-
Το πιο πιθανό να μη σου έβαλαν τα λάδια που τους πήγες και σου έδωσαν μια τυχαία ποσότητα απο άλλο υπόλοιπο!Γιατί να μη σου δώσουν πίσω το δοχείο σου με την ποσότητα που περίσεψε;
Η δικαιολογία τους φθηνή και ύποπτη. -
Πολύ παράξενο όντως.
Εγώ όσες φορές τους έχω πάει λάδια, βλέπω ο ίδιος ότι τα βάζουν κανονικά και το περίσσευμα το βάζουν σε σακουλίτσα στο πορτ μπαγκάζ. -
GGAB τελικά σε ένα τέτοιο σενάριο (δυστυχώς) τείνω να καταλήξω κι εγώ... Το θέμα είναι βέβαια σε αυτή την περίπτωση τι μου έβαλαν (τηγανέλαιο; που λέει ο λόγος). Δύσκολα να μάθω. Μέχρι και να ξανααλλάξω λάδια πέρασε απ' το μυαλό μου (τσάμπα τα 45 ευρώ που έδωσα για λάδια+φίλτρο).
Στο θέμα με την ένδειξη της βέργας (τη μια φορά που τη βουτάω βλέπω 5/5 γραμμές, την άλλη 4/5) εκτιμάς κι εσύ ότι δεν μπήκε η απαιτούμενη ποσότητα (γύρω στα 4,3 λίτρα εφόσον αλλάχθηκε και φίλτρο) ή είναι νορμάλ, ανάλογα από ποια πλευρά των ενδείξεων θα βουτήξεις την βέργα να βλέπεις και διαφορετική ένδειξη; -
Xenos και σε μένα έτσι κάνανε πάντα. Είναι η πρώτη φορά στο συγκεκριμένο συνεργείο που μου είπαν αυτή τη δικαιολογία για την αλλαγή δοχείου των υπόλοιπων λαδιών και μάλιστα δεν είχαν καν σκοπό να μου τα δώσουν από μόνοι τους αλλά ζήτησα εγώ να τα πάρω κι έτσι μου έδειξαν το άλλο δοχείο 2λίτρων κλπ.
Επίσης με το τι ποσότητα έβαλαν τελικά σε σχέση με αυτή που μου έδειξαν τίθεται ένα θέμα καθώς αν όντως άφησαν απ' έξω 300 ml στα 5 λίτρα, σημαίνει ότι έβαλαν 4,7 λίτρα (για μοτέρ που παίρνει βαριά 4,3 με το φίλτρο αλλαγμένο). Έλα μου όμως που βλέπω αυτά τα περίεργα με τη στάθμη στη βέργα και προβληματίζομαι περαιτέρω.
Μου έχει κολλήσει η σκέψη ότι ίσως τελικά βάλανε γύρω στα 4 λίτρα (για να μην ανοίξουν/ξοδέψουν 5λιτρη συσκευασία ίσως;) από άλλα λάδια και όταν τους ζήτησα πίσω τα λάδια μου έδειξαν κακήν κακώς άσχετη ποσότητα. -
Απο θέμα ποσότητας είσαι εντάξει,απο θέμα ποιότητας δεν ξέρω.Οπως είπες και εγω στη θέση σου θα άλλαζα ξανά μόνο λάδια.
-
Τι να πω ρε γμτ. Σήμερα εν τω μεταξύ έχω προγραμματίσει ταξίδι 175 συν 175 χλμ (πήγαινε έλα) και την άλλη Παρασκευή (λόγω εκλογών άλλα 500 συν 500 χλμ και δε ξέρω τι να κάνω με τα κωλολάδια.
-
Θέλεις 10' για να αλλάξεις τα λάδια,σε ενα castrol point για παράδειγμα και να σου φύγει απο το μυαλό η ιδέα!
-
Η βεργα κάθετα περίπου δεν μπαίνει στο καρτερ? Γιατί να χει αποκλίσεις ανάλογα την πλευρά? Μήπως εβαλες τίποτα molygen ή Mos2 μπας και τα αναγνωρισεις από το χρώμα?
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Τι να πω ρε γμτ. Σήμερα εν τω μεταξύ έχω προγραμματίσει ταξίδι 175 συν 175 χλμ (πήγαινε έλα) και την άλλη Παρασκευή (λόγω εκλογών άλλα 500 συν 500 χλμ και δε ξέρω τι να κάνω με τα κωλολάδια.Αν το χρώμα τους είναι ανοιχτό, τα άλλαξαν σίγουρα, οπότε γιατί να έχεις θέμα;
Στην χειρότερη σου έβαλαν του κιλού.
Για την ποσότητα δες τα με βάση του τι λέει το μάνουαλ και αρκετή ώρα αφού έχεις σβήσει (και σε επίπεδο). Για την βέργα δεν έχω καταλάβει τι εννοείς. -
Ακόμη εμπιστευεστε αντιπροσωπείες με τους υπαλληλισκους τεχνιτες και τα λαμογια τεχνικούς προϊστάμενους ?
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν πιστεύω (όχι ότι ειναι αδύνατο) να σου έβαλαν άλλο λάδι. Αλλά αυτό που σου έδωσαν ίσως να είναι περίσσευμα από άλλη άλλη αλλαγή και άλλη μάρκα. Πολύ κουλό μου φαίνεται να κάθονται να μεταγγιζουν από το ένα δοχείο στο άλλο. Ή εκτός αν είπαν για τόση λίγη ποσότητα να μην κουβαλάς 5λιτρο μπετονι και στο έβαλαν σε μικρότερο. Τώρα για την διαφορά στη ποσότητα που έμεινε μπορεί να τους χύθηκε και και... Ίσως να ηθελαν το μπιτονι σου να το γεμιζουν με τα περισσεύματα για τα πουλάνε για επώνυμα και καλά...Δυστυχώς μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε...και επειδή στην Ελλάδα είμαστε και μιλάμε και για συνέργεια και μαστορια θέλει να καθόμαστε στο κεφάλι τους από πάνω για είμαστε σίγουροι το τι κάνουν...
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Είναι όντως τραγικό αυτό που περιγράφεις και βέβαια πολύ ύποπτο...
Αν θες να το πας στα άκρα, στείλε τα λάδια σου για ανάλυση. Πιθανώς στο net να μπορείς να βρεις ανάλυση από 'παρθένο' λάδι της επιλογής σου.Για εμένα το χειρότερο σενάριο είναι να σου έχουν βάλει ό,τι να'ναι λάδια.
Αν πάντως είναι αντιπροσωπεία όπως λες, ίσως να σου έβαλαν απλά κάτι φτηνότερο που να καλύπτει όμως τις προδιαγραφές.Κύριως όμως αυτό που δεν θες είναι να σου έχουν βάλει 10W-40 'του κιλού', που η ανάλυση θα το δείξει. Αυτά θα θέλεις να τα αλλάξεις σχετικά σύντομα.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ακόμη εμπιστευεστε αντιπροσωπείες με τους υπαλληλισκους τεχνιτες και τα λαμογια τεχνικούς προϊστάμενους ?Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτα μπορούν να συμβούν και στα απλά συνεργεία και επειδη αφεντικό και μάστορας είναι το ίδιο πρόσωπο υπάρχει άμεσο όφελος από την λαμογια που θα παιχθεί.
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης tedd έγραψε:
Ακόμη εμπιστευεστε αντιπροσωπείες με τους υπαλληλισκους τεχνιτες και τα λαμογια τεχνικούς προϊστάμενους ?
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτα μπορούν να συμβούν και στα απλά συνεργεία και επειδη αφεντικό και μάστορας είναι το ίδιο πρόσωπο υπάρχει άμεσο όφελος από την λαμογια που θα παιχθεί.
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τουλάχιστον στα λαμόγια των εξωτερικων συνεργείων είσαι απο πανω τους και μια αλλαγή λαδιών με το λάδι της επιλογής σου τουλάχιστον θα γίνει σωστά.
Στις αντιπροσωπείες με την απαίτηση να κάθεσαι στο σαλόνι δεν μπορείς να δεις καν αν ανοίξουν το καπό για να κάνουν καποια εργασία ή αν έγινε μόνο στα χαρτιά.Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
GGAB τελικά σε ένα τέτοιο σενάριο (δυστυχώς) τείνω να καταλήξω κι εγώ... Το θέμα είναι βέβαια σε αυτή την περίπτωση τι μου έβαλαν (τηγανέλαιο; που λέει ο λόγος). Δύσκολα να μάθω. Μέχρι και να ξανααλλάξω λάδια πέρασε απ' το μυαλό μου (τσάμπα τα 45 ευρώ που έδωσα για λάδια+φίλτρο).
Στο θέμα με την ένδειξη της βέργας (τη μια φορά που τη βουτάω βλέπω 5/5 γραμμές, την άλλη 4/5) εκτιμάς κι εσύ ότι δεν μπήκε η απαιτούμενη ποσότητα (γύρω στα 4,3 λίτρα εφόσον αλλάχθηκε και φίλτρο) ή είναι νορμάλ, ανάλογα από ποια πλευρά των ενδείξεων θα βουτήξεις την βέργα να βλέπεις και διαφορετική ένδειξη;Γιατί δε πας από εκεί ευγενικά να τους ρωτήσεις?
Στη θέση σου έτσι και τους ήξερα θα το έκανα.
Πες τους ρε παιδιά πως έμειναν μέσα μόνο 300μλ? Το μοτέρ μου παίρνει 4,25 πες τους.
Sent from my J9110 using Tapatalk
-
Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις. Η βέργα στάθμης λαδιού στο astra h είναι ίδια με του g και είναι η παρακάτω:
https://teon-files.s3.amazonaws.com/upl ... k0fdxb.jpg
Όταν λέω ότι η ένδειξη που βλέπω εξαρτάται από το πως θα τη βουτήξω στο σωληνάκι, εννοώ αν οι γραμμώσεις της όπως θα την χώσω μέσα βλέπουν προς τα έξω/μπροστά (προς εμένα που είμαι μπροστά από το αμάξι ή αν βλέπουν όπως την κατεβάζω και την τερματίζω προς την καμπίνα, δηλαδή το πως είναι στραμμένη. Λογικά πρέπει εκεί που τερματίζει να έχει μια ελάχιστη κλίση (να μην είναι τελείως κάθετα) και γιαυτό βλέπω άλλη ένδειξη στη μια περίπτωση και άλλη στην άλλη (το έχω επαναλάβει δεκάδες φορές από προχθές που άλλαξα λάδια και πάντα στη δεύτερη περίπτωση, όταν οι γραμμές της βέργας κοιτάνε προς τα πίσω όταν την τερματίζω, μόλις την σηκώσω βλέπω 1 γραμμή (την ανώτερη προφανώς) να μην έχει καλυφθεί από λάδι. Η μόνη λογική εξήγηση που εγώ μπορώ να δώσω για αυτό (που δεν θυμάμαι να το έχω ξαναπαρατηρήσει όσα χρόνια έχω το αμάξι) είναι ότι μάλλον δεν βάλανε την ακριβή ποσότητα αλλά ελαφρά λιγότερο λάδι.
Βέβαια και σαυτή την περίπτωση αν έτσι έγινε με κορόιδεψαν αφού μου έδειξαν ως δικό μου περίσσευμα ποσότητα της τάξης των 0,3 λίτρων που ήταν και σε άλλο δοχείο (το αμάξι μου παίρνει 4,3 λίτρα εφόσον γίνει αλλαγή και φίλτρου).
Τα ίδια τα νέα λάδια έχουν ανοιχτό χρώμα οπότε σίγουρα τα άλλαξαν. Αν αντί για τα δικά μου έβαλαν πχ τα εργοστασιακά GM Dexos 2 5W30 κανένα πρόβλημα, απλά αυτά έχουν λιανική 23 ευρώ τα 5 λίτρα, οπότε λογαριάστε πόσο τα παίρνουν αυτοί που λογικά τα δουλεύουν σε βαρέλι, ενώ τα δικά μου κοστίζουν 40 ευρώ τα 5 λίτρα (κοινώς σαυτή την περίπτωση κάποιος εξυπνάκιας απ' το συνεργείο σούφρωσε τα λάδια μου, και μου έβαλε τα δικά τους).
Το συνεργείο που πήγα είναι μεν εξουσιοδοτημένο αλλά όχι στο στιλ της κυρίλας που ίσως φαντάζεστε. Μπορεί κανείς αν θέλει να είναι δίπλα στα μαστόρια και να παρακολουθεί. Τόσα χρόνια τις περισσότερες φορές δεν το έκανα απλά γιατί ήθελα να πιστεύω ότι πολύ δύσκολα να κάνουν χοντράδες και με το δεδομένο ότι οι μάστορες που δουλεύουν είναι σχεδόν στο σύνολό τους πολλά χρόνια εκεί και δεν τους αλλάζουν κάθε 2 χρόνια.
Επίσης οι τιμές και οι χρεώσεις εργατοώρας τους είναι χαμηλότερες από άλλων εξουσιοδοτημένων της όπελ, ουσιαστικά πολύ κοντά σε τιμές ανεξάρτητων συνεργείων (αν υπολογίσει κανείς ότι φυσικά πάντα κόβουν απόδειξη). Επίσης δέχονται να τους πάω τα δικά μου ανταλλακτικά πάντα (αν πάντως βάλουν εκείνοι τα ανταλλακτικά χρεώνουν τσιμπημένα υλικά).
Παρεπιπτόντως ολοκλήρωσα πριν λίγο ταξίδι 175 χλμ με φουλ ζέστη και είδα στον υπολογιστή κατανάλωσης περίπου 0,2 λτ/100χλμ μεγαλύτερη κατανάλωση από την περασμένη βδομάδα, που έκανα το ίδιο ταξίδι με λάδια που φόραγε το αμάξι για 10.000χλμ και ίδιες περίπου συνθήκες οδήγησης (αλλά με 2 βαθμούς χαμηλότερη εξωτερική θερμοκρασία). Αν αυτό σας λέει κάτι. -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
GGAB τελικά σε ένα τέτοιο σενάριο (δυστυχώς) τείνω να καταλήξω κι εγώ... Το θέμα είναι βέβαια σε αυτή την περίπτωση τι μου έβαλαν (τηγανέλαιο; που λέει ο λόγος). Δύσκολα να μάθω. Μέχρι και να ξανααλλάξω λάδια πέρασε απ' το μυαλό μου (τσάμπα τα 45 ευρώ που έδωσα για λάδια+φίλτρο).
Στο θέμα με την ένδειξη της βέργας (τη μια φορά που τη βουτάω βλέπω 5/5 γραμμές, την άλλη 4/5) εκτιμάς κι εσύ ότι δεν μπήκε η απαιτούμενη ποσότητα (γύρω στα 4,3 λίτρα εφόσον αλλάχθηκε και φίλτρο) ή είναι νορμάλ, ανάλογα από ποια πλευρά των ενδείξεων θα βουτήξεις την βέργα να βλέπεις και διαφορετική ένδειξη;Γιατί δε πας από εκεί ευγενικά να τους ρωτήσεις?
Στη θέση σου έτσι και τους ήξερα θα το έκανα.
Πες τους ρε παιδιά πως έμειναν μέσα μόνο 300μλ? Το μοτέρ μου παίρνει 4,25 πες τους.
Sent from my J9110 using Tapatalk
Νίκο αυτή ακριβώς την ερώτηση τους έκανα επί τόπου όταν μου παρέδωσαν την υπόλοιπη ποσότητα λαδιού και είδα τα 300ml. Τους λέω βρε παιδιά αυτά είναι 300 ml, δηλ. μου βάλατε 4,7 λίτρα λάδι σε μοτέρ που παίρνει 4,3; Και μου απαντήσανε ότι όχι, το μοτέρ μου παίρνει 4,7 λίτρα με το φίλτρο...Τους το επανέλαβα αυτοί το βιολί τους, και κάποια στιγμή που ήταν ο μεγαλύτερος σε ηλικία με έναν νεαρό, δείχνει ο μεγάλος στον νεαρό, και μου λέει, ο κύριος από εδώ σας έβαλε το λάδι...Λέω μέσα μου, τι να του πω τώρα...Δεν είπα τίποτα παραπέρα και σκέφτηκα ότι θα πάω σπίτι να αφαιρέσω την παραπανίσια ποσότητα με μια σύριγγα που έχω.
Ωστόσο όταν μέτρησα ποσότητα με τη βέργα σπίτι, είδα το περίεργο με τη στάθμη και φυσικά δεν αφαίρεσα λάδι αλλά προβληματίστηκα περαιτέρω τι στην ευχή έκαναν. -
Δε λέει και πολλά η κατανάλωση.
Προσωπικά έχω την αίσθηση πως η κατανάλωση αυξάνεται ελαφρά σε κάθε αλλαγή λαδιών, αλλά οι διαφορές είναι πάρα πολύ μικρές για να μπορεί να πει κάποιος κάτι αξιόπιστα. -
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
GGAB τελικά σε ένα τέτοιο σενάριο (δυστυχώς) τείνω να καταλήξω κι εγώ... Το θέμα είναι βέβαια σε αυτή την περίπτωση τι μου έβαλαν (τηγανέλαιο; που λέει ο λόγος). Δύσκολα να μάθω. Μέχρι και να ξανααλλάξω λάδια πέρασε απ' το μυαλό μου (τσάμπα τα 45 ευρώ που έδωσα για λάδια+φίλτρο).
Στο θέμα με την ένδειξη της βέργας (τη μια φορά που τη βουτάω βλέπω 5/5 γραμμές, την άλλη 4/5) εκτιμάς κι εσύ ότι δεν μπήκε η απαιτούμενη ποσότητα (γύρω στα 4,3 λίτρα εφόσον αλλάχθηκε και φίλτρο) ή είναι νορμάλ, ανάλογα από ποια πλευρά των ενδείξεων θα βουτήξεις την βέργα να βλέπεις και διαφορετική ένδειξη;Γιατί δε πας από εκεί ευγενικά να τους ρωτήσεις?
Στη θέση σου έτσι και τους ήξερα θα το έκανα.
Πες τους ρε παιδιά πως έμειναν μέσα μόνο 300μλ? Το μοτέρ μου παίρνει 4,25 πες τους.
Sent from my J9110 using Tapatalk
Νίκο αυτή ακριβώς την ερώτηση τους έκανα επί τόπου όταν μου παρέδωσαν την υπόλοιπη ποσότητα λαδιού και είδα τα 300ml. Τους λέω βρε παιδιά αυτά είναι 300 ml, δηλ. μου βάλατε 4,7 λίτρα λάδι σε μοτέρ που παίρνει 4,3; Και μου απαντήσανε ότι όχι, το μοτέρ μου παίρνει 4,7 λίτρα με το φίλτρο...Τους το επανέλαβα αυτοί το βιολί τους, και κάποια στιγμή που ήταν ο μεγαλύτερος σε ηλικία με έναν νεαρό, δείχνει ο μεγάλος στον νεαρό, και μου λέει, ο κύριος από εδώ σας έβαλε το λάδι...Τι να του πως τώρα...Δεν είπα τίποτα παραπέρα και σκέφτηκα ότι θα πάω σπίτι να αφαιρέσω την παραπανίσια ποσότητα με μια σύριγγα που έχω.
Ωστόσο όταν μέτρησα ποσότητα με τη βέργα σπίτι, είδα το περίεργο με τη στάθμη και φυσικά δεν αφαίρεσα λάδι αλλά προβληματίστηκα περαιτέρω τι στην ευχή έκαναν.Είσαι σίγουρος ότι παίρνει 4,25?
Δεν είδα το service manual που παρέθεσες αλλά μήπως παίζει κι αυτό το σενάριο να έχουν δίκιο?
Έχεις ξαναβάλει? Πόσο πήρε?
Sent from my J9110 using Tapatalk
-
Tο αμάξι το έχω 14 χρόνια και στο εν λόγω συνεργείο έχω κάνει τουλάχιστον 10 φορές αλλαγή λαδιών. Πάντα τους πάω εγώ λάδια και ότι ανταλλακτικά απαιτούνται. Πάντα μου επέστρεφαν το υπόλοιπο των λαδιών στο δοχείο που τους πήγαινα. Η ποσότητα που έβλεπα ήταν από 700ml μέχρι 550ml (αντίστοιχα ποσότητα λαδιού που μπήκε στον κινητήρα από 4,3 μέχρι 4,45 λίτρα).
Βάσει service manual και οδηγίες συντήρησης EPC Opel η ποσότητα για αυτό το μοτέρ είναι περί τα 4,25 λίτρα όταν αλλάζεται και το φίλτρο (χωρητικότητα φίλτρου 250-300ml, άρα χωρίς αλλαγή φίλτρου περί τα 4 λίτρα).
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]