-
Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες,
χίλια ευχαριστώ για την ενημέρωση!@Κώστας-Χανιά
Η δίκαιη κατανομή των διαφόρων βαρών ποτέ στη νεώτερη ελληνική ιστορία δεν υπήρξε αυτό που χαρακτήριζε την χώρα μας.
Καλή συνέχεια στην ημέρα σας, να περάσετε όσο το δυνατόν καλύτερα!
-
Λογικά θα πρέπει να το αναφέρει και στο manual του αυτοκινήτου το πότε πρέπει να γίνει η επιθεώρηση και που. Επίσης, όσοι κάνουν service στην επίσημη όταν έρθει η ώρα θα ενημερώσουν για αυτό.
Όλα αυτά με βάση την λογική...
Ας απαντήσουν κι όσοι έχουν αμάξι πέραν της πενταετίας.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τα περισσότερα, αν όχι όλα, τα πρατήρια φυσικού αερίου θα είναι κλειστά την Κυριακή. Άρα άκυρα τα πλάνα κάλυψης άπειρων χιλιομέτρων επ' ευκαιρίας των δωρεάν διοδίων.
-
'Μαρούσι-Ναύπλιο, με αρκετή κίνηση σε μια ώρα και 33 λεπτά. Μέση ταχύτητα 89km, στον αυτοκίνητοδρόμο με 130-140. Καλά δεν είναι;'
Skoda Octavia CNG 1.4, 3 άτομα, μόνιμα AC. Κόστος κίνησης 3,1 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Τα περισσότερα, αν όχι όλα, τα πρατήρια φυσικού αερίου θα είναι κλειστά την Κυριακή. Άρα άκυρα τα πλάνα κάλυψης άπειρων χιλιομέτρων επ' ευκαιρίας των δωρεάν διοδίων.Δεν θα είναι όλα κλειστά. Μπορείτε να πάρετε τηλέφωνο από σήμερα να μάθετε τα ωράρια τους.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης alej έγραψε:
Τα περισσότερα, αν όχι όλα, τα πρατήρια φυσικού αερίου θα είναι κλειστά την Κυριακή. Άρα άκυρα τα πλάνα κάλυψης άπειρων χιλιομέτρων επ' ευκαιρίας των δωρεάν διοδίων.
Δεν θα είναι όλα κλειστά. Μπορείτε να πάρετε τηλέφωνο από σήμερα να μάθετε τα ωράρια τους.
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.fisikon.gr/diktyo-pratirion/
Εδώ τα έχει όλα 24ωρης λειτουργίας, εκτός από Λάρισα που κλείνει το βράδυ.
Για δυτική Ελλάδα δεν γράφει.
Υπάρχουν και τα τηλέφωναΣτάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
'Μαρούσι-Ναύπλιο, με αρκετή κίνηση σε μια ώρα και 33 λεπτά. Μέση ταχύτητα 89km, στον αυτοκίνητοδρόμο με 130-140. Καλά δεν είναι;'Skoda Octavia CNG 1.4, 3 άτομα, μόνιμα AC. Κόστος κίνησης 3,1 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα.
Από πλευράς οικονομίας ΔΕΝ υπάρχει αντίπαλος... αρκεί να παραμείνουν οι τιμές εκεί. Δεν ξέρω τα ακριβή στοιχεία, αλλά φαίνεται να είναι σχεδόν στην ίδια τιμή το αέριο κίνησης και θέρμανσης...
Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η Fisikon είναι μία από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται. Στα Ιωάννινα, ο ανεφοδιασμός γίνεται στον σταθμό των ΚΤΕΛ.
-
Καλησπερα.Θελω λιγο τα φωτα σας σε σχεση με αυτοκινητο που κοιταω για αγορα.Προκειται για ενα Fiat Doblo 1400CC CNG
μεταχειρισμενο με 135,000χλμ και μονελο του 2014.Θελω να μου πειτε τι να προσεξω σχετικα με τις δεξαμενες (γιατι διαβασα για διαβρωση το αμαξι ειναι εισαγωγης) ή οτιδηποτε αλλο σε σχεση με το φυσικο αεριο... -
Είναι αρκετά καινούριο για να έχει θέμα με τις δεξαμενές, ειδικά αν είναι από την Ιταλία και δη από τη νότια. Όταν το πας για έλεγχο στην αντιπροσωπεία, να γίνει έλεγχός τους και θα είσαι εντάξει. Το θέμα είναι να πας όσο πιο κεντρικά γίνεται, για να έχουν μια κάποια εμπειρία από φυσικό αέριο.
-
Το αμάξι είναι από Γερμανία.Αληθεια τι θέματα μπορεί να υπάρξουν γενικά? Αξίζει να μπω στην διαδικασία?
-
Δεν ξέρω τι θέματα μπορούν να υπάρξουν. Τα μοντέλα φυσικού αερίου δεν έχουν κάποια ιδιαιτερότητα, θα τα ελέγξεις όπως κάθε μοντέλο βενζίνης, συν τις δεξαμενές βέβαια.
Από εκεί και πέρα, δεν είναι παλιό (όπως τα περισσότερα μεταχειρισμένα στο καρ) για να φοβάσαι τόσο. Στο κάτω-κάτω, οι δεξαμενές θα ελεγχθούν. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Όχι βέβαια. Αλλά έτσι κι αλλιώς, δεν είναι διαδεδομένο αυτό στη χώρα μας.Αντιγράφω αυτό που έλεγα για του Ρέντη:
'Δείτε χαλι στο Ρεντη, μπιπ την τρελα μου!! Περιμενω μιση ωρα εχω αλλα 3 αυτοκινητα μπροστα μου, σε μια αντλια τα ταξι, σε αλλη καμια 30αρα λεωφορεια τα οποια εχουν ερθει απο την Ανθουσα και οι αντλιες δουλευουν εναλλαξ γιατι δεν ανεβαζουν πιεση ταυτοχρονα. Μπιπ την ΔΕΠΑ ΚΑΙ ΤΗΝ FISIKON μαζι.'
Αν έχει συμβεί όντως αυτό, τότε μιλάμε για λάθος σχεδιασμό, άρα άλλη μία ολιγωρία της ΔΕΠΑ που φαίνεται να βάζει ταφόπλακα στην προοπτική του CNG στη χώρα.
Το έρωτημα που θα κληθεί να απαντηθεί μέσα στα πρώτα 2 χρόνια λειτουργίας, είναι στις κομβικές περιοχές που έχει ένα πρατήριο, πόσος χρόνος θα απαιτείται για αποκατάσταση στις περιπτώσεις βλαβών.
-
Πρόκειται για πολυήμερη απεργία, δεν είναι το σύνηθες.
-
Με λίγα λόγια: Η ΔΕΠΑ πάει κοψοχρονιά σε ιδιώτες, τα διευθυντικά στελέχη έχουν καβαντζωσει τις θεσάρες τους κι οι λοιποί εργαζόμενοι, όπως αυτοί που μας εξηπηρετούν κινδυνεύουν να χάσουν τις δουλειές τους. Για αυτό κι η απεργία.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
lemouz75, δεν έχω ακόμη CNG για να μιλάω εκ πείρας, αλλά νομίζω πως ανα διάστημα (4ετία?) οι δεξαμενές περνάνε από έλεγχο, οπότε ίσως υπάρχει πιστοποιητικό ότι ελέγχθηκαν που μπορείς να ζητήσεις (και θα έλεγα να ζητήσεις πιστοποίηση από τον πωλητή, και για λόγους ασφαλείας και για λόγους νομικούς και για να είσαι σίγουρος πως δεν θα χρειαστεί να πληρώσεις παραπάνω μετά την αγροά, όπως δεν θα αγόραζες ένα αυτοκίνητο που δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ).
-
Τί επιρροή έχει η απεργία στο δίκτυο πρατηρίων;
-
Πανω που ειπα να απορριψω καινουργιο βενζινης και να παω σε μεταχειρισμενο με φυσικο αεριο με βαζετε σε σκεψεις...
-
Κι αν γίνει μια απεργία στα πρατήρια βενζίνης, τι θα κάνεις; Θα πάρεις γάιδαρο;
-
Έλα όμως που δεν είναι το ίδιο.
Η τεράστια επέκταση ενός δικτύου υγρών καυσίμων, επιτρέπει καθαρά σε στατιστικό επίπεδο ακόμα και σε μια απεργία, να βρεις αρκετά σημεία που θα εξυπηρετούν.
Αυτή τη στιγμή με τα πρατήρια φυσικού αερίου, τα βρίσκεις που τα βρίσκεις «με το τουφέκι», στην παραμικρή ανωμαλία στην αλυσίδα τροφοδοσίας, έχεις μείνει εκτός.
Η εμπειρία ως τώρα, έχει μιλήσει ξεκάθαρα. ΔΕΝ είναι το καύσιμο που μπορούμε να στηριχτούμε ως καταναλωτές στην Ελλάδα. Ακόμα κι αυτοί που το σκεφτόμαστε, δεν βλέπω να οδηγούμαστε εκεί.
Ελάχιστη σημασία έχουν οι λόγοι ανικανότητας του εγχώριου συστήματος να υποστηρίξει ένα τέτοιο καύσιμο για κίνηση.
Σημασία έχει ότι ο καταναλωτής που κρέμεται από την ελευθερία κίνησης, ΔΕΝ μπορεί να εμπιστευτεί το CNG στην Ελλάδα, ακόμα κι αν ανοίγουν με το σταγονόμετρο αυτά τα πρατήρια που έχουν υποσχεθεί εδώ και χρόνια.
Γιατί; Γιατί τα λίγα σημεία, καθιστούν ΜΗ ΙΚΑΝΗ τη συνεχή τροφοδοσία του καταναλωτή, με τον κάθε παραμικρό λόγο «ανωμαλίας» που στα ώριμα δίκτυα υποστήριξης, αποτελούν απλή διαταραχή που σβήνει με τη γέννησή της.
Αεριοκίνηση , CNG vehicles