-
Αν γνωρίζει κάποιος ας βοηθήσει.
Από total 10w40 σε 5w40 energy εδώ και λίγο καιρό δεν είδα καμιά διαφορά σε θερμοκρασία , θόρυβο κλπ.
Αυτό είναι λογικό ή μήπως το λιπαντικό δεν είναι γνήσιο;
Ευχαριστώ.Το αυτοκίνητο είναι 307 πεζώ.
Η οδήγηση σχεδόν ''γεροντική''. -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Πολύ θα ήθελα να μας δείξεις φωτό κινητήρων με 100.000 χλμ + με ασημί τα μέταλλα σε όλες τους τις επιφάνειες, έτσι από περιέργεια.
Ακριβως απο πανω εβαλε ο cson με φωτο απο το μοτερ του με 210,000χλμ
Αυτο ειναι πεντακαθαρο μοτερ
Εχεις να πεις τιποτα????Όχι, αν όμως ακολουθούσε τις αλλαγές λαδιών που προτείνει ο Νικόλας σίγουρα θα είχε άλλη μορφή, επίσης είναι type-R, πολύ ανθεκτικά μοτέρ αλλά το σκίσιμο τους το τρώνε, μήπως το άνοιξαν για εργασίες και καθαρίστηκε το καπάκι και τα καβαλέτα ? Δες ότι λευκό χρώμα έχουν μόνο τα αλουμίνια, όπου υπάρχει μέταλλο ( φερρίτης ) σε βίδες και στις μεταλλικές σωλήνες των μπουζί είναι κίτρινο, σύμφωνα με τα μέταλλα που βλέπουμε ότι κιτρινίζουν θα έπρεπε κίτρινα να ήταν και τα κενά ανάμεσα στα έκκεντρα των εκκεντροφόρων που δεν πατάνε η βαλβίδες, αυτό μου λέει ότι ίσως μάλλον έχει ανοιχθεί το μοτέρ και καθαρίστηκαν οι εκκεντροφόροι, οπότε αν δεν ξέρει κάποιος το κάθε συγκεκριμένο μοτέρ τα συμπεράσματα είναι αυθαίρετα.
-
Το αμάξι είναι κολλητού μου. Το συντηρώ εγώ σε συνεργείο που είναι πάλι φιλος μου και κάνω τις απλές εργασίες εγώ και τις πιο σύνθετες ο μηχανικός. Το καπάκι εκεί είχε ανοικτει για ρύθμιση βαλβίδων. Ουδέποτε καθαρίστηκε κάτι ούτε έχει αλλακτει κάποιο μέταλλο. Το αμάξι υπάρχει ακόμη με 240.000 και είναι σε αυτή τη κατάσταση.
Επίσης Πάνο έτσι ακριβώς και πιο καθαρό είναι ένα μοτέρ 4g13 από lancer μοντέλο 1995 με 130.000 οικογενειακό. Αλλαγες επίσης κάθε 5.
Ελαχιστα πιο σκούρο από το type r είναι το μοτέρ του skoda favorit 1993 της οικογένειας παλι με 300.000 και αλλαγές πάλι κάθε 5.
Το πιο σκούρο είναι το tucson που έδειξα που έκανα αλλαγές κάθε 15 αρχικά και τώρα κάνω κάθε 10.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ετσι cson
Εγω τα ξερω, αλλά καποιοι θελουν να μας βγαλουν λαθος για να βγουν αυτοι σωστοι....Δεν σε χαλασε 21 Quadra !?!?!
-
Ο χρήστης yiorgosevzonas έγραψε:
Αν γνωρίζει κάποιος ας βοηθήσει.
Από total 10w40 σε 5w40 energy εδώ και λίγο καιρό δεν είδα καμιά διαφορά σε θερμοκρασία , θόρυβο κλπ.
Αυτό είναι λογικό ή μήπως το λιπαντικό δεν είναι γνήσιο;
Ευχαριστώ.Το αυτοκίνητο είναι 307 πεζώ.
Η οδήγηση σχεδόν ''γεροντική''.Απο που το πηρες το λαδι?
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Ετσι cson
Εγω τα ξερω, αλλά καποιοι θελουν να μας βγαλουν λαθος για να βγουν αυτοι σωστοι....Δεν σε χαλασε 21 Quadra !?!?! [emoji38]
Δεν θέλω να την πω στον Πάνο καθότι τον ξέρω και είναι γνώστης παρά πολλών πραγμάτων. Απλά περιγράφω μερικά πράγματα όπως ακριβώς είναι .
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Ετσι cson
Εγω τα ξερω, αλλά καποιοι θελουν να μας βγαλουν λαθος για να βγουν αυτοι σωστοι....Δεν σε χαλασε 21 Quadra !?!?!
Όχι δεν με χάλασε, μήπως όμως σε έχει πειράξει η ζέστη ? :γιατί τρώγεσαι να δικαιωθείς για κάτι απόλυτα επουσιώδες,
ΟΚ έχεις δίκηο, νίκησες είσαι εντάξει ? Μή μας πάθεις και τίποτα, ηρέμησε,
-
Ο χρήστης yiorgosevzonas έγραψε:
Αν γνωρίζει κάποιος ας βοηθήσει.
Από total 10w40 σε 5w40 energy εδώ και λίγο καιρό δεν είδα καμιά διαφορά σε θερμοκρασία , θόρυβο κλπ.
Αυτό είναι λογικό ή μήπως το λιπαντικό δεν είναι γνήσιο;
Ευχαριστώ.Το αυτοκίνητο είναι 307 πεζώ.
Η οδήγηση σχεδόν ''γεροντική''.Αν το μοτέρ δουλεύει καλά, δε θα δεις διαφορά έτσι κ αλλιώς. Ειδικά με γεροντική οδήγηση. Καλά λάδια κ τα δυο.
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Ετσι cson
Εγω τα ξερω, αλλά καποιοι θελουν να μας βγαλουν λαθος για να βγουν αυτοι σωστοι....Δεν σε χαλασε 21 Quadra !?!?!
Καλά χαλαρωσε, δεν είσαι στο γήπεδο.
Το μοτέρ μια χαρά είναι, σίγουρα έχει βερνίκι σε σημεία που μπορεί να πιάσει (δες πχ και του τάπερ στις γλίστρες πώς είναι) αλλά αυτό δεν έχει κάποια επίπτωση.
-
Ο χρήστης bsg2050 έγραψε:
Ετσι cson
Εγω τα ξερω, αλλά καποιοι θελουν να μας βγαλουν λαθος για να βγουν αυτοι σωστοι....Δεν σε χαλασε 21 Quadra !?!?!
Καλά χαλαρωσε, δεν είσαι στο γήπεδο.
Το μοτέρ μια χαρά είναι, σίγουρα έχει βερνίκι σε σημεία που μπορεί να πιάσει (δες πχ και του τάπερ στις γλίστρες πώς είναι) αλλά αυτό δεν έχει κάποια επίπτωση.
Δεν θυμαμαι να σε ρωτησα...Που πεταγεσαι σε καθε θεμα, κριτης των παντων
Και οι γλυστρες ειναι πλαστικες ,οχι μεταλλικες ...
Το βερνικι που λες και ξαναλες ειναι μεσα στο λαδι? Κανουν και για βαψιμο τα λαδια? Δεν το ηξερα .... -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ετσι cson
Εγω τα ξερω, αλλά καποιοι θελουν να μας βγαλουν λαθος για να βγουν αυτοι σωστοι....Δεν σε χαλασε 21 Quadra !?!?!
Όχι δεν με χάλασε, μήπως όμως σε έχει πειράξει η ζέστη ? :γιατί τρώγεσαι να δικαιωθείς για κάτι απόλυτα επουσιώδες,
ΟΚ έχεις δίκηο, νίκησες είσαι εντάξει ? Μή μας πάθεις και τίποτα, ηρέμησε,
Να μην το παιζεις εξυπνος , ενω εισαι λαθος
Το προβλημα δεν το εχω εγω, το εχεις εσυ που μου την μπαινεις σε καθε ευκαρια
Περαστικα και ξυδι
Την πηρες την απαντηση σου απο αλλου, γιατι εμενα θα με διεβαλλες οπως μπορουσες, οπως εχεις ξανακανει -
Απ΄ότι κατάλαβα από τις εμπειρίες σας το λάδι πρέπει να αντικαθίσταται όσο πιο πολλές φορές γίνεται.Δηλαδή εγώ που το αλλάζω στις 10.000χλμ θα ήταν καλύτερα να το αλλάζω στις 5000χλμ;
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Δηλαδή εγώ που το αλλάζω στις 10.000χλμ θα ήταν καλύτερα να το αλλάζω στις 5000χλμ;Όχι...εκτός εαν τα € σε ενοχλούν στο παντελόνι σου και θες να τα ξεφορτωθείς!
Το λάδι καλό είναι να αλλάζει όποτε λέει ο κατασκευαστής, η αλλαγή νωρίτερα κοστίζει χρήματα και επιβαρύνει το περιβάλλον, χωρίς να έχει κάποια ουσία.
-
Tα λιπαντικά τα πήρα από ιντερνετομάγαζο προς ταύρο μεριά...
Αν όντως δεν πρόκειται να δω διαφορά οκ.
Τουλάχιστον ισχύει ότι τα 5w40 έχουν πιο πολλά καθαριστικά; -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Ετσι cson
Εγω τα ξερω, αλλά καποιοι θελουν να μας βγαλουν λαθος για να βγουν αυτοι σωστοι....Δεν σε χαλασε 21 Quadra !?!?!
Καλά χαλαρωσε, δεν είσαι στο γήπεδο.
Το μοτέρ μια χαρά είναι, σίγουρα έχει βερνίκι σε σημεία που μπορεί να πιάσει (δες πχ και του τάπερ στις γλίστρες πώς είναι) αλλά αυτό δεν έχει κάποια επίπτωση.
Δεν θυμαμαι να σε ρωτησα...Που πεταγεσαι σε καθε θεμα, κριτης των παντων
Και οι γλυστρες ειναι πλαστικες ,οχι μεταλλικες ...
Το βερνικι που λες και ξαναλες ειναι μεσα στο λαδι? Κανουν και για βαψιμο τα λαδια? Δεν το ηξερα ....Όπου θέλω θα πετάγομαι, όπως κι εσύ συμπεριφέρεσαι λες και είσαι στο δημοτικό (αχαχουχα, σε ταπωσααααααααα, παρε να χεις). Ξίδι. Πετάγομαι στα θέματα που γράφονται πράγματα που με ενδιαφέρουν, οπότε το 'όλα' που λες είναι μια βλακεία και μισή.
Αυτό ακριβώς, είναι πλαστικές, δηλαδή διαφορετικό ύλικό από τα υπόλοιπα μέρη που δεν έχουν το 'βερνίκι'. Ακριβώς το ίδιο μπορεί να ισχύει και μεταξύ των διαφορετικών μοτέρ που συγκρίνεις, ενδέχεται τα μέρη που έχουν/δεν έχουν κιτρινίλα να έχουν διαφορετική επιφανειακή κατεργασία και να είναι περισσότερο/λιγότερο ευπαθή στο να εμφανίσουν αυτό που βλέπεις.
Για βερνίκι δεν κάνει το λάδι όχι, αλλά τι να κάνουμε που το λένε 'βερνίκι' αυτό;
-
Ο χρήστης bsg2050 έγραψε:
Ετσι cson
Εγω τα ξερω, αλλά καποιοι θελουν να μας βγαλουν λαθος για να βγουν αυτοι σωστοι....Δεν σε χαλασε 21 Quadra !?!?!
Καλά χαλαρωσε, δεν είσαι στο γήπεδο.
Το μοτέρ μια χαρά είναι, σίγουρα έχει βερνίκι σε σημεία που μπορεί να πιάσει (δες πχ και του τάπερ στις γλίστρες πώς είναι) αλλά αυτό δεν έχει κάποια επίπτωση.
Δεν θυμαμαι να σε ρωτησα...Που πεταγεσαι σε καθε θεμα, κριτης των παντων
Και οι γλυστρες ειναι πλαστικες ,οχι μεταλλικες ...
Το βερνικι που λες και ξαναλες ειναι μεσα στο λαδι? Κανουν και για βαψιμο τα λαδια? Δεν το ηξερα ....Όπου θέλω θα πετάγομαι, όπως κι εσύ συμπεριφέρεσαι λες και είσαι στο δημοτικό (αχαχουχα, σε ταπωσααααααααα, παρε να χεις). Ξίδι.
Αυτό ακριβώς, είναι πλαστικές, δηλαδή διαφορετικό ύλικό από τα υπόλοιπα μέρη που δεν έχουν το 'βερνίκι'. Ακριβώς το ίδιο μπορεί να ισχύει και μεταξύ των διαφορετικών μοτέρ που συγκρίνεις, ενδέχεται τα μέρη που έχουν/δεν έχουν κιτρινίλα να έχουν διαφορετική επιφανειακή κατεργασία και να είναι περισσότερο/λιγότερο ευπαθή στο να εμφανίσουν αυτό που βλέπεις.
Για βερνίκι δεν κάνει το λάδι όχι, αλλά τι να κάνουμε που το λένε 'βερνίκι' αυτό;
Τα πλαστικα μπορουν να ποτισουν , τα μεταλλα οχι
Ξερεις ποιες πεταγονται ???
Βρες κανα αλλο θεμα να πεταχτεις, που δεν σου δινει κανεις σημασια
Κακως σου εδωσα κι εγω -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Αν γνωρίζει κάποιος ας βοηθήσει.
Από total 10w40 σε 5w40 energy εδώ και λίγο καιρό δεν είδα καμιά διαφορά σε θερμοκρασία , θόρυβο κλπ.
Αυτό είναι λογικό ή μήπως το λιπαντικό δεν είναι γνήσιο;
Ευχαριστώ.Το αυτοκίνητο είναι 307 πεζώ.
Η οδήγηση σχεδόν ''γεροντική''.Απο που το πηρες το λαδι?
Tαύρο.internet.Μου έκανε επίσης εντύπωση ότι στην ιστοσελίδα έλεγε τα quartz 9000 ενώ στο φυσικό κατάστημα που τα παρέλαβα είχε μόνο τα 9000 energy
-
Τα energy ειναι καλυτερα απο τα απλά
Δεν ξερω αν ειναι μαιμου , αλλά την επομενη φορα παρε απο καπου αλλου και συγκρινε
ειναι καλο λαδι , και με καλο vfm (απο τα καλυτερα στο ειδος του)
Αυτο χρησιμοποιω κι εγω -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Ετσι cson
Εγω τα ξερω, αλλά καποιοι θελουν να μας βγαλουν λαθος για να βγουν αυτοι σωστοι....Δεν σε χαλασε 21 Quadra !?!?!
Όχι δεν με χάλασε, μήπως όμως σε έχει πειράξει η ζέστη ? :γιατί τρώγεσαι να δικαιωθείς για κάτι απόλυτα επουσιώδες,
ΟΚ έχεις δίκηο, νίκησες είσαι εντάξει ? Μή μας πάθεις και τίποτα, ηρέμησε,
Να μην το παιζεις εξυπνος , ενω εισαι λαθος
Το προβλημα δεν το εχω εγω, το εχεις εσυ που μου την μπαινεις σε καθε ευκαρια
Περαστικα και ξυδι
Την πηρες την απαντηση σου απο αλλου, γιατι εμενα θα με διεβαλλες οπως μπορουσες, οπως εχεις ξανακανειΠαραδέχομαι, έχεις επίπεδο !!! ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΜΕΤΑΛΛΩΝ, ΧΗΜΕΙΑΣ, ΤΡΙΒΟΛΟΓΙΑΣ κσι ΄σλλων σχετικών επιστημών, κρίμα που δεν είσαι σύμβουλος στην AMG.
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Τα energy ειναι καλυτερα απο τα απλά
Δεν ξερω αν ειναι μαιμου , αλλά την επομενη φορα παρε απο καπου αλλου και συγκρινε
ειναι καλο λαδι , και με καλο vfm (απο τα καλυτερα στο ειδος του)
Αυτο χρησιμοποιω κι εγωΕυχαριστώ για την απάντηση.
Ρωτάω γιατί μέχρι τώρα έβαζα στην αντιπροσωπεία τα 10w40 και περίμενα κάποια μικρή έστω διαφορά.
Π.Χ. όταν κολλάω στην κίνηση για ώρα, η θερμοκρασία νερού ανεβαίνει όπως με τα ημισυνθετικά ένα τετραγωνάκι μετά το 90.Στην επόμενη αλλαγή θα κάνω αυτό που μου είπες και βλέπουμε...
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]