-
Ερώτηση προς κατόχους 1.5 βενζίνη και 1.6 ντίζελ. Με 6η και 130 τι κατανάλωση έχετε;
Επίσης όσοι έχουν αμπισιον με το απλό αιρκοντίσιον. Ο όρος ημιαυτόματο τι σημαίνει;
Επίσης και το απλό αιρκοντίσιον έχει αεραγωγούς πίσω;
Τέλος καντράν με θερμοκρασίες με μίσους και ολόκληρους βαθμούς κελσίου έχει ή όχι?Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ερώτηση προς κατόχους 1.5 βενζίνη και 1.6 ντίζελ. Με 6η και 130 τι κατανάλωση έχετε;
Επίσης όσοι έχουν αμπισιον με το απλό αιρκοντίσιον. Ο όρος ημιαυτόματο τι σημαίνει;
Επίσης και το απλό αιρκοντίσιον έχει αεραγωγούς πίσω;
Τέλος καντράν με θερμοκρασίες με μίσους και ολόκληρους βαθμούς κελσίου έχει ή όχι?Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχω το 1.6 diesel. Το ημιαυτόματο σημαίνει πως μπαίνει μόνο του ανάλογα με το πόσο κρύο επιλέγεις στον επιλογέα θερμοκρασίας και αν βάζεις ανακύκλωση ή όχι. Αν και μαθημένος σε 2ζωνικούς κλιματισμούς, δεν έχω πρόβλημα με το αιρ-κοντίσιον. Πίσω έχει αεραγωγούς στην κεντρική κονσόλα.
Το καντράν δείχνει εξωτερικές θερμοκρασίες σε μισούς βαθμούς.
Για κατανάλωση στα 130 δεν έχω σημειώσει. Διαδρομή 180 χλμ με στροφές (Πορτοχέλι-Αθήνα) σε 2:15 μέση κατανάλωση 4.9.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Δλδ αυξομειωνεις την θερμοκρασία που την βλέπεις σε πανελ μέσω κουμπιού και έτσι ρυθμίζεται η ένταση και το κρύο ζεστό του αέρα;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Δλδ αυξομειωνεις την θερμοκρασία που την βλέπεις σε πανελ μέσω κουμπιού και έτσι ρυθμίζεται η ένταση και το κρύο ζεστό του αέρα;Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εσύ clima περιγράφεις
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Δλδ αυξομειωνεις την θερμοκρασία που την βλέπεις σε πανελ μέσω κουμπιού και έτσι ρυθμίζεται η ένταση και το κρύο ζεστό του αέρα;Όχι. Αυτό πράγματι είναι κλιματισμός και όχι αιρ-κοντίσιον. Στο αιρ-κοντίσιον έχεις απλά ένα περιστροφικό διακόπτη με μπλέ από τη μια μεριά και κόκκινο από την άλλη.
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Δλδ αυξομειωνεις την θερμοκρασία που την βλέπεις σε πανελ μέσω κουμπιού και έτσι ρυθμίζεται η ένταση και το κρύο ζεστό του αέρα;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εσύ clima περιγράφεις
To ξέρω τον δικό μου κλιματισμό περιγράφω απλά ήλπιζα ότι σε ένα αμάξι του 2018 το ημιαυτοματο ac θα είχε ξεφύγει απλά από την περιστροφή διακόπτη από μπλε σε κόκκινο και θα είχε ίσως κάποια ένδειξη ντιτζιταλ θερμοκρασίας.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης ivas75 έγραψε:
Δλδ αυξομειωνεις την θερμοκρασία που την βλέπεις σε πανελ μέσω κουμπιού και έτσι ρυθμίζεται η ένταση και το κρύο ζεστό του αέρα;
Όχι. Αυτό πράγματι είναι κλιματισμός και όχι αιρ-κοντίσιον. Στο αιρ-κοντίσιον έχεις απλά ένα περιστροφικό διακόπτη με μπλέ από τη μια μεριά και κόκκινο από την άλλη.
Και έχοντας το στο αυτόματο γυρίζοντας τον διακόπτη προς το μπλε ή το κόκκινο αυξομειώνεται η ένταση του αέρα χωρίς να χρειάζεται να πειράξεις τον ανεμιστήρα;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Δλδ αυξομειωνεις την θερμοκρασία που την βλέπεις σε πανελ μέσω κουμπιού και έτσι ρυθμίζεται η ένταση και το κρύο ζεστό του αέρα;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εσύ clima περιγράφεις
To ξέρω τον δικό μου κλιματισμό περιγράφω απλά ήλπιζα ότι σε ένα αμάξι του 2018 το ημιαυτοματο ac θα είχε ξεφύγει απλά από την περιστροφή διακόπτη από μπλε σε κόκκινο και θα είχε ίσως κάποια ένδειξη ντιτζιταλ θερμοκρασίας.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οκ, κατανοώ τι θα ήθελες, κάποια ένδειξη της εσωτερικής θερμοκρασίας ώστε να κάνεις τα κουμάντα σου.
-
Αέρας και θερμοκρασία χειροκίνητα. Αν βάλεις πολύ κρύο, μπορεί να ανοίξει το AC αυτόματα ή/και η ανακύκλωση. Αυτή είναι η μόνη αυτοματοποίηση.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Δλδ αυξομειωνεις την θερμοκρασία που την βλέπεις σε πανελ μέσω κουμπιού και έτσι ρυθμίζεται η ένταση και το κρύο ζεστό του αέρα;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εσύ clima περιγράφεις
To ξέρω τον δικό μου κλιματισμό περιγράφω απλά ήλπιζα ότι σε ένα αμάξι του 2018 το ημιαυτοματο ac θα είχε ξεφύγει απλά από την περιστροφή διακόπτη από μπλε σε κόκκινο και θα είχε ίσως κάποια ένδειξη ντιτζιταλ θερμοκρασίας.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οκ, κατανοώ τι θα ήθελες, κάποια ένδειξη της εσωτερικής θερμοκρασίας ώστε να κάνεις τα κουμάντα σου.
Ναι απλα ήλπιζα ότι το ημιαυτόματο ac θα ήταν κάτι παραπάνω
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η αλήθεια είναι ότι άρχισα να καλό βλέπω κάποιες προσφορές σε λιζινγκ 1.6 αμπισιον στο οποίο πληρώνεις σύνολο 18 χιλιάδες για 4 χρόνια με μικτές λάστιχα σέρβις κλπ το οποίο είναι σχετικά καλή προσφορά καθώς πάω σε πιο σύγχρονο αμάξι με καλύτερους χώρους παντού καλό μουλτιμιντια και δεν παντρεύομαι αμάξι ενόψει και της ρευστής κατάστασης στην αυτοκίνηση και το 2023 που θα έχουν ωριμάσει περισσότερο οι τεχνολογίες το ξαναβλέπουμε.
Αλλά η ευκολία του κλιματισμού η σβελταδα του συνόλου κινητήρα ελαφριού αμαξωματος σε συνδυασμό με την οικονομία του scross δύσκολα προσπερνιουνται από την αμπισιον έκδοση του καροκ.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Και μετά από 4 χρόνια δεν θα έχεις αμάξι
-
Εντάξει υπάρχει και το δικαίωμα εξαγοράς . Θεωρώ ότι 18000-4000 = 14000 για 4 χρόνια για ένα σύγχρονο με καλούς χώρους αμάξι δλδ 290 ευρώ ανά μήνα για χρησικτησια είναι ένα σχετικά τίμιο ντηλ. Στο scross αντίστοιχα (με μορφή δανείου φυσικά) εχω ίδια κόστη φυσικά με δικό μου αμάξι στο τέλος.
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι άρχισα να καλό βλέπω κάποιες προσφορές σε λιζινγκ 1.6 αμπισιον στο οποίο πληρώνεις σύνολο 18 χιλιάδες για 4 χρόνια με μικτές λάστιχα σέρβις κλπ το οποίο είναι σχετικά καλή προσφορά καθώς πάω σε πιο σύγχρονο αμάξι με καλύτερους χώρους παντού καλό μουλτιμιντια και δεν παντρεύομαι αμάξι ενόψει και της ρευστής κατάστασης στην αυτοκίνηση και το 2023 που θα έχουν ωριμάσει περισσότερο οι τεχνολογίες το ξαναβλέπουμε.
Αλλά η ευκολία του κλιματισμού η σβελταδα του συνόλου κινητήρα ελαφριού αμαξωματος σε συνδυασμό με την οικονομία του scross δύσκολα προσπερνιουνται από την αμπισιον έκδοση του καροκ.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με ακριβώς το ίδιο σκεπτικό πήρα το 1.6 με leasing για 4 χρόνια και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Χώροι για τετραμελή οικογένεια (και σκύλο) άπλετοι, ξεκούραστη κύλιση, καλή ροπή με λιγότερη ιπποδύναμη απ’ όσο θα ήθελα, ικανοποιητικότατη κατανάλωση, καλό multimedia με το apple car, καλά φώτα, κλπ. Μια χαρά για τις ανάγκες μου και για την μετακίνηση και μέσα στην πόλη.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Από τι αμάξι προερχοσουν αν επιτρέπεται;
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Από τι αμάξι προερχοσουν αν επιτρέπεται;Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
BMW 318ci με τα 143 και Golf 1.4tsi με τα 160. Η bmw πουλήθηκε, το golf το έχω ακόμα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τολμηρή αλλαγή και εσύ από το 2 λτ Σεντάν στο 1.6 ντίζελ σουβ! Από ροπές και ρεπριζ δεν βγήκες παραπονεμενος αλλά από ισχύ , τελικές και εύρος στροφών βραστα...
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Τολμηρή αλλαγή και εσύ από το 2 λτ Σεντάν στο 1.6 ντίζελ σουβ! Από ροπές και ρεπριζ δεν βγήκες παραπονεμενος αλλά από ισχύ , τελικές και εύρος στροφών βραστα...Και να φανταστείς πριν το 2λτρο κουπέ είχα 328 κουπέ με 192 και 28 κιλά ροπή...
Κρίση, αλλαγή αναγκών και downsizing μας πήραν το κέφι από την οδήγηση. Παρ’ όλα αυτά δεν παραπονιέμαι. Μια χαρά είναι το Karoq.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αφού θεωρείτε πως το leasing σας συμφέρει (για ιδιώτες), τι να πω. Καλοτάξιδα!!
Ο 1.5 βενζίνη πάντως είναι αρκετά δυνατός! -
To leasing για μένα είναι εταιρικό. Φαντάσου το εξής. 300€ δόση το μήνα για το Karoq. Μείον 29% φορολογία (ως έξοδο μειώνει τα κέρδη και κατά συνέπεια το φόρο) = 213€ το μήνα έξοδο για την εταιρεία.
Αν τα έπαιρνα στην τσέπη, θα ήταν Χ+φόρος+εισφορά δική μου + εργοδοτική εισφορά =213€. Στην τσέπη μου θα έμπαιναν γύρω στα 70-80€ παραπάνω. Άρα με λιγότερο από 1000 το χρόνο έχω καινούριο αυτοκίνητο. Πως ακούγεται τώρα;
Skoda Karoq