[quoteΜετά τον καθαρισμό που έκανα το καλοκαίρι του 2018, έβαλα για 5000χμ 10-40. Γιατί? Γιατί είχα ενα 4λιτρο στο γκαράζ μου και δεν ήθελα να πάει χαμένο. Στην επόμενη αλλαγή έβαλα 5-30 και έχω κάνει ήδη 2500χμ.
Σκέφτομαι να συνεχίσω να χρησιμοποιώ 5-30 και να το αλλάζω κάθε 5000χμ. Ούτως ή άλλως τις αλλαγές τις κάνω μόνος μου και το κόστος είναι σχετικά μικρό (50€ / αλλαγή).
Θεωρώ πιο σωστό το 0-20 εφόσον ο οδηγός δεν πιέζει συνέχεια το αυτοκίνητο και δεν κυκλοφορεί συνέχεια φορτωμένος. Βέβαια στα 100.000χμ δεν γνωρίζω πόσο έχουν επηρεαστεί οι ανοχές του αυτοκινήτου ώστε να επιβάλλεται η χρήση του 5-30 ως πιο χοντρού λαδιού.
*Το Σεπτέμβριο με την αλλαγή λαδιών θα κάνω ακόμα μια φορά καθαρισμό κινητήρα, εντελώς προληπτικά. Ούτως ή άλλως αν το κάνεις μόνος σου, το μόνο κόστος είναι η 1 ώρα που απαιτείται.
** Μόλις κάνεις καθαρισμό γράψε αν σε δυσκόλεψε κάτι και μελλοντικά γράψε τι διαφορά είδες στην κατανάλωση λαδιού. Τόσες 10άδες ώρες που έχω φάει να διαβάζω για το αυτοκίνητο μας, το μόνο που μένει είναι να μάθω ότι τουλάχιστον είχαν αποτέλεσμα και δούλεψε σαν λύση ο καθαρισμός.
][/quote]
Καλησπέρα στην παρέα.
Sphixgh ευχαριστώ για τις πληροφορίες ,όταν θα κάνω την εφαρμογή του XADO ενημερώσω για τα αποτελέσματα.
ΥΓ. Σχετικά με τις ασφάλειες εκτός από 30-32-40-41 δεν χρειάζεται κάτι άλλο σωστά ??