Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιο ρουντστερ θα θελατε μεχρι 50,000ευρω?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ποιο ρουντστερ θα θελατε μεχρι 50,000ευρω?
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 31
    • 32
    • 15 / 32
    Περί αυτοκίνησης
    69
    634
    1651
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 0
      037 last edited by

      Βρε μαστορα Γερμανε, τραβα παρε κανε 911 Τουρμπο τοτε, και ασε το Χοντα, γιατι οσο καλο και αν ειναι, τα 400 τουρμπατα αλογα των 911 ειναι μεγαλη προκληση.

      Τωρα εαν την ψωνησαμε εμεις, δεν απεχεις και πολυ απο την πραγματικοτητα, γιατι οι ψωνισμενοι κυκλοφορουν με τα οπισθια σε γυμνα αλουμινια και κουβαλανε τα μοτερ στην πλατη,

      και οχι οι καλοπερασκηδες, και βολεμενοι, που ζουν στην Γερμανια, την χωρα των επιλογων και κυκλοφορουν με Χοντα Σ2000 αντι για κανενα M3, 911GT3/Turbo M5 klp.

      Γεια σου φιλε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lotusnick last edited by

        Ο χρήστης nickolas έγραψε:
        Και πάλι δεν δικαιολογείται...
        Φαντάζομαι ότι μαλακά ελατήρια για ένα αμάξι 1500 κιλών πχ. εάν τα βαλεις σε Elise αυτομάτως γίνονται σκληρά γιατί θα δέχονται τη δύναμη μικρότερου βάρους.
        Δηλαδή σίγουρα κάνουν πιο σφικτή τη συμπεριφορά σίγουρα όμως θα είναι και λιγότερο άνετα...

        Ma den tha baleis ta idia elatiria stin Elise.
        Tha baleis alla pou na armozoun sto baros tis kai sto ti thes na petyxeis.

        Otan piga stin Ohlins eida 5way rythmizomena apo amaxi gia LeMan
        Sta dika mou leei mporeis na exeis 5 disekatomyria syndiasmous apo simakia mesa sto amortiser kai auto allazei ta panta.
        Megalo mperdema gia mas tous mi mixanikous

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 0
          037 last edited by

          Ο χρήστης nickolas έγραψε:
          Και πάλι δεν δικαιολογείται...
          Φαντάζομαι ότι μαλακά ελατήρια για ένα αμάξι 1500 κιλών πχ. εάν τα βαλεις σε Elise αυτομάτως γίνονται σκληρά γιατί θα δέχονται τη δύναμη μικρότερου βάρους.
          Δηλαδή σίγουρα κάνουν πιο σφικτή τη συμπεριφορά σίγουρα όμως θα είναι και λιγότερο άνετα...

          ΕDIT: ούτε chat να ήταν, δεν προλαβαίνω να απαντήσω.Η ερώτηση είναι ίσως αφελής αλλά αυτονόητη... η μηχανικοί της Χόντα δεν γνωρίζουν τις 2000 σελίδες?

          Δεν ειναι τροπαριο ρε Νικολα, με την ιδια λογικη οι μηχανικοι της Λαντα θα ξερουν τις σελιδες των κινητηρων, οποτε γιατι οχι Λαντα VTEC?
          Χρειαζονται εξελιξεις, πειραματα, τεστ, εφευρεσεις, και καθε φορα προστιθεται και μια νεα σελιδα.

          Μαλλον μικρος πρεπει να εισαι? εεε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nickolas last edited by

            Δεν είμαι και τόσο μικρός (21).
            Η ανάρτηση δεν είναι κάτι το 'διαστημικό' που κάποιοι γνωρίζουν τα μυστικά του και κάποιοι όχι. Υπάρχουν οι στάνταρ λύσεις και μετά μπαίνεις στην πίστα, δοκιμάζεις και ρυθμίζεις (ή έτσι νομίζω ότι γίνεται)

            Απάντηση τελικά δεν πήρα. Τί είναι αυτό που κάνει τη Λότους να έχει καλύτερη ανάρτηση?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 0
              037 last edited by

              Δηλαδη, εσυ νομιζεις οτι ολα ειναι απλα που θα μπορεσω σε 10 σειρες να συμπιεσω χρονια σπουδων στον τομεα αυτο.

              Αδυνατο φιλε μου καλε.

              Μια καλη αναρτηση σε ενα κακο πλαισιο (ακαμπτο, με χαμηλο κεντρο βαρους κλπ) ειναι αχρηστη, οπως και το αναποδο.

              Ξεκινας απο ενα καλο, πλαισιο, και στη συνεχεια, αποφασιζεις (εδω ερχεται η εμπειρια), τι λαστιχα/τροχους θα χρησιμοποιησεις. Π.χ. εαν χρειαζεσαι φρενα μεγαλα, αμεσως πας σε μεγαλους τροχους.

              Στη συνεχεια, προχωρας στη γεωμετρια της αναρτησης. Εδω ερχεται και το κοστος, αλλος ενας παραγων. Θελεις Μακφερσον, π.χ., απλο και καλο, αλλα σε περιοριζει αρκετα. Ψαλιδια, τι μηκος, τι γωνιες, πόσο καστερ, ποσο καμπερ, bumb steer, κληση βασιλικου πειρου.

              Βασικα, εαν θυμασαι υπαρχουν 6 βαθμοι ελευθεριας για ενα τροχο και προσπαθουμε να περιορισουμε τους 5 απο αυτους, συνεπως θελεις μινιμουμ, 5 βραχιονες. Μπορεις και με εναν, οπως π.χ. στα Γαλλικα, αλλα πρεπει να σχεδιασης τον βραχιονα ετσι ωστε να αντεχει στην στρεψη και στο λυγισμα, στους υπολοιπους βαθμους ελευθεριας.

              Γωνια ελατηριων οπου θα καθορισει τον ρυθμο της αναρτησης. Ποσα kHz?

              Metafora βαρους, κεντρα περιστροφης εμπρος και πισω αναρτησης, σκληροτητα ελαστικων, ιδιως σε αγωνιστικα, παιζει μεγαλο ρόλο. Η εταιριες ελαστικων τι νομιζεις κανουν στους αγωνες, βαζουν μονο αερα? Οχι τα χαρακτηριστικα των ελαστικων (ελατηρια ειναι και αυτα, εκ φυσεως) επηρεαζουν αμεσα το κρατημα του αυτοκινητου.

              Εξωτερικοι παραγοντες, αντιδραση σε στιγμιαιες δυναμεις, π.χ. σε ενα ρευμα αερα, που μπορει να σε πεταξει εξω ευκολα. Κατανομη βαρους και ποσό βαρους. Αλλιως αντιδραει ενα πουλμαν με τους επιβατες ολουσ στο κεντρο και αλλιως με μοιρασμενους μισους εμπρος, μισους πισω. Οι πιλοτοι των αεροπλανων ξερουν πολυ καλα ποσο σημαντικο ειναι αυτο.

              Αντιστρεπτικες, μη αναρτομενη μαζα, αντιδραση του μοτερ, εαν θυμασαι τα παλια πισωκινητα με αξονα, σε γρηγορη εκκινηση σπινιαρουν παντα τον δεξιο τροχο αρχικως, διοτι η ροπη της μηχανης κανει να γερνει το πλαισιο, αναλογα την σκληροτητα της αναρτησης, των ελαστικων κλπ ( ενα χαμηλοπροφηλο θα σπινιαρει πιο ευκολα.

              Νομιζω οτι ηδη θα εχεις κουραστει, και ολα αυτα ειναι μονο καποιοι παραγοντες.

              Αλλο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                a-viper7 last edited by

                ΌΧΙ ΆΛΛΑ GREEKLISH!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gorghs last edited by

                  Paidia, HREMHSTE!!!!!!

                  Loipon, to S2000 pragmati mporei poly eykola na ftasei ta 1050kg. Opos kai h Elise mporei epishs eykola (alla akriba) na ftasei ta 540kg.

                  Den einai kako na ginoun kapoies aples metatropes (p.x. frena, anarthsh, sthshmo, diafragma sto karter, oil cooler, ktl) gia na sygkri8ei ena autokinhto sthn pista me kapoio allo.

                  Nai, to Elise den exei tipota na deijei apo 8ema texnologias. Pera apo ena elafry-akampto alouminenio, dekaetias+ sasi kai mia aerodynamikh meleth (oson afora to flat patoma ths). Nai, to Honda moter mporei na spaei otan mpainei sthn Elise, alla auto den shmainei oti to moter den einai kalo. Oloi jeroume oti einai ena diamanth, kai para poly ajiopisto. Isos, oi typades pou zhtane £10k gia thn ,metatroph, na mhn ta exoun ftiajei/problepsei ola sosta.

                  To timoni se ola sxedon ta aytokinhta mporei na beltio8ei ais8hta kai sxetika eukola. Den leo oti pote to feedback pou pairnei o odhgos 8a ginei to idio apo to timoni tou S2000 kai ths Elise, alla h diafora mporei na mikrinei kata para poly.

                  Ta amorthser ths Elise S1 einai kokkina Koni, poly 8orybodh kai oxi poly ajiopista.
                  H S2 foraei Bilstein, poly poio a8oryba kai me kalyterh ajiopistia-leitourgeia.
                  Yparxoun bebaia kai kapoies ekdoseis ths Elise pou forane ta amorthser ths Lotus, gia ta opoia oi gnomes diaferoun…
                  H Lotus prosferei eos extra ta amorthser-elathria ths Ohlins me ta poia to amaji metarmorfonetai se “magiko xali”. Yperoxo ston dromo (isos poio kalo kai apo to Xsara mou!) kai para poly kalo sthn pista. Tora, pos ginetai ayto... Dystyxos den mporo na to ejhghso se pente grammes, alla apla 8a sas po: Mikro baros (autoferomeno kai mh-autoferomeno), gonia leitourgeias tou amorthser-elathriou, apostash roll centre apo to kentro barous, poiothta kataskeyhs tou amorthser (min tribh) kai geometry.
                  An 8elete kati akoma kalytero gia thn pista, h Ohlins prosferei mia amarthsoula (Ohlins Racing) gia pista. Kostos (ths aplhs) peripou £2.7k. Shmera thn testarisa gia proth for a kai mporo nap o oti exo meinei me anoixto to stoma! Telospanton…

                  Genika h8ela na po oti ta (manisia) amorthser tou Honda [kata thn gnomh mou] einai kalytera se leitourgia kai (isos) ajiopistia ap’oti ths Elise. Alla oi ry8miseis tous kai h (manisia) geometria den epitrepoun sto autokinhto na khni8ei me pragmatika grhgorous ry8mous sthn pista. Den jero, alla fantazomai oti an mpei pano sto Honda mia sosth anarthsh (gia paradeigma Ohlins) kai ginei sosth douleia sto sthshmo, to autokinhto 8a metamorfo8ei.

                  Oi diafores ton dyo sygkekrimenon autokinhton den mporei na einai tragikes (meta apo kapoies allages gia track-use). Den 8elo na po poio 8a einai poio grhgoro, alla an skeftoume oti to Elise “stibei” kai frenarei poio kala alla to Honda epitanxynei arketa poio grhgora, (idios oso ta km anebainoun), poios mporei na pei? Mia kaly idea einai tora to kalokairaki na bre8hte se kapoia pista (p.x. Megara) kai na to testarete monoi sas. Fonajte me omos kai emena na blepo!!!

                  Oson afora auto to endiaferon test efyias, apla napo oti jexnate thn antistash tou aera… Sto sxoleio (an 8ymamai sosta) milousame gia eley8erh ptosh se keno aeros…
                  Mhpos prepei na janaskefthte thn apanthsh sas?

                  File B.C.F. se parakalo para poly, mhn prospa8eis jana na prosbaleis kanenan. Pisteyeis oti 8a kerdiseis kati me auton ton tropo? Entajy, oloi mas exoume tis antidraseis mas kai kamia fora milame ligo perierga, alla esy to “xontreneis” poly kai prosbaleis kai allous an8ropous pou den pisteyo na se 8ijane.

                  Nickola, elpizo na boh8hsan ta parapono sthn kyria erothsh sou. Alla, oson afora thn anarthsh, pistepse me kai to ennoo, ta pragmata den einai toso apla. Den ginontai ola me ena biblio sto xeri! To pisteyeis ‘h den to pisteyeis, ego prosopika zo prospa8ontas na lyso to problhma sthn anarthsh enos poly gnostou grhgorou synxronou kai panakribou autokinhtou. To problhma yparxei, parollo pou kapoioi “tyxeroi” agorazoun auto to autokinhto kai nomizoun oti odhgoun to “teleio”!

                  SocratesDTC,
                  An to eipes auto to peri “monodromou” sygkrhnontas mono ta proteinomena autokinhta, tote sorry gia thn eironia mou (peri Panda), alla kai esy eprepe kapos na mas boh8hseis na katalaboume ti ennoeis.

                  Mhn sygkrinete to sasi ths Elise me to “sasi” tou Honda, giati poly apla to Honda den exei sasi! To Elise S1, meta apo sxedon 10 xronia apo thn proth mera paragoghs tou einai akoma poly epityxhmeno stis pistes kai 8eoreite klasiko. Eimai apolyta sigouros oti to autokinhto auto 8a exei to idio onoma akoma kai meta apo alla 10 xronia. To S2000 se 10 xronia 8a yparxei sto myalo merikon os mia anamnhsh enos kalou roadster. H istoria epanalambanetai synexeia.

                  Kai telos, Sorry gia ta greeklish, alla den exo kanei egkatastash ta Ellhnika ston ypologisth mou.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    socratesdtc last edited by

                    Genika h8ela na po oti ta (manisia) amorthser tou Honda [kata thn gnomh mou] einai kalytera se leitourgia kai (isos) ajiopistia ap’oti ths Elise. Alla oi ry8miseis tous kai h (manisia) geometria den epitrepoun sto autokinhto na khni8ei me pragmatika grhgorous ry8mous sthn pista.

                    Se ola ta aftokinhta tis Honda, EKTOS TYPE-R ta amortiser teinoun pros thn anesh. Gi afto polloi asxetoi apo diafora merh (limanakia, vouta klp) exoun parermhnefsei merika pragmata kai katelhksan sto shberasma oti ta Honda den strivoun. Exw apeira ar8ra gia ta civic/vtec pou kaneis den leei oti den strivei, kai ta perissotera lene to adi8eto malista. Opote NAI vazodas sta civic mia kalyterh anarthsh kai pros8etodas, toulaxiston mia 8olobara ebros to aftokinhto pragmatika metamorfonete. Logw varous se merikes strofes/pistes, ta rallye volevode perissotero. Alla oute kalyterh akampsia exoun, oute kalyterh anarthsh (min ksexname ta dipla psalidia sto civic '91) klp.. Sta aftokinhta Type-R omos, ta pragmata einai diaforetika. Ta Integra, Civic, NSX, pou einai type-R einai sxedon etoima gia pista!! Vevea epeidi akoma KAI afta ta aftokinhta proorizode gia dromo, den mporoun px na exoun kai pansklhrh anarthsh, oute kapoies alles efkolies. Omos ta Type-Rs einai klasseis anwtera apo ta aftokinhta ths kathgorias tous.... Apodedigmeno afto kai me xronous.

                    Kai epeidi merikoi (oxi apo emas aparethta) mpenoun mesa se ena aftokinhto kai epeidi tous fenete sklhro, vgazoun amesws to siberasma oti exei kai pio akampto plaisio! Egw kyrioi den kserw ean to Elise exei pio akampto plaisio apo to S2000. Kleinw pros to S2000 logw X-Bone chassis, alla den eimai sigouros kai den thelw na milaw xoris stoixeia.

                    Kai kati gia tous filous me elise. Einai adiko na sigrinoume elise-s2000, giati me tin idia logiki kai h Honda mporouse ena vgalei ena aftokinhto-poupoulo, xoris tipota mesa (cool ) me ena metrio moter sto kedro.. to thema einai oti to S2000 prepei na teirei kai kapoies alles prodiagrafes.. Fadastite na dinate 50.000euro gia to S2000 kai na min eixe A/C, Radio, Dashboard klp!! (emas mporei na mas arese alla sto 90% oxi!)

                    Oso gia ta kila tou S2000, efkola xanei 100 kila, ligaki pio diskola 150, kai me ligh prospatheia alla 50, kai etsi paei koda 1050. Gia na ftasei 960 prepei na doseis lefta se carbon parts panakriva, kai egw prosopika den tha ithela na odhgaw ena kosmimatopoleio tha fovomouna mexri kai na parkarw

                    Asxeta me to topic, apla gia na fygoun oi apories:

                    1. Vazodas mia single eksatmhsh, kai kalytera titanium, glytoneis 27kg. (mama 30, titanium ~3)

                    2. Vazeis kathismata, glytoneis peripou 10-12kg. (Ta aftermarket peripou 7kg, ta mama ~15kg)

                    3. Vazoume kai ena aftermarket xtapodi, kai eidika ama einai amuse pou einai to panalafro, glytonoume alla 6kg (mama 10.4, aftermarket 4.6)

                    4. Vgazoume to SOFTTOP mazi me tous mhxanismous, kai vazoume ena stripped out Hardtop (apla vgazoume ta diakosmitika apo mesa) Etsi glytonoume para polla kila alla den thymame akrivos posa. Gyro sta 15-20.

                    5. Vgazoume tis moketes tou portpagaz, opos kai tin rezerba + ta ergaleia. Glytonoume 20++kg.

                    6. Ena fthino carbon hood+trunk (yparxoun kai panakriva alla ase kalytera ) etsi glytonoume ~10kg (to mama hood einai kai aluminio opote den exei trelles diafores)

                    7. Vgazoume to A/C kai kerdizoume ~27kg + polla hps

                    Vgazoume to radio mazi me speakers, glytonoume 6-7kg

                    1. Vgazoume SRS Aerosakous synodigou-odigou kai vazoume kai ena aftermarket timoni. Glytonoume ~8kg

                    2. Panalafres zades, glytonoume ~15kg, alla ousiastika einai perissotera afou oi peristrefomenh & mh anartomenh maza metrane sto dekaplasio otan to amaksi kinhtai.

                    Etsi mexri tora exoume ksodepsei 4.500-5.000euro kai exoume xasei peripou 150kg. Den synexizw me ti lista giati tha gemisei o topos axrhstes me to topic plhrofories.

                    Filika pada!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Δεν ξέρω αν συνενοούμαστε...
                      Δεν ρώτησα πως μπορεί η Elise να έχει καλύτερη ανάρτηση (που πιθανώς να θέλει σελίδες) αλλά ΓΙΑΤΙ.
                      Δεδομένου ότι στο Χόντα δεν φείδονται χρημάτων (διπλά ψαλίδια δεν έχει γύρω-γύρω?) είναι δυνατόν για τη συγκεκριμένη στόχευση της εταιρίας όσον αφορά την άνεση να μην έχουν βρει την ΙΔΑΝΙΚΗ λύση???

                      Όσο για τη Lotus το μόνο που ίσως γνωρίζω για τις αναρτήσεις είναι η προσπάθεια βελτίωσης του λόγου αναρτώμενη προς μη αναρτώμενη μάζα. Και αυτό είναι ένα σημείο όπου η Lotus εκ των πραγμάτων υστερεί.

                      ΥΓ. Στην απάντησή στο ερώτημα για τη βαρύτητα είχα αναφερθεί στην ανάγκη έλλειψης ατμόσφαιρας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lotusnick last edited by

                        Socrati

                        Kapies simioseis gia tin apantisi sou.
                        1on Exw odigisei to Civic Type-R se pista. Den einai etoimo file. Kai swsta den einai giati einai autokinito dromou. To skisame me ton filo pou to eixe kai efage ena set lastixa se misi mera, emene apo frena kathe 15 lepta(H 111s mou exei kanei 4 track days kai 10000km kai den exei meinei pouthena apo frena kai ta takakia einai stin mesi) kai dystyxos anapse kai lampaki kinitira(atyxes symban apo ena APISTEUTO kinitira-sazman). Kaname enalages kai odigouse kai autos tin Elise mou. Entyposiastike apo ola, ektos apo to sazman. Tin epomeni mera pige kai edwse to Civic kai pareigeile Elise. DEN SYGRINO ELISE-TYPE-R paidia.
                        2on Esy ksekinises na sygrineis tin Elise me to S2000 gia tin pista kai oxi mono.
                        3on H Elise exei kai tablo kai hxosystyma(malista pros ekplixi tou filou mou me to S2000: me hxeia kai pisw apo ton odigo) opos exei kai AC(2500euro extra stin Elladitsa) kai ola auta me 800kila stin 111s

                        Nai se kathimerini xrisi to S2000 einai anotero apo tin Elise.
                        Oti kai na tin kaneis tin Elise den tha mporesei POTE na ginei toso ysixi, oute toso dynati sta mikroxtypimata tis polis( me carbon amaxoma ginete alla me trelo kostos) Gia auto kai to 90% tou kosmou opos eipes pernei S2000 kai oxi Elise. Kai kala kanoun.
                        Episis oti kai na to kaneis to Honda den tha mporesei pote na dwsei to idio feedback me mia Elise oute na einai toso apodwtiko stis strofes.
                        An diabaseis tin apantisi tou 037 kai tou George tha deis oti ena amortiser kai ena elafroma den prokeite na kanei pote 2 amaxia idia.
                        Einai to pos sxediastike to autokinito apo to ergostasio pou thetei tis baseis kai ta oria.

                        Oi allages pou grafeis einai toso drastikes kai polyeksodes
                        Mono 5000euro? Oi zantes mono poso na exoun arage?
                        H exatmisi titaniou? H pollaples pou anafereis?
                        Twra an se ena amaxi twn 50000euro protheseis alla 10-12000 gia na to elafroseis kai na baleis kai frena anartisi(milao me ta dika sou noumera giati nomizw oti tha sou bgei poly parapano, H 2way Ohlins gia S2000 kanei sxedon 4500 euro!!!) Tote tha exeis perase ta 60000 kai tha exeis ena amaxi me xilies-dio allages pou den tha pouliete me tipota tha exei ligoteres aneseis kai apo Elise kai pou tha plisiazei mia elise twn 122bhp se synolo xronou se mia pista alla oxi se feedback.

                        An skopeueis na kaneis oles autes tis allages sto S2000 mipos pas na agoraseis to lathos amaxi.
                        Den kserw pos, alla prepei na breis tin eukairia na odigiseis mia Elise, S1 H S2 den exei simasia. Fenese anthropos pou that tou arese opos aresei se emas.
                        Pare mia S1 me 30000 kato stin Elladitsa kai dwse alla 20000(an thes sta grafo kai analytika gia na deis oti einai 20000) kai exeis balei CTR kinitira me ypersimpiesti sta 300 aloga kai frena-anartisi.
                        Tha exeis ena ergalio pou tha pigenei se apisteutous rythmous.

                        Filika Nikos.

                        An thes steile PM tin epomeni fora pou tha eisai Megara kai tha dw an yparxei filos me Elise na se paei mia bolta.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lotusnick last edited by

                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                          Δεν ξέρω αν συνενοούμαστε...
                          Δεν ρώτησα πως μπορεί η Elise να έχει καλύτερη ανάρτηση (που πιθανώς να θέλει σελίδες) αλλά ΓΙΑΤΙ.
                          Δεδομένου ότι στο Χόντα δεν φείδονται χρημάτων (διπλά ψαλίδια δεν έχει γύρω-γύρω?) είναι δυνατόν για τη συγκεκριμένη στόχευση της εταιρίας όσον αφορά την άνεση να μην έχουν βρει την ΙΔΑΝΙΚΗ λύση???

                          Όσο για τη Lotus το μόνο που ίσως γνωρίζω για τις αναρτήσεις είναι η προσπάθεια βελτίωσης του λόγου αναρτώμενη προς μη αναρτώμενη μάζα. Και αυτό είναι ένα σημείο όπου η Lotus εκ των πραγμάτων υστερεί.

                          ΥΓ. Στην απάντησή στο ερώτημα για τη βαρύτητα είχα αναφερθεί στην ανάγκη έλλειψης ατμόσφαιρας.

                          Niko

                          H ypothesi anartisi-plaisio den einai apli.
                          Den einai exoun kai ta dyo dipla psalidia ara giati na min einai idia.
                          Se ti gwnia einai ta psalidia?
                          To amortiser pos kathete sta psalidia? Me ti gwnia? Se ti Ypsos?
                          Egw twra eipa 2-3 alla exei apeires syntetagmenes pou bgazoun APEIROUS syndiasmous.
                          To thema einai pio tous petyxenei kalytera
                          H Lotus einai fimismeni gia ta sasi tis.(opos H honda gia ta Moter tis)
                          Auto einai giati exei pio megali empeiria apo tin Honda kai pio aksiologous mixanikous. Antilambanonte kalytera autes tis syntetagmenes kai to feedback enos test car.Gia auto kai einai apo tous megalyterous consultant se themata dynamikis. H GM den tin plirwnei na ftiaxnei ta top modela tis?
                          Twra tha mou peis giati den exoun kanei ta Top astra san elise.
                          Giati autoi den sxediasan tin anartisi apo tin arxi. H GM to ekane kai H lotus prospathei ne beltiwsei mesa sto plesio ton periosrismon tis GM.

                          Gia ta amortiser sou eipa.
                          To paketo pou exw egw tis Ohlins(2 way, road and track), ekselixtike apo tin Ohlins kai tin Lotus meta apo 5 mines douleias se dromous kai pistes. O george epathe plaka. San to xsara tou se anesi kai tautoxrona den gernei kai stribei.Poly kalo (tha eithele ligo pio skliro elatirio) stin pista.
                          Otan rwtisa tin Ohlins an mporw na balo ena ligo pio skliro elatirio, mou eipe: 'Fysika alla meta petas olous autous tous mines douleias. Tha prepei na arxisoume na paizoume me ta eswterika tou amortiser sou kai tha mas parei poly kairo na ftasoume sto epithimito apotelesma. Pali ligo anesi tha xathei logo elatiriou. An thes poly parapano pista pare to paketo tou Giorgou.'
                          Poliploka pragmata file kai gi auto den einai eukolo na les tha balo ena pio skliro amortiser-elatirio).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 0
                            037 last edited by

                            Εγω παντως, σελιδες με απειρα ΤΕΧΝΙΚΑ δεν προκειται να βαλω παλι.

                            Διοτι, πρωτον, δεν μπορουν καποιοι να τα αντιληφθουν διοτι το αυτοκινητο ειναι ενα μηχανολογικο προΐον και δεν ειναι η μια σελιδα τεχνικης αναλυσης απο ενα περιοδικο.

                            Παρολο που εγραψα μια σελιδα με 20 παραγοντες, ο Νικολας, εξακολουθει να τα ισοπεδωνει ολα, λεγοντας, φρασεις οπως '...αφου εχουν ψαλιδια και τα 2 ποια ειναι η διαφορα...'

                            Νικολα, συγνωμη αλλά η περιορισμενες γνωσεις σου δεν γινεται να πλουτηνουν ξαφνικα μεσα σε μερικα ποστ. Ειναι αδυνατο. Μπορει να θελεις πολυ, αλλά δεν γινεται, και δεν σημαινει οτι, οτι δεν καταλαβαινεις εσυ, πρεπει να κρυβει ενα μυστηριο ή να ειναι κατι αδυνατο.

                            Αλλος λεει οτι αλλαζοντας ενα αμορτισερ...ξαφνηκα το Σιβικ, και το καθε Σιβικ, στριβει!! Αηδιες! Ναι, βελτιωση ερχεται, αλλα τα πραγματα ειναι τελειως διαφορετικα απο οτι νομιζετε.

                            Π.χ. Σε ενα αυτοκινητο με κακη γεωμετρια, σκληραινοντας το, μπορει να βελτιωθει. Ο λογος ειναι οτι σταματας αυτην την αναρτηση να ανεβοκατεβαινει, και να παιρνει λαθος γωνιες λογω κακου σχεδιασμου της.
                            Δεν γινεται Φ1 το αυτοκινητο, αλλα απο ενα αθλιο τροχοφορο, γινεται ανεκτο.

                            Τελος, και εαν θελετε το αντιλαμβανεστε. Χωρις μετατροπες, γιατι ολοι μπορουν να κανουν, τα Ελιζ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ πιο γρηγορα σε γυρο πιστας.

                            Επιτελους, καποιοι, αφηστε τις αναλυσεις, μιλατε με μια σιγουρια, λες και ειστε πραγματι ειδικοι. Κατανταει ενοχλητικο. Η βεβαιωτητα των σαθρων τεχνικων αποψεων σας, ειναι απαραδεκτη.

                            Οποιος το κανει κεφι, υπαρχουν Πανεπιστημια, ανοιχτα σε ολους, μη γινουμε τοσο ειδικοι απο 5 βασικες γνωσεις που μπορει να εχουμε.
                            Να παω και εγω τοτε σε ενα γιατρο να του λεω πως να με εγχειρισει, και γιατι αφου εχω και εγω 2 ματια, δεν βλεπω το ιδιο μακρια με καποιον άλλο.

                            Αποσυρομαι απο τον διαλογο. Καλημερα σας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nickolas last edited by

                              Δεν συνενοούμαστε...

                              Να σου κάνω μια αντιστοίχηση μπας και καταλάβεις...
                              Το S2000 και το Z4 2,0 είναι και τα 2 δίλιτρα ('έχουν ίδιες αναρτήσεις') όμως το S2000 είναι πιο γρήγορο ('έχει καλύτερη ανάρτηση')

                              ΓΙΑΤΙ??? Γιατί το S2000 έχει 240 άλογα ενώ το Ζ4 έχει 150 (την παρένθεση για τις αναρτήσεις ζητώ αν μπορείς να την απαντήσεις)

                              ΠΩΣ??? Επειδή το S2000 έχει πιο άγριους εκεντροφόρους κλπ. (ότι μου έχεις πει ως τώρα για γεωμετρία γωνίες κλπ.)

                              Δεν θέλω το πως, θέλω το γιατί. Αν δεν μπορείς να απαντήσεις λυπάμαι αλλά ο ισχυρισμός ότι η Elise έχει καλύτερη overall ανάρτηση είναι αστήριχτος, πιθανώς να είναι σωστός, είναι όμως αυθαίρετος

                              Τέλος δεν σκοπεύω να βγάλω πανεπιστήμιο για να επιλέξω αυτοκίνητο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 0
                                037 last edited by

                                Και εγω ομως, δεν θα σου εξηγησω σε μεγαλυτερο βαθος Νικολα.

                                Εγω, με τις δικες μου γνωσεις και την επαγγελματικη εμπειρια, εκανα την επιλογη, τωρα εσυ τι επιλογη θα κανεις, ειναι δικο σου προβλημα.

                                Εγω ειχα την ευκαιρια να οδηγησω να το οδηγησω, να το τεσταρω σε αεροδυναμικη συραγγα, να το ζυγισω, να ρωτησω άλλους συναδελφους τι νομιζουν, και γενικα αγορασα την Ελιζ μετα απο πολυ ψαξιμο.

                                Εαν δεν πηγαινεις, συχνα σε δρομους απιστευτους, οπως καποια κομματια σε Ηπειρο, και Πελοποννησο ή πιστες, τι να το κανεις το Ελιζ?

                                Μαλιστα αφου ζητας την γνωμη μου, εγω σου προτεινω το Χοντα, γιατι ειναι πιο ευκολο, ισως πιο αξιοπιστο, αλλα μην περιμενεις να εισαι γρηγοροτερος (πλην τελικης).

                                Δεν ειναι καθολου αυθαιρετο αυτο που ανεφερα, αλλα εαν ψαξεις αρκετα, θα διαπιστωσεις, οτι στις περισσοτερες πιστες του κοσμου, τα χρονομετρα δειχνουν ποιο ειναι το γρηγοροτερο, και ΟΧΙ εγω.

                                Υπαρχει βεβαια και το 190Sport οπως λεγεται, με 190 ιππους Κseries κινητηρα, με 0-100 σε 4.5 και 0-160 σε 12'.

                                Οποτε οχι μονο εισαι γρηγοροτερος στις στροφες, αλλα και στις ευθειες με διαφορα, παρα τα 50 λιγοτερα αλογα.

                                Καλη επιλογη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sakiss last edited by

                                  Γενικα

                                  Επειδη η κουβεντα μου θυμιζει vtec vs Turbo,καποτε πρεπει να καταλαβουμε οτι ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων και επιλογων της καθε εταιριας.

                                  Ο κατασκευαστης παντα επιλεγει να κινειται στον μεσο ορο,αντε να γερνει ελαχιστα,μεταξυ της απολυτου ανεσης και του απολυτου κρατηματος.

                                  Το οτι θα χαμηλωσει ενα αυτοκινητο δεν σημαινει ντε και καλα οτι θα σκληρηνει.Αν για παραδειγμα τοποθετηθουν τριποντα ελατηρια προοδευτικα με ιδια ή περιπου ιδια αποσβεση με τα μαμα,απλα θα εχουμε ενα χαμηλωμα του κεντρου βαρους χωρις ομως με το να επηρεαστει ''ελαχιστα'' η ανεση.

                                  Δυστυχως οι ''καγκουρες'' ,παντα βεβαια υπαρχουν εξαιρεσεις,εχουν μια λατρεια στις σκληρες αναρτησεις νομιζωντας οτι ειν πανακεια.Δεν ειναι ομως ετσι.Το να κανεις κουτσουρο το αυτοκινητο πολλες φορες σου δημιουργει αισθηση αποτελεσματικοτητα δυσαναλογα μεγαλη με αυτην που πραγματικα εχει επιτευχθει.

                                  Τι έχουμε λοιπον....
                                  1)ενα ελατηριο που συμπιεζεται πανευκολα και σέ ελαχιστα sec
                                  και
                                  2)ενα αμορτισερ που συμπιεζεται δυσκολα και μαλιστα με σαφεστατη χρονικη διαφορα σ σχεση με το ελατηριο με το οποιο πρεπει να συνεργαζεται και το οποιο πρεπει να υποστηριζει.

                                  Πιστεύεται οτι σε ενα τετοιο σεταπ υπαρχει αρμονια?οτι μπορει να λειτουργησει αποτελεσματικα?

                                  Τα παντα ειναι θεμα προτεραιοτητων.Καπου θα κερδισεις και καπου θα χασεις.

                                  Αν για παραδειγμα ο τροχος πατησει ενα σαμαρακι θα υπαρξει κινηση του τροχου προς τα πανω αρα συμπιεση του ελατηριου,
                                  αν πεσει ο τροχος σε γουβα θα εχουμε κινηση προς τα κατω αρα αυξηση του μηκους του.
                                  Η δραση ομως συμφωνα με το νομο της φυσικης φερνει αντιδραση επομενως θα αναπτυχθει μια δυναμη ιση και αντιθετη που θα προσπαθησει να το επαναφερει στην αρχικη του κατασταση. Η δυναμη ομως οπως προειπα θα ειναι ιση και αντιθετη με την αρχικη οποτε το ελατηριο δεν θα επανελθει στην αρχικη του κατασταση απλως αλλα στην μεν πρωτη περιπτωση θα αποσυμπιεστει αλλα δεν θα σταματησει στο μηκος που εχει σε κατασταση ισοροποιας αλλα θα προχωρησει λιγο περισσοτερο φθανοντας σε φαση αποσυμπιεσης στο τελος της οποιας θα ξαναδημιουργηθει αντιθετη δυναμη που θα προσπαθησει να το επαναφερει......
                                  Αυτο θεωρητικα θα συνεχιζεται επ απειρον, πραγμα φυσικα ακρως επικινδυνο καί ανεπιθυμητο. Εδω ακριβως ειναι το σημειο που μπαινει στο παιχνιδι το αμορτισερ.
                                  Ειναι δηλαδη ο μηχανισμος εκεινος που θά 'μαζεψεϊ' - αποσβεσει (εξ ου και η ονομασια του αμορτισερ αποσβεστηρας στα ελληνικα) τις παλινδρομικες κινησεις του ελατηριου φερνοντας την κατασταση σε ταξη.

                                  'Σχεση εξαρτησης'
                                  Εστω οτι εχουμε ενα μαλακο ελατηριο, τι σημαινει αυτο?Οταν πεσει σε γουβα θα υποχωρησει - συμπιεστει ευκολα (χωρις ιδιαιτερη αντιδραση) και σε αρκετα μεγαλο βαθμο (οι σπειρες θα βρεθουν πολυ κοντα η μια με την αλλη).
                                  Εστω τωρα οτι το αμορτισερ που εχει τοποθετηθει σε αυτο το ελατηριο ειναι σκληρο - σφικτο. Εαν προσπαθησεις με το χερι σου να δουλεψεις πανω - κατω το εμβολο σε ενα μαλακο αμορτισερ θα δεις οτι το καταφερνεις ευκολα και μεσα σε ελαχιστα δευτερολεπτα, αντιθετα αν πας να κανεις το ιδιο πραγμα σε σφιγμενα - σκληρα αμορτισερ θα δεις οτι θα βαζεις ολη σου την δυναμη και το εμβολο θα ερχεται προς τα πανω με μεγαλη εως τρομερη δυσκολια και πολυ αργα ενω αντιστοιχα θα συμπεριφερεται στην κινηση προς τα κατω - συμπιεση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    b-c-f last edited by

                                    Ο χρήστης 037 έγραψε:
                                    Εγω παντως, σελιδες με απειρα ΤΕΧΝΙΚΑ δεν προκειται να βαλω παλι.

                                    Διοτι, πρωτον, δεν μπορουν καποιοι να τα αντιληφθουν διοτι το αυτοκινητο ειναι ενα μηχανολογικο προΐον και δεν ειναι η μια σελιδα τεχνικης αναλυσης απο ενα περιοδικο.

                                    Παρολο που εγραψα μια σελιδα με 20 παραγοντες, ο Νικολας, εξακολουθει να τα ισοπεδωνει ολα, λεγοντας, φρασεις οπως '...αφου εχουν ψαλιδια και τα 2 ποια ειναι η διαφορα...'

                                    Νικολα, συγνωμη αλλά η περιορισμενες γνωσεις σου δεν γινεται να πλουτηνουν ξαφνικα μεσα σε μερικα ποστ. Ειναι αδυνατο. Μπορει να θελεις πολυ, αλλά δεν γινεται, και δεν σημαινει οτι, οτι δεν καταλαβαινεις εσυ, πρεπει να κρυβει ενα μυστηριο ή να ειναι κατι αδυνατο.

                                    Αλλος λεει οτι αλλαζοντας ενα αμορτισερ...ξαφνηκα το Σιβικ, και το καθε Σιβικ, στριβει!! Αηδιες! Ναι, βελτιωση ερχεται, αλλα τα πραγματα ειναι τελειως διαφορετικα απο οτι νομιζετε.

                                    Π.χ. Σε ενα αυτοκινητο με κακη γεωμετρια, σκληρενοντας το, μπορει να βελτιωθει. Ο λογος ειναι οτι σταματας αυτην την αναρτηση να ανεβοκατεβαινει, και να παιρνει λαθος γωνιες λογω κακου σχεδιασμου της.
                                    Δεν γινεται Φ1 το αυτοκινητο, αλλα απο ενα αθλιο τροχοφορο, γινεται ανεκτο.

                                    Τελος, και εαν θελετε το αντιλαμβανεστε. Χωρις μετατροπες, γιατι ολοι μπορουν να κανουν, τα Ελιζ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ πιο γρηγορα σε γυρο πιστας.

                                    Επιτελους, καποιοι, αφηστε τις αναλυσεις, μιλατε με μια σιγουρια, λες και ειστε πραγματι ειδικοι. Κατανταει ενοχλητικο. Η βεβαιωτητα των σαθρων τεχνικων αποψεων σας, ειναι απαραδεκτη.

                                    Οποιος το κανει κεφι, υπαρχουν Πανεπιστημια, ανοιχτα σε ολους, μη γινουμε τοσο ειδικοι απο 5 βασικες γνωσεις που μπορει να εχουμε.
                                    Να παω και εγω τοτε σε ενα γιατρο να του λεω πως να με εγχειρησει, και γιατι αφου εχω και εγω 2 ματια, δεν βλεπω το ιδιο μακρια με καποιον άλλο.

                                    Αποσυρομαι απο τον διαλογο. Καλημερα σας.

                                    kala kaneis kai aposyresai....
                                    Eprepe na to kaneis edo kai poly kairo...alla synexizes na mas kaneis epideiksh gnoseon...
                                    Petas mesa sto topic fotografies......gia na deikseis oti kati eisai...
                                    An ekanan etsi oloi oi epagelmaties tou xorou...den tha yphrxan aytokinhta...
                                    Pali kala poy eisai ekseresh......

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      krusenstern last edited by

                                      Ο χρήστης B.C.F έγραψε:
                                      kala kaneis kai aposyresai....
                                      Eprepe na to kaneis edo kai poly kairo...alla synexizes na mas kaneis epideiksh gnoseon...
                                      Petas mesa sto topic fotografies......gia na deikseis oti kati eisai...
                                      An ekanan etsi oloi oi epagelmaties tou xorou...den tha yphrxan aytokinhta...
                                      Pali kala poy eisai ekseresh......

                                      Φίλε, μια αναζήτηση στα ποστ που έχεις κάνει τον λίγο καιρό που είσαι μαζί μας, θα πείσει τον καθένα πιστεύω ότι μάλλον δε γουστάρεις και τόσο πολύ που γράφεις εδώ... όλα προσβλητικά και υποτιμητικά και βέβαια γραμμένα σε γκρίκλις... μήπως να έβρισκες έναν άλλο τρόπο εκτόνωσης???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        b-c-f last edited by

                                        Ο χρήστης 037 έγραψε:
                                        Βρε μαστορα Γερμανε, τραβα παρε κανε 911 Τουρμπο τοτε, και ασε το Χοντα, γιατι οσο καλο και αν ειναι, τα 400 τουρμπατα αλογα των 911 ειναι μεγαλη προκληση.

                                        Τωρα εαν την ψωνησαμε εμεις, δεν απεχεις και πολυ απο την πραγματικοτητα, γιατι οι ψωνισμενοι κυκλοφορουν με τα οπισθια σε γυμνα αλουμινια και κουβαλανε τα μοτερ στην πλατη,

                                        και οχι οι καλοπερασκηδες, και βολεμενοι, που ζουν στην Γερμανια, την χωρα των επιλογων και κυκλοφορουν με Χοντα Σ2000 αντι για κανενα M3, 911GT3/Turbo M5 klp.

                                        Γεια σου φιλε.

                                        Kaloperasakias kai volepsakias.....mallon krineis eks idion!
                                        Toylaxiston oi ellhnes tis omogeneias me sebontai gia to ergo moy pano sthn aytokinhsh!!!
                                        Ta oximata poy aneferes parapano ta eixa sthn katoxh moy eirona...alla 911 turbo 996 pote den tha pairna...to giati psakse bres to monos sou....toses gnoseis exeis
                                        und tshuss!!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          b-c-f last edited by

                                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                          kala kaneis kai aposyresai....
                                          Eprepe na to kaneis edo kai poly kairo...alla synexizes na mas kaneis epideiksh gnoseon...
                                          Petas mesa sto topic fotografies......gia na deikseis oti kati eisai...
                                          An ekanan etsi oloi oi epagelmaties tou xorou...den tha yphrxan aytokinhta...
                                          Pali kala poy eisai ekseresh......

                                          Φίλε, μια αναζήτηση στα ποστ που έχεις κάνει τον λίγο καιρό που είσαι μαζί μας, θα πείσει τον καθένα πιστεύω ότι μάλλον δε γουστάρεις και τόσο πολύ που γράφεις εδώ... όλα προσβλητικά και υποτιμητικά και βέβαια γραμμένα σε γκρίκλις... μήπως να έβρισκες έναν άλλο τρόπο εκτόνωσης???

                                          Den einai tropos ektonosis...eisai lathos!
                                          Sou aresei na akous kathe polytalanteyomeno eksypanakia na leei diafora ...xoris na antidras!
                                          Kai ksanaleo ...tora katalava giati den symetexoyn kapoioi sofoi tis aytokinhsis...KOURASTIKAN

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skye last edited by

                                            Ρε ηρεμίαααα. Το θέμα αξίζει πολλά, μην το συνουσιάζετε.
                                            BCF εσένα που ακριβώς σε προσβάλλει το θέμα; Και πρέπει να αντιδράσεις;
                                            Πάντως ο τρόπος σου είναι απαράδεκτος.

                                            Εγώ θέλω να ρωτήσω το lotusnick αλλά και όσους έχουν elise αν είναι το μοναδικό τους αυτοκίνητο ή αν έχουν και δεύτερο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 15 / 32
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr