-
μολις γυρισα απο το test drive sto modeo.............με 15,500km...............πραγματι στριβει και τριγμο δεν ακουσα κανεναν στο συγκεκριμενο καταπονημενο αμαξι, αν και το ζορισα αρκετα απο Αιγαλεω -Ελευσινα-Αιγαλεω.(40km)
πανευκολα εδειξε το κοντερ τα 170...........μετα τα 120 ακουγα αεροδυναμικους θορυβους.
Ζητησα απο το πωλητη να μου δωσει αυριο γραπτως τι συμπεριλαμβανει η εγγυηση μετα τα 2 χρονια(τα υπολοιπα 3 ειναι μεσω ασφαλιστικης εταιριας)............και σαν πρωτη απαντηση πηρα οτι δεν περιλαμβανει τα αναλωσιμα(πολυ αυθαιρετη απαντηση.........ψελισε και οτι δεν περιλαμβανει και τρομπες βενζινης(λογω νοθειας καυσιμων).....................αυριο θα ξερω μαλλον και γραπτως.........τα ψιλα γραμματα
-
Παιδιά, μόλις είδα τη [νέα;] προσφορά της Ford για το Mondeo: 4000 ευρώ έκπτωση για πληρωμή τοις μετρητοίς, δηλαδή στη βασική έκδοση (με ικανοποιητικό εξοπλισμό νομίζω) θα είναι 20.107 - 4000 = 16.107 ευρώ και δώρο το δερμάτινο σαλόνι...
Παιδιά είναι αλήθεια;;; -
Ο χρήστης geor έγραψε:
μολις γυρισα απο το test drive sto modeo.............με 15,500km...............πραγματι στριβει και τριγμο δεν ακουσα κανεναν στο συγκεκριμενο καταπονημενο αμαξι, αν και το ζορισα αρκετα απο Αιγαλεω -Ελευσινα-Αιγαλεω.(40km)πανευκολα εδειξε το κοντερ τα 170...........μετα τα 120 ακουγα αεροδυναμικους θορυβους.
Ζητησα απο το πωλητη να μου δωσει αυριο γραπτως τι συμπεριλαμβανει η εγγυηση μετα τα 2 χρονια(τα υπολοιπα 3 ειναι μεσω ασφαλιστικης εταιριας)............και σαν πρωτη απαντηση πηρα οτι δεν περιλαμβανει τα αναλωσιμα(πολυ αυθαιρετη απαντηση.........ψελισε και οτι δεν περιλαμβανει και τρομπες βενζινης(λογω νοθειας καυσιμων).....................αυριο θα ξερω μαλλον και γραπτως.........τα ψιλα γραμματα
επισημα δεν περιλαμβανει τρομπα βενζινης/πολλαπλασιαστη/ και κρεμαγιερα υδραυλικου τιμονιου!!!!!
απο 5/2005 -
Αρα η κρεμαγιερα του ειναι προβληματικη,καλα που το κανανε και επισημο για να ξερουμε.Βρε ουστ
-
Παιδιά, μόλις είδα τη [νέα;] προσφορά της Ford για το Mondeo: 4000 ευρώ έκπτωση για πληρωμή τοις μετρητοίς, δηλαδή στη βασική έκδοση (με ικανοποιητικό εξοπλισμό νομίζω) θα είναι 20.107 - 4000 = 16.107 ευρώ
Ισχύει αυτό!?
-
Αν ισχύει πάντως, είναι η προσφορά της χρονιάς (μαζί με αυτήν του RX8 Challenge )
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Παιδιά, μόλις είδα τη [νέα;] προσφορά της Ford για το Mondeo: 4000 ευρώ έκπτωση για πληρωμή τοις μετρητοίς, δηλαδή στη βασική έκδοση (με ικανοποιητικό εξοπλισμό νομίζω) θα είναι 20.107 - 4000 = 16.107 ευρώ
Ισχύει αυτό!?
Καλησπέρα.
Δυστυχώς δέν ισχύει αυτό, άλλο ένα τρύκ του marketing είναι.
Ρώτησα κι εγώ για την αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου στην Ford θεσ/νίκης και η απάντηση ήταν ότι 'Ποτέ δεν υπήρχε αυτή η έκδοση κύριε, απλώς γιατί με 1000 -
Κρίμα που κοροϊδεύουν τον κόσμο με τις φαμφάρες τους... δυστυχώς είναι δείγμα έλλειψης επαγγελματισμού...
Και πάλι όμως 19.000 είναι καλή τιμή για το Mondeo, αλλά με τα όσα έχω διαβάσει εδώ ειδικά για την αξιοπιστία και για τις 'τυχαίες τρύπες' της εγγύησης είναι να το σκέφτεται πολύ κανείς πριν πάρει Ford...
-
Αυτά δε τα γράφουν όταν κάνουν τεστ στα αυτοκίνητα στα περιοδίκά?
Αυτά θέλει να διαβάσει ο κόσμος,
Οτι η κρεμαργιέρα είναι εκτός... κλπ... -
Αυτά δεν μπορούν να τα ξέρουν τα περιοδικά στις λίγες μέρες που κρατούν τα μοντέλα στα χέρια τους. Πάντως, γιατί να μη δώσει κανείς τα 1000 ευρώ παραπάνω και να πάρει το Mazda 6 που είναι πολύ πιο φρέσκο και πολύ ομορφότερο; Και μάλλον πιο αξιόπιστο
-
Έχεις απόλυτο δίκιο coyote!
Είναι υποχρέωση των περιοδικών να μας ενημερώνουν σε θέματα εγγύησης... και δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο... απλά ο συντάκτης ζητάει ένα αντίγραφο της επίσημης εγγύησης του αυτοκινήτου...
Για να ξέρει ο καθένας μας τι πραγματικά πληρώνει όταν αγοράζει αυτοκίνητο! Όχι να λένε 5-6-7 χρόνια εγγύηση και τα υπόλοιπα θα τα κουβεντιάσουμε όταν θα σου χαλάσει...
-
Ο χρήστης BugsBunny έγραψε:
Έχεις απόλυτο δίκιο coyote!Είναι υποχρέωση των περιοδικών να μας ενημερώνουν σε θέματα εγγύησης... και δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο... απλά ο συντάκτης ζητάει ένα αντίγραφο της επίσημης εγγύησης του αυτοκινήτου...
Για να ξέρει ο καθένας μας τι πραγματικά πληρώνει όταν αγοράζει αυτοκίνητο! Όχι να λένε 5-6-7 χρόνια εγγύηση και τα υπόλοιπα θα τα κουβεντιάσουμε όταν θα σου χαλάσει...
Αυτό καλά θα κάνει να το ψάχνει ο αγοραστής. Πρωταρχική υποχρέωση των περιοδικών είναι να μας ενημερώνει, αλλά δεν μπορούμε να τα περιμένουμε όλα έτοιμα. Τα περιοδικά θα σου πουν τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα του κάθε μοντέλου, πράγμα που δεν μπορείς να κάνεις εσύ γιατί δεν έχεις οδηγήσει όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα. Ό,τι μπορείς να κάνεις μόνο σου, μην το περιμένεις από κανέναν άλλον.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πρωταρχική υποχρέωση των περιοδικών είναι να μας ενημερώνει, αλλά δεν μπορούμε να τα περιμένουμε όλα έτοιμα. Τα περιοδικά θα σου πουν τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα του κάθε μοντέλου, πράγμα που δεν μπορείς να κάνεις εσύ γιατί δεν έχεις οδηγήσει όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα. Ό,τι μπορείς να κάνεις μόνο σου, μην το περιμένεις από κανέναν άλλον.Διαφωνώ. Εφόσον τα πράγματα με τις εγγυήσεις δεν είναι ξεκάθαρα τα περιοδικά οφείλουν να το ξεκαθαρίζουν πόσο πλήρης είναι η εγγύηση των Χ χρόνων που εμφανίζεται και στις σελίδες του περιοδικού.
-
Παρεμπιπτόντως νομίζω ότι είναι πολύ ενδιαφέρον θέμα για έρευνα από τα περιοδικά! Να ξέρουμε τι πραγματικά γίνεται στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου με τις εγγυήσεις... ποιος μας κοροϊδεύει και ποιος όχι...
Ελπίζω κάποιος υπεύθυνος να διαβάζει αυτό το θέμα...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Έχεις απόλυτο δίκιο coyote!
Είναι υποχρέωση των περιοδικών να μας ενημερώνουν σε θέματα εγγύησης... και δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο... απλά ο συντάκτης ζητάει ένα αντίγραφο της επίσημης εγγύησης του αυτοκινήτου...
Για να ξέρει ο καθένας μας τι πραγματικά πληρώνει όταν αγοράζει αυτοκίνητο! Όχι να λένε 5-6-7 χρόνια εγγύηση και τα υπόλοιπα θα τα κουβεντιάσουμε όταν θα σου χαλάσει...
Αυτό καλά θα κάνει να το ψάχνει ο αγοραστής. Πρωταρχική υποχρέωση των περιοδικών είναι να μας ενημερώνει, αλλά δεν μπορούμε να τα περιμένουμε όλα έτοιμα. Τα περιοδικά θα σου πουν τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα του κάθε μοντέλου, πράγμα που δεν μπορείς να κάνεις εσύ γιατί δεν έχεις οδηγήσει όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα. Ό,τι μπορείς να κάνεις μόνο σου, μην το περιμένεις από κανέναν άλλον.
Μας δουλεύεις τώρα. Γιατι δεν ειναι υποχρέωση των περιοδικών... Πλάκα μας κάνεις
ή είσαι περιοδικό που αναλύεις την αγορά και βαθμολογείς τον τομέα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ή βγάλε τίτλο... 'εμείς κάνουμε μόνο ΒΟΛΤΕΣ'Εννοειται ότι πρωτίστως τα περιοδικά ασχολούνται με αυτά τα θέματα.
Αν δε το κάνουν να το γράψουν στη πρώτη σελίδα και εγω θα αγοράζω μόνο περιοδικά που το κάνουν. -
Ο χρήστης BugsBunny έγραψε:
Παιδιά, μόλις είδα τη [νέα;] προσφορά της Ford για το Mondeo: 4000 ευρώ έκπτωση για πληρωμή τοις μετρητοίς, δηλαδή στη βασική έκδοση (με ικανοποιητικό εξοπλισμό νομίζω) θα είναι 20.107 - 4000 = 16.107 ευρώ και δώρο το δερμάτινο σαλόνι...
Παιδιά είναι αλήθεια;;;Μάλλον απίθανο το θεωρώ. Και μόνο το 'για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων' σημαίνει ότι ποτέ δεν θα ανήκεις στο περιορισμένο σύνολο. Ετσι κι αλλιώς πάντως το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό στα χρήματά του.
Κλείνοντας σχεδόν 2 χρόνια μαζί του, εξαιρουμένου ενός τριγμού που έχω μπροστά δεξιά και που ο κοντινότερος εξουσιοδοτημένος δε κατάφερε να εντοπίσει (μόνο εγώ το ακούω) δεν έχω κανένα άλλο πρόβλημα. Φυσικά δε χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω την εγγύηση καθόλου μήτε και κάτι στο αμάξι (κιβώτιο, δίσκος, κρεμαγιέρα που διαβάζω) δείχνει ότι θα τη χρειαστώ. Στο δρόμο είναι πολύ καλό, μέχρι τα 140 καταναλώνει λογικά καθώς και η χρέωση για το μοναδικό service που έχω κάνει ήταν εντός των αναμενομένων. Το πορτ μπαγκάζ, απλά δε γεμίζει.
Μειονέκτημα η ορατότητα προς τα πίσω (οι αισθητήρες παρκαρίσματος είναι εκ των ουκ άνευ) και ο πολύ μεγάλος όγκος του αυτοκινήτου. Σε καμμία περίπτωση δεν είναι αμάξι για πόλη. Επίσης τώρα το καλοκαίρι το εσωτερικό ζεσταίνεται υπερβολικά και φαντάζομαι ότι δε φταίει σε αυτό μόνο το μαύρο χρώμα, αλλά και το τεράστιο παρμπρίζ. Τέλος, ενώ η θέση οδήγησης είναι για τα δικά μου δεδομένα καταπληκτική, η θέση του υποβραχιόνιου περισσότερο με δυσκολεύει παρά με ξεκουράζει.
Α, ναι, έχει και δισκόφρενα μπρος πίσω
-
Ο χρήστης harryv έγραψε:
Α, ναι, έχει και δισκόφρενα μπρος πίσω
ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΟΝΤΑΣ
το επιασα το υπονοούμενο
FORD MONDEO ΣΤΑ 18.900 ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ