-
Δεν έχει να κάνει με τον δίσκο αλλά με το σύστημα που τον εμπλέκει. Οπότε είναι θέμα αυτοκινήτου. Αυτά θα τα βρεις στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου ή θα ρωτήσεις τον μηχανικό σου. Στους μηχανικούς ρυθμίζεται το σημείο που 'πιάνει'.
-
Όταν βάζεις νέο δίσκο/πλατό ξερυθμίζεται αυτό από μόνο του ή για να αλλάξει η συμπεριφορά του το έχει πειράξει ο τεχνικός;
-
Αν είναι μηχανικός είναι θέμα ρύθμισης, αν είναι υδραυλικός απλά μπαίνει και δουλεύει, δεν υπάρχει κάτι άλλο που μπορείς να κάνεις ή που να 'χάλασε' ο μηχανικός.
-
Ποιο αυτοκινητο εχεις?
-
Η ερώτησή μου αφορά ένα 206GTI
-
Το θέμα είναι να πιάνει δυνατά και να μην πατιναρει,όλα τα άλλα είναι θέμα συνήθειας.
Κοίταξε λίγο πάνω στο σασμάν , είναι με ντιζα? Αν ναι το ρυθμίσεις άνετα όπου θες να πιάνει.
Αν είναι υδραυλικός επιβεβαίωσε με τον μηχανικό σου ότι έχει γίνει καλή εξαέρωση στο υδραυλικό τρομπακιΣτάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Υδραυλικός είναι. Eάν δεν έχει γίνει καλή εξαέρωση, τι συμπτώματα υπάρχουν; (ποιός τεχνικός θα παραδεχτεί πως δεν έχει γίνει καλή εξαέρωση άλλωστε )
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Υδραυλικός είναι. Eάν δεν έχει γίνει καλή εξαέρωση, τι συμπτώματα υπάρχουν; (ποιός τεχνικός θα παραδεχτεί πως δεν έχει γίνει καλή εξαέρωση άλλωστε )Δεν θα παίρνει καλά τις ταχύτητες . Το να πιάνει ψηλά από την κακη εξαέρωση είναι δύσκολο. Αλλά είναι καλό να το επιβεβαιώσεις για την εξαερωση. Μηχανικός που δεν δέχεται με τίποτα να τσεκαρει κάτι εύκολο όπως αυτό είναι αλαζόνας , και αποφεύγουμε κάτι τέτοιους. Αυτοί κάνουν τις μεγαλύτερες μαλακιες.
Αν είναι όλα καλά απλά συνηθησε το.Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ok, σας ευχαριστώ όλους παιδιά!
-
Ήρθε και η σειρά μου στο iQ μετα απο 115000 χλμ ,10 χρόνια και υπολογίζω 5-6 διαφορετικούς οδηγούς άρχισε να πατινάρει, 350 € τοποθετημένο σε εξιδεικευμένο της Toyota (Γαμβέτα Θεσ/νίκη) το σετ της aisin , η αντιπροσωπεία ζήταγε κοντά στα 600
Άλλαξε και σε μένα η ...συμπεριφορά του αυτοκινήτου δεν συντονίζει πια στις 2000 στροφές δεν τρέμει πουθενά και οι κραδασμοί του τρικύλινδρου εξαφανίστηκαν Αρα η παραπάνω δυσάρεστη συμπεριφορά είναι δείγμα ταλαιπωρημένου συμπλέκτη ελπίζω όταν θα την ξαναβιώσω να εχει ξεκινήσει η απόσυρση Νο 3 με επιδότηση για αγορά ηλεκτρικού δεν θα γίνει μέσα στα επόμενα 10 χρόνια; -
Έχω έντονο θόρυβο στο σασμαν και μόλις πατάω συμπλεκτη σταματάει. Επίσης ακούγεται και στη πορεία το γουργουρητο ,ιδιαίτερα στην επιτάχυνση σε όλες τις σχεσεις.
Λογικά ρουλεμαν εντός του σασμαν. Υπάρχει κάποιος με ανάλογη περίπτωση που να το επισκευασε?Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πόσα χλμ έχεις κάνει με αυτό το συμπλέκτη;Αν κατεβάσεις το καβούκι αλλάζεις και πλατό και δίσκο και είσαι ήσυχος...
Κι εγώ στο τέλος του μήνα πάω για αλλαγή συμπλέκτη διότι τον έχω 9 χρόνια και 150.000χλμ περίπου κι έχει σκληρήνει το ποδοστήριο... -
Έχω κάνει 60.000 αλλά δεν έχει κανένα πρόβλημα το σετ. Το πρόβλημα είναι μέσα από το σασμάν στα ρουλεμάν των αξόνων .
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ωχ,κοστοβόρα επισκευή υποθέτω...
-
Το ανταλλακτικό δεν πρέπει να είναι ακριβό, η εργασία είναι το θέμα. Κατέβασμα λύσιμο κιβώτιου κλπ.
Και αφού θα κατέβει το κιβώτιο καλό είναι να αλλάξουν όλα. Φαντάσου να χρειαστεί δίσκο σε 10-20-30000χλμ, ξανά μανά κατέβασμα κιβώτιο.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Στις περισσότερες επισκευές τα ανταλλακτικά δεν είναι ακριβά αλλά η δουλειά που θέλει.Προγραμματίζω αλλαγή συμπλέκτη στο τέλος του μήνα,το σετ της Valeo κάνει 75€+20€ βαλβολίνες και θέλει ο μάστορας 120€ εργασία...Έχει δουλειά όπως και να το κάνουμε...
-
Προφανώς, μιλάμε για εσωτερικό, δεν είναι φίλτρο καμπίνας.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Έχω κάνει 60.000 αλλά δεν έχει κανένα πρόβλημα το σετ. Το πρόβλημα είναι μέσα από το σασμάν στα ρουλεμάν των αξόνων .Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
αλλαξε βαλβολινες, βαλε τις catrol 75w και 200ml motorkote, πιθανον να μειωθει αρκετα ο ηχος
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Έχω κάνει 60.000 αλλά δεν έχει κανένα πρόβλημα το σετ. Το πρόβλημα είναι μέσα από το σασμάν στα ρουλεμάν των αξόνων .
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
αλλαξε βαλβολινες, βαλε τις catrol 75w και 200ml motorkote, πιθανον να μειωθει αρκετα ο ηχος
Το μοτορκοτε το έχω σκεφτεί , όμως 75w γιατί? 75-90 προτεινει το βιβλίο.
Έχω δει όντως κιβώτια με 75 μονοτυπο (το προτείνει ο κατασκευαστης όμως) να έχουν φοβερη αίσθηση στο κιβώτιο . Εγώ δεν ξέρω τι επιπτώσεις θα έχω από αυτό.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
H 75w της castrol ειναι 100% συνθετικη, θα τη δεις στα 18-20Ε, αλλα κερδισα σε αισθηση ''καινουργίλας'' στα κουμπωματα της ταχυτητας αλλο πραμα, οτι πληρωνεις παιρνεις, στο sunny εβαζα πριν χρονια 75w/90 συνθετικη και ηταν σαν μελι το φθινοπωρο,χειμωνα, ανοιξη, στραφηκα στις ψιλες πρωτα 75w/80 επειτα 75w και ησυχασα κουμπωματα σαν ειναι καινουριο και εξαφανιστηκε παρομοιος ηχος που γραφεις παραπανω.... στο δικο σου δεν το υποσχομαι οτι θα εξαφανισει το προβλημα ουτε θελω να φανει οτι προωθω καποιο προΙον απλα γραφω τη γνωμη μου για αυτο το προιον
Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ