-
--- inherited from forum platform transition ---
-
--- inherited from forum platform transition ---
-
Ξεκινώ το παρόν θέμα για να συζητήσουμε για την προοπτική των κυψελών καυσίμου, που έχει αρχίσει να εμφανίζεται σε μερικά μοντέλα κατασκευαστών, σίγουρα σε μικρότερο βαθμό στην παρούσα φάση, από ό,τι η ηλεκτροκίνηση.
-
Μια ενδιαφέρουσα εισαγωγική περιγραφή για όσους δεν γνωρίζουν το αντικείμενο.
https://www.nationalgeographic.com/envi ... uel-cells/
-
Θυμάμαι το θέμα των κυψελών καυσίμου να έχει αρκετές αναφορές στους 4Τ προ 20ετίας. Είχα τότε μάλιστα την ελπίδα ότι αυτή θα ήταν η λύση αντί των κινητήρων ΕΚ λόγω των προβλημάτων των ηλεκτροκίνητων. Από τότε, τα ηλεκτροκίνητα έχουν πάρει τα πάνω τους, ενώ οι κυψέλες έχουν μείνει, σχετικά, στην αφάνεια. Κρίμα, δεδομένου ότι ο ανεφοδιασμός γινόταν όπως και στα κλασσικά αυτοκίνητα. Να έφταιξε η παραγωγή/αποθήκευση υδρογόνου ; Το κόστος των υλικών ; Δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα, ευκαιρία για ψάξιμο...
-
https://youtu.be/f7MzFfuNOtY
Μια εξαιρετική ανάλυση του γιατί το υδρογόνο δεν είναι τελικά και τόσο καλή λύση για την αυτοκίνηση. -
Έχει ενδιαφέρον πάντως που φαίνεται λες και η τεχνολογία εξελίσεται σε 'πόλεμο' μεταξύ των ηπείρων.
Η Ιαπωνία εξελίσει το υδρογόνο και τις κυψέλες (ενώ δεν απουσιάζουν ούτε από τα υβριδικά, ούτε τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα, οι αμερικάνοι τα αμιγώς ηλεκτρικά με μπαταρίες και οι ευρώπη φαίνεται να στρέφεται προς το συμβατικό φυσικό αέριο... -
Σε πoιο φυσικό αέριο στρέφεται η Ευρώπη? ΠΣΑ, Μερσεντέ, Πεμβέ, Βόλβο και Ρενώ μαρσάρουν αγρίως για ηλεκτρικά και υβρίδια, ενώ θηριώδεις επενδύσεις έχει προαναγγείλει σε αυτόν τον τομέα και το Βαγκ.
Το υδρογόνο πλασάρεται από το ...1970 ως το next big thing. Θυμάμαι κάτι περισπούσαστα άρθρα στους 4Τ στα έρλι έιτις με τις άοκνες προσπάθειες της Πεμβέ, αλλά και άλλων, για το καύσιμο αυτό. Έχουν περάσει ήδη 50 χρόνια και ακόμη με το τηλεσκόπιο το βλέπουμε. Πιθανολογώ ότι θα περάσουμε ακόμη καμιά 30αριά χρόνια στο περίμενε. -
Το προσπαθουν χρονια...δεν το εχουν καταφερει.
Την ωρα που αλλες λυσεις κανουν αλματα... -
Δεν είναι πλέον τεχνολογικά τα ζητήματα αλλα κυρίως οικονομικά-εμπορικά. Το υδρογόνο δεν μπορεί να βρει αγορά. Ούτε την πλέμπα συμφέρει οικονομικά ούτε στον αφρό μπορεί να απευθυνθεί (όπως η ηλεκτροκίνηση) καθώς δεν είναι οικολογική επιλογή.
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Δεν είναι πλέον τεχνολογικά τα ζητήματα αλλα κυρίως οικονομικά-εμπορικά. Το υδρογόνο δεν μπορεί να βρει αγορά. Ούτε την πλέμπα συμφέρει οικονομικά ούτε στον αφρό μπορεί να απευθυνθεί (όπως η ηλεκτροκίνηση) καθώς δεν είναι οικολογική επιλογή.Συμφωνώ πλήρως ότι είναι ζήτημα οικονομικό/εμπορικό και κυρίως σε επίπεδο scaling μιας τεχνολογίας.
-
'Hydrogen And Fuel Cells Market Research & Global Status by Sunrise Power, Doosan Fuel Cell, Pearl Hydrogen'
https://www.marketbureau.us/71717/hydro ... -hydrogen/
-
«Το υδρογόνο μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ενεργειακή μετάβαση»
https://www.autoblog.gr/2019/06/15/to-y ... -metabash/
-
«Το πρώτο πρατήριο υδρογόνου στην Ελλάδα φέρνουν τα ΕΛΠΕ»
https://energypress.gr/news/h-floydopoylos-proto-pratirio-ydrogonoy-stin-ellada-fernoyn-ta-elpe
-
Είμαι περίεργος. Ως τώρα έχω διαβάσει σε πολλά άρθρα ότι ακόμα δεν έχει επιτευχθεί υψηλό επίπεδο ασφάλειας στην αποθήκευση υδρογόνου.
-
Εισάγεται όχημα με κυψέλες υδρογόνου αυτή τη στιγμή στη χώρα;
-
Όχι
Η προοπτική των κυψελών καυσίμου