-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Σύντομα θα κινηθώ για αγορά μτχ οικογενειακού. 10.000 χλμ/ετος. Budget δυστυχώς σφιχτο γύρω στα 7.000. Ζητούμενο η αξιοπιστία (καλομαθημενος από γιαπωνέζικα), η ποιότητα κύλισης κ αν γίνεται η σπιρτάδα όχι για μπαντιλικια αλλά για καμιά ασφαλή προσπέραση.
Έχω καταλήξει σε δύο αρκετά αξιόπιστα, honda civic 1.8 2007-8 και mazda 6 2008-9.
Honda πιο μαζεμενο (θα το οδηγάει κ η γυναίκα), σπιρτοζικο, κοπανάει λιγο κ θεματακια ηχομόνωσης...
Mazda μου αρέσει πιο πολύ απέξω, επίσης απ' ότι διάβασα καλύτερη ποιότητα κύλισης/ανεσης/αναρτήσεις, καλύτεροι χωροι, αλλά κ με πιο ψοφιο κινητήρα αν κ μπερδεύτηκα λίγο. Άλλοι το λένε ψοφιο άλλοι λένε πάει μια χαρά.
Υπάρχει κάτι που ξεχνάω, κάτι που δεν έχω λάβει υπόψη; Τι παίζει με ανταλλακτικά κ κόστη επισκευής / συντήρησης με τα 2 παραπάνω αυτοκίνητα;
Με καλό μάτι θα βλεπα κ την octavia tsi 1.4 (απίθανοι χώροι, ροπή τουρμπίνας, χαμηλοτερα κυβικά-τελη ) ομως φοβάμαι τόσο πολύ τους tsi/λάδια ξυδια κλπ μ αυτά που χω ακούσει.
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
To Mazda είναι μια κατηγορία πάνω με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους χώρους και κυρίως την ποιότητα κύλισης (πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω), ηχομόνωση κλπ. Επίσης είναι Made in Japan, μιας και σου αρέσουν τα Ιαπωνικά. Το Honda από την άλλη είναι μικρότερο-ελαφρύτερο και με ισχυρότερο κινητήρα, άρα αρκετά ταχύτερο και έχει πιο μοντέρνα σχεδίαση μέσα-έξω. Αν ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, το Civic έχει σοβαρό πλεονέκτημα. Καλή και η Octavia, αλλά δεν έχει την ποιότητα-αξιοπιστία των άλλων δύο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
To Mazda είναι μια κατηγορία πάνω με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους χώρους και κυρίως την ποιότητα κύλισης (πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω), ηχομόνωση κλπ. Επίσης είναι Made in Japan, μιας και σου αρέσουν τα Ιαπωνικά. Το Honda από την άλλη είναι μικρότερο-ελαφρύτερο και με ισχυρότερο κινητήρα, άρα αρκετά ταχύτερο και έχει πιο μοντέρνα σχεδίαση μέσα-έξω. Αν ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, το Civic έχει σοβαρό πλεονέκτημα. Καλή και η Octavia, αλλά δεν έχει την ποιότητα-αξιοπιστία των άλλων δύο.Γνωρίζεις τι παίζει με ανταλλακτικά κ κόστη επισκευής / συντήρησης με τα 2 παραπάνω αυτοκίνητα;
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για τα Honda ας απαντήσουν καλύτερα οι κάτοχοι τους.
Σαν κάτοχος Mazda μπορώ να σου πω ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με συνεργεία και ανταλλακτικά. Την υποστήριξη σε original ανταλλακτικά την έχουν αναλάβει διάφορες άλλες αντιπροσωπείες (συνήθως Ford) και έρχονται σε 5 μέρες από τα κεντρικά της Mazda Ν/Α Ευρώπης στην Αυστρία. Εξειδικευμένα συνεργεία υπάρχουν άφθονα (συνήθως πρώην μάστορες της αντιπροσωπείας), αλλά και οι αντιπροσωπείες που φέρνουν τα ανταλλακτικά έχουν πιστοποιηθεί σχετικά. Τα κόστη είναι κόστη Ιαπωνικών, δηλαδή κάπως τσιμπημένα σε σχέση με Ford-Fiat κλπ, ειδικά για φανοποιεία. Λογικά δεν θα χρειαστείς όμως κάτι σοβαρό μηχανικά αν πάρεις προσεγμένο αυτοκίνητο. Επίσης υπάρχουν τα πάντα και σε ιμιτασιόν (που πολλές φορές είναι το ίδιο ανταλλακτικό με το σηματάκι του κατασκευαστή του - π.χ. Valeo - αντί για του εργοστασίου) στο ελεύθερο εμπόριο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
To Mazda είναι μια κατηγορία πάνω με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους χώρους και κυρίως την ποιότητα κύλισης (πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω), ηχομόνωση κλπ. Επίσης είναι Made in Japan, μιας και σου αρέσουν τα Ιαπωνικά. Το Honda από την άλλη είναι μικρότερο-ελαφρύτερο και με ισχυρότερο κινητήρα, άρα αρκετά ταχύτερο και έχει πιο μοντέρνα σχεδίαση μέσα-έξω. Αν ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, το Civic έχει σοβαρό πλεονέκτημα. Καλή και η Octavia, αλλά δεν έχει την ποιότητα-αξιοπιστία των άλλων δύο.Η Octavia 5 είναι κατά την άποψη μου πολύ τίμια αγορά. Απτή ποιότητα έχει ελαφρώς καλύτερη του Mazda 6 και αξιοπιστία ελαφρώς χειρότερη. Έχει επιπλέον καλύτερους χώρους από το Mazda 6 και επίσης πολλαπλούς συνδέσμους. Αν η επιλογή είναι με τον 1.4 TSi των 122 ίππων, θα έχει και καλύτερες επιδόσεις από έναν από τους πιο αξιόπιστους κινητήρες της οικογένειας TSi.
Σε κάθε περίπτωση το Civic είναι συνολικά μια κατηγορία κάτω και από τα δύο. Μεταξύ Mazda 6 και Octavia 5, ας διαλέξει όποιο του γυαλίζει ή όποιο βρει σε καλύτερη κατάσταση.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για τα Honda ας απαντήσουν καλύτερα οι κάτοχοι τους.Σαν κάτοχος Mazda μπορώ να σου πω ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με συνεργεία και ανταλλακτικά. Την υποστήριξη σε original ανταλλακτικά την έχουν αναλάβει διάφορες άλλες αντιπροσωπείες (συνήθως Ford) και έρχονται σε 5 μέρες από τα κεντρικά της Mazda Ν/Α Ευρώπης στην Αυστρία. Εξειδικευμένα συνεργεία υπάρχουν άφθονα (συνήθως πρώην μάστορες της αντιπροσωπείας), αλλά και οι αντιπροσωπείες που φέρνουν τα ανταλλακτικά έχουν πιστοποιηθεί σχετικά. Τα κόστη είναι κόστη Ιαπωνικών, δηλαδή κάπως τσιμπημένα σε σχέση με Ford-Fiat κλπ, ειδικά για φανοποιεία. Λογικά δεν θα χρειαστείς όμως κάτι σοβαρό μηχανικά αν πάρεις προσεγμένο αυτοκίνητο. Επίσης υπάρχουν τα πάντα και σε ιμιτασιόν (που πολλές φορές είναι το ίδιο ανταλλακτικό με το σηματάκι του κατασκευαστή του - π.χ. Valeo - αντί για του εργοστασίου) στο ελεύθερο εμπόριο.
Αφού ήσουν κάτοχος mazda να σε ρωτήσω και αν το 6αρι έβγαινε στην Ελληνική αντιπροσωπεία σε χατσμπακ έκδοση με 5η μεγάλη πόρτα πίσω. Μου έχει κάνει εντύπωση ότι στις αγγελίες σχεδόν όλα είναι σεντάν.
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
To Mazda είναι μια κατηγορία πάνω με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους χώρους και κυρίως την ποιότητα κύλισης (πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω), ηχομόνωση κλπ. Επίσης είναι Made in Japan, μιας και σου αρέσουν τα Ιαπωνικά. Το Honda από την άλλη είναι μικρότερο-ελαφρύτερο και με ισχυρότερο κινητήρα, άρα αρκετά ταχύτερο και έχει πιο μοντέρνα σχεδίαση μέσα-έξω. Αν ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, το Civic έχει σοβαρό πλεονέκτημα. Καλή και η Octavia, αλλά δεν έχει την ποιότητα-αξιοπιστία των άλλων δύο.
Η Octavia 5 είναι κατά την άποψη μου πολύ τίμια αγορά. Απτή ποιότητα έχει ελαφρώς καλύτερη του Mazda 6 και αξιοπιστία ελαφρώς χειρότερη. Έχει επιπλέον καλύτερους χώρους από το Mazda 6 και επίσης πολλαπλούς συνδέσμους. Αν η επιλογή είναι με τον 1.4 TSi των 122 ίππων, θα έχει και καλύτερες επιδόσεις από έναν από τους πιο αξιόπιστους κινητήρες της οικογένειας TSi.
Σε κάθε περίπτωση το Civic είναι συνολικά μια κατηγορία κάτω και από τα δύο. Μεταξύ Mazda 6 και Octavia 5, ας διαλέξει όποιο του γυαλίζει ή όποιο βρει σε καλύτερη κατάσταση.
Από παλαιότερες αναγνώσεις μου στο θέμα Βλάβες TSi θυμάμαι ότι κάποιες συγκεκριμένοι κινητήρες/σειρές ήταν πιο ευαίσθητοι. Αν είσαι κατοχος γνωστής θυμάσαι αν αυτό αφορά κ τους tsi 1.4 2009? Αν κ ήδη είπες ότι είναι απ' τους πιο αξιόπιστους tsi, υπάρχουν ωστόσο βλάβες που βγάζουν κ αν ναι για τι κόστη μιλάμε. Προκαταβολικά συγγνώμη για το ότι τεμπελιαζω κ δεν ξανασκαναρω το τοπικ των tsi, θα το κάνω όμως.
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Απτή ποιότητα έχει ελαφρώς καλύτερη του Mazda 6 και αξιοπιστία ελαφρώς χειρότερη.Όταν μιλάω για ποιότητα εννοώ πραγματική ποιότητα (κινητήρα, αμαξώματος, εξαρτημάτων, αντοχή κλπ) και όχι για το αν είναι μαλακά τα πλαστικά (που στο Mazda θα αντέξουν μια ζωή και ας είναι πιο σκληρά). Στην αξιοπιστία όμως υπάρχει μεγάλη διαφορά. Εκτός εξαιρέσεων, μόνο βενζίνη-ξίδια-λάδια θέλουν τα Mazda.
Αν η επιλογή είναι με τον 1.4 TSi των 122 ίππων, θα έχει και καλύτερες επιδόσεις
Ισχύει. Eκτός του τούρμπο κινητήρα, ας μην ξεχνάμε ότι η Octavia είναι μικρότερη και ελαφρύτερη (πάτωμα Golf).
Αφού ήσουν κάτοχος mazda να σε ρωτήσω και αν το 6αρι έβγαινε στην Ελληνική αντιπροσωπεία σε χατσμπακ έκδοση με 5η μεγάλη πόρτα πίσω. Μου έχει κάνει εντύπωση ότι στις αγγελίες σχεδόν όλα είναι σεντάν.
Ναι, έβγαινε και 5θυρο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Απτή ποιότητα έχει ελαφρώς καλύτερη του Mazda 6 και αξιοπιστία ελαφρώς χειρότερη.
Όταν μιλάω για ποιότητα εννοώ πραγματική ποιότητα (κινητήρα, αμαξώματος, εξαρτημάτων, αντοχή κλπ) και όχι για το αν είναι μαλακά τα πλαστικά (που στο Mazda θα αντέξουν μια ζωή και ας είναι πιο σκληρά). Στην αξιοπιστία όμως υπάρχει μεγάλη διαφορά. Εκτός εξαιρέσεων, μόνο βενζίνη-ξίδια-λάδια θέλουν τα Mazda.
Αν η επιλογή είναι με τον 1.4 TSi των 122 ίππων, θα έχει και καλύτερες επιδόσεις
Ισχύει. Eκτός του τούρμπο κινητήρα, ας μην ξεχνάμε ότι η Octavia είναι μικρότερη και ελαφρύτερη (πάτωμα Golf).
Αφού ήσουν κάτοχος mazda να σε ρωτήσω και αν το 6αρι έβγαινε στην Ελληνική αντιπροσωπεία σε χατσμπακ έκδοση με 5η μεγάλη πόρτα πίσω. Μου έχει κάνει εντύπωση ότι στις αγγελίες σχεδόν όλα είναι σεντάν.
Ναι, έβγαινε και 5θυρο.
Διαβάζοντας σε άλλο θέμα κάτι τέτοια
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 2#p3263192
και προερχόμενος από nissan sunny και mitsubishi colt όπου δε ζήτησαν τίποτα πέρα απ' τα λαδακια τους, τρέμω στην ιδέα του να μπλέξω με φτωχά/πλούσια μιγματα, προθέρμανση κινητηρα κλπ περίεργα.
Δεν γινόταν να βγαίνε το mazda 20 αλογάκια παραπάνω ; Σοβαρά πάντως επειδή
- Μια ενδεχόμενη βλάβη σ ένα αγορασμενο 7 Χιλ αυτοκίνητο θα με πείραζε πολύ περισσότερο απ' ότι το να πάω στις 6.000 στροφές για προσπέραση
- Η διαφορά στα τέλη μεταξύ 1400 κ 1800 δεν είναι τεράστια
- Οι καταναλώσεις πάνω κάτω ίδιες
κλίνω μάλλον προς mazda κ περιμένουμε καμία καλή περίπτωση στις αγγελίες και εντός Αττικής γιατί εκτός που να τρέχουμε. Δεν πάει κ η spotmechanic...πέρα από Αθηνα Θεσσαλονίκη...
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η αλήθεια είναι βέβαια ότι οι σύγχρονοι τούρμπο δεν έχουν ανάγκη ούτε για προθερμάνσεις/αποθερμάνσεις (τουλάχιστον όχι περισσότερο από ότι οι ατμοσφαιρικοί), ούτε μπλέκεις με μείγματα, πιέσεις κλπ. Τα κάνει όλα μόνο του. Βέβαια υπάρχει ένα παραπανίσιο εξάρτημα (το ίδιο το τούρμπο) που μπορεί να χαλάσει, αλλά είναι πολύ σπάνιο να συμβεί, ειδικά σε 'μαμά' αυτοκίνητο.
Όσο για Mazda 6 με παραπάνω αλογάκια... υπάρχει... το δίλιτρο. Μην απορρίπτεις το Civic (αλλά ούτε το Octavia εδώ που τα λέμε), είναι καλά και τα δύο, το δε Honda έχει και αρκετό γκαζάκι. Καλή περίπτωση επίσης είναι το Mondeo. Ειδικά το προηγούμενο μοντέλο έβγαινε και με 1600 τούρμπο, 160 άλογα... Και φυσικά τα Focus Mk3 1.6 turbo (ή έστω το 125άρι 1000άρι).
Ό,τι και να πάρεις πάντως μην μείνεις μόνο στον επιτόπιο έλεγχο της Spotmechanic. Οπωσδήποτε να το πας και σε εξειδικευμένο συνεργείο για ενδελεχή έλεγχο, που δεν μπορεί να κάνει η Spotmechanic (πρίζωμα σε διαγνωστικό, σήκωμα σε ράμπα κλπ).
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η αλήθεια είναι βέβαια ότι οι σύγχρονοι τούρμπο δεν έχουν ανάγκη ούτε για προθερμάνσεις/αποθερμάνσεις (τουλάχιστον όχι περισσότερο από ότι οι ατμοσφαιρικοί), ούτε μπλέκεις με μείγματα, πιέσεις κλπ. Τα κάνει όλα μόνο του. Βέβαια υπάρχει ένα παραπανίσιο εξάρτημα (το ίδιο το τούρμπο) που μπορεί να χαλάσει, αλλά είναι πολύ σπάνιο να συμβεί, ειδικά σε 'μαμά' αυτοκίνητο.Όσο για Mazda 6 με παραπάνω αλογάκια... υπάρχει... το δίλιτρο. [emoji38] Μην απορρίπτεις το Civic (αλλά ούτε το Octavia εδώ που τα λέμε), είναι καλά και τα δύο, το δε Honda έχει και αρκετό γκαζάκι. Καλή περίπτωση επίσης είναι το Mondeo. Ειδικά το προηγούμενο μοντέλο έβγαινε και με 1600 τούρμπο, 160 άλογα...
Ό,τι και να πάρεις πάντως μην μείνεις μόνο στον επιτόπιο έλεγχο της Spotmechanic. Οπωσδήποτε να το πας και σε εξειδικευμένο συνεργείο για ενδελεχή έλεγχο, που δεν μπορεί να κάνει η Spotmechanic (πρίζωμα σε διαγνωστικό, σήκωμα σε ράμπα κλπ).
Τα τέλη του διλιτρου πολλά. Ξέρω γω έχω μπερδευτεί. Παρακολουθώ τις αγγελίες κ για τα τρία κ η επιλογή ίσως είναι κ θέμα της καλύτερης περίπτωσης που θα προκύψει. Συνεχίζω να διαβάζω κ περί tsi..
Καλά ολοκληρη spotmechanic δεν μπορεί να μην έχουν ένα λάπτοπ με το διαγνωστικό...μου φαίνεται περίεργο. Άσε που λέει ότι κουβαλάνε ράμπα κ το σηκώνουν. Στην επαρχία θα ήταν μια λύση για ένα πρώτο έλεγχο πριν το πας σε εκεί συνεργείο που ποιος ξέρει τι γίνεται.
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ένα laptop από μόνο του δεν λέει απολύτως τίποτα. Πρέπει να έχει το διαγνωστικό πρόγραμμα του κάθε κατασκευαστή που κοστίζει ένα καράβι λεφτά και δεν μπορεί να βρει ο καθένας (μπορεί σπασμένο κλπ, αλλά μπλέκεις με παρανομίες και δεν μπορεί ένας μηχανικός-ηλεκτρολόγος να ξέρει τα διαγνωστικά όλων των εταιρειών). Όχι λοιπόν, δεν κάνει διάγνωση. Επίσης η ραμπίτσα που κουβαλάει σηκώνει το αυτοκίνητο πάνω στους τροχούς του. Δεν μπορεί να δει τζόγους μπροστινού συστήματος, όπως αν θα σήκωνε το αυτοκίνητο με τάκους και οι τροχοί θα ήταν στον αέρα. Μόνο για πρώτο έλεγχο όταν είσαι μακριά κάνει, καθώς δεν έχει εξειδίκευση σε κάθε κατασκευαστή - γενικοί μηχανικοί είναι. Για κανονικό έλεγχο πας σε εξειδικευμένο συνεργείο που έχει τα διαγνωστικά, τα εργαλεία-εγκαταστάσεις και φυσικά την γνώση του που πάσχει κάθε μοντέλο της μάρκας.
-
Ο χρήστης PANOSSSS έγραψε:
κλίνω μάλλον προς mazda κ περιμένουμε καμία καλή περίπτωση στις αγγελίες και εντός Αττικής γιατί εκτός που να τρέχουμε. Δεν πάει κ η spotmechanic...πέρα από Αθηνα Θεσσαλονίκη...Υποθέτω ότι είσαι λοιπόν και στην επαρχία, οπότε θα σου σύστηνα, εφόσον κοιτάς για μεταχειρισμένα 10ετίας περίπου και δεδομένου ότι δεν θα έχεις και πάρα πολλά για να διαλέξεις (λόγω επαρχίας) να μην κολλήσεις σε ένα μοντέλο, αλλά να ανοίξεις λίγο την αναζήτηση σου (και τα τρία που ανέφερες είναι καλά, καθώς και οι προτάσεις του Δία) ώστε να καταλήξεις σε όποιο βρεις σε καλύτερη κατάσταση και/ή με λιγότερα χιλιόμετρα.
-
Όχι όχι Αττική είμαι, αλλά και πάλι αυτό που λες θα κάνω... Δε βιάζομαι οπότε βλέπουμε.
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης PANOSSSS έγραψε:
Όχι όχι Αττική είμαι, αλλά και πάλι αυτό που λες θα κάνω... Δε βιάζομαι οπότε βλέπουμε.Ωραία! Γιατί σε αυτοκίνητα δεκαετίας, που μας αρέσουν 2-3 μοντέλα, πιο σημαντικό από το ένα μοντέλο που μας αρέσει περισσότερο είναι το ένα κομμάτι που θα βρούμε σε πολύ καλύτερη κατάσταση κι ας μην είναι η πρώτη μας επιλογή.
-
Εγώ για tsi μπορώ να σου πω πως ο μικρός με τα 122 είναι ο λιγότερο ζημιοφόρος σε σχέση με τους υπόλοιπους twincharge. Αν καταλήξεις σε octavia θα κοιτάξεις σίγουρα την πίεση σε όλους τους κυλίνδρους, τζόγο φτερωτής turbo και θα κάνεις και ένα καλό καθάρισμα στις βαλβίδες. Επίσης, να κοιτάξεις αντλία νερού και καδένα.
Μπορείς να κοιτάξεις και octavia με τον 1.8 tsi 160.
-
Το Mazda 6 ειναι ωραιο αμαξι αλλα αδικειτε καπως απο τον ψοφιο για εμενα 18αρι με 125 αλογα,αυτο το μοτερ ειναι ομως Mazda η συνεργασια με Ford?Τι ισχυει τελικα?
Civic ποιο κοιτας σενταν η χατσμπακ?
Φορανε ιδιο μοτερ αλλα εχουν καποιες διαφορες.
Πιο ανετο το σενταν αφου πισω εχει διπλα ψαλιδια αλλα με μικροτερο χωρο αποσκευων με βαθος αλλα μικρο υψος,εχει κανονικη ρεζερβα ενω το χατσμπακ μικρη ρεζερβα κ υψος ο χωρος αποσκευων.
Πιο ελαφρυ το σενταν κοντα στα 100 κιλα.
Πολυ οικονομικο μοτερ για 1.8 κ τραβαει καλα.
Απο συντηρηση λαδια φιλτρο μπουζι ρυθμιση βαλβιδων εχει μηχανικες το Χοντα κ εισαι κομπλε,με καδενα ειναι δεν αγχωνεσαι για ιμαντες κτλ. -
Civic hatchback μόνο, λόγω σχήματος κ χώρου αποσκευών (τετραμελής). Το χει ένας φίλος θα τ οδηγήσω. Μέσα σ' όλα έχω κ το έτερον ήμισυ... που δείχνοντας της όλα τα σεντάν τα είπε παππουδιστικα[emoji31]... και προτιμάει στα ίδια λεφτά το duster I...να καβαλάμε πεζοδρόμια κ λακούβες στο Ελλαδισταν [emoji2956] Μύλος...
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για οικογένεια αλλά και για μενα