-
Ößëå ìïõ ü÷é êáé äÝí ôï ãíùñßæù. ÄÝí áìöéóâçôþ ôçí áîéïðéóôßá ôçò âÜóçò.ÁðëÜ äÝí óôÝêåé ôï åðé÷åßñçìá ïôé ïé ÇÐÁ âñßóêïíôáé óôï êÝíôñï ôçò Ýñåõíáò ìå âÜóç ôï search óôçí âÜóç.Åðåéôá óôéò ÇÐÁ ç ìåôÜâáóç óôçí åìðïñéêÞ ÷ñÞóç áõôþí ôùí åñåõíþí åßíáé öïâåñÜ ÷ñïíïâüñá.
Áíôßèåôá óôçí Éáðùíßá ç Toyota ó÷åäßáóå ôï 2003 ìéá ãêÜìá áðï äßðïäá ñïìðüô êáé ôá ðáñïõóßáóå óå ëßãïõò ìÞíåò!!! Åðßóçò õðÜñ÷ïõí êÜðïéá ó÷Ýäéá ãéá ôçí ìáæéêÞ ðáñáãùãÞ ôïõò óå ëßãá ÷ñüíéá!!!Êñßíù ïôé ç Éáðùíßá âñßóêåôáé ðïëý ìðñïóôÜ åî áéôßáò ôçò âéïìç÷áíéêÞò Ýñåõíáò åêåß.ÂÝâáéá êáé ç ôå÷íïëïãßá ðïõ áíáðôýóïõí ôá áíåîÜñôçôá ðáíåðéóôçìéá åßíáé êïñõöáßá (Ãéá ðáñÜäåéãìá óôï ñÜëëõ PHAETHON ôá ÉáðùíéêÜ çëéáêÜ ï÷Þìáôá îåðåñíïýóáí ôá 140 ÷ëì/ù).
-
Να κανω μια διευκρινιστικη παρεμβαση.
Δημητρη εχεις δικιο, αλλα δεν ειναι σιγουρο οτι το πανεπιστημιο που θα φοιτα θα εχει αναγκη το ΙSI. Για παραδειγμα εμεις εχουμε σάιτ της βιβλιοθηκης και σταθερο ΙΡ, οποτε μπαινουμε οπου ειναι γραμμενο το πανεπιστημιο με ΙΡ recognition, ενω μπορουμε να ψαξουμε ταυτοχρονα στα: Elsevier's ScienceDirect, Springer's Link, Wilson Web, Emerald (MCB), Kluwer, Institute of Physics, American Chemical Society, Oxford University Press, Wiley InterScience, ACM, Blackwell, Taylor & Francis, Lippincott, Williams & Wilkins: -
Εμείς εδώ στο Πολυτεχνείο Κρήτης χρησιμοποιούμε (μεταξύ άλλων) όσα παρέθεσε ο greo. Το Web of Science το δοκίμασα κάποτε, όταν έκανα τη διπλωματική μου και μου φάνηκε άχρηστο, διότι ΔΕΝ χρειαζόμουν περιλήψεις (abstracts), αλλά πλήρη άρθρα να κάτσω και να τα μελετήσω.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εμείς εδώ στο Πολυτεχνείο Κρήτης χρησιμοποιούμε (μεταξύ άλλων) όσα παρέθεσε ο greo. Το Web of Science το δοκίμασα κάποτε, όταν έκανα τη διπλωματική μου και μου φάνηκε άχρηστο, διότι ΔΕΝ χρειαζόμουν περιλήψεις (abstracts), αλλά πλήρη άρθρα να κάτσω και να τα μελετήσω.Και πως θα τα βρείς τα άρθρα όλα για το θέμα που σε ενδιαφέρουν;
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Να κανω μια διευκρινιστικη παρεμβαση.
Δημητρη εχεις δικιο, αλλα δεν ειναι σιγουρο οτι το πανεπιστημιο που θα φοιτα θα εχει αναγκη το ΙSI. Για παραδειγμα εμεις εχουμε σάιτ της βιβλιοθηκης και σταθερο ΙΡ, οποτε μπαινουμε οπου ειναι γραμμενο το πανεπιστημιο με ΙΡ recognition, ενω μπορουμε να ψαξουμε ταυτοχρονα στα: Elsevier's ScienceDirect, Springer's Link, Wilson Web, Emerald (MCB), Kluwer, Institute of Physics, American Chemical Society, Oxford University Press, Wiley InterScience, ACM, Blackwell, Taylor & Francis, Lippincott, Williams & Wilkins:Ναι συμφωνώ σε αυτό που λές φυσικά. Αλλά για ένα άτομο που δεν γνωρίζω σε πιο πανεπιστήμιο είναι και τι ακριβώς σπουδάζει νομίζω τουλάχιστον για abstracts το ISI είναι καλή αρχή.
Τώρα όταν προσπαθούν να το βγάλουν άχρηστο τί να πώ
Φιλικά,
Δημήτρης -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Και αν η GM έχει μία φορά την υποστήρικη των τραπεζών (που ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι ΔΕΝ θέλουν να κλείσει η εταιρεία και να χάσουν το σύνολο των χρημάτων τους), η FIAT έχει την υποστήριξη των τραπεζών 10 φορές (για τον ίδιο ακριβώς λόγο). Επίσης, η FIAT έχει την υποστήριξη του Ιταλικού δημοσίου, μιας και όχι μόνο αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες στη χώρα, αλλά παράγει και το 6-7% του ΑΕΠ!!! . Απλά, για πιο άμεσες μορφές υποστήριξης, η Ιταλική κυβέρνηση, θα πρέπει να πάρει την έγκριση της ΕΕ, κάτι που πιστεύω είναι πιο απίθανο από το να πάω στο φεγγάρι αύριο το βράδυ για ποτό...
Γενικως το post σου περιεχει πολλες γενικευσεις και ανουσιες μελλοντολογικες προβλεψεις.
Στο παραπάνω quote δεν βλέπω καμία γενίκευση και ανούσια μελλοντολογική πρόβλεψη... Εκτός ίσως από αυτό που λέω για την τραπεζική υποστήριξη, αλλά αυτό είναι δικό σου επιχείρημα...
Θα σου εξηγησω πως εχει η κατασταση και μπορεις να συνεχισεις να λες οτι φανταζεσαι...
.............
Ας ξεκινησουμε απο την αρχη.Το 2000 η Fiat S.p.a(εταιρια που κατεχει το 100% της μη εισηγμενης εταιριας στο χρηματιστηριο Fiat auto s.p.a) και η Gm corp. υπεγραψαν μια συμφωνια με την οποια δημιουργησαν παριθετικες joint venture(δηλαδη συμμετεχουν εκαστως 50%) στους τομεις του powertrain(κινητηρες και κιβωτια) και του purchasing(αγορα εξαρτηματων) με τα ονοματα Fiat-Gm Powertrain με εδρα στο Τορινο και Fiat-Gm Global Purchasing με εδρα στην Ruesselheim της Γερμανιας αντιστοιχα.Επισης αποφασισαν να συνεργαστουν και σε μερικα πατωματα για επομενα μοντελα...συγκεκριμενα να φοραει η νεα γενια Corsa το πατωμα small της νεας γενιας του punto και να χρησιμοποιησει η Fiat στο νεο croma το πατωμα Epsilon (Vectra,9-3,Signum,chevrolet) της Gm με τροποποιησεις που να ανταποκρινονται στα στανταρ της Fiat.
Για να εδραιωθει η συμφωνια αποφασισαν να ανταλλαξουν μετοχικα πακετα.Η Fiat s.p.a εδωσε το 20% των μετοχων της μη εισηγμενης στο χρηματιστηριο θυγατρικης της Fiat auto s.p.a και η Gm το 6% των δικων της εισηγμενων μετοχων.Ωραία μέχρι εδώ, συμφωνώ απολύτως...
Προσοχη γιατι εδω πρεπει να ξεκαθαρισεις οτι η Gm ειναι μια corporation οπου δεν υπαρχουν τεραστια σε ποσοστα μετοχοι αλλα κυριως pension fund με μετοχικα κεφαλαια γυρω στο 2-4% που κανουν συνασπισμο.
Si signore! Ευτυχώς που μου το εξήγησες και τώρα ξέρω τι εστί πολυμετοχική εταιρεία...
Υ.Γ.: Δεν γνωρίζω το μετοχολόγιο της GM, αλλά αν το έχεις ψάξει αυτό με τα pension funds δεν το αμφισβητώ. Το πως λειτουργεί η γενική συνέλλευση των μετόχων μίας τέτοιας εταιρείας (με εκατομμύρια ίσως μετόχους) δεν θέλω καν να το φανταστώ...
Απο την αλλη η Fiat s.p.a. ανηκει καθαρα στην οικογενεια Agnelli και η Fiat auto ηταν τοτε ιδιοκτησια της Fiat s.p.a.......αλλα σε αντιθεση με μια εισηγμενη εταιρια οπου ακομα και ο μικρομετοχος εχει φωνη στην fiat αυτος που εχει το 50,1+% εχει τον πληρη ελεγχο.
Τα δικαιώματα κάθε μετόχου είναι τα ίδια ΠΑΝΤΟΥ!!! Επίσης παντού ισχύει ο κανόνας της πλειοψηφίας. Τώρα, αν στη Fiat η πλειοψηφία των μετοχών είναι στα χέρια ενός και στην GM στα χέρια 50.000, αυτό είναι άλλο θέμα (που προσωπικά λίγο μ΄ενδιαφέρει...). Μάλιστα σε μία εταιρεία σαν την GM, κανείς μπορεί να κάνει κουμάντο με πολύ μικρά ποσοστά (σε τέτοιες εταιρείες, ακόμα και με 20% μπορεί να κάνεις κουμάντο, γιατί πολλοί μικρομέτοχοι δεν ασχολούνται με τα διοικητικά και πολλές αποφάσεις βγαίνουν με την πλειοψηφία των παρόντων, έστω και μετά από σειρά συνελεύσεων...)
Με λιγα λογια η Fiat καταφερε ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΕΙ δικες τις μετοχες αλλα της θυγατρικης της
Μα, η GM δεν θέλει την μητρική (τι να τις κάνει πχ τις ασφάλειες;;; ) Τη θυγατρική θέλει, για να έχει συνέργειες με υπάρχοντες κλάδους της...
και να εχει τον ελεγχο της Gm οντως ο μεγαλυτερος μετοχος με 6% και δινωντας στην Gm που το 20% της Fiat auto s.p.a που δεν αξιζει τιποτα γιατι τον απολυτο ελεγχο τον εχει η Fiat s.p.a. με το 80%.
Ε, και;;; Η ανταλλαγή μετ. κεφαλαίου έγινε για να ισχυροποιηθεί το 'δέσιμο' των εταιρειών... Όχι για να ελέγχει η μία την άλλη... Αν η GM ήθελε απευθείας εξαγορά θα το έκανε... Όπως φάνηκε, ήθελε απλά μία συνεργασία...
Αρα η Fiat εχωντας το 6% της εισηγμενης Gm corp. ειχε ως αποτελεσμα να μην εχει η Gm φωνη στο διοικητικο συμβουλιο.
(Αν εννοείς αυτό) το βρίσκω πιθανότερο η GM να είχε φωνή στο ΔΣ της FIAT auto με το 20%, παρά η FIAT στο ΔΣ της GM με το 6% που κατείχε... 'Ετσι δεν είναι;;;
H Fiat ηταν το 2000 μια εταιρια που το automotive(αυτοκινητα) αποτελουσαν το 30% του γυρου της.Αρα η αναλογια της ειναι 1/1 με την Gm...αφου το 20% της θυγατρικης της που αναλογει στο 30% του γυρου της αντιστοιχουσε στην συμφωνια στο 6% της Gm.Πιο απλα...Το 20% της Fiat auto ειναι το 6% της Fiat θεωρητικα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΘΕΩΡΙΤΙΚΑ... Εμένα αυτό απλά μου είπε ότι η GM αξίζει περισσότερο από την FIAT auto, αλλά αυτό είναι αυτονόητο πιστεύω...
Να σου θυμισω οτι η Gm ειναι το μεγαλυτερο αυτοκινητιστηκο group στον κοσμο και εχει και θυγατρικες στην αμυντικη τεχνολογια(connection with USA) οπως η Raytheon(που πουλησε προσφατα και την Delphi με τα εξαρτηματα)
Το γνωρίζω , τη σχέση του με τα προηγούμενα δεν καταλαβαίνω... Εννοείς ότι η Fiat έδωσε στην GM τον έλεγχο μόνο των αυτοκινητηστικών της δραστηριοτήτων και πήρε μερίδιο σε όλες τις δραστηριότητες της GM;;; Αν ναι, το 6% δεν λέει και πολλά... Είπαμε, τις πολυμετοχικές εταιρείες μπορείς να τις ελένξεις με μικρά ποσοστά, αλλά όχι και τόσο μικρά... ιδίως αν υπάρχουν (όπως λες) αρκετοί μέτοχοι με 2-4% που δρουν συντονισμένα...
Τοτε η Fiat ειχε πολλες επενδυσεις πολυ εξω απο το automotive και ηταν η εποχη της ιδιωτικοποιησης της ενεργειας στην ιταλια και τοτε ο προεδρος Fresco την ηθελε σαν μια εταιρια συμμετοχων και οχι σαν ενα focused group....οπως η General electric για π.χ. της οποιας σημειωτεων ο τοτε προεδρος ηταν πρωη αντιπροεδρος διπλα στον προεδρο Welch που ηταν μελος στο συμβουλιο της Fiat s.p.a.
Ωραία...(οι ιδιωτικοποιήσεις της ενέργειας τι σχέση έχουν;;;; )
Eτσι για να εξασφαλισει την πιεση στην Gm ο Fresco σκεφτηκε την put option που προβλεπει οτι η Fiat s.p.a. μπορει απο την 1/1/2004 μεχρι την 31/12/2009 να πουλησει το υπολοιπο πακετο μετοχων της Fiat auto στην Gm.Aλλα αυτο δεν εγινε γιατι πραγματικα δεν ηθελαν να πουλησουν την fiat auto αλλα επειδη αυτο θα επετρεπε στην Fiat na ασκησει πιεση στην Gm με τον εκβιασμο οτι διαφορετικα θα την αναγκαζε να αγορασει το υπολοιπο πακετο.
Πίεση στην GM να κάνει τι;;; Αυτό αδυνατώ να καταλάβω...
Αυτο ειναι αδυνατο για την Gm που ειναι η πιο χρεωμενη εταιρια στον κοσμο και το μονο που την στηριζει ειναι τα pension fund που ειναι οι μετοχοι της που συνδεονται με τραπεζικους οργανισμους και την χρηματοδοτουν.
Αμφιβάλλω πάρα πολύ για το παραπάνω... Ναι, έχει ο 'στρατηγός' χρέη, αλλά όχι και η πιο χρεωμένη εταιρεία στον κόσμο!!! και ότι στηρίζεται μόνο εξαιτίας μιας 'συνωμοσίας' μετόχων και τραπεζικών ιδρυμάτων (εις βάρος ίσως των δικών τους μετόχων...) Εάν εγώ ήμουν μέτοχος μίας τέτοιας εταιρείας (πχ pension fund) τότε για το καλό των δικών μου μετόχων θα πουλούσα τη συμμετοχή μου και θα πήγαινα αλλού... Προφανώς, για να μην έχει φτάσει η μετοχή της GM σε επίπεδα Ελληνικού Χρηματιστηρίου 2000 αυτό δεν συμβαίνει και πιστεύω ότι όλοι αυτοί που διαχειρίζονται δισ. δολάρια κάτι ξέρουν...
Διαβασε στην σελιδα 4 τα χρεη της Gm.
Στη συγκεκριμένη σελίδα αναφέρονται μόνο οι οικονομικές δυσκολίες του 'στρατηγού' και το ότι προχωράει σε μείωση προσωπικού. Δεν υπάρχει κάτι για τα χρέη... (εκτός ίσως από το link στο reuters, που δεν μου ανοίγει τώρα...)
Άλλο ζημίες και άλλο χρέη...
Τespa το 2001 η Fiat περναει μια βαθια οικονομικη κριση γιατι τα εργοστασια της εχουν μεγαλυτερη δυναμικοτητα απ'οτι αυτη που χρειαζεται οποτε υπαρχουν περιττα κοστη και καποια νεα μοντελα ειχαν υπερκτιμηθει με αποτελεσμα να επενδυονται λεφτα για γραμμες παραγωγης μεγαλυτερες απο τις αναγκες και δεν ειχαν αντικρυσμα.
Αυτά είναι σχεδόν αναλοίωτα ακόμα και σήμερα... Εκτός αν θεωρείς κατόρθωμα το ότι η Fiat είχε περισσότερες ζημίες από την κατά πολύ μεγαλύτερη GM...
Επισης υπηρχε η κριση στην λατινηκη αμερικη και τις ανακεφαλαιοποιησεις ακομα και της Gm τις επωμιστηκε η Fiat(βλεπε σελ 4)
Τις μαλ#$^ της GM τις επωμίστηκε η Fiat;;;;;; Συγνώμη, αλλά αν έγινε κάτι τέτοιο οι Ιταλοί πρέπει να εξεταστούν από ψυχίατρο...
Η Fiat για να καλλυψει το γεναιο προγραμμα επενδυσεων σε νεα μοντελα αλλα focusing του group αποφασισε να πουλησει τις Mh core εταιριες ωστε να γινει focused στο automotive sector με εταιριες οπως η Fiat Auto,Ferrari,Maserati-AlfaRomeo groupo,η CNH,η Iveco,η Magneti Marelli.......και πουλωντας εταιριες οπως Fiat Avio(αεροδιαστημικη),η Fiat Costruzioni(κατασκευαστικη),η Toro Assicurazioni(ασφαλιστικη)......και αγοραζοντας ποσοστα στους τομεις που την ενδιαφερουν.Π.χ η Iveco εξαγορασε το 50% της Irisbus που ανηκε στην Renault και ετσι τωρα κατεχει το 100%...επισης αγορασε 100% την magneti marelli.
Αυτές είναι λογικότατες κινήσεις με τις οποίες όλοι συμφωνούν! (και τις γνώριζα ήδη τις περισσότερες...)
Eντωμεταξυ αλλαξε πολλους Top manager και διαχωριστηκε με την Gm συνεχιζοντας την συνεργασια σε ελαχιστα πλεον επιπεδα.Η Gm σε τεχνικο επιπεδο ειναι μια μετριοτητα......γι'αυτο ειχε αναγκη την Fiat...
Το να αλλάζεις διοίκηση σαν τα πουκάμισα μόνο καλό δεν είναι...
Επίσης:
Η GM τεχνικά είναι μέτρια (όταν έχει πρόσβαση στην τεχνολογία της αμυντικής βιομηχανίας των ΗΠΑ+την έρευνα της Delphi+φυσικά τους τεράστιους πόρους της - βλέπε πχ έρευνα σε fuell shells), ενώ η FIAT που μας έδωσε το μετριότατο Stilo και το έξυπνο, αλλά χωρίς καμία καινοτομία Panda όχι;;; Εντάξει, στους πετρελαιοκινητήρες υπερτερεί, αλλά αλλού;;;αλλα ειναι σε τοσο χαλια οικονομικη σχεση που δεν τους επιτρεπει να συνεργαστει η συνεργασια ως εχειν.
Ενώ τα οικονομικά της Fiat είναι ανθηρά...
Στην Fiat δεν παιρνουν φαντασου ποτε υποψην τους
τα test που κανουνε με αυτοκινητα του ανταγωνισμου αυτα της Gm γιατι τα θεωρουν απαρδεκτα.Ναι... γι' αυτό το Stilo πουλάει καλύτερα από το Astra και σε όλα τα συγκριτικά Astra - Stilo, το Stilo κέρδισε εύκολα...
Αλλωστε γι΄αυτο την Fiat-Gm Powertrain την λενε ειρωνικα Fiat powertrain αφου η Gm περα απο χρηματα που αναλογουσαν στα μετοχικα ποσοστα της δεν εκανε τιποτα σε ερευνα και εξελιξη.
Αν είναι έτσι, τότε πολύ απλά οι Αμερικανοί έπιασαν τους Ιταλούς κορόιδα...
Μήπως όμως αυτή ήταν η συμφωνία;;; (επαναλαμβάνω, αν αυτό που λες ισχύει... και μου φαίνεται αρκετά απίθανο...)
Διαφήμιση της Fiat που βλέπετε παρακάτω δημοσιεύθηκε σχεδόν σε όλες τις μεγάλης κυκλοφορίας ιταλικές εφημερίδες. Στόχος της δεν είναι άλλος από την αναγγελία της συμφωνίας με την GM και η αναπτέρωση του αισθήματος εθνικής υπερηφάνειας των Ιταλών καθώς η εταιρεία γίνεται πάλι εξ ολοκλήρου ιταλική
Αφιερωμένο σε όλους τους οπαδούς της Ιταλίας...γραφει
http://www.autopress.gr/fnews/photos/2616.jpgΕ, αυτό τι λέει;;;;; Ότι η συμφωνία καλώς ακυρώθηκε επειδή αυτός που την ακύρωσε το λέει;;; (Ιταλικά ξέρω, αλλά τα μικρά γράμματα όμως είναι πολύ μικρά για να διαβαστούν...)
Αμέσως μετά την δημοσίευσή της κυκλοφόρησαν φήμες
...............................................
....Όλες αυτές οι διοικητικές αλλαγές που περιγράφεις μετά δεν φανερώνουν παρά μόνο δύο πράγματα:
- Την ακρίβεια των πηγών σου (για ότι έχει να κάνει με την 'δόξα' της Fiat)
- Το ότι για πολλοστή φορά μέσα στα τελευταία χρόνια η Fiat αλλάζει διοικητικό σχήμα... Και επαναλαμβάνω ότι οι συνεχείς αλλαγές μόνο καλό δεν κάνουν...
-
Sakiss είναι μερικές φορές που έτυχε να διαβάσω σε post σου να γράφεις να μην διαβάζουμε μη έγκυρες πηγές όταν σου παρέθεταν κάποιοι στοιχεία απο την άλλη όμως μήν θεωρείς της Ιταλικές πηγές τις πιο αξιόπιστες και έγκυρες που υπάρχουν ;). Ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις, δεν υποτιμώ τις πηγές σου. Τυγχάνει όμως να έχω και εγώ τις δικές μου οι οποίες έρχονται σε αντίφαση με αυτά που γράφεις κάποιες φορές για την GM. Συμφωνώ στα περισσότερα σημεία με τα ερωτήματα που έθεσε ο markvag.
Πώς γίνεται να θεωρείς την GM την πιο χρεωμένη εταιρεία στον κόσμο; Πώς γίνεται να λές οτι δεν έχει τεχνολογία όταν έχει πρόσβαση ίσως στα πιο σημαντικά κομμάτια τεχνολογίας; Δεν θα επαναλάβω άλλα ερωτήματα, αλλά αυτά τα δύο είναι κατα τη γνώμη μου τα πλέον αντιφατικά με αυτά που αναγράφτηκαν.
Φιλικά με εκτίμηση,
Δημήτρης -
GM: Απολύει 3.000 εργαζόμενους
http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=8512Fiat Auto Hellas: Νέα οργανωτική δομή
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5498Fiat: Κέρδη και απώλειες από την 'συμφωνία' με την General Motors
http://www.autopress.gr/tnews/show.asp?ID=111 -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
GM: Απολύει 3.000 εργαζόμενους
http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=8512Fiat Auto Hellas: Νέα οργανωτική δομή
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5498Fiat: Κέρδη και απώλειες από την 'συμφωνία' με την General Motors
http://www.autopress.gr/tnews/show.asp?ID=111sakiss άν θυμάμαι καλά νομίζω να έχεις πεί σε άτομο που σου έσωσε ώς πηγή το autopress.gr να μήν διαβάζει αναξιόπιστα sites. Aν κάνω λάθος ζητώ συγνώμη.
Είδα τα sites και προσωπικά δεν διάβασα καμία πληροφορία που να ενισχύει αυτό που έγραψες σε προηγούμενο post σου για την οικονομία της GM.
Επίσης πρόσεξα οτι πουθενά δεν αναγράφονται πηγές. Δεν υπάρχει υπογραφή του ατόμου που έγραψε το άρθρο. Τα νούμερα επίσης είναι απλοποιημένα.Φιλικά ,
Δημήτρης -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
GM: Απολύει 3.000 εργαζόμενους
http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=8512Fiat Auto Hellas: Νέα οργανωτική δομή
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5498Fiat: Κέρδη και απώλειες από την 'συμφωνία' με την General Motors
http://www.autopress.gr/tnews/show.asp?ID=111Με τόσες γυναίκες στα κεντρικά πως να πάει μπροστά;
Θα βάζατε ποτέ άντρα σε marketing καλλυντικών;
-
Πάντως το Hummer που με προσπέρασε το πρωϊ - με ξύπνησε!
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
GM: Απολύει 3.000 εργαζόμενους
http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=8512Το ότι η GM δεν έχει κέρδη είναι γνωστό (ιδίως στην Ευρώπη έχει σημαντικό πρόβλημα over-capacity), οπότε λογική κίνηση (αν και πολύ σκληρή) να απολύσει κόσμο.
Επαναλαμβάνω όμως, άλλο οι ζημιές και άλλο τα χρέη!!!!!!!!
Fiat Auto Hellas: Νέα οργανωτική δομή
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5498Ενδιαφέρον, αλλά άσχετο με το θέμα...
Fiat: Κέρδη και απώλειες από την 'συμφωνία' με την General Motors
http://www.autopress.gr/tnews/show.asp?ID=111Το συγκεκριμένο άρθρο που ακριβώς λέει ότι η Fiat οφελείται από τη λύση της συνεργασίας με την GM;;;
Αρχικά λέει:
Εκ πρώτης όψεως και οι δύο εταιρείες φαίνεται πως ακολούθησαν στρατηγική win-win.
Αλλά μετά συνεχίζει:
Στην πραγματικότητα, όμως, η στρατηγική που ακολούθησαν ήταν όχι win-win αλλά lose-lose. Κατ' αρχήν η διακοπή της συνεργασίας τους από μόνη της αποτελεί μία μεγάλη αποτυχία και για τις δύο εταιρείες. Ειδικά για την Fiat την αφήνει μόνη της, χωρίς κάποιον δυνατό συμπαραστάτη σε μία φθίνουσα αγορά με μεγάλο ανταγωνισμό. Οι περισσότερες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στην γηραιά ήπειρο έχουν στήριξη ή δυνατές συνεργασίες είτε με γερμανικές, είτε με αμερικάνικες, είτε με ιαπωνικές και κορεάτικες εταιρείες. Μόνο η Fiat έμεινε χωρίς συμπαραστάτη, χωρίς εταίρο.
Αυτό δηλαδή που λέμε τόσο καιρό...
Αν ήταν τόσο καλή εταιρεία η Fiat δεν θα είχε βρει εταίρο - συνεργάτη;;;
Μακάρι να της βγούνε τα νέα μοντέλα και μετά από λίγα χρόνια να λέμε ότι καλά έκανε σήμερα. Ωστόσο, παρατηρώντας τα γεγονότα σαν ανεξάρτητος παρατηρητής (με λίγες γνώσεις περί management), επέτρεψέ μου να αμφιβάλω σοβαρά για την βιωσιμότητα της εταιρείας... τόσο μακροπρόθεσμα όσο και βραχυπρόθεσμα...
Και κάτι για το χρέος της GM. Όπως φαίνεται και από το link: http://www.gm.com/company/investor_info ... arfull.pdf (αρχείο Acrobat reader, μεγέθους 3,8ΜΒ => το ετήσιο ενημερωτικό δελτίο της GM, όπου μεταξύ πολλών άλλων περιέχονται και τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας) το συνολικό χρέος της εταιρείας ανέρχεται σε 271 δισ. δολάρια, με συνολικές πωλήσεις 185 δισ. δολαρίων (από τον κλάδο αυτοκινήτων είναι τα 155) και κέρδη 3,8 δισ. δολαρίων... Από τα 271 δισ. δολαρίων του χρέους όμως τα 77 μόνο είναι πληρωτέα το 2004. Η GM ευρώπης παρουσιάζει ζημίες της τάξεως των 58εκ. δολαρίων, σημαντικά μειωμένες από τα προηγούμενα έτη...
Ο δείκτης χρέους προς σύνολο ενεργητικού (στον οποίον πιθανότατα ήθελες να κάνεις αναφορά πριν και μπερδεύτικες) είναι περίπου στο 0,6, νούμερο που ΑΠΟ ΜΟΝΟ του δεν μου λέει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ. Πρέπει να δω αντίστοιχα μεγέθη για άλλες εταιρείες του κλάδου και τότε μπορώ να πω αν είναι καλό ή όχι...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
.........
Και κάτι για το χρέος της GM. Όπως φαίνεται και από το link: http://www.gm.com/company/investor_info ... arfull.pdf (αρχείο Acrobat reader, μεγέθους 3,8ΜΒ => το ετήσιο ενημερωτικό δελτίο της GM, όπου μεταξύ πολλών άλλων περιέχονται και τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας) το συνολικό χρέος της εταιρείας ανέρχεται σε 271 δισ. δολάρια, με συνολικές πωλήσεις 185 δισ. δολαρίων (από τον κλάδο αυτοκινήτων είναι τα 155) και κέρδη 3,8 δισ. δολαρίων... Από τα 271 δισ. δολαρίων του χρέους όμως τα 77 μόνο είναι πληρωτέα το 2004. Η GM ευρώπης παρουσιάζει ζημίες της τάξεως των 58εκ. δολαρίων, σημαντικά μειωμένες από τα προηγούμενα έτη...Ο δείκτης χρέους προς σύνολο ενεργητικού (στον οποίον πιθανότατα ήθελες να κάνεις αναφορά πριν και μπερδεύτικες) είναι περίπου στο 0,6, νούμερο που ΑΠΟ ΜΟΝΟ του δεν μου λέει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ. Πρέπει να δω αντίστοιχα μεγέθη για άλλες εταιρείες του κλάδου και τότε μπορώ να πω αν είναι καλό ή όχι...
To autopress τι site είναι ακριβώς ; Είναι απο περιοδικό;
Moυ έκανε εντύπωση που δεν αναγράφεται καμία πηγή αυτών που γράφει και είναι τα άρθρα του ανυπόγραφαΦιλικά,
Δημήτρης -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
To autopress τι site είναι ακριβώς ; Είναι απο περιοδικό;
Προσωπικά δεν έχω ιδέα... Πάντως, στο site δεν βρήκα τίποτα...
Moυ έκανε εντύπωση που δεν αναγράφεται καμία πηγή αυτών που γράφει και είναι τα άρθρα του ανυπόγραφα
Φιλικά,
ΔημήτρηςΤο να μην αναγράφεται η πηγή δεν είναι και τόσο περίεργο. Αν δούμε τις πηγές τους, θα πάμε κατευθείαν στις πηγές και όχι σε αυτούς...
Και οι 4Τ έχουν ανυπόγραφα άρθρα... Δεν σημαίνει τίποτα αυτό κατ' εμέ... Απλά ότι την ευθύνη για το κάθε άρθρο την αναλαμβάνει το ίδιο το περιοδικό (ή το site) και όχι ο μεμονωμένος συντάκτης...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
To autopress τι site είναι ακριβώς ; Είναι απο περιοδικό;
Προσωπικά δεν έχω ιδέα... Πάντως, στο site δεν βρήκα τίποτα...
Moυ έκανε εντύπωση που δεν αναγράφεται καμία πηγή αυτών που γράφει και είναι τα άρθρα του ανυπόγραφα
Φιλικά,
ΔημήτρηςΤο να μην αναγράφεται η πηγή δεν είναι και τόσο περίεργο. Αν δούμε τις πηγές τους, θα πάμε κατευθείαν στις πηγές και όχι σε αυτούς...
Και οι 4Τ έχουν ανυπόγραφα άρθρα... Δεν σημαίνει τίποτα αυτό κατ' εμέ... Απλά ότι την ευθύνη για το κάθε άρθρο την αναλαμβάνει το ίδιο το περιοδικό (ή το site) και όχι ο μεμονωμένος συντάκτης...
Προσωπικά πιστεύω οτι σε περίπτωση που αναγράφονται νούμερα, είναι καλό να δίνονται πηγές. Το να πάει κάποιος στην πηγή πολλές φορές είναι πιο περίπλοκο αφού θα πρέπει να διαβάσει όγκο υλικού
Έχεις δίκιο στο θέμα των υπογραφών. Αλλά ειδικά στο internet εύκολα μπορούν να γραφτούν ανακρίβεις, ειδικά χωρίς πηγές. Για αυτό με ενδιαφέρει τι είναι αυτο το autopress Κάποιο έγκυρο περιοδικό; Κάποιο γνωστό site; Δυστηχως δεν γνωρίζω πόσο διαδεδομένο site είναι
Φιλικά,
Δημήτρης -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Εμείς εδώ στο Πολυτεχνείο Κρήτης χρησιμοποιούμε (μεταξύ άλλων) όσα παρέθεσε ο greo. Το Web of Science το δοκίμασα κάποτε, όταν έκανα τη διπλωματική μου και μου φάνηκε άχρηστο, διότι ΔΕΝ χρειαζόμουν περιλήψεις (abstracts), αλλά πλήρη άρθρα να κάτσω και να τα μελετήσω.
Και πως θα τα βρείς τα άρθρα όλα για το θέμα που σε ενδιαφέρουν;
Ξεκινάς πρώτα απ'το ScienceDirect... Μετά τσεκάρεις τις ιστοσελίδες που αφορούν τον τομέα στον οποίον εντάσσεται η εργασία σου - και είναι βλακώδες να μην τις μάθεις με το που την ξεκινάς. Μήπως άκουσα κανέναν να ρωτά πώς θα τις μάθει; Ε, απλά ρωτά τον καθηγητή του.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εμείς εδώ στο Πολυτεχνείο Κρήτης χρησιμοποιούμε (μεταξύ άλλων) όσα παρέθεσε ο greo. Το Web of Science το δοκίμασα κάποτε, όταν έκανα τη διπλωματική μου και μου φάνηκε άχρηστο, διότι ΔΕΝ χρειαζόμουν περιλήψεις (abstracts), αλλά πλήρη άρθρα να κάτσω και να τα μελετήσω.
Και πως θα τα βρείς τα άρθρα όλα για το θέμα που σε ενδιαφέρουν;
Ξεκινάς πρώτα απ'το ScienceDirect... Μετά τσεκάρεις τις ιστοσελίδες που αφορούν τον τομέα στον οποίον εντάσσεται η εργασία σου - και είναι βλακώδες να μην τις μάθεις με το που την ξεκινάς. Μήπως άκουσα κανέναν να ρωτά πώς θα τις μάθει; Ε, απλά ρωτά τον καθηγητή του.
οκ
-
ΕΙΠΑΝ¨: Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ υπεροχή στο παγκόσμιο οικονομικό σύστημα έχει συρρικνωθεί. Η πολιτική δύναμη και υπεροχή της Αμερικής βρίσκονται επίσης σε διαδικασία συρρίκνωσης. Η κυριαρχία της είναι ορατή μόνο στην ικανότητά της να κερδίζει πολέμους και στην ποπ κουλτούρα της. O Π. Κ. Ιωακειμίδης στους «Προβολείς»
Το διάβασα και το παραθέτω
Πολύ γενικό αλλά μάλλον σωστό./.. -
GM to cut 25,000 jobs over three years
North American turnaround will require plant closings; GM talking with UAW
By Jason Stein
Automotive News / June 07, 2005WILMINGTON, Del. -- General Motors will cut at least 25,000 employees within three years by closing additional U.S. assembly plants, GM Chairman Rick Wagoner told shareholders at GM’s annual meeting Tuesday.
Wagoner said those capacity and employment reductions will save GM approximately $2.5 billion annually. Wagoner revealed the cutbacks as he outlined a four-step strategy to revive GM’s North American business.
“In order to achieve full capacity utilization based on conservative volume planning scenarios, we expect to close additional assembly and component plants over the next few years,” Wagoner said, “to reduce our manufacturing employment levels in the U.S. by 25,000 or more people in the 2005 to 2008 period.”
No other specifics were provided.
In the cost-reduction area, Wagoner said it was vital for the company to improve efficiency at its manufacturing plants. He said plant closings and idlings in recent months have reduced assembly capacity in North America from 6 million in 2002 to 5 million by year end.
In April, GM closed a factory in Linden, N.J., and another in Baltimore in May, affecting almost 2,000 employees. GM closed a plant last month in Lansing, Mich.
“We need to get to 100 percent capacity utilization or better,” Wagoner said.
Wagoner also said in recent weeks that GM has been in “intense discussions” with the UAW on a cooperative approach to significantly reduce GM’s health care cost disadvantage.
“We have not reached an agreement at this time, and to be honest, I’m not certain we will,” he said.
GM investors have seen their shares this year fall to the lowest price in more than a decade as the automaker’s market share has slipped and GM’s bond rating has been cut to junk, or noninvestment grade, status by two ratings firms.
GM’s losses topped $1 billion in the first quarter, and sales for profitable, high-margin SUVs have slumped.
“Our absolute top priority is to get our largest business unit back to profitability as soon as possible,” Wagoner said.
Billionaire investor Kirk Kerkorian’s offer to purchase 28 million GM shares at $31 apiece, boosting his stake to about 9 percent from 4 percent, expires later Tuesday.
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
sakiss Üí èõìÜìáé êáëÜ íïìßæù íá Ý÷åéò ðåß óå Üôïìï ðïõ óïõ Ýóùóå þò ðçãÞ ôï autopress.gr íá ìÞí äéáâÜæåé áíáîéüðéóôá sites. Aí êÜíù ëÜèïò æçôþ óõãíþìç.
Åßäá ôá sites êáé ðñïóùðéêÜ äåí äéÜâáóá êáìßá ðëçñïöïñßá ðïõ íá åíéó÷ýåé áõôü ðïõ Ýãñáøåò óå ðñïçãïýìåíï post óïõ ãéá ôçí ïéêïíïìßá ôçò GM.
Åðßóçò ðñüóåîá ïôé ðïõèåíÜ äåí áíáãñÜöïíôáé ðçãÝò. Äåí õðÜñ÷åé õðïãñáöÞ ôïõ áôüìïõ ðïõ Ýãñáøå ôï Üñèñï. Ôá íïýìåñá åðßóçò åßíáé áðëïðïéçìÝíá.ÖéëéêÜ ,
ÄçìÞôñçòÐñïóõðïãñÜöù ôá ðáñáðÜíù. ÌÜëéóôá åß÷á óôåßëåé @ ðñßí 1 ìÞíá óôï info@autopress.gr, üðïõ ôüíéæá ôçí áíõðáñîßá ôùí ðçãþí óôá Üñèñá ôïõò.Áêüìç ðåñéìÝíù ìéá áðÜíôçóç, Ýóôù ôõðéêÞ...
AΜΕΡΙΚΗ - ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΤΟΥ ΓΙΓΑΝΤΑ ?