-
Στην πράξη η Alfa έρχεται αντιμέτωπη με το Golf. Και ικανή απόδειξη για αυτό είναι μια ματιά στις τιμές.
Απλά επειδή προσφέρει κάτι πράγματι ξεχωριστό στην κατηγορία 'παίζει' στις επιλογές αυτών που αγοράζουν ανεξαρτήτως χρημάτων και που αλλιώς θα αγόραζαν απλά το ακριβότερο (και overall σίγουρα καλύτερο). -
Ο χρήστης Ìáñßá έγραψε:
Ôï üôé 'åßíáé óêõëß' äåí óçìáßíåé ôßðïôá. Óêõëß åßíáé êáé ôï Toyota Corolla óåíôÜí, ôï áõôïêßíçôï ðïõ äéá÷ñïíéêÜ ðáñáìÝíåé ÷ùñßò ðñïóùðéêüôçôá êáé óôõë. Ôá 'óêõëéÜ' åßíáé ãé áõôïýò ðïõ áäéáöïñïýí ãéá ôçí ïäçãéêÞ áðüëáõóç ðïõ èá ìðïñïýóáí íá áíôëÞóïõí áðü ôï áõôïêßíçôü ôïõò, äåí Ýíéùóáí ðïôÝ ôïõò áõôüí ôïí Ýñùôá. ÈÝëïõí áðëÜ Ýíá áìÜîé ðïõ íá ìç ÷áëÜåé ãéá íá ôï êñáôÞóïõí ôá åðüìåíá 25 ÷ñüíéá êáé íá ìçí ôï ðïëõóêÝöôïíôáé êáé ðïëõêïõñÜæïíôáé! Áíôß ãéá 'óêõëß', äåí áñêåß Ýíá áîéüðéóôï áìÜîé ðïõ ãéá 6-7 ÷ñüíéá èá áðáéôåß ôç óôïé÷åéþäç óõíôÞñçóç êáé äåí èá óå óôÝëíåé äéáñêþò óôï óõíåñãåßï? ÅìÝíá ðñïóùðéêÜ ìïõ áñêåß. Ôá 'óêõëéÜ' ôá áöÞíù ãéá ôïõò óõíôáîéïý÷ïõò.Miata ðñþôç ðáñïõóßáóç 1990 êÜôé äçëáäÞ 15 ÷ñïíþí ðëÝïí ...ÃÁ ÃÁÂ
Êïñüëëåò ðéóùêßíçôåò +25 ÷ñüíéá .....ÃÁ ÃÁÂ
ÓôÜñëåô ðéóùêßíçôá +20 ÷ñüíéá ....ÃÁ ÃÁÂÌå åîáßñåóç ôï ðñþôï ôá Üëëá äýï ôá Ý÷ù ïäçãÞóåé ,âëÝðáíå ôï ìÜóôïñá ìéá óôéò ôüóåò êáé ðåñéóóüôåñï ãéá íá âÜëïõí Üëëá ëÜóôé÷á ðßóù.
ÌåñéêÜ 'óêõëéÜ' äáãêþíïõí áêüìá óå ðïëëÜ ðñÜãìáôá êáé ôá üäçãÜíå êáé áìïýóôáêá ü÷é óõíôáîéïý÷ïé.Ìéá åñþôçóç:
Áêüìá óôï 'óêÝöôïìáé ôé èá ðÜñù' åßóáé ðùò áðïñßðôåéò ôüóï åýêïëá êÜðïéá áõôïêßíçôá ðïõ äåí Ý÷åéò ïäçãÞóåé ðïëý ðéèáíþí êáé äåí èÝëåéò íá ïäçãÞóåéò .Õðåñáóðßæåóáé ìå èÝñìç ïäçãéêÝò áîßåò ðïõ öõôñþíïõí ìüíï óå éôáëéêÜ ÷ùñÜöéá ??Åëðßæù íá åðéëÝîåéò üôé êáëýôåñï ìéá äßëéôñç êáé íá ôçí ö÷áñéóôçèåßò .
***Ìçí ðåñðáôÜò üìùò óôï äñïìÜêé ôïõ 'Ý÷ù ôï ôÜäå áõôïêßíçôï êáé åßíáé ôï êáëõôåñï ôïõ êüóìïõ üëïé ïé Üëëïé Ý÷åôå óáðÜêéá' ãéáôß ç ôáêôéêÞ áõôÞ ÷áñáêôçñßæåé ìåñéêïýò åäþ ìÝóá ........
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Sakiss και Ιkar ορθώς εμίλησαν!Στγάσενμάιστα έχουν όντως διαφορές:
-διαφορετικό σήμα
-διαφορετικής ταχύτητας επαναφορά χειρολαβής σιλικόνης. Στα vw επανέρχεται στη θέση της κατά 1 χιλιοστό του δευτερολέπτου γρηγορότερα.
-διαφορετικός φωτισμός στα όργανα, μπλε στα φάου-βε, άσπρος με κόκκινες βελόνες στα Αudi, πράσινος στα σκόντα, φούξια στα σέατ.
-διαφορετική αντιμετώπιση από την αμόρφωτη μάζα: 'ω πήρες vw!!!καταπληκτικό αυτοκίνητο'.
'μα καλά σκόντα βρήκε να πάρει,πάλι καλά που δεν πήρε και λάντα'.Έχουν και μερικές ομοιότητες:
-αυτόματα ανοιγόμενα παράθυρα, χωρίς καν να αγγίξεις το διακόπτη. Υπάρχει αισθητήρας, ειδικά στα γκολφ, που αντιλαμβάνεται πότε ζεσταίνεσαι και για να μην χρησιμοποιείς άσκοπα το ερ-κοντίσιον, σου κατεβάζει εντελώς το παράθυρο, το οποίο φτάνει έως το μαρσπιέ.
Για να ξανανέβει όμως πρέπει οπώσδηποτε να περάσεις μια βόλτα από το συνεργείο.-πατώματα, κινητήρες, πλαίσια, τιμόνια, φρένα, μετάδοση και άλλα τέτοια ασήμαντα πραγματάκια, εντελώς ανάξια λόγου για ένα αυτοκίνητο.
Και το σήμα 'VW', μοιάζει με το 'Audi', αν ήταν ασημί και το έβλεπες πολλαπλό
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Sakiss και Ιkar ορθώς εμίλησαν!
Στγάσενμάιστα έχουν όντως διαφορές:
-διαφορετικό σήμα
-διαφορετικής ταχύτητας επαναφορά χειρολαβής σιλικόνης. Στα vw επανέρχεται στη θέση της κατά 1 χιλιοστό του δευτερολέπτου γρηγορότερα.
-διαφορετικός φωτισμός στα όργανα, μπλε στα φάου-βε, άσπρος με κόκκινες βελόνες στα Αudi, πράσινος στα σκόντα, φούξια στα σέατ.
-διαφορετική αντιμετώπιση από την αμόρφωτη μάζα: 'ω πήρες vw!!!καταπληκτικό αυτοκίνητο'.
'μα καλά σκόντα βρήκε να πάρει,πάλι καλά που δεν πήρε και λάντα'.Έχουν και μερικές ομοιότητες:
-αυτόματα ανοιγόμενα παράθυρα, χωρίς καν να αγγίξεις το διακόπτη. Υπάρχει αισθητήρας, ειδικά στα γκολφ, που αντιλαμβάνεται πότε ζεσταίνεσαι και για να μην χρησιμοποιείς άσκοπα το ερ-κοντίσιον, σου κατεβάζει εντελώς το παράθυρο, το οποίο φτάνει έως το μαρσπιέ.
Για να ξανανέβει όμως πρέπει οπώσδηποτε να περάσεις μια βόλτα από το συνεργείο.-πατώματα, κινητήρες, πλαίσια, τιμόνια, φρένα, μετάδοση και άλλα τέτοια ασήμαντα πραγματάκια, εντελώς ανάξια λόγου για ένα αυτοκίνητο.
Και το σήμα 'VW', μοιάζει με το 'Audi', αν ήταν ασημί και το έβλεπες πολλαπλό
Όχι ρε Technik, μη μου το κάνεις αυτό!!!
Πονάω, που πονάω την ώρα που σατιρίζω την πολιτική του group, και παίρνει η μπάλα και την Audi, μη ρίχνεις κι άλλο αλάτι στις πληγές!
Αν είχα τα λεφτά του Κβαντ (βασικός μέτοχος BMW), θα αγόραζα την Audi, και θα την ανέβαζα στο επίπεδο της Maserati.
Δηλαδή απένταντι από την Alfa Romeo!!!Έτσι η Audi θα είχε επιτέλους την τύχη, που θα τις άξιζε.
Technik, αν είναι θα τσοντάρεις κι εσύ κανά φράγκο;
Λίγα από δω λίγα από 'κει μαζεύονται τα λεφτά! Αμ' πως!
-
@ Pai Mei
Θα επανέλθω, δριμύτερος αργότερα.
Χρονομέτρα...
-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Το Golf είναι ο απόλυτος 'κουβάς' στην ιστορία της αυτοβιομηχανίας. (Τώρα προσπαθεί να τα διορθώσει κάπως με το FSI).
Τι αλλο θα ακουσουμε????????
Τα αρχικα GTI σου λενε κατι??????????????
Το οτι βγηκαν και αργα GOLF,δε σημαινει οτι βγηκαν ΜΟΝΟ αργα GOLF.
Γιατί δηλαδή, δε θεωρείται κουβάς η 3.16 (μη μιλήσω για την παλαιότερη 3.15), το Α3 1.6, το Α4, 1.6? Το Golf τουλάχιστον δεν πλασάρεται ως premium πατίνι...
Συγγνώμη αν φαίνομαι επιθετικός, δεν έχω καμία πρόθεση να προσβάλλω τους κατόχους αυτών των αυτοκινήτων, άλλωστε όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Δεν αντέχω όμως να διαβάζω πράγματα σαν το παραπάνω...
Και προς αποφυγη παραξηγήσεων, δεν έχω Golf! -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Αν είχα τα λεφτά του Κβαντ (βασικός μέτοχος BMW), θα αγόραζα την Audi, και θα την ανέβαζα στο επίπεδο της Maserati.
Δηλαδή απένταντι από την Alfa Romeo!!!Ξερω,ξερω.....σου αρεσει να τη λες στους alfisti. Η ολη πολιτικη του groupo βλαπτει μονο την VW.....Η audi εχει το μανδυα τou premium.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Τώρα συγγνώμη αλλά όταν ο Τζουτζάρο πήρε τα σπεκς να σχεδιάσει το Γκολφ δεν του είχε πει κανείς τίποτα για GTI, μετά προέκυψε. Είμαι σίγουρος πως αν το ήξερε θα σχεδίαζε κάτι πολύ πιο όμορφο και σπορτιφ από τον κουβά (σχεδιαστικά) με το όνομα Golf I. Να θυμίσω π.χ. το Scirocco? Το ότι προέκυψε το GTI δεν έχει καμμία σχέση με τη σχεδιαστική ταυτότητα του αυτοκινήτου, την οποία ακόμα δε λέει η Φάου-Βε να αποτινάξει παρόλο που αποτίναξε επιτέλους τις επιλογές στα μηχανικά και το στήσιμο των απαράδεκτων εκδόσεων III και IV .ΥΓ: Βρε Μαρία! Πολύ 'φλογερή' μας βγήκες!
epeidh eipes eipes oti einai koubas: exw akousei pws to golf 1 einai pio grhgopo apo to neo golf 1,4!! an parw upo3h mou ta kila den nomizw na einai kai toso duskolo na to piste3h kaneis! an brei kanenas pinaka me epidwseis na tis dimosieusei parakalw!
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Αν είχα τα λεφτά του Κβαντ (βασικός μέτοχος BMW), θα αγόραζα την Audi, και θα την ανέβαζα στο επίπεδο της Maserati.
Δηλαδή απένταντι από την Alfa Romeo!!!Ξερω,ξερω.....σου αρεσει να τη λες στους alfisti. Η ολη πολιτικη του groupo βλαπτει μονο την VW.....Η audi εχει το μανδυα τou premium.
Σας αγαπάω, για αυτό!
Αλλά θεωρώ πολύ σωστή κίνηση του grouppo να βάλει μαζί Alfa και Maserati. Iστορικά, 'Βισκόντι' και 'Αλφιέρι' έχουν συμπορευτεί με νίκες σε αγώνες, τεχνολογική πρωτοπορία, και όλα αυτά, που δημιουργούν τους θρύλους.
Όσο για την Audi, o μανδύας του premium είναι αόρατος, για τους έχοντες οφθαλμούς, ινά δουν την αλήθεια.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Σας αγαπάω, για αυτό!
Αλλά θεωρώ πολύ σωστή κίνηση του grouppo να βάλει μαζί Alfa και Maserati. Iστορικά, 'Βισκόντι' και 'Αλφιέρι' έχουν συμπορευτεί με νίκες σε αγώνες, τεχνολογική πρωτοπορία, και όλα αυτά, που δημιουργούν τους θρύλους.
Όσο για την Audi, o μανδύας του premium είναι αόρατος, για τους έχοντες οφθαλμούς, ινά δουν την αλήθεια.
εδώ θέλει η Alfa να γίνει premium με οικογενειακά που θα κοντράρουν Porsche
-
Μαρία να πάρεις την Αlfa...να ενδυθείς το μανδύα των Νάζγκουλ και αφού εμπλουτίσεις την όλη αμφίεση με ένα μεγάλο δρεπάνι, να βγεις στους δρόμους
Φουκαριάρα Alfa...
Y.Γ..καλού κακού ρώτα και το Cosmopolitan.Θα ξέρουν καλά εκεί...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
...έχουν όντως διαφορές:
-διαφορετικό σήμα
1η -βασική- διαφορά (είτε το παραδεχτούμε, είτε όχι)
-διαφορετικής ταχύτητας επαναφορά χειρολαβής σιλικόνης. Στα vw επανέρχεται στη θέση της κατά 1 χιλιοστό του δευτερολέπτου γρηγορότερα.
-διαφορετικός φωτισμός στα όργανα, μπλε στα φάου-βε, άσπρος με κόκκινες βελόνες στα Αudi, πράσινος στα σκόντα, φούξια στα σέατ.
Διαφορετική ποιότητα κατασκευής.
Ναι, μπορεί να μην είναι γρηγορότερο, μπορεί να μη στρίβει καλύτερα λόγω καλύτερων πλαστικών, λόγω αίσθησης 'χρηματοκιβωτίου', λόγω καλύτερης συναρμογής, αλλά όπως και να έχει, η ουσιαστική διαφορετική αίσθηση που εισπράττεις μπαίνοντας από ένα Golf σε ένα Sportback, είναι εμφανής και πληρώνεται. Καθαρά θέμα επιλογής κ χρημάτων.-διαφορετική αντιμετώπιση από την αμόρφωτη μάζα: 'ω πήρες vw!!!καταπληκτικό αυτοκίνητο'.
'μα καλά σκόντα βρήκε να πάρει,πάλι καλά που δεν πήρε και λάντα'.Είπαμε. Το σηματάκι, το κύρος, το 'premium' πληρώνεται. Αδρά ή όχι, αυτό είναι άλλο θέμα.
Έχουν και μερικές ομοιότητες:
-αυτόματα ανοιγόμενα παράθυρα, χωρίς καν να αγγίξεις το διακόπτη. Υπάρχει αισθητήρας, ειδικά στα γκολφ, που αντιλαμβάνεται πότε ζεσταίνεσαι και για να μην χρησιμοποιείς άσκοπα το ερ-κοντίσιον, σου κατεβάζει εντελώς το παράθυρο, το οποίο φτάνει έως το μαρσπιέ.
Για να ξανανέβει όμως πρέπει οπώσδηποτε να περάσεις μια βόλτα από το συνεργείο.Πεσμένα παράθυρα, ξεφλουδίσματα στο τιμόνι κ τις πόρτες,
τριγμοί των αεραγωγών,
είναι ασθένειες που ταλανίζουν κυρίως ένα Golf και λιγότερο ένα Α3. (γιατί ? ρωτήστε σε κάποιο συνεργείο)-πατώματα, κινητήρες, πλαίσια, τιμόνια, φρένα, μετάδοση και άλλα τέτοια ασήμαντα πραγματάκια, εντελώς ανάξια λόγου για ένα αυτοκίνητο.
Η 'Αχίλλειος πτέρνα' θα μπορούσε να πεί κανείς, μιας και τα σημαντικότερα τμήματα του αυτοκινήτου είναι ίδια.
Από την άλλη, όταν πρόκειται για αυτό το πλαίσιο, για αυτα τα φρένα κτλ... μόνο καλό μπορεί να θεωρηθεί. Βέβαια, υπάρχει διαφορά στο κόστος.Τέλος, κατα τη γνώμη μου, στο Golf V,
το τιμόνι έχει καλύτερη αίσθηση από αυτό του Α3. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σας αγαπάω, για αυτό!
Αλλά θεωρώ πολύ σωστή κίνηση του grouppo να βάλει μαζί Alfa και Maserati. Iστορικά, 'Βισκόντι' και 'Αλφιέρι' έχουν συμπορευτεί με νίκες σε αγώνες, τεχνολογική πρωτοπορία, και όλα αυτά, που δημιουργούν τους θρύλους.
Όσο για την Audi, o μανδύας του premium είναι αόρατος, για τους έχοντες οφθαλμούς, ινά δουν την αλήθεια.
εδώ θέλει η Alfa να γίνει premium με οικογενειακά που θα κοντράρουν Porsche
Καλά...., κι εγώ θα πετάξω το ακόντιο πιο μακριά από τη Μιρέλλα
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Μαρία να πάρεις την Αlfa...να ενδυθείς το μανδύα των Νάζγκουλ και αφού εμπλουτίσεις την όλη αμφίεση με ένα μεγάλο δρεπάνι, να βγεις στους δρόμουςΦουκαριάρα Alfa...
Y.Γ..καλού κακού ρώτα και το Cosmopolitan.Θα ξέρουν καλά εκεί...
cosmopolitan
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
1η -βασική- διαφορά (είτε το παραδεχτούμε, είτε όχι)
Διαφορετική ποιότητα κατασκευής.
Ναι, μπορεί να μην είναι γρηγορότερο, μπορεί να μη στρίβει καλύτερα λόγω καλύτερων πλαστικών, λόγω αίσθησης 'χρηματοκιβωτίου', λόγω καλύτερης συναρμογής, αλλά όπως και να έχει, η ουσιαστική διαφορετική αίσθηση που εισπράττεις μπαίνοντας από ένα Golf σε ένα Sportback, είναι εμφανής και πληρώνεται. Καθαρά θέμα επιλογής κ χρημάτων.Είπαμε. Το σηματάκι, το κύρος, το 'premium' πληρώνεται. Αδρά ή όχι, αυτό είναι άλλο θέμα.
Πεσμένα παράθυρα, ξεφλουδίσματα στο τιμόνι κ τις πόρτες,
τριγμοί των αεραγωγών,
είναι ασθένειες που ταλανίζουν κυρίως ένα Golf και λιγότερο ένα Α3. (γιατί ? ρωτήστε σε κάποιο συνεργείο)Η 'Αχίλλειος πτέρνα' θα μπορούσε να πεί κανείς, μιας και τα σημαντικότερα τμήματα του αυτοκινήτου είναι ίδια.
Από την άλλη, όταν πρόκειται για αυτό το πλαίσιο, για αυτα τα φρένα κτλ... μόνο καλό μπορεί να θεωρηθεί. Βέβαια, υπάρχει διαφορά στο κόστος.Τέλος, κατα τη γνώμη μου, στο Golf V,
το τιμόνι έχει καλύτερη αίσθηση από αυτό του Α3.ξέχασες κι άλλες διαφορές
τόπος κατασκευής. Ingolstadt για τα Α3, τα Golf παίζεται (εντός Ευρώπης πάντως)
όσον αφορά στα πλαστικά και στην 'ποιότητα κατασκευής' δεν είναι θέμα Audi ή VW (ή BMW κλπ) αλλά εταιρείας κατασκευής ταμπλό
οποιαδήποτε εταιρεία μπορεί να έχει 'ταμπλό Audi', αρκεί φυσικά να το πληρώσει. Ή μήπως νομίζει κανείς πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες κατασκευάζουν ταμπλό;
'Κοινό' βέβαια είναι το iDrive με το ΜΜΙ της Audi, ίδιας εταιρείας είναι, με τη διαφορά ότι αφού είδε τις κριτικές που δέχθηκε η BMW για το iDrive, η έκδοση της Audi βγήκε πιο απλοποιημένη
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
1η -βασική- διαφορά (είτε το παραδεχτούμε, είτε όχι)
Διαφορετική ποιότητα κατασκευής.
Ναι, μπορεί να μην είναι γρηγορότερο, μπορεί να μη στρίβει καλύτερα λόγω καλύτερων πλαστικών, λόγω αίσθησης 'χρηματοκιβωτίου', λόγω καλύτερης συναρμογής, αλλά όπως και να έχει, η ουσιαστική διαφορετική αίσθηση που εισπράττεις μπαίνοντας από ένα Golf σε ένα Sportback, είναι εμφανής και πληρώνεται. Καθαρά θέμα επιλογής κ χρημάτων.Είπαμε. Το σηματάκι, το κύρος, το 'premium' πληρώνεται. Αδρά ή όχι, αυτό είναι άλλο θέμα.
Πεσμένα παράθυρα, ξεφλουδίσματα στο τιμόνι κ τις πόρτες,
τριγμοί των αεραγωγών,
είναι ασθένειες που ταλανίζουν κυρίως ένα Golf και λιγότερο ένα Α3. (γιατί ? ρωτήστε σε κάποιο συνεργείο)Η 'Αχίλλειος πτέρνα' θα μπορούσε να πεί κανείς, μιας και τα σημαντικότερα τμήματα του αυτοκινήτου είναι ίδια.
Από την άλλη, όταν πρόκειται για αυτό το πλαίσιο, για αυτα τα φρένα κτλ... μόνο καλό μπορεί να θεωρηθεί. Βέβαια, υπάρχει διαφορά στο κόστος.Τέλος, κατα τη γνώμη μου, στο Golf V,
το τιμόνι έχει καλύτερη αίσθηση από αυτό του Α3.ξέχασες κι άλλες διαφορές
τόπος κατασκευής. Ingolstadt για τα Α3, τα Golf παίζεται (εντός Ευρώπης πάντως)
Ναι, το ξέχασα. Το Golf π.χ. μπορεί να έρθει από Βέλγιο.
όσον αφορά στα πλαστικά και στην 'ποιότητα κατασκευής' δεν είναι θέμα Audi ή VW (ή BMW κλπ) αλλά εταιρείας κατασκευής ταμπλό
οποιαδήποτε εταιρεία μπορεί να έχει 'ταμπλό Audi', αρκεί φυσικά να το πληρώσει. Ή μήπως νομίζει κανείς πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες κατασκευάζουν ταμπλό;
Nαι, αλλά δεν πληρώνουν πολλές εταιρείες, ακριβά ταμπλό.
Λέγοντας ταμπλό 'Audi', δε σημαίνει ότι το κατασκευάζει η ίδια η εταιρεία, απλά το πληρώνει.Κατ' επέκατση , λοιπόν, το βαφτίζω ταμπλό 'Audi', 'Mercedes' etc, ταμπλό αγοραστή αν θές
'Κοινό' βέβαια είναι το iDrive με το ΜΜΙ της Audi, ίδιας εταιρείας είναι, με τη διαφορά ότι αφού είδε τις κριτικές που δέχθηκε η BMW για το iDrive, η έκδοση της Audi βγήκε πιο απλοποιημένη
Βέβαια, ακόμα και η τελευταία έκδοση του iDrive, δέχθηκε κριτικές,
καθώς ήταν πολύ πιο περίπλοκο από το ΜΜΙ της Audi -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Nαι, αλλά δεν πληρώνουν πολλές εταιρείες, ακριβά ταμπλό.
Λέγοντας ταμπλό 'Audi', δε σημαίνει ότι το κατασκευάζει η ίδια η εταιρεία, απλά το πληρώνει.Κατ' επέκατση , λοιπόν, το βαφτίζω ταμπλό 'Audi', 'Mercedes' etc, ταμπλό αγοραστή αν θές
Βέβαια, ακόμα και η τελευταία έκδοση του iDrive, δέχθηκε κριτικές,
καθώς ήταν πολύ πιο περίπλοκο από το ΜΜΙ της Audiε ναι, επενδύουν -ή γλυτώνουν- αλλού τα ευρώ κι όχι σε ανούσια ταμπλό
γίνεται να διορθώσεις τα windows? άλλο τόσο και το iDrive
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Nαι, αλλά δεν πληρώνουν πολλές εταιρείες, ακριβά ταμπλό.
Λέγοντας ταμπλό 'Audi', δε σημαίνει ότι το κατασκευάζει η ίδια η εταιρεία, απλά το πληρώνει.Κατ' επέκατση , λοιπόν, το βαφτίζω ταμπλό 'Audi', 'Mercedes' etc, ταμπλό αγοραστή αν θές
Βέβαια, ακόμα και η τελευταία έκδοση του iDrive, δέχθηκε κριτικές,
καθώς ήταν πολύ πιο περίπλοκο από το ΜΜΙ της Audiε ναι, επενδύουν -ή γλυτώνουν- αλλού τα ευρώ κι όχι σε ανούσια ταμπλό
γίνεται να διορθώσεις τα windows? άλλο τόσο και το iDrive
Επένδυση σε ποιότητα/ταμπλό, δε συνεπάγεται μή-επένδυση αλλού
(ταμπλό: ανούσια για τον lkar, όχι για όλους )Το iDrive, για κάποιο λόγο, είχε ξεκινήσει στραβά. Το ΜΜΙ για κάποιον άλλο λόγο, όχι.
-
epeidh eipes eipes oti einai koubas: exw akousei pws to golf 1 einai pio grhgopo apo to neo golf 1,4!! an parw upo3h mou ta kila den nomizw na einai kai toso duskolo na to piste3h kaneis! an brei kanenas pinaka me epidwseis na tis dimosieusei parakalw![/quote]
Φίλε μου, το νέο Golf 1.4 έχει μόλις 75 άλογα (όταν τα περισσότερα 1400άρια σήμερα, και πολύ ελαφρύτερα, έχουν από 90 έως 100 άλογα). Την επιτάχυνση 0-100 την έχει στα 14,7 δευτ. , ενώ η ροπή του είναι μόλις 126 (για βάρος αμαξώματος τα καθόλου ευκαταφρόνητα 1189 κιλά)!
Δεν ξέρω τι επιδόσεις είχε το αρχικό Golf, αλλά τούτα δω τα νούμερα είναι... επίτευγμα για τη σημερινή εποχή. Δεν υπάρχει άλλο τόσο αργό αυτοκίνητο σήμερα. Ακόμα και τα 900άρια γρηγορότερα είναι.
Το δε 1.600 FSI κυμαίνεται στα νούμερα της BMW 116. Αρα δεν καταλαβαίνω τον φίλο που πιο πάνω εγκώμιασε τις επιδόσεις του Golf και έβγαλε και τις 1600άρες BMW κουβάδες. Δεν υπάρχει BMW-κουβάς. Αλλά βέβαια, όσα δεν φθάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!! 'Εχω Golf γιατί η BMW δεν μου αρέσει'. Κι όχι, 'Εχω Golf, γιατί η τσέπη μου δεν αντέχει κάτι καλύτερο!'
Οσον αφορά τον φίλο που με ρώτησε αν έχω καταλήξει. Οχι ακόμα, φίλε μου. Είμαι μεταξύ BMW 116 και δίλιτρης Alfa 147 πλέον. Προτιμώ την Alfa λόγω επιδόσεων, αλλά δεν έχω ακόμα πειστεί α)ως προς το θέμα της αξιοπιστίας β)Ως προς το μέλλον της εταιρίας γ) Ως προς το μέλλον του συγκεκριμένου μοντέλου, αφού ήδη φοράει κινητήρα-αντίκα!
Μπήκα και στο forum των Alfisti και διαπίστωσα ότι πολλοί φίλοι της Alfa ανησυχούν για το μέλλον της εταιρίας... -
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Μαρία να πάρεις την Αlfa...να ενδυθείς το μανδύα των Νάζγκουλ και αφού εμπλουτίσεις την όλη αμφίεση με ένα μεγάλο δρεπάνι, να βγεις στους δρόμουςY.Γ..καλού κακού ρώτα και το Cosmopolitan.Θα ξέρουν καλά εκεί...
Τι είναι καλέ οι Νάζγκουλ? Από κανένα αγορίστικο κώμικ?
Οχι, θα ρωτήσω το Nitro - που το διαβάζουν αδερφάρες σαν κι εσένα!!
BMW 116i ή Alfa Romeo 147 1.6 120hp?