Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AΜΕΡΙΚΗ - ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΤΟΥ ΓΙΓΑΝΤΑ ?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. AΜΕΡΙΚΗ - ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΤΟΥ ΓΙΓΑΝΤΑ ?
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 19 / 19
    Περί αυτοκίνησης
    44
    369
    749
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      powergs last edited by

      Οι αμερικάνικες αυτοκινητοβιομηχανίες πράγματι έχουν μία δική τους παράδοση που δεν δίνει τόσο έμφαση στο σχεδιασμό εξωτερικά και εσωτερικά του αυτοκινήτου. Τώρα τελευταία άρχισαν να κάνουν κάπως πιο ευρωπαικά στο σχεδιασμό τα μοντέλα τους τα οποία όμως λόγω της εκεί τιμής του πετρελαίου έχουν μεγάλο κυβισμό και διαστάσεις. Σε αυτά τα κυβικά οι εξαγωγές δε μπορούν να δουν μεγάλα νούμερα αφού παγοσμίως η τιμή του πετρελαίου είναι υψηλά (οι καταναλωτές προσανατολίζονται σε οικονομικά αυτοκίνητα) αλλά και το κόστος των αμερικάνων αυτοκινήτων δεν είναι χαμηλό. Εδω στην ίδια την αμερική οι ιάπωνες τους συναγωνίζονται πόσο παραπάνω εκτός αμερικής. Η εξαγορά άλλων εταιριών είναι μία λύση αλλά ακόμα δεν υπάρχουν τα αποτελέσματα εκείνα που θα δείξουν αν είναι σωστή ή λάθος κίνηση. Η παγκόσμια οικονομία επιβάλει οσο γίνεται πιο οικονομικά σε κόστος απόκτησης μοντέλα αλλά και όσο γίνεται με λιγότερη κατανάλωση. Με βάση αυτά τα κρητίρια οι κορεάτες έχουν τα τελευταία χρόνια ανεβάσει κατά πολύ τις πωλήσεις τους οι ιάπωνες και οι ευρωπαίοι προσπαθούν να κρατηθουν. Πάντως η GM (πριλάμβανει εταιρίες όπως η Opel k.α.) απο τις μεγαλύτερες εταιρίες στον χώρο τους αυτοκινήτου ανακοίνωσε ζημιές. Η Rover πάει για πτώχευση. H VW και αυτή δεν τα βλέπει ευχάριστα. H Mitsubishi δυσκολεύεται και αυτή όπως και η Fiat. Δεν είναι στην αυτοκινητοβιομηχανία τόσο αισιόδοξα τα οικονομικά και πολλοί αναλυτές βλέπουν ότι στο μέλλον ή θα συγχωνευτούν μεγάλες εταιρίες ή θα κλεισουν. Μην ξεχνάτε και την Κίνα που παντού εξαπλώνεται.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickolas last edited by

        H Rover επτώχευσε...

        Όσο για την Κίνα, το τοπίο νομίζω σε λίγο θα είναι πολύ διαφορετικό, και όχι σε 15 αλλά πιθανώς σε 5 χρόνια!!! Πολλές ισορροπίες θα ανατραπούν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manosk last edited by

          Ας το βάλω εδώ:

          Απολύσεις- μαμούθ από την Chrysler

          *Στην απόλυση 13.000 εργαζομένων προχωρά η αυτοκινητοβιομηχανία Chrysler. Την ίδια ώρα η κοινοπραξία DaimlerChrysler ανακοίνωσε ότι θα εξετάσει όλα τα ενδεχόμενα για την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία.

          Η συγκεκριμένη κίνηση της αυτοκινητοβιομηχανίας να μειώσει το προσωπικό της κατά 16% αποτελεί μέρος του σχεδίου με στόχο την επιστροφή στην κερδοφορία το 2008.

          Η DaimlerChrysler ανακοίνωσε ότι «εξετάζει περαιτέρω στρατηγικές επιλογές» για την Chrysler, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία περιορίζει τη δυναμικότητά της.

          Ο πρόεδρος της DaimlerChrysler σημείωσε ότι «δεν αποκλείουμε κανένα ενδεχόμενο προκειμένου να βρούμε την καλύτερη λύση τόσο για την Chrysler όσο και για τη DaimlerChrysler».

          11.000 θέσεις εργασίας από αυτές που θα καταργηθούν, αφορούν ωρομίσθιους εργάτες εκ των οποίων 9.000 στις ΗΠΑ και 2.000 στον Καναδά.*

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dpolal last edited by

            Ο χρήστης kpsig έγραψε:
            ΕΙΠΑΝ¨: Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ υπεροχή στο παγκόσμιο οικονομικό σύστημα έχει συρρικνωθεί. Η πολιτική δύναμη και υπεροχή της Αμερικής βρίσκονται επίσης σε διαδικασία συρρίκνωσης. Η κυριαρχία της είναι ορατή μόνο στην ικανότητά της να κερδίζει πολέμους και στην ποπ κουλτούρα της. O Π. Κ. Ιωακειμίδης στους «Προβολείς»
            Το διάβασα και το παραθέτω
            Πολύ γενικό αλλά μάλλον σωστό./..

            Έχουμε κανένα πρόσφατο παράδειγμα ;;;;

            Μάλλον θα έπρεπε να λέει:
            Η κυριαρχία της είναι ορατή μόνο στην ικανότητά της να ξεκινάει πολέμους...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the-coyote last edited by

              Στην αυτοκινηση οι γερμανοι ειναι κλασεις πιο πανω απο τον ανταγωνισμο.
              Ακολουθουν οι ιαπωνες αλλα μην ξεχναμε οτι τα περισσοτερα που εχουν πετυχει τα καταφεραν αντιγραφοντας τους γερμανους.
              (κατα τη γνωμη μου γαλλοι, ιταλοι κτλ απλα δεν υπαρχουν σε συγκριση με τον γερμανο..)
              Οι αμερικανοι αν και τους παω παρα πολυ γενικα και τους θεωρω τον ηγετη σε ολους τους τομεις, δυστυχως στον τομεα της αυτοκινησης 'χανουν' απο τον γερμανο και ισως και απο τον ιαπωνα.
              παρολα αυτα τα αμαξια τους εχουν μια ιδιαιτερη γοητεια. εγω προσωπικα τα βρισκω πανεμορφα σε συγκριση με το μεσο ευρωπαικο κουτι που μας πουλανε για αυτοκινητο (...), και οι κινητηρες τους ειναι απιστευτοι. επισης εχουν και πολυ χαμηλες τιμες (στην αμερικη, γιατι εδω εκτοξευονται). και τελος, πολλοι (εγω δεν εχω μπει σε αμερικανικο μεχρι στιγμης) μιλανε για εκπληκτικη ανεση των αμερικανικων αυτοκινητων.
              Επομενως, απαντωντας στο πρωτο ποστ και μη εχοντας διαβασει τις 27 σελιδες, θα χαρω πολυ απο το 'ξυπνημα του γιγαντα' γιατι μου αρεσει παρα πολυ η φιλοσοφια τους αν και παντα στην αυτοκινηση θα ηγειται η γερμανια.

              ΥΓ δεν διαβασα τις σελιδες που προηγηθηκαν αλλα ελπιζω να μην αναλωθηκατε μερικοι στο κλασικο ελληνικο γραφικο αντιαμερικανικο κομπλεξ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης The Coyote έγραψε:
                Στην αυτοκινηση οι γερμανοι ειναι κλασεις πιο πανω απο τον ανταγωνισμο.
                Ακολουθουν οι ιαπωνες αλλα μην ξεχναμε οτι τα περισσοτερα που εχουν πετυχει τα καταφεραν αντιγραφοντας τους γερμανους.
                (κατα τη γνωμη μου γαλλοι, ιταλοι κτλ απλα δεν υπαρχουν σε συγκριση με τον γερμανο..)

                με ποιά κριτίρια;

                γιατί οι Ιταλοί έχουν μία Ferrari, μία Maserati, μία Lamborghini (έστω είχαν)...εν πάει περιπτώσει το κατέχουν το αντικείμενο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  the-coyote last edited by

                  @elteo

                  βλεπω τουλαχιστον δεν εφερες αντιρρηση για τους γαλλους

                  ισως ημουν λιγο υπερβολικος συμφωνω για τους ιταλους. respect to ferrari.
                  αλλα και παλι συγκρινε τους με Mercedes, Porsche, BMW, Audi (και να μη βαλουμε και τις θυγατρικες τους Maybach, Bentley, RollsRoyce κτλ κτλ).. οι γερμανοι ειναι η μητερα της αυτοκινησης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης The Coyote έγραψε:
                    @elteo

                    βλεπω τουλαχιστον δεν εφερες αντιρρηση για τους γαλλους

                    ισως ημουν λιγο υπερβολικος συμφωνω για τους ιταλους. respect to ferrari.
                    αλλα και παλι συγκρινε τους με Mercedes, Porsche, BMW, Audi (και να μη βαλουμε και τις θυγατρικες τους Maybach, Bentley, RollsRoyce κτλ κτλ).. οι γερμανοι ειναι η μητερα της αυτοκινησης.

                    Σχετικά είναι όλα. Συμφωνώ ότι είναι από τους τοπ αλλά και οι ιταλοί δεν πάνε πίσω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasgti last edited by

                      **Ανοικτό το ενδεχόμενο πώλησης της Chrysler **

                      Ο επικεφαλής του διοικητικού συμβουλίου της αυτοκινητοβιομηχανίας DaimlerChrysler Ντίτερ Τσέτσε, δεν αποκλείει πλέον την πώληση της Chrysler της ζημιογόνου αμερικανικής θυγατρικής του ομίλου.

                      Σύμφωνα με γερμανικά δημοσιεύματα, εκτός από την περίπτωση πώλησης της Chrysler εξετάζεται και το ενδεχόμενο η ζημιογόνος αμερικανική θυγατρική του ομίλου να ενσωματωθεί σε μια νέα εταιρεία.

                      Η DaimlerChrysler αναμένεται να ανακοινώσει σήμερα την κατάργηση 10.000 θέσεων εργασίας και πιθανότατα το κλείσιμο δύο μονάδων της Chrysler στις ΗΠΑ.

                      (Πηγή: naftemporiki.gr)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mousatos last edited by

                        Εγώ βλέπω όμως οτι πολλοί αμερικάνοι αγοράζουν toyota και honda made in USA. Άρα μπορεί μεν οι παραδοσιακοί αμερικάνοι κατασκευστές να απολύουν κόσμο , υπάρχουν όμως άλλα εργοστάσια αυτοκινήτων στην ίδια χώρα που προσλαμβάνουν εργάτες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 15
                        • 16
                        • 17
                        • 18
                        • 19
                        • 19 / 19
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr