-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Η Μazda προτείνει ημισυνθετικό λιπαντικό προδιαγραφών 5-30W. Αρκετά δημοφιλές είναι το Divinol 5-30W semisynthetic
Ξέρεις μήπως γιατί δεν προτείνουν φούλ συνθετικό? Το 5-30 για την Ελλάδα είναι σίγουρα απόλυτα σωστό?
αυτο προτεινουν .... Μπορεις να χρησιμοποιησεις οτι θελεις !
Απλα το συνθετικο εχει καποια ειδικα προσθετα μεσα τα οποια δημιουργουν καθιζηματα τα οποια *πιθανως *να ειναι επιβλαβη για τα τοιχωματα των housings κατα την καυση .... οχι ομως οτι αυτο ειναι κανονας και απαραιτητο ....
απλα ημισυνθετικο για μεγαλυτερη προστασια !
-
Να προτεινω κατι στους admins/mods ... ?
επειδη το θεμα εχει ξεφυγει απο τα πλαισια 'challenge vs S2k' και δημιουργειτε μια ομορφη βαση δεδομενων ερωτοαποκρισεων σχετικα με τους WANKEL και τα RX8 , μηπως να καναμε ενα split σε ξεχωριστο θεμα , για παραδειγμα 'what about Rx8?' ....
Ευχαριστω
-
Νομίζω ότι δεν έχουν καμια σχέση τα δύο αυτοκίνητα. Καν ούτε απο πλευράς χρημάτων, μιας και το ένα θα είναι δεύτερο χέρι και το άλλο καινούργιο. Νομίζω ότι απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό. Απ εκει και πέρα, μερικές σκέψεις μου στο 'τι δεν έχουν κοινο' τα δύο αμάξια:
Το ένα έχει χώρους, το άλλο δεν έχει.
Το ένα έχει άλογα, το άλλο δεν έχει.
Το ένα έχει οροφή το άλλο... δεν έχει.
Το ένα είναι διθέσιο το άλλο τετραθέσιο.
Το ένα είναι πιστόνι, το άλλο wankel.
Το ένα είναι πιο φρέσκο, το άλλο όχι.
Το ένα έχει εξάρι σασμάν, το άλλο δεν έχει.
Το ένα έχει ηλεκτρονικά gadget ελέγχου, το άλλο δεν έχει.
Το ένα κάνει θόρυβο και ζεσταίνει την καμπίνα, το άλλο όχι.
Το ένα κοστίζει σε τέλη, ασφάλιστρα, ανταλλακτικά, το άλλο όχι.
Το ένα έχει υψηλή αξία μεταπώλησης το άλλο όχι.
Το ένα έχει ενα κινητήρα μύθο, το άλλο όχι.
Το ένα έχει ένα πλαίσιο μύθο, το άλλο όχι.
Το ένα έχει τέσσερις πόρτες, το άλλο όχι.Αντε και μερικά κοινα!
Και τα δύο καίνε μπόλικη βενζίνη.
Και τα δύο θέλουν υψηλό βαθμό συγκέντρωσης στο όριο.
Και τα δύο μπορούν να προσφέρουν συγκινήσεις.
Και τα δύο γυρνάνε κεφάλια.
Και τα δύο πετάνε κ_λο.
Και τα δύο φοράνε torsen.
Και τα δύο κινούν τον σωστό άξονα.
Και τα δύο είναι τεχνολογικά διαμάντια.
Και τα δύο δεν έχουν ροπή.
Και τα δύο δεν πέρνουν άλογα εύκολα.
Και τα δύο είναι sport κατασκευές.Δεν συγκρίνονται δυστυχώς... είναι αλλο πράγμα το ένα, άλλο το άλλο. Να μου έλεγε κανείς ότι συγκρίνουμε Opel Astra 2.0 turbo με Challenge ή κάτι παρόμοιο, να το σκεφτώ...
-
Ο χρήστης topaz έγραψε:
Νομίζω ότι δεν έχουν καμια σχέση τα δύο αυτοκίνητα. Καν ούτε απο πλευράς χρημάτων, μιας και το ένα θα είναι δεύτερο χέρι και το άλλο καινούργιο. Νομίζω ότι απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό. Απ εκει και πέρα, μερικές σκέψεις μου στο 'τι δεν έχουν κοινο' τα δύο αμάξια:Το ένα έχει χώρους, το άλλο δεν έχει.
Το ένα έχει άλογα, το άλλο δεν έχει.
Το ένα έχει οροφή το άλλο... δεν έχει.
Το ένα είναι διθέσιο το άλλο τετραθέσιο.
Το ένα είναι πιστόνι, το άλλο wankel.
Το ένα είναι πιο φρέσκο, το άλλο όχι.
Το ένα έχει εξάρι σασμάν, το άλλο δεν έχει.
Το ένα έχει ηλεκτρονικά gadget ελέγχου, το άλλο δεν έχει.
Το ένα κάνει θόρυβο και ζεσταίνει την καμπίνα, το άλλο όχι.
Το ένα κοστίζει σε τέλη, ασφάλιστρα, ανταλλακτικά, το άλλο όχι.
Το ένα έχει υψηλή αξία μεταπώλησης το άλλο όχι.
Το ένα έχει ενα κινητήρα μύθο, το άλλο όχι.
Το ένα έχει ένα πλαίσιο μύθο, το άλλο όχι.
Το ένα έχει τέσσερις πόρτες, το άλλο όχι.Αντε και μερικά κοινα!
Και τα δύο καίνε μπόλικη βενζίνη.
Και τα δύο θέλουν υψηλό βαθμό συγκέντρωσης στο όριο.
Και τα δύο μπορούν να προσφέρουν συγκινήσεις.
Και τα δύο γυρνάνε κεφάλια.
Και τα δύο πετάνε κ_λο.
Και τα δύο φοράνε torsen.
Και τα δύο κινούν τον σωστό άξονα.
Και τα δύο είναι τεχνολογικά διαμάντια.
Και τα δύο δεν έχουν ροπή.
Και τα δύο δεν πέρνουν άλογα εύκολα.
Και τα δύο είναι sport κατασκευές.Δεν συγκρίνονται δυστυχώς... είναι αλλο πράγμα το ένα, άλλο το άλλο. Να μου έλεγε κανείς ότι συγκρίνουμε Opel Astra 2.0 turbo με Challenge ή κάτι παρόμοιο, να το σκεφτώ...
Μόλις τα συνέκρινες 25 φορές, σε 25 διαφορετικούς τομείς!
Το να υπερτερεί ή να υστερεί το ένα από τα δύο αντικείμενα στον προς σύγκριση τομέα δε σημαίνει ότι δεν ενδείκνυνται για σύγκριση!
Κατά τη γνώμη μου, σε φιλοσοφία, αυτή τη στιγμή το πιο κοντινό αυτοκίνητο στο RX-8 είναι το S2000.
Άσχετα από το αμάξωμα, η φιλοσοφία κατασκευής τους είναι παρόμοιαΑυτό με το Astra vs RX-8 ήταν αστείο φίλε topaz;
-
Ο χρήστης Blacktan έγραψε:
Να προτεινω κατι στους admins/mods ... ?επειδη το θεμα εχει ξεφυγει απο τα πλαισια 'challenge vs S2k' και δημιουργειτε μια ομορφη βαση δεδομενων ερωτοαποκρισεων σχετικα με τους WANKEL και τα RX8 , μηπως να καναμε ενα split σε ξεχωριστο θεμα , για παραδειγμα 'what about Rx8?' ....
Ευχαριστω
υπάρχει αυτό το θέμα ----> http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=9394
σχετικά με το Challenge, όπου όμως έχει συζητηθεί το αυτοκίνητο γενικότερα.
Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου σχετικά με τα λάδια. -
ευχαριστω πολυ ολους τους φιλους για τισ αποψεις τους και τη βοηθεια τους...αφου τελικα βρηκα καποια χρηματα παραπανω σημερα εκλεισα ΒΜW Ζ4 διλιτρη,αμαξι που το ηθελα τρελλα!!(μετα το 350Ζ) αλλα τα οικονομικα δεν το επετρεπαν...ευχαριστω και παλι για τη βοηθεια....να στε καλα....
-
Ο χρήστης xristaras έγραψε:
ευχαριστω πολυ ολους τους φιλους για τισ αποψεις τους και τη βοηθεια τους...αφου τελικα βρηκα καποια χρηματα παραπανω σημερα εκλεισα ΒΜW Ζ4 διλιτρη,αμαξι που το ηθελα τρελλα!!(μετα το 350Ζ) αλλα τα οικονομικα δεν το επετρεπαν...ευχαριστω και παλι για τη βοηθεια....να στε καλα....Καλορίζικο!
-
Εγώ είμαι μεταξύ κάμπριο και σκάφους αλλά μου φαίνεται να καταταλήγω σε ελικόπτερο
Just kidding
καλοτάξιδο
ΜΑΖDA RX-8 CHALLENGE VS HONDA S2000