Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Karoq
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Karoq
    • 1
    • 2
    • 83
    • 84
    • 85
    • 86
    • 87
    • 93
    • 94
    • 85 / 94
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    1868
    19197
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 last edited by

      Ερώτηση προς κατόχους 1.5 βενζίνη και 1.6 ντίζελ. Με 6η και 130 τι κατανάλωση έχετε;
      Επίσης όσοι έχουν αμπισιον με το απλό αιρκοντίσιον. Ο όρος ημιαυτόματο τι σημαίνει;
      Επίσης και το απλό αιρκοντίσιον έχει αεραγωγούς πίσω;
      Τέλος καντράν με θερμοκρασίες με μίσους και ολόκληρους βαθμούς κελσίου έχει ή όχι?

      Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • I
        ivas75 last edited by

        Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
        Ερώτηση προς κατόχους 1.5 βενζίνη και 1.6 ντίζελ. Με 6η και 130 τι κατανάλωση έχετε;
        Επίσης όσοι έχουν αμπισιον με το απλό αιρκοντίσιον. Ο όρος ημιαυτόματο τι σημαίνει;
        Επίσης και το απλό αιρκοντίσιον έχει αεραγωγούς πίσω;
        Τέλος καντράν με θερμοκρασίες με μίσους και ολόκληρους βαθμούς κελσίου έχει ή όχι?

        Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

        Έχω το 1.6 diesel. Το ημιαυτόματο σημαίνει πως μπαίνει μόνο του ανάλογα με το πόσο κρύο επιλέγεις στον επιλογέα θερμοκρασίας και αν βάζεις ανακύκλωση ή όχι. Αν και μαθημένος σε 2ζωνικούς κλιματισμούς, δεν έχω πρόβλημα με το αιρ-κοντίσιον. Πίσω έχει αεραγωγούς στην κεντρική κονσόλα.
        Το καντράν δείχνει εξωτερικές θερμοκρασίες σε μισούς βαθμούς.
        Για κατανάλωση στα 130 δεν έχω σημειώσει. Διαδρομή 180 χλμ με στροφές (Πορτοχέλι-Αθήνα) σε 2:15 μέση κατανάλωση 4.9.

        Sent from my iPhone using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • T
          tkin73 last edited by

          Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Δλδ αυξομειωνεις την θερμοκρασία που την βλέπεις σε πανελ μέσω κουμπιού και έτσι ρυθμίζεται η ένταση και το κρύο ζεστό του αέρα;

          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • D
            dettol last edited by

            Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
            Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Δλδ αυξομειωνεις την θερμοκρασία που την βλέπεις σε πανελ μέσω κουμπιού και έτσι ρυθμίζεται η ένταση και το κρύο ζεστό του αέρα;

            Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            Εσύ clima περιγράφεις

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • I
              ivas75 last edited by

              Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
              Δλδ αυξομειωνεις την θερμοκρασία που την βλέπεις σε πανελ μέσω κουμπιού και έτσι ρυθμίζεται η ένταση και το κρύο ζεστό του αέρα;

              Όχι. Αυτό πράγματι είναι κλιματισμός και όχι αιρ-κοντίσιον. Στο αιρ-κοντίσιον έχεις απλά ένα περιστροφικό διακόπτη με μπλέ από τη μια μεριά και κόκκινο από την άλλη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • T
                tkin73 last edited by

                Ο χρήστης dettol έγραψε:

                Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Δλδ αυξομειωνεις την θερμοκρασία που την βλέπεις σε πανελ μέσω κουμπιού και έτσι ρυθμίζεται η ένταση και το κρύο ζεστό του αέρα;

                Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                Εσύ clima περιγράφεις

                To ξέρω τον δικό μου κλιματισμό περιγράφω απλά ήλπιζα ότι σε ένα αμάξι του 2018 το ημιαυτοματο ac θα είχε ξεφύγει απλά από την περιστροφή διακόπτη από μπλε σε κόκκινο και θα είχε ίσως κάποια ένδειξη ντιτζιταλ θερμοκρασίας.

                Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • T
                  tkin73 last edited by

                  Ο χρήστης ivas75 έγραψε:

                  Δλδ αυξομειωνεις την θερμοκρασία που την βλέπεις σε πανελ μέσω κουμπιού και έτσι ρυθμίζεται η ένταση και το κρύο ζεστό του αέρα;

                  Όχι. Αυτό πράγματι είναι κλιματισμός και όχι αιρ-κοντίσιον. Στο αιρ-κοντίσιον έχεις απλά ένα περιστροφικό διακόπτη με μπλέ από τη μια μεριά και κόκκινο από την άλλη.

                  Και έχοντας το στο αυτόματο γυρίζοντας τον διακόπτη προς το μπλε ή το κόκκινο αυξομειώνεται η ένταση του αέρα χωρίς να χρειάζεται να πειράξεις τον ανεμιστήρα;

                  Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • D
                    dettol last edited by

                    Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:

                    Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Δλδ αυξομειωνεις την θερμοκρασία που την βλέπεις σε πανελ μέσω κουμπιού και έτσι ρυθμίζεται η ένταση και το κρύο ζεστό του αέρα;

                    Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    Εσύ clima περιγράφεις

                    To ξέρω τον δικό μου κλιματισμό περιγράφω απλά ήλπιζα ότι σε ένα αμάξι του 2018 το ημιαυτοματο ac θα είχε ξεφύγει απλά από την περιστροφή διακόπτη από μπλε σε κόκκινο και θα είχε ίσως κάποια ένδειξη ντιτζιταλ θερμοκρασίας.

                    Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    Οκ, κατανοώ τι θα ήθελες, κάποια ένδειξη της εσωτερικής θερμοκρασίας ώστε να κάνεις τα κουμάντα σου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • I
                      ivas75 last edited by

                      Αέρας και θερμοκρασία χειροκίνητα. Αν βάλεις πολύ κρύο, μπορεί να ανοίξει το AC αυτόματα ή/και η ανακύκλωση. Αυτή είναι η μόνη αυτοματοποίηση.

                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                      • T
                        tkin73 last edited by

                        Ο χρήστης dettol έγραψε:

                        Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Δλδ αυξομειωνεις την θερμοκρασία που την βλέπεις σε πανελ μέσω κουμπιού και έτσι ρυθμίζεται η ένταση και το κρύο ζεστό του αέρα;

                        Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        Εσύ clima περιγράφεις

                        To ξέρω τον δικό μου κλιματισμό περιγράφω απλά ήλπιζα ότι σε ένα αμάξι του 2018 το ημιαυτοματο ac θα είχε ξεφύγει απλά από την περιστροφή διακόπτη από μπλε σε κόκκινο και θα είχε ίσως κάποια ένδειξη ντιτζιταλ θερμοκρασίας.

                        Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        Οκ, κατανοώ τι θα ήθελες, κάποια ένδειξη της εσωτερικής θερμοκρασίας ώστε να κάνεις τα κουμάντα σου.

                        Ναι απλα ήλπιζα ότι το ημιαυτόματο ac θα ήταν κάτι παραπάνω

                        Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          tkin73 last edited by

                          Η αλήθεια είναι ότι άρχισα να καλό βλέπω κάποιες προσφορές σε λιζινγκ 1.6 αμπισιον στο οποίο πληρώνεις σύνολο 18 χιλιάδες για 4 χρόνια με μικτές λάστιχα σέρβις κλπ το οποίο είναι σχετικά καλή προσφορά καθώς πάω σε πιο σύγχρονο αμάξι με καλύτερους χώρους παντού καλό μουλτιμιντια και δεν παντρεύομαι αμάξι ενόψει και της ρευστής κατάστασης στην αυτοκίνηση και το 2023 που θα έχουν ωριμάσει περισσότερο οι τεχνολογίες το ξαναβλέπουμε.
                          Αλλά η ευκολία του κλιματισμού η σβελταδα του συνόλου κινητήρα ελαφριού αμαξωματος σε συνδυασμό με την οικονομία του scross δύσκολα προσπερνιουνται από την αμπισιον έκδοση του καροκ.

                          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • D
                            dettol last edited by

                            Και μετά από 4 χρόνια δεν θα έχεις αμάξι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              Εντάξει υπάρχει και το δικαίωμα εξαγοράς . Θεωρώ ότι 18000-4000 = 14000 για 4 χρόνια για ένα σύγχρονο με καλούς χώρους αμάξι δλδ 290 ευρώ ανά μήνα για χρησικτησια είναι ένα σχετικά τίμιο ντηλ. Στο scross αντίστοιχα (με μορφή δανείου φυσικά) εχω ίδια κόστη φυσικά με δικό μου αμάξι στο τέλος.

                              Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • I
                                ivas75 last edited by

                                Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
                                Η αλήθεια είναι ότι άρχισα να καλό βλέπω κάποιες προσφορές σε λιζινγκ 1.6 αμπισιον στο οποίο πληρώνεις σύνολο 18 χιλιάδες για 4 χρόνια με μικτές λάστιχα σέρβις κλπ το οποίο είναι σχετικά καλή προσφορά καθώς πάω σε πιο σύγχρονο αμάξι με καλύτερους χώρους παντού καλό μουλτιμιντια και δεν παντρεύομαι αμάξι ενόψει και της ρευστής κατάστασης στην αυτοκίνηση και το 2023 που θα έχουν ωριμάσει περισσότερο οι τεχνολογίες το ξαναβλέπουμε.
                                Αλλά η ευκολία του κλιματισμού η σβελταδα του συνόλου κινητήρα ελαφριού αμαξωματος σε συνδυασμό με την οικονομία του scross δύσκολα προσπερνιουνται από την αμπισιον έκδοση του καροκ.

                                Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                Με ακριβώς το ίδιο σκεπτικό πήρα το 1.6 με leasing για 4 χρόνια και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Χώροι για τετραμελή οικογένεια (και σκύλο) άπλετοι, ξεκούραστη κύλιση, καλή ροπή με λιγότερη ιπποδύναμη απ’ όσο θα ήθελα, ικανοποιητικότατη κατανάλωση, καλό multimedia με το apple car, καλά φώτα, κλπ. Μια χαρά για τις ανάγκες μου και για την μετακίνηση και μέσα στην πόλη.

                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • T
                                  tkin73 last edited by

                                  Από τι αμάξι προερχοσουν αν επιτρέπεται;

                                  Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • I
                                    ivas75 last edited by

                                    Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
                                    Από τι αμάξι προερχοσουν αν επιτρέπεται;

                                    Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    BMW 318ci με τα 143 και Golf 1.4tsi με τα 160. Η bmw πουλήθηκε, το golf το έχω ακόμα.

                                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • T
                                      tkin73 last edited by

                                      Τολμηρή αλλαγή και εσύ από το 2 λτ Σεντάν στο 1.6 ντίζελ σουβ! Από ροπές και ρεπριζ δεν βγήκες παραπονεμενος αλλά από ισχύ , τελικές και εύρος στροφών βραστα...

                                      Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • I
                                        ivas75 last edited by

                                        Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
                                        Τολμηρή αλλαγή και εσύ από το 2 λτ Σεντάν στο 1.6 ντίζελ σουβ! Από ροπές και ρεπριζ δεν βγήκες παραπονεμενος αλλά από ισχύ , τελικές και εύρος στροφών βραστα...

                                        Και να φανταστείς πριν το 2λτρο κουπέ είχα 328 κουπέ με 192 και 28 κιλά ροπή...
                                        Κρίση, αλλαγή αναγκών και downsizing μας πήραν το κέφι από την οδήγηση. Παρ’ όλα αυτά δεν παραπονιέμαι. Μια χαρά είναι το Karoq.

                                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • F
                                          fidelio last edited by

                                          Αφού θεωρείτε πως το leasing σας συμφέρει (για ιδιώτες), τι να πω. Καλοτάξιδα!!
                                          Ο 1.5 βενζίνη πάντως είναι αρκετά δυνατός!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • I
                                            ivas75 last edited by

                                            To leasing για μένα είναι εταιρικό. Φαντάσου το εξής. 300€ δόση το μήνα για το Karoq. Μείον 29% φορολογία (ως έξοδο μειώνει τα κέρδη και κατά συνέπεια το φόρο) = 213€ το μήνα έξοδο για την εταιρεία.
                                            Αν τα έπαιρνα στην τσέπη, θα ήταν Χ+φόρος+εισφορά δική μου + εργοδοτική εισφορά =213€. Στην τσέπη μου θα έμπαιναν γύρω στα 70-80€ παραπάνω. Άρα με λιγότερο από 1000 το χρόνο έχω καινούριο αυτοκίνητο. Πως ακούγεται τώρα;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 85 / 94
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr