-
O Irvine φαίνεται να ενδιαφέρεται να αγοράσει την Jordan αφού ο τωρινός ιδιοκτήτης κατα τα λεγόμενα το έχει μετανιώσει που μπλέχτηκε. Πίσω από τον Eddie βρίσκεται Ρώσος επιχειρηματίας.
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
Άλλαξε το σύστημα των επίσημων δοκιμαστικών.Μόνο το Σάββατο, 1 γύρος με 'fuel - full - race setup'
Ωραία. Το αλλάξαμε πάλι. Και το κάναμε (πάλι) ακόμα χειρότερο.
Γιατί δεν επιστρέφουμε επιτέλους στο παλιό; Ποιο είναι το πρόβλημα; -
Είναι «τρελός» ο… γερμανός
Τα… άκουσε για τα ο Μίκαελ Σουμάχερ από τον αδερφό του, Ραλφ, που δεν δίστασε να τον χαρακτηρίσει ακόμα και τρελό. Ο πρωταθλητής της Formula 1 πραγματοποίησε ένα επικίνδυνο προσπέρασμα στο Μονακό, γεγονός που εξόργισε τον Ραλφ Σουμάχερ.
Ο Ραλφ τερμάτισε έκτος αλλά χρειάστηκε να βγει από την πορεία του προκειμένου να αποφύγει τη σύγκρουση με τον αδελφό του με τον οποίο πήγαιναν δίπλα-δίπλα στην τελική ευθεία και με 195 μίλια/ώρα. «Ο Μίκαελ είναι τρελός - εντελώς εκτός λογικής» είπε ο Ραλφ συνεχίζοντας: «Καλά θα κάνει να αρχίσει να χρησιμοποιεί τον εγκέφαλό του πριν κάνει τέτοιες κινήσεις. Παραλίγο να συγκρουστούμε. Ένα χιλιοστό ακόμα και ένας από τους δυο μας θα ήταν νεκρός» κατέληξε.
Τη συμπαράστασή του στον μικρό Σουμάχερ έδειξε και ο Βραζιλιάνος Μπαριτσέλο: «(Ο Μίκαελ) με προσπέρασε σε ένα σημείο όπου ήταν αδύνατο να επιχειρηθεί κάτι τέτοιο».
Από την πλευρά του ο μεγάλος αδελφός φάνηκε απορημένος με τον εκνευρισμό του Ραλφ. «Είμαι ένας οδηγός αγώνων. Πληρώνομαι για να οδηγώ έτσι» είπε και συνέχισε : «Τί νομίζουν μερικοί, ότι βγαίνουμε για Κυριακάτικη βόλτα;». -
Απόσπασμα από χθεσινή συνέντευξη του Schumi :
Q. Ralf was complaining about your track behaviour. What can you say about that?
MS: This is racing and not a walk in the park. I was only 6/100 behind Ralf, so I think it is fully justified to attack him. I am a thoroughbred racer and situations like these are part of my job.
................ και :
Q. How did you see the overtaking manoeuvre of Rubens?
MS: Rubens had lost a bit of downforce directly behind Ralf. Because of that he opened a gap on the inside and I had a go.
Q. Rubens said that that was quiet a risk.
MS: Again, we are racing. I would not say it was much of a risk. The inside was clear and wide open, we were not that close to each other, I tried, it worked out, I almost got Ralf as well. That is why I was at Monaco, to race.
-
DOUBLE!!!
-
Αντί να του λένε και μπράβο που φέτος θυμήθηκε πως να προσπερνά, τον βρίζουν τον Μιχαλάκη. Κάτι τέτοια στο παρελθόν ήταν το κλασικό όχι η εξαίρεση όπως τώρα. Τα λόγια του MS είναι σοφά: αγώνας είναι, όχι διασκέδαση σε τέσσερις τροχούς.
-
Σύμφωνα με τον Pablo Montoya, πατέρα του Juan, η Mclaren θα φέρει στη Γερμανία ένα νέο τύπο ανάρτησης που ταιριάζει στο οδηγικό στυλ του Κολομβιανού. Θυμίζεται οτι ο Juan τα έχει βρει μπαστούνια ως τώρα με το μονοθέσιο καθώς το θεωρεί πολύ απόλυτο και με στενά περιθώρια ιδανικής λειτουργίας.
-
Ο χρήστης Hakk έγραψε:
Αντί να του λένε και μπράβο που φέτος θυμήθηκε πως να προσπερνά, τον βρίζουν τον Μιχαλάκη. Κάτι τέτοια στο παρελθόν ήταν το κλασικό όχι η εξαίρεση όπως τώρα. Τα λόγια του MS είναι σοφά: αγώνας είναι, όχι διασκέδαση σε τέσσερις τροχούς.θα συμφωνήσω μαζί σου, μάλιστα η περίπτωση του Trulli στον ίδιο αγώνα ήταν πιο επικύνδυνη αφού καβάλισε και curb για να περάσει...όσον αφορά τη κίνηση του ΜΣ στο Ραλφ....εγώ θα τη χαρακτήριζα πολύ έξυπνη αν και αναμενόμενη από τον Γερμανό.... θυμυθείται Nurburgring 2003 αν θυμάμαι καλά με τον Alonso τι έκανε πάλι στη τελευταία στροφή....
-
Ενας από τους δοκιμαστές της Renault, στα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής για την Jordan
Renault test driver Franck Montagny has been called up to drive Jordan's third car in Friday's free practice session for the European Grand Prix at the Nurburgring.
Montagny, who becomes the first Frenchman to take part in an official F1 session this year, replaces Dutchman Robert Doornbos alongside Jordan regulars Narain Karthikeyan and Tiago Monteiro this weekend.
“We have been working to give Franck the chance to demonstrate his undoubted capabilities at a race weekend and this is a good step for him,' said Renault F1's MD Flavio Briatore, who is Montagny's personal manager.
'In Friday practice he will be able to test the car in representative conditions.
'We are happy to be able to help Alex Shnaider and the Jordan team, who will be getting valuable feedback from a quick and proven F1 test driver who has experience with a top car and team.
'I believe this is a good opportunity for everyone concerned.”
Briatore is known to be pushing hard to find Montagny a race seat for 2005, which is believed to be a part of the driver's contract.
Montagny has not raced regularly since winning the 2003 Nissan World Series, but has impressed in his three years as Renault's test driver.
-
Ο χρήστης Schumi4ever έγραψε:
Ενας από τους δοκιμαστές της Renault, στα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής για την JordanRenault test driver Franck Montagny has been called up to drive Jordan's third car in Friday's free practice session for the European Grand Prix at the Nurburgring.
Montagny, who becomes the first Frenchman to take part in an official F1 session this year, replaces Dutchman Robert Doornbos alongside Jordan regulars Narain Karthikeyan and Tiago Monteiro this weekend.
“We have been working to give Franck the chance to demonstrate his undoubted capabilities at a race weekend and this is a good step for him,' said Renault F1's MD Flavio Briatore, who is Montagny's personal manager.
'In Friday practice he will be able to test the car in representative conditions.
'We are happy to be able to help Alex Shnaider and the Jordan team, who will be getting valuable feedback from a quick and proven F1 test driver who has experience with a top car and team.
'I believe this is a good opportunity for everyone concerned.”
Briatore is known to be pushing hard to find Montagny a race seat for 2005, which is believed to be a part of the driver's contract.
Montagny has not raced regularly since winning the 2003 Nissan World Series, but has impressed in his three years as Renault's test driver.
Ένας με εμπειρία στα Michelin θα βρεθεί με Bridgestone!
Περίεργο όσο κι αν ο ίδιος τονίζει ότι είναι επαγγελματίας. -
Ο χρήστης takisp έγραψε:
Ένας με εμπειρία στα Michelin θα βρεθεί με Bridgestone!
Περίεργο όσο κι αν ο ίδιος τονίζει ότι είναι επαγγελματίας.Και ??? Υπάρχει τίποτα συγκρίσιμο μεταξύ Ρενώ και Τζόρνταν (εκτός των 4 τροχών και των V10 3000- cc) ????
-
Ο χρήστης takisp έγραψε:
Ένας με εμπειρία στα Michelin θα βρεθεί με Bridgestone!
Περίεργο όσο κι αν ο ίδιος τονίζει ότι είναι επαγγελματίας.Εχει για χορηγο μηπως μια απο τις δυο?εαν ναι εχεις δικιο,αν οχι τοτε που φαινεται οτι δεν ειναι επαγγελματιας?
-
Bruno Junqueira is in fair condition following successful surgery on his fractured T-12 and L-1 vertabras on Monday. Dr. Terry Trammell, who completed the four-hour surgery on Junqueira at approximately 11:30 a.m. CST today, said the 28-year-old Brazilian suffered no additional spinal injuries and will remain hospitalized until the end of the week.
Junqueira was visited by many of his fellow drivers following the surgery. He is expected to sit up tonight and stand tomorrow.
-
Boμβα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Όλα δείχνουν πως το διαζύγιο της Γουίλιαμς με την BMW είναι αναπόφευκτο. Αυτός είναι και ο λόγος που η ομάδα του Γκρόουβ αναζητά συνεργάτες με τις Χόντα, Τογιότα και Μπριτζστόουν να έχουν τον πρώτο λόγο. Δεν αποκλείεται μάλιστα τις επόμενες ημέρες να υπάρξει και σχετική ανακοίνωση σε κάθε μια από τις τέσσερις πλευρές.
Με την ΒΜW να σκέφτεται τη συνεργασία με τη Ζάουμπερ, η Γουίλιαμς αναζητά συμφωνία με τη Χόντα ή την Τογιότα αν βέβαια το διαζύγιο επικυρωθεί. Κάτι τέτοιο βέβαια δεν θα αφήσει ανεπηρέαστη και την BAR η οποία με αυτόν τον τρόπο θα χάσει τον Τζένσον Μπάτον ο οποίος θα επιστρέψει στην ομάδα που αγαπά (Γουίλιαμς). Αυτό άλλωστε είχε προσπαθήσει να κάνει και πέρυσι.
Από εκεί και πέρα ακόμα ένας υποψήφιος για την προμήθεια κινητήρων είναι και η Κόσγουορθ αλλά αυτό το σενάριο δεν είναι και τόσο πιθανό να πραγματοποιηθεί. Ωστόσο, η συνεργασία με την Μπριτζστόουν για τα ελαστικά φαίνεται να οδεύει καλώς καθώς ο ιδιοκτήτης της Γουίλιαμς σερ Φρανκ Γουίλιαμς συναντήθηκε στον περιθώριο του γκραν πρι της Ευρώπης με τον διευθυντή της ιαπωνικής εταιρείας Χιρόσι Γιουκασάβα.
http://formula-1.updatesport.com/news/a ... /view.html
-
12 lap quali in 2006?
From GP2005.comOne hour qualifying set to return in 2006!
After several attempts to alter the qualifying format in such a way that it would produce more excitement, the FIA has finally realized that the one lap format is just not working.
Already changed once this year due to constant complaining form the British media that it was a drama covering the second and final qualifying session on the Sunday morning, GP2005.com can now reveal that the format that was put in place at the Nurburgring, one flying lap per driver in just one session on Saturday afternoon, will only last until the end of the current season when a new, hopefully much improved, formula will be put into action.
The FIA and team bosses have all agreed, oddly enough, to return to a one hour session, and while they are yet to full decide on the format to be used in that hour, they are all in agreement that it can’t continue the way it is. While still unofficial at this stage, the one hour session has the most votes so far, however it isn’t expected to return to the way it was in 2002. Instead it is expected that we will see a few tweaks to the old 12 lap format that should help satisfy all teams and their sponsors while providing a good spectacle for the fans.
Each driver will carry out three or four sets of fast laps, on an empty fuel tank like they used to, but with one proviso, every driver MUST take to the track in the fist thirty minutes, and not leave it until the dying minutes to record their best times of the session.
While this was cause for heart stopping breathtaking moments, the rest of the session used to be quite dull and the smaller teams, such as Minardi and Jordan, failed to get any TV time, hence the one lap session currently in place.
The new format still needs to be finetuned, but one thing is clear, it is coming and once again fans will get to see their drivers put in passionate storming laps like they used to.
-
-
' The introduction of a female driver would be a big interest to Formula One, which is trying to draw back fans after seeing its popularity drop due to recent years of Schumacher and Ferrari domination.'
Αυτο το σχολιο μαλλον εξηγει πολλα κ για την φετινη αποδοση της Ferrari
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
¼ëá äåß÷íïõí ðùò ôï äéáæýãéï ôçò Ãïõßëéáìò ìå ôçí BMW åßíáé áíáðüöåõêôï. Áõôüò åßíáé êáé ï ëüãïò ðïõ ç ïìÜäá ôïõ Ãêñüïõâ áíáæçôÜ óõíåñãÜôåò ìå ôéò ×üíôá, Ôïãéüôá êáé Ìðñéôæóôüïõí íá Ý÷ïõí ôïí ðñþôï ëüãï.ÈÜøéìï ôïõ Head ãéá ôçí BMW...(ôïõò èåùñåß åñáóéôÝ÷íåò åî áéôßáò ôçò óõìðåñéöïñÜò ôïõò)!!!Öáßíåôáé ïôé ôá ðñÜãìáôá åßíáé ôåëåéùìÝíá...
Óå ðåñßðôùóç ðïõ ç Honda óõíåñãáóôåß ìå ôçí Williams, ÷Üíåé ôïí Button, ïðüôå äÝí èåùñþ ðéèáíÞ ôÝôïéá óõíåñãáóßá.
Ôïõ ÷ñüíïõ âëÝðù óõíåñãáóßá Williams-Toyota. -
Williams με Τοyota μοτέρ...χμμ...χλωμότατο!
Γιατί μιλάμε για έναν εκ των ανταγωνιστών τους! -
Brawn on 2006 car
Brawn plans early start for new Ferrari.
Tue 14 Jun, 9:37 AMRoss Brawn has said that Ferrari will make an early start on the design of next year's car, mainly because the new mandatory V8 engine will create considerable change.
While R&D and design work is obviously ongoing at every major team, there is always a definite starting point to the process of creating a new car. In recent years, Ferrari has tended to sign off its designs later than most but, this time, Brawn wants the definitive V8 car out early.
'It will probably a little bit earlier, because of the quite basic change in the regulations, particularly the engine,' Brawn confirmed, 'We've got a hybrid car being built, which will run this summer, which is the current car modified to take a V8 engine.
'Then, we're intending to have the race car ready earlier than this one. So we'll be back on a more normal schedule, with the car being launched early next year, and with a hybrid car being used to run the engine and transmission and all those sorts of pieces.'
Brawn admits that the team has to walk a fine line between continuing development of the F2005 and putting more of its efforts into the new car. It seems logical that, as the drivers' and constructors' championships get less mathematically achievable this season, less work will be done on the current model.
'It has to be balanced,' he insisted, 'We have to balance what we can achieve this year and what resources we can devote to next year. Clearly, we're not competitive enough this year. If we pour all our efforts into this year and sacrifice next year, I'm not sure that will be the right choice.
'We've got to make a balanced judgement between improving this season and making sure that we get back to where we want to be next year.'
Formula 1 - Διάφορα νέα