-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Καλησπέρα παιδιά...
Εχω ενα προβλημα με το αυτοκινητο μου, που δυστηχως δεν γνωρϊζω τι έχει.
Πηγα μια βολτα σημερα 10 λεπτά αποσταση χωρις κανένα προβλημα. το παρκαρα κανονικα.
Μετα απο 20 λεπτά ενώ πηγα να πάρω το αυτοκινητο εϊδα ότι τα φώτα φρένων ήταν αναμμένα.(Hyundai I30 Diesel)
Επειδη το σπιτι μου ειναι 10 λεπτά εϊπα θα το κοιτάξω μολις φτάσω. με το που ξεκίνησα έβαλα πρώτη (ολα καλα) έβαλα 2η ταχύτητα και ξαφνικ¨α το αμάξι εκεί που άνοιγε έκοψε απότομα) και αναψε το λαμπάκι του Αντισπιν.
Σταμάτησα αμέσως στην άκρη το εσβησα μετα απο 5-6 λεπτα εβαλα μπρος το λαμπακι ειχε φυγει ,ξεκϊνησα και πάλι στην 2η ταχυτητα και μετα και στην 3η έκοψε αποτομα σαν να μην έδινε καυσιμο.ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ?? einai fusiologiko pou ekobe upodinami??? (gt to ekane????) ΤΑ φωτα ακομα ειναι αναμενα μιλησαμε με εναν φιλο με ειπε απλα να βγαλω την μπαταρια (μου ειπε τον αρνητικο πολο)
-
Έχει κολλήσει ο διακόπτης των φρένων μήπως; Αναβοσβήνουν όταν πατάς/αφήνεις το πεντάλ με αναμμένη μηχανή;
-
oxi file eite anammenh eite kleisto ta fota einai monima anamenna..
To periergo einai pou otan piga na to anoixo me ekopse upodinami. san na min edine kausimo. einai normal??
-
Μπορεί να χάλασε ο διακόπτης που ανάβει τα φώτα των φρένων και είναι πάνω στο πεντάλ των φρένων.
Είναι πολύ εύκολη βλάβη και θα στο φτιάξουν αμέσως αν έχουν τέτοιο διακόπτη.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
Πολύ πιθανόνα να έχει λειτουργία boa (brake over accelerator) ο εγκέφαλος της μηχανής κι εφόσον βλέπει συνεχόμενα το πεντάλ φρένων πατημένο να κόβει.
-
Opote kala ekana kai ebgala mpataria, tha paro thn odiki aurio etsi oste na to pao sunergeio.
-
Σωστή επισυμανση να αφαιρέσεις τα καλώδια της μπαταρίας. (πρώτα το αρνητικό μετά το θετικό ) και ξανασυνδεσε τα μετά από κάνα 5 λεπτο έτσι θα κάνει reset ο εγκέφαλος.
Αν δεν φτιαχτεί το θέμα τότε πρέπει να αναλάβει ηλεκτρολόγος.
Επίσης τσέκαρε τις γειώσεις των καλωδίων της μπαταρίας για τυχόν σκουριές η οξειδωση.
Το όλο θέμα φαίνεται να είναι από ανωμαλίες στην τάση και ο εγκέφαλος δίνει λάθος εντολές.Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Sugnomi epeidi eimai polu asxetos... prepei na bgalw kai tous 2 pollous apo tin mpataria??? i o enas mono ftanei???
-
Ο χρήστης xabalas έγραψε:
Sugnomi epeidi eimai polu asxetos... prepei na bgalw kai tous 2 pollous apo tin mpataria??? i o enas mono ftanei???Καλό να είναι να τους βγάλεις και τους δύο και να το αφήσεις 5 λεπτά να πέσουν τελείως οι τάσεις. Πρώτα αρνητικό μετά θετικό και ξανασυνδεεις αντίστροφα (θετικό-αρνητικό) σαν κυριολεκτικά να αλλάζεις μπαταρία.
Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αρκεί και ο ένας πολος το - απλά αστον εκτός 5 λεπτα. Το πρόβλημα δεν θα λυθεί βέβαια. Έχει σύστημα εγκεφαλος που κόβει γκάζι μολις πατησεις φρένο , το έχουν αρκετά αμάξια μην ανυσηχεις.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Αρκεί και ο ένας πολος το - απλά αστον εκτός 5 λεπτα. Το πρόβλημα δεν θα λυθεί βέβαια. Έχει σύστημα εγκεφαλος που κόβει γκάζι μολις πατησεις φρένο , το έχουν αρκετά αμάξια μην ανυσηχεις.Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό δεν δικαιολογεί όμως το λαμπάκι του αντισπιν που αν ενεργοποιείτε ακαριαία τότε είναι λογικό να του κόβει το αμάξι χωρίς λόγο.
Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Αρκεί και ο ένας πολος το - απλά αστον εκτός 5 λεπτα. Το πρόβλημα δεν θα λυθεί βέβαια. Έχει σύστημα εγκεφαλος που κόβει γκάζι μολις πατησεις φρένο , το έχουν αρκετά αμάξια μην ανυσηχεις.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό δεν δικαιολογεί όμως το λαμπάκι του αντισπιν που αν ενεργοποιείτε ακαριαία τότε είναι λογικό να του κόβει το αμάξι χωρίς λόγο.
Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όταν αλλάξει διακοπτη φρένου θα στρώσουν όλα.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Loipon paidia euxaristw olous..
Molis piga sto amaxi...
Xana koumposa mpataria.. ta fota akoma anamena..Ebgala to diakopti (san mprizaki) apo to freno esbisan ta fota piso .. to xekinisa na to pao spiti na to afiso anoixa 2h kai 3h taxutita den me ekane kamia diakopi... apla itan anameno to antispin...
Molis parkara xana ebala ton diakopti stin thesi tou... anapsan pali monima ta piso fota kai efige to antispin...
Opote einai auth h fouska frenon pou me eipate.. SWSTA??? -
Σταμάτα να γράφεις στα Greeklish μας έβγαλες τα μάτια.
Πάντως το πρόβλημα πρέπει να είναι πιο πολύπλοκο από τη βαλβίδα του φρένου.Αν ήταν η βαλβίδα του φρένου το πρόβλημα γιατί να μένουν τα φώτα αναμμένα όταν έχει σβήσει ο κινητήρας;Κάποιο ρελέ πιθανόν έχει πρόβλημα και δεν κόβει το ρεύμα όταν αφήνεις το φρένο... -
Αφού σβήνουν τα φώτα των φρένων όταν αποσυνδέει τον διακόπτη τους. Τα φώτα μπορεί να μένουν αναμμένα γιατί το κύκλωμα είναι ενεργό ακόμα και με σβηστό τον διακόπτη ή πχ η μονάδα ελέγχου μένει ξύπνια ακόμα και με σβηστό τον διακόπτη επειδή είναι 'πατημένο' το πεντάλ πριν ο οδηγός σβήσει και μέχρι να το αφήσει το πεντάλ.
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Σταμάτα να γράφεις στα Greeklish μας έβγαλες τα μάτια.
Πάντως το πρόβλημα πρέπει να είναι πιο πολύπλοκο από τη βαλβίδα του φρένου.Αν ήταν η βαλβίδα του φρένου το πρόβλημα γιατί να μένουν τα φώτα αναμμένα όταν έχει σβήσει ο κινητήρας;Κάποιο ρελέ πιθανόν έχει πρόβλημα και δεν κόβει το ρεύμα όταν αφήνεις το φρένο...Σε κάποια αμάξια τα φώτα των φρένων ανάβουν και με σβηστό κινητήρα.
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Σταμάτα να γράφεις στα Greeklish μας έβγαλες τα μάτια.
Πάντως το πρόβλημα πρέπει να είναι πιο πολύπλοκο από τη βαλβίδα του φρένου.Αν ήταν η βαλβίδα του φρένου το πρόβλημα γιατί να μένουν τα φώτα αναμμένα όταν έχει σβήσει ο κινητήρας;Κάποιο ρελέ πιθανόν έχει πρόβλημα και δεν κόβει το ρεύμα όταν αφήνεις το φρένο...Σε κάποια αμάξια τα φώτα των φρένων ανάβουν και με σβηστό κινητήρα.
Seat Leon1 μόνιμα αναμμένα τα φώτα των στοπ και αναμμένο με σβηστό κινητήρα και αναμμένο epc error όταν έβαζες μπροστά. Κόστος 10€ και όλα καλά
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Σταμάτα να γράφεις στα Greeklish μας έβγαλες τα μάτια.
Πάντως το πρόβλημα πρέπει να είναι πιο πολύπλοκο από τη βαλβίδα του φρένου.Αν ήταν η βαλβίδα του φρένου το πρόβλημα γιατί να μένουν τα φώτα αναμμένα όταν έχει σβήσει ο κινητήρας;Κάποιο ρελέ πιθανόν έχει πρόβλημα και δεν κόβει το ρεύμα όταν αφήνεις το φρένο...Σε κάποια αμάξια τα φώτα των φρένων ανάβουν και με σβηστό κινητήρα.
Αυτό τώρα το μαθαίνω...
SOS Αναβουν τα πισω φωτα και ekobe taxuthta(ippodinami)