Formula 1, ekei odos h McLaren, Williams klp eixan perissoterh ebeiria, alla den afora mono to sasi alla kai olh thn omada, diikish klp
-
Ta gyalia ta foras mallon esy otan diabzeis ta giaponezika website pou tin moni douleia pou exoun einai na poulane se anoitous yposxesis gia magika takakia kai tholompares(gelia leksi) pou tha kanoun to S2000 na stribei san to benchmark-Elise
H moni sou prosfora se auto to topic eitan na mas kaneis na gelasoume poly.
Den exeis idea ti sou ginete.
Apo tin mia, me mia tholobara ekanes ena CIVIC Vti na stribei theika. (pote to ekanes kai pos to ekrines otan eisai 18?)
Meta me ena set takakia ekanes ta frena tou S2000 ma metamorfothoun.
Eisai 18 xronon kai exeis apeiri odigiki empeiria sto playstation kai mono kapies boltes me S2000.Den exeis apantisei me texnika dedomena, mono oti malkies diabzeis se giaponezika website.
Loipon H eisai baltos na mas douleueis me tis xazomares sou H opos eipe kai o George milane ta narkotika
Opoios kai na einai o logos pigene pisw sto playstation kai pes mas meta pia takakia na baloume sta S2000.Den sou ksana apantao giati den exeis prosferei tipota se auto to forum.
(logiko mia kai exeis odigisei mono simulator kai sta oneira sou) -
Εγω θα γραφω μετα τις 12 το βραδυ, οταν θα κοιμονται οι ανηλικοι.
Εχει ΛεΜαν, στις 19 Ιουνιου και κατεβαινει ενα Type R (μια χαρα αυτοκινητο)....με θολομπαρα, και αγωνιστικα τακακια.
Ακουγεται οτι θα κανει τον καλυτερο χρονο. Το οδηγαει ενας μουσατος (τρελοκομειο), και εχει ALL MOTOR πανω.
Ολα τα αλλα ειναι στανταρ, κα8ως ειναι αποδεδειγμενα οτι αντεχουν.
Ολα αυτα τα ΑΝΑΜΕΙΚΤΑ (λαθος και σωστα) που λες, στην Ιστορια τα κανατε ή στην Λογοτεχνια.
**Moderatos.......δεν το κλειδωνουμε το θεμα. Ξεφυγε, και εγινε και βαρετο. **
Ο Σωκρατης, εχει απο εμενα (αν ειμαι εκει γυρω) ή απο τον lotusnick (αν προλαβει ο ανθρωπος) βολτα αυτο το καλοκαιρι...καποια στιγμη και συζητηση με θεα τη θαλασσα.
-
Kseroume kai emeis oti legode Strut Bars kai oxi tholobares kyrie epidiksia. Afta ta syberasmata den ta exw vgalei apo ta Japonezika sites, alla apo ta amerikanika kai ta evropaika. Den prokeite na ksanamilisw me ena epidiksiomanh pou tous mamaei olous sthn pista me to FRP oxhma tou twn 150kilwn. Den iksere i Honda na valei moter se mia konserva kai na kanei 0-100se 3.3.... Ela pes allh mia fora pos tous gamas olous sthn pista.. Pas na to pekseis kai magas enw den ksereis vasika pragmata... LOTUSNICK.. ela re file to vlepoume oti exeis lotous.. na to kanw kai egw StradaleBill h GTRBill... Kai me lene VASILH kollises me to Socrates stravadi.. ade kleidoste to arketes malakies akousthkan.. Kai vevea na min KSEXNAME pos ksekinisan oLA!! poly shmadiko. Egw apla eipe oti to S einai to pio kalo gia track APO TA AMAKSI TIS POLL, alla o epidiksias mas arxise tis paparies.
-
Δε φταίει κανείς άλλος, εσύ φταις που κάθεσαι και ασχολείσαι. Αφού είχες δει περί τίνος πρόκειται.
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Εγω θα γραφω μετα τις 12 το βραδυ, οταν θα κοιμονται οι ανηλικοι.εεε! Και γω ανήλικος είμαι, δεν έχω δικαίωμα στην γνώση?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Εγω θα γραφω μετα τις 12 το βραδυ, οταν θα κοιμονται οι ανηλικοι.
εεε! Και γω ανήλικος είμαι, δεν έχω δικαίωμα στην γνώση?
Μέχρι τις 12, το καλύτερο που έχεις να κάνεις
με το χρόνο που σου απομένει,είναι να ρίξεις μια ματιά στο πάνω μέρος της προηγούμενης σελίδας...
-
Παροτι δεν συμφωνουμε, και αυτο δεν ειναι κακο, παρατηρω οτι εχεις χασει καθε ελενχο, και εκφραζεσαι με τροπους που μετα απο λιγο καιρο θα ντρεπεσαι εσυ ο ιδιος για τον εαυτο σου Σωκρατη.
Καλο καλοκαιρι.
-
Socrates
Auta ta logia mono apo alites legonte.
Se kannena post den edwses kamia apantisi kai mono mas prosebales.Kalo kalokairi se sena kai ston Dimsava pou apoxwrise prin apo 10 selides.
-
Εγώ λέω απλά να επιστρέψουμε στο θέμα μας...
ΒΜW και S2000 κονταροκτυπιούνται για την κορυφή, με SLK και Alfa πιο πίσω και το Audi τελευταίο.
Εάν τον φίλο σου τον ενδιαφέρει απλά να έχει ένα όμορφο κάμπριο να κάνει τις βόλτες του άσε τον να πάρει τη Mercedes. Εν συνεχεία υπάρχει το S2000 που είναι το πιο σπορτίφ ενώ ενδιάμεσα είναι η BMW.
Έχω την εντύπωση πως αυτά τα 3 δεν κονταροκτυπιούνται άμεσα μεταξύ τους. Ανάλογα με το πόσο σπορτίφ ή άνετο θέλεις να είναι το αυτοκίνητο επιλέγεις.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δε φταίει κανείς άλλος, εσύ φταις που κάθεσαι και ασχολείσαι. Αφού είχες δει περί τίνος πρόκειται.Αρχηγε που χαθηκες εσυ τοσο καιρο, εδω που ειχαμε ωραια κουβεντα με τους φιλους?
Μαζευες κερασια?
Και μιας και επεμενες στην 4κινηση για τα σουπερ καρ, διορθωσε την υπογραφη σου και βαλε 4κινηση και στην ασφαλτο για να συμβαδιζει με τις αποψεις σου.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Εγω θα γραφω μετα τις 12 το βραδυ, οταν θα κοιμονται οι ανηλικοι.
εεε! Και γω ανήλικος είμαι, δεν έχω δικαίωμα στην γνώση?
Autoi pou exoun anoixto myalo exoun dikaioma stin gnwsi.
Oi alloi den tha mathoun pote tous tipota, zwa tha meinoun. -
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Δε φταίει κανείς άλλος, εσύ φταις που κάθεσαι και ασχολείσαι. Αφού είχες δει περί τίνος πρόκειται.
Αρχηγε που χαθηκες εσυ τοσο καιρο, εδω που ειχαμε ωραια κουβεντα με τους φιλους?
Μαζευες κερασια?
Βατόμουρα για να κερνάω τα στρουμφάκια και να μη με γράφουν.
Ποιο ρουντστερ θα θελατε μεχρι 50,000ευρω?