-
Ότι χειρότερο μπορείς να κάνεις στη συγκεκριμένη περίπτωση
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Ο χρήστης giorgosauris έγραψε:
Έχω και εγώ auris 2011 μοντέλο. Στην προηγούμενη αλλαγή λαδιών διαπίστωσε ο μηχανικός ότι είχα απώλεια 1 λίτρου στα 10000 χλμ. Το παρακολουθουμε κ βλέπω ότι χειρότερεψε... Μου εκαψε 1,5 λίτρο στα 6000χλμ. Έχω κάνει 120000 χλμ κ έχω αρχίσει να αγχώνομαι πάρα πολύ ότι θα χρειαστώ επισκευή.1) Μου πρότειναν απ'το συνεργείο (επίσημο της toyota) αν χειροτερέψει κι άλλο να βάλω 10/40 λάδια. Ποια η γνώμη σας?
2) Το κόστος επισκευής σε περίπτωση που χειροτερέψει κ άλλο ποιο είναι περίπου? Αξίζει η επισκευή σε συνεργείο εκτός της αντιπροσωπειας για καλύτερη τιμή.Κατά τα άλλα όλοι μου λέγανε πάρε toyota να σωθείς...
Διάβασε προσεκτικά το ακόλουθο link. Έχουν απαντηθεί αναλυτικά **όλα **τα ερωτήματα σου:
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 2#p3266622
-
Τα διάβασα και απογοητεύτηκα περισσότερο. Και αποτι κατάλαβα στην αντιπροσωπεία που πήγα λέγοντας μου να μην ασχοληθώ και απλά να συμπληρώνω και να γυρίσω τα λάδια σε 10/40 μάλλον δεν είναι και πολύ έμπειροι πάνω στο θέμα. Θα παω και σε κανέναν άλλον μηχανικό μήπως είναι πιο γνώστης και με την λύση που προτείνουν στο φόρουμ αν και αρχίζω να πιστεύω πως η πιο σωστή λύση είναι να το ανταλλάξω στην μάντρα που το πηρα με κανένα άλλο βάζοντας λίγα λεφτα παραπάνω.
-
Ο χρήστης giorgosauris έγραψε:
Τα διάβασα και απογοητεύτηκα περισσότερο. Και αποτι κατάλαβα στην αντιπροσωπεία που πήγα λέγοντας μου να μην ασχοληθώ και απλά να συμπληρώνω και να γυρίσω τα λάδια σε 10/40 μάλλον δεν είναι και πολύ έμπειροι πάνω στο θέμα. Θα παω και σε κανέναν άλλον μηχανικό μήπως είναι πιο γνώστης και με την λύση που προτείνουν στο φόρουμ αν και αρχίζω να πιστεύω πως η πιο σωστή λύση είναι να το ανταλλάξω στην μάντρα που το πηρα με κανένα άλλο βάζοντας λίγα λεφτα παραπάνω.Προσωπικά θα σου πρότεινα να κάνεις τον καθαρισμό με το xado. Αν δεν μπορείς να τον κάνεις μόνος σου, ώστε να μπορείς να τον επαναλαμβάνεις όποτε χρειαστεί, ναι κανε ανταλλαγή. Είναι δυστυχώς το χειρότερο πρόβλημα που μπορεί να τύχει και δεν υπάρχει φθηνή ξεκάθαρη λύση.
*εγώ αν ήμουν μαντρας πάντως και γνώριζα για το πρόβλημα δεν θα το έπαιρνα. Το ίδιο ισχύει αν ήμουν και αγοραστής. Δυστυχώς την πάθαμε γιατί δεν το ξέραμε και βασιστήκαμε στην υποτιθέμενη αξιοπιστία του ονόματος ΤΟΥΟΤΑ
** η αντιπροσωπεία από την άλλη τι να σου πει? Δώσε 2500€ να στο φτιάξουμε παρότι είναι δικό μας φταίξιμο? Θα τους πάρεις με τις πέτρες. Δυστυχώς δεν μπορούν να είναι δώσουν ειλικρινή απάντηση...
-
Καλησπέρα παιδιά, δεν θέλω να φανεί σαν διαφήμιση μιας κι δεν έχω καμία σχέση με την συγκεκριμένη εταιρία - κατάστημα, βρήκα αυτό :
Καθαρισμό κινητήρων με υδρογόνο. Η απόλυτη αναζωογόνηση του κινητήρα σας σε 30 λεπτά. Με τα καλύτερα μηχανήματα της αγοράς.
Επαναφέρετε την οικονομία και την δύναμη του κινητήρα σας. Κατάλληλο για όλους τους τύπους κινητήρων (Βενζίνη και Ντίζελ).
[emoji779]Τα οφέλη του Καθαρισμού :
[emoji3591]Καθαρισμό άνθρακα από τον κινητήρα.
[emoji3591]Επαναφορά κατανάλωσης κινητήρα.
[emoji3591]Επαναφορά ιπποδύναμης.
[emoji3591]Μείωση ρύπων.
[emoji3591]Ομαλότερη λειτουργία κινητήρα.
[emoji3591]Αποφυγή ζημιών.
[emoji3591]Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής κινητήρα.( Το υδρογόνο καθαρίζει όπου υπάρχουν υπόλοιματα άνθρακα από την καύση οπότε καθαρίζει εξαγωγή,, Καταλυτη, χώρο καύσης, καπάκι μηχανής, βαλβίδες, και ακόμη και την EGR. )
-
Κάνει για προληπτικό καθαρισμό το συγκεκριμένο μιας και δεν κατέχω πολλά...;
-
Επίσης έχει και αυτό : ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΜΠΕΚ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΥΠΕΡΗΧΟΥΣ
-
-
Το υδρογόνο δεν πρόκειται να καθαρίσει την καρβουνιλα στα ελατήρια και πιθανόν ούτε και την υπόλοιπη. Το xado φαίνεται μονόδρομος.
Σκέφτομαι για την W202 με 515.000κμ να χρησιμοποιήσω xado. Βρίσκεται Ελλάδα ή μονο εξωτερικό? Ακόμα να βαλω την κάμερα με το λαπτοπ για να αποφασίσω, πλησιάζει και η αλλαγή λαδιων. -
Ο χρήστης hackertom έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά, δεν θέλω να φανεί σαν διαφήμιση μιας κι δεν έχω καμία σχέση με την συγκεκριμένη εταιρία - κατάστημα, βρήκα αυτό :Καθαρισμό κινητήρων με υδρογόνο. Η απόλυτη αναζωογόνηση του κινητήρα σας σε 30 λεπτά. Με τα καλύτερα μηχανήματα της αγοράς.
Επαναφέρετε την οικονομία και την δύναμη του κινητήρα σας. Κατάλληλο για όλους τους τύπους κινητήρων (Βενζίνη και Ντίζελ).
( Το υδρογόνο καθαρίζει όπου υπάρχουν υπόλοιματα άνθρακα από την καύση οπότε καθαρίζει εξαγωγή,, Καταλυτη, χώρο καύσης, καπάκι μηχανής, βαλβίδες, και ακόμη και την EGR. )-
Κάνει για προληπτικό καθαρισμό το συγκεκριμένο μιας και δεν κατέχω πολλά...;
-
Επίσης έχει και αυτό : ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΜΠΕΚ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΥΠΕΡΗΧΟΥΣ
Έχει αναφερθεί ξανά πως ο καθαρισμός υδρογόνου καθαρίζει μόνο το πάνω μέρος του κινητήρα και δεν έχει την παραμικρή θετική επίπτωση στα βουλωμένα ελατήρια των Auris / Yaris. Τσάμπα λεφτά ξεκάθαρα για το πρόβλημα κατανάλωσης λαδιών του 1NR-FE κινητήρα
Επίσης ο καθαρισμός μπεκ με υπερήχους το πιο πιθανό είναι να καταστρέψει τα μπεκ και να είναι για πέταμα. Φυσικά ούτε αυτό έχει θετική επίπτωση στα βουλωμένα ελατήρια των Auris / Yaris
Το υδρογόνο δεν πρόκειται να καθαρίσει την καρβουνιλα στα ελατήρια και πιθανόν ούτε και την υπόλοιπη. Το xado φαίνεται μονόδρομος.
Σκέφτομαι για την W202 με 515.000κμ να χρησιμοποιήσω xado. Βρίσκεται Ελλάδα ή μονο εξωτερικό? Ακόμα να βαλω την κάμερα με το λαπτοπ για να αποφασίσω, πλησιάζει και η αλλαγή λαδιων.Στην Ελλάδα υπάρχει εδώ: http://www.motorlube.gr/ - ίσως δεν το έχει στο site όμως και να χρειάζεται να πάρεις τηλ
Αλλιώς μέσω ebay από Ουκρανία (κάπου 25€ το είχα πάρει απο ebay) -
-
Καλησπέρα
Χαιρετώ όλους τους συμπάσχοντες.
Ιδιοκτήτης και εγώ Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 Μοντέλο 2010 με ξαφνική αύξηση κατανάλωσης λαδιού μετά τις
85.000 χιλ.Κατανάλωση λαδιού περίπου 300 ml στα 1.000χιλ. Ψάχνοντας , έπεσα επάνω στο θέμα το όποιο το βρήκα πολύ κατατοπιστικό και ειδικά στην ανάρτηση του Sphixgh
Παρήγγειλα σήμερα από τον Έλληνα αντιπρόσωπο το XADO,θα κάνω την διαδικασία και θα ενημερώσω μόλις έχω αποτελέσματα.
ΥΓ. Sphixgh μια ερώτηση : τι λάδι χρησιμοποιείς τώρα 0W-20 η 5W-30 ??? -
εκανα μιά απλή αναζήτηση στίς πωλήσεις στο car.gr για auris - yaris με αυτούς τούς ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥΣ κινητήρες ...
τι διαπίστωσα ? τώρα μάλλον ανακάλυψαν ( αφού ξεπέρασαν τίς 100.000 χλμ ) οι κάτοχοι το πρόβλημα αυτό κ τα πωλούν αέρα πατέρα ...οσο πιό γρήγορα μπορούν για να απαλλαγούν απο αυτά τα μοντέλα ....πολύ κακό για την αξιοπιστία τής toyota αυτό , κ σιγά ΜΗΝ ξανααγοράσουν πάλι toyota ... -
Ο χρήστης petros 1200 gs έγραψε:
Καλησπέρα
Χαιρετώ όλους τους συμπάσχοντες.
Ιδιοκτήτης και εγώ Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 Μοντέλο 2010 με ξαφνική αύξηση κατανάλωσης λαδιού μετά τις
85.000 χιλ.Κατανάλωση λαδιού περίπου 300 ml στα 1.000χιλ. Ψάχνοντας , έπεσα επάνω στο θέμα το όποιο το βρήκα πολύ κατατοπιστικό και ειδικά στην ανάρτηση του Sphinxgr
Παρήγγειλα σήμερα από τον Έλληνα αντιπρόσωπο το XADO,θα κάνω την διαδικασία και θα ενημερώσω μόλις έχω αποτελέσματα.
ΥΓ. Sphinxgr μια ερώτηση : τι λάδι χρησιμοποιείς τώρα 0W-20 η 5W-30 ???Μετά τον καθαρισμό που έκανα το καλοκαίρι του 2018, έβαλα για 5000χμ 10-40. Γιατί? Γιατί είχα ενα 4λιτρο στο γκαράζ μου και δεν ήθελα να πάει χαμένο. Στην επόμενη αλλαγή έβαλα 5-30 και έχω κάνει ήδη 2500χμ.
Σκέφτομαι να συνεχίσω να χρησιμοποιώ 5-30 και να το αλλάζω κάθε 5000χμ. Ούτως ή άλλως τις αλλαγές τις κάνω μόνος μου και το κόστος είναι σχετικά μικρό (50€ / αλλαγή).
Θεωρώ πιο σωστό το 0-20 εφόσον ο οδηγός δεν πιέζει συνέχεια το αυτοκίνητο και δεν κυκλοφορεί συνέχεια φορτωμένος. Βέβαια στα 100.000χμ δεν γνωρίζω πόσο έχουν επηρεαστεί οι ανοχές του αυτοκινήτου ώστε να επιβάλλεται η χρήση του 5-30 ως πιο χοντρού λαδιού.
*Το Σεπτέμβριο με την αλλαγή λαδιών θα κάνω ακόμα μια φορά καθαρισμό κινητήρα, εντελώς προληπτικά. Ούτως ή άλλως αν το κάνεις μόνος σου, το μόνο κόστος είναι η 1 ώρα που απαιτείται.
** Μόλις κάνεις καθαρισμό γράψε αν σε δυσκόλεψε κάτι και μελλοντικά γράψε τι διαφορά είδες στην κατανάλωση λαδιού. Τόσες 10άδες ώρες που έχω φάει να διαβάζω για το αυτοκίνητο μας, το μόνο που μένει είναι να μάθω ότι τουλάχιστον είχαν αποτέλεσμα και δούλεψε σαν λύση ο καθαρισμός.
εκανα μιά απλή αναζήτηση στίς πωλήσεις στο car.gr για auris - yaris με αυτούς τούς ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥΣ κινητήρες ...
τι διαπίστωσα ? τώρα μάλλον ανακάλυψαν ( αφού ξεπέρασαν τίς 100.000 χλμ ) οι κάτοχοι το πρόβλημα αυτό κ τα πωλούν αέρα πατέρα ...όσο πιο γρήγορα μπορούν για να απαλλαγούν από αυτά τα μοντέλα ....πολύ κακό για την αξιοπιστία τής toyota αυτό , κ σιγά ΜΗΝ ξανααγοράσουν πάλι toyota ...Είναι πολλές οι περιπτώσεις που αγοράζουν προβληματικό ΤΟΥΟΤΑ, κάνουν 5000χμ , έρχονται αντιμέτωποι με το πρόβλημα, το ψάχνουν και τελικά καταλήγουν να πουλάνε ξανά το αμάξι σε λίγους μήνες (και για μένα καλά κάνουν). Μέχρι τελικά να κάτσει το αμάξι σε κάποιον που θα το κρατήσει και θα πληρώσει ένα σημαντικό ποσό να το φτιάξει ξανά.
Δυστυχώς μετά το 2007 η ΤΟΥΟΤΑ έχει ρίξει αρκετά την ποιότητα της και έχει αρκετές ηλίθιες βλάβες / προβλήματα.
-
Ναι ενώ πιο πριν, ήταν όλα καλά. 2005 μοντέλο το δικό μου, 400 ml λάδι στα 1.000 χιλιόμετρα. Δεν πολυσκάω γιατί βοηθάει στη λίπανση των βαλβίδων, έχω υγραέριο βλέπετε. Αν όμως χειροτερέψει, θα πρέπει να κάνω επισκευή.
2000 μοντέλο του πεθερού μου, έκανε ήδη επισκευή.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ναι ενώ πιο πριν, ήταν όλα καλά. 2005 μοντέλο το δικό μου, 400 ml λάδι στα 1.000 χιλιόμετρα. Δεν πολυσκάω γιατί βοηθάει στη λίπανση των βαλβίδων, έχω υγραέριο βλέπετε. Αν όμως χειροτερέψει, θα πρέπει να κάνω επισκευή.2000 μοντέλο του πεθερού μου, έκανε ήδη επισκευή.
α) Το δικό σου πιθανότατα θα έχει πάνω απο 200.000χμ, ενώ παράλληλα έχει και υγραέριο. Στα auris / yaris το πρόβλημα εμφανίζεται από τα 60.000χμ
β) Το δικό σου με την ίδια κατανάλωση λαδιού, μπορεί να φτάσει τις 400.000χμ. Τα auris / yaris, απο τη στιγμή που ξεκινάει η κατανάλωση θα βγάλουν ακόμα 30.000χμ - δεν θα φτάσουν ούτε τα 100.000χμ δηλαδή.
γ) ομοίως και για του πεθερού σου. Θα έχει πάνω από 200.000-300.000 χμΟπότε δεν υπάρχει λογική σύγκρισης
-
Μπαγάσα, έπεσες μέσα σε όλα. Το δικό μου αγοράστηκε με 205 χιλιάδες κι αμέσως έβαλα υγραέριο. Μακάρι να φτάσει τις 400 χιλιάδες, αυτός είναι ο στόχος.
Του πεθερού έβγαλε τη ζημιά στις 240.Δε λέω ότι είναι το ίδιο, αλλά ότι η Toyota δεν είναι πια εκείνο το άτρωτο που θυμόμαστε.
-
Ποτέ δεν ήταν...
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Να αναφέρω πως παρόμοιο πρόβλημα αντιμετώπιζε και παλιότερο μοτέρ της toyota ο 1600 vvti των avensis 2000-2003, με κωδικό 3ZZ-FE.
-
Για αυτοκίνητα χωρίς πρόβλημα (ακόμα) τι λάδι προτείνεται για και κάθε πόσα χλμ αλλαγές;
Προληπτικό XADO?
-
Ο χρήστης hackertom έγραψε:
Για αυτοκίνητα χωρίς πρόβλημα (ακόμα) τι λάδι προτείνεται για και κάθε πόσα χλμ αλλαγές;Προληπτικό XADO?
5-30 ή 0-20 και το μέγιστο αλλαγές ανά 7500χμ ή 1 έτος (ότι φτάσει πρώτο). Αν κάποιος δεν έχει οικονομικό πρόβλημα, ανά 5000χμ.
Το xado δεν δημιουργεί πρόβλημα πουθενά, οπότε αν το βάλεις, μόνο καλό κάνει η περιοδική χρήση του (1 φορά / 2 έτη ας πούμε)
-
Προσθήκη στο λιπαντικό με κάποιο από αυτα που ισχυρίζονται ξεκόλλημα των ελατηρίων έχει δοκιμάσει κανείς που είναι πιο εύκολη διαδικασία; Και το xado αυτό δεν προτείνει ως διαδικασία;
-
[quoteΜετά τον καθαρισμό που έκανα το καλοκαίρι του 2018, έβαλα για 5000χμ 10-40. Γιατί? Γιατί είχα ενα 4λιτρο στο γκαράζ μου και δεν ήθελα να πάει χαμένο. Στην επόμενη αλλαγή έβαλα 5-30 και έχω κάνει ήδη 2500χμ.
Σκέφτομαι να συνεχίσω να χρησιμοποιώ 5-30 και να το αλλάζω κάθε 5000χμ. Ούτως ή άλλως τις αλλαγές τις κάνω μόνος μου και το κόστος είναι σχετικά μικρό (50€ / αλλαγή).
Θεωρώ πιο σωστό το 0-20 εφόσον ο οδηγός δεν πιέζει συνέχεια το αυτοκίνητο και δεν κυκλοφορεί συνέχεια φορτωμένος. Βέβαια στα 100.000χμ δεν γνωρίζω πόσο έχουν επηρεαστεί οι ανοχές του αυτοκινήτου ώστε να επιβάλλεται η χρήση του 5-30 ως πιο χοντρού λαδιού.
*Το Σεπτέμβριο με την αλλαγή λαδιών θα κάνω ακόμα μια φορά καθαρισμό κινητήρα, εντελώς προληπτικά. Ούτως ή άλλως αν το κάνεις μόνος σου, το μόνο κόστος είναι η 1 ώρα που απαιτείται.
** Μόλις κάνεις καθαρισμό γράψε αν σε δυσκόλεψε κάτι και μελλοντικά γράψε τι διαφορά είδες στην κατανάλωση λαδιού. Τόσες 10άδες ώρες που έχω φάει να διαβάζω για το αυτοκίνητο μας, το μόνο που μένει είναι να μάθω ότι τουλάχιστον είχαν αποτέλεσμα και δούλεψε σαν λύση ο καθαρισμός.
][/quote]Καλησπέρα στην παρέα.
Sphixgh ευχαριστώ για τις πληροφορίες ,όταν θα κάνω την εφαρμογή του XADO ενημερώσω για τα αποτελέσματα.
ΥΓ. Σχετικά με τις ασφάλειες εκτός από 30-32-40-41 δεν χρειάζεται κάτι άλλο σωστά ?? -
Ο χρήστης petros 1200 gs έγραψε:
[quoteΜετά τον καθαρισμό που έκανα το καλοκαίρι του 2018, έβαλα για 5000χμ 10-40. Γιατί? Γιατί είχα ενα 4λιτρο στο γκαράζ μου και δεν ήθελα να πάει χαμένο. Στην επόμενη αλλαγή έβαλα 5-30 και έχω κάνει ήδη 2500χμ.Σκέφτομαι να συνεχίσω να χρησιμοποιώ 5-30 και να το αλλάζω κάθε 5000χμ. Ούτως ή άλλως τις αλλαγές τις κάνω μόνος μου και το κόστος είναι σχετικά μικρό (50€ / αλλαγή).
Θεωρώ πιο σωστό το 0-20 εφόσον ο οδηγός δεν πιέζει συνέχεια το αυτοκίνητο και δεν κυκλοφορεί συνέχεια φορτωμένος. Βέβαια στα 100.000χμ δεν γνωρίζω πόσο έχουν επηρεαστεί οι ανοχές του αυτοκινήτου ώστε να επιβάλλεται η χρήση του 5-30 ως πιο χοντρού λαδιού.
*Το Σεπτέμβριο με την αλλαγή λαδιών θα κάνω ακόμα μια φορά καθαρισμό κινητήρα, εντελώς προληπτικά. Ούτως ή άλλως αν το κάνεις μόνος σου, το μόνο κόστος είναι η 1 ώρα που απαιτείται.
** Μόλις κάνεις καθαρισμό γράψε αν σε δυσκόλεψε κάτι και μελλοντικά γράψε τι διαφορά είδες στην κατανάλωση λαδιού. Τόσες 10άδες ώρες που έχω φάει να διαβάζω για το αυτοκίνητο μας, το μόνο που μένει είναι να μάθω ότι τουλάχιστον είχαν αποτέλεσμα και δούλεψε σαν λύση ο καθαρισμός.
]Καλησπέρα στην παρέα.
Sphixgh ευχαριστώ για τις πληροφορίες ,όταν θα κάνω την εφαρμογή του XADO ενημερώσω για τα αποτελέσματα.
ΥΓ. Σχετικά με τις ασφάλειες εκτός από 30-32-40-41 δεν χρειάζεται κάτι άλλο σωστά ?? [/quote]Φίλε σου είναι εύκολο να βγάλεις σε βίντεο την διαδικασία;
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού