-
καλησπερα σε ολους καταρχας.
ειμαι σε ευρεση αγορας μεταχειρισμενου οικογενειακου 5θυρου αυτοκινητου
μετα απο πολυ ψαξιμο και εδω και σε ξενα φορουμ και βιντεο και γενικα εχω καταληξει σε καποια αυτοκινητα απλα θελω την βοηθεια σας στο να ξεκαθαρισω ποιο να παρω γιατι κολλησα.1)ford focus 2gen 1.6 115hp
2)honda civic 8gen 1.4 100hp + 1.8 140hp
3)hyundai i30 1gen 1.4 109hp
4)kia ceed 1gen 1.4 109hpοπως βλεπεται καταρχας εχω βαλει μονο βενζινη και καθολου απο το group vw seat κτλ...
θελω να μου πειτε καταρχας αν εχω 'ξεχασει καποιο' και εαν οχι ποιο απο αυτα πιστευετε θα μου βγαλει απροβληματιστα χρονια... εαν γινεται θα ηθελα περισσοτερο γνωμες απο ατομα που εχουν τα αυτοκινητα. ευχαριστω εκ των προτερων
-
καλησπερα σε ολους καταρχας.
ειμαι σε ευρεση αγορας μεταχειρισμενου οικογενειακου 5θυρου αυτοκινητου
μετα απο πολυ ψαξιμο και εδω και σε ξενα φορουμ και βιντεο και γενικα εχω καταληξει σε καποια αυτοκινητα απλα θελω την βοηθεια σας στο να ξεκαθαρισω ποιο να παρω γιατι κολλησα.1)ford focus 2gen 1.6 115hp
2)honda civic 8gen 1.4 100hp + 1.8 140hp
3)hyundai i30 1gen 1.4 109hp
4)kia ceed 1gen 1.4 109hpοπως βλεπεται καταρχας εχω βαλει μονο βενζινη και καθολου απο το group vw seat κτλ...
θελω να μου πειτε καταρχας αν εχω 'ξεχασει καποιο' και εαν οχι ποιο απο αυτα πιστευετε θα μου βγαλει απροβληματιστα χρονια... εαν γινεται θα ηθελα περισσοτερο γνωμες απο ατομα που εχουν τα αυτοκινητα. ευχαριστω εκ των προτερων
-
καλησπερα σε ολους καταρχας.
ειμαι σε ευρεση αγορας μεταχειρισμενου οικογενειακου 5θυρου αυτοκινητου
μετα απο πολυ ψαξιμο και εδω και σε ξενα φορουμ και βιντεο και γενικα εχω καταληξει σε καποια αυτοκινητα απλα θελω την βοηθεια σας στο να ξεκαθαρισω ποιο να παρω γιατι κολλησα.1)ford focus 2gen 1.6 115hp
2)honda civic 8gen 1.4 100hp + 1.8 140hp
3)hyundai i30 1gen 1.4 109hp
4)kia ceed 1gen 1.4 109hpοπως βλεπεται καταρχας εχω βαλει μονο βενζινη και καθολου απο το group vw seat κτλ...
θελω να μου πειτε καταρχας αν εχω 'ξεχασει καποιο' και εαν οχι ποιο απο αυτα πιστευετε θα μου βγαλει απροβληματιστα χρονια... εαν γινεται θα ηθελα περισσοτερο γνωμες απο ατομα που εχουν τα αυτοκινητα. ευχαριστω εκ των προτερων
-
Δε θα κοιτούσα κάτι πέρα από το Civic 1.8, απορώ όμως πόσο ακριβότερο είναι από τα υπόλοιπα.
-
και εγω εκει καταληγω πανω κατω. δεν ειναι πιο ακριβο παντως λογικα λογω κυβικων
καποιο αλλο εχεις να προτεινεις η ειμαι σε καλο δρομο με αυτα? -
Δεν έχω να προτείνω κάτι άλλο γιατί δεν ξέρω τι ζητάς. Δε μας λες πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως, σε πόλη ή σε αυτοκινητόδρομο, πόσους θα στοιβάζεις μέσα, τι απαιτήσεις έχεις από το αυτοκίνητο (ας πούμε, αδιαφορείς για τις επιδόσεις, σε νοιάζει μόνο η οικονομία, θες να είναι όσο πιο οδηγοκεντρικό γίνεται και πόσα ακόμα), πόσο σε απασχολεί η εμφάνιση, η αξιοπιστία, η κατανάλωση. Δε μας λες γιατί επιλέγεις το πλέον ασύμφορο καύσιμο (ενώ φαίνεται ότι δε σου περισσεύουν).
Αν δώσεις πιο πολλά στοιχεία, θα λάβεις πιο εκτενείς απαντήσεις.Αλλά από τα τέσσερα που έβαλες, εγώ θα πήγαινα στον Ιάπωνα 1.8.
-
ωραια. ας τα παρουμε ενα ενα. ετησιως κανω περιπου 10000 μεικτα, τωρα ξεκιναω οικογενεια γιαυτο θελω να ειναι 5θυρο και με χωρους για τα απαραιτητα ενος παιδιου. με ενδιαφερει πρωτα η αξιοπιστια και μετα τα υπολοιπα απλα πιστευω και τα 4 που εβαλα στην δινουν μαζι με τα υπολοιπα που εγραψες. βενζινη εβαλα γιατι το πετρέλαιο δεν το εμπιστευομαι και γιατι πιθανον θα το κανω αεριο το αμαξι. αυτα νομιζω...
-
Οκ, συμφωνώ κι εγώ με αέριο αντί
πετρελαίου. Οι χώροι θα είναι επαρκείς για ένα παιδί; Αν όμως έρθει και δεύτερο; Ή δίδυμα; Θα μου πεις ότι υπάρχουν κι οι μπαγκαζιέρες.Μετά, οδηγικές ανησυχίες υπάρχουν; Αν ναι, το Focus είναι το καλύτερο όλων.
Αν έτσι κι έτσι, Civic και καθάρισες.Ύστερα, έχεις δοκιμάσει αυτόματο κιβώτιο; Βλέπω ότι υπάρχουν κάμποσα τέτοια Civic 1.8, σε χρήματα που με το δεκάρικο θα βάλεις κι υγραέριο.
-
αν ερθει και δευτερο η διδυμα παμε σε volvo μετα χαχαχα. οδηγικες ανησυχιες φυσικα και υπαρχουν, το οτι θα ερθει ενα παιδι δεν σημαινει οτι το αμαξι παει μονο για μεταφορικο μεσο για καροτσι. για το focus το ξερω οτι οδηγικα ειναι το καλυτερο αλλα ειναι οσο να πεις αδυναμο. νομιζω το civic τα προσφερει ολα σε λογικα πλαισια. αυτοματο ειχα τοσα χρονια και ευχαριστω δεν ξαναπαιρνω. αρα μαλλον παω για civic κοιτωντας για τυχων προβληματα συμπλεκτη και να εχω στο νου μου οτι πισω βαραει με την αναρτηση σωστα?
-
Δεν ξέρω τι κάνει η πίσω ανάρτηση αλλά γενικώς είναι ωραίο αυτοκίνητο. Οπότε από τα 4, πας καρφί για αυτό.
Από εκεί και πέρα, αφού θα κάνεις την αλλαγή, γνώμη μου είναι να ρίξεις λίγο τον οδηγικό τομέα για χάρη των χωρών για να μην αλλάζεις πάλι σε 2-3 χρόνια (εκτός αν σου αρέσουν οι αλλαγές). Δηλαδή για οικογένεια, πιο κατάλληλο είναι κάτι τέτοιο:
https://www.car.gr/15608976-citroen-c4-picassoΑν δε σε ικανοποιεί αυτό ως αξιοπιστία, τουλάχιστον βλέπεις σε τι κατηγορία προσπαθώ να σε στρέψω.
-
σιγουρα ειναι πιο καταλληλο αλλα για πιο μεγαλη πιστευω. τα υπολοιπα και με 2 παιδια κουτσα στραβα το παλευεις και εκτος αυτου οσο χαζο και να σου φανει μου την σπαει αφανταστα οτι γυρναει μονο η στεφανη στο συγκεκριμενο και οχι ολοκληρο το τιμονι... και κατι σχετικα ακυρο κανονικα αυτο κοιτουσα αλλα κατεληξα σε αυτα τα 4 που εγραψα...
αν δεν ειχε τα χιλιομετρα και τα χρονια το επαιρνα εχθες... -
Τα χιλιόμετρα είναι λογικά και στο κάτω-κάτω, πρόκειται για Toyota. Το ελέγχεις σωστά και κρίνεις. Ειδικά από τη στιγμή που το παίρνεις με τα μισά από τα χρήματα που υπολόγιζες να δώσεις και που (σύμφωνα με όσα γράφει ο μεσιέ) δε χρειάζεται να πληρώσεις χοντρά αναλώσιμα.
Τα χρόνια είναι θέμα με την έννοια του παλιού εμφανισιακά, αλλά και της παθητικής ασφάλειας. Συν τις έξτρα ζημιές.Το άλλο που σκέφτομαι είναι ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι κάτι ιδιαίτερο οδηγικά, πέρα από τον κινητήρα του φυσικά. Το έχω οδηγήσει και το λέω. Δηλαδή το αντίστοιχο Focus ST, η πρώτη γενιά, ήταν φόρμουλα μπροστά του. Αν βέβαια είσαι περισσότερο της ευθείας, μικρό το κακό.
Τότε όμως, γιατί να μην πας σε κάτι αντίστοιχα γρήγορο αλλά νεότερο κι ασφαλέστερο;
https://www.car.gr/13829858-opel-astra- ... port-1-600 -
καταρχας καλημερα. σωστα αυτα που γραφεις απλα μετα παει και λιγο η εμφανιση πχ μεσα που μπαινεις σε αυτο και μετα στο civic και ειναι σαν να πηγες 5 γενιες μετα αυτοκινητο. τεσπα αφου δεν γραφει και κανενας αλλος τελικα παμε για το civic. παντως μου κανει εντυπωση που δεν εχεις αναφερει καθολου τα αλλα που για μενα ειναι αρκετα αξιοπιστα και αυτα. οσον αφορα το αμαξι που εβαλες δεν ειναι οτι δεν μου αρεσει αλλα δεν θελω τουρμπο. ευχαριστω παντως για τις απαντησεις
-
Ως κάτοχος Kia ceed 1.4 από το 2007 με 100.000 χιλ μπορώ να σου πω πως το αμάξι είναι πολύ
αξιόπιστο ενώ οι επιδόσεις του είναι τουλάχιστον επαρκείς για ένα ασφαλές προσπέρασμα (το πιο
δυνατό 1.4 σε ατμόσφαιρα).Οι χώροι του για 2 παιδιά (τόσα έχω) είναι επίσης επαρκείς, τη
μία φορά το χρόνο που πάμε μακρυά σε ένα παραθαλάσσιο μέρος για πάνω από 1 μήνα και
κουβαλάμε καρότσι και πολλά ρούχα για όλους,παιχνίδια κτλ χρησιμοποιώ μπαγκαζιέρα.
Πιστεύω πως είναι η ιδανική λύση για οικογένειες καθώς τη χρειάζομαι μόνο 1 φορά το χρόνο, γιατί
να έχω 1 πιο μακρύ αμάξι όλο το χρόνο όταν θέλω τον επιπλέον χώρο τόσο σπάνια;
Και το Honda είναι πολύ καλό αμάξι αλλά να ξέρεις πως τα ανταλλακτικά του είναι φαρμακείο. -
ρίξε μια ματια και σε 308:
http://autovalue.gr/car/peugeot-308-2011-2/ -
ναι ξερω για τον σαρακακη και γενικα αλλα ελπιζω εκτος απο τα βασικα να μην χρειαζεται ανταλλακτικα φαρμακειου. γιαυτο εβαλα το ceed και i30 επειδη ειναι πολυ καλα 1.4 με αρκετα αλογα χωρους και αξιοπιστια. σαν ομορφια παντως το i30 δεν με τρελαινει
ειχα το 307 και δεν εμεινα πολυ ευχαριστημενος μπορω να πω ειδικα στα ηλεκτρολογικα του. δεν ξερω αν αλλαξε η κατασταση τωρα -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
ρίξε μια ματια και σε 308:
http://autovalue.gr/car/peugeot-308-2011-2/Ούτε για αστείο! Πολύ μέτρια αξιοπιστία και διάφορα θεματάκια για όλους τους βενζινοκινητήρες του 308 πρώτης γενιάς.
Πρώην κάτοχος 308 mk1 1.6T...
-
Αφήνω εδώ ένα review του civic που είχα γράψει σε άλλο thread πάλι για αγορά μεταχειρισμένου. Το αμάξι το είχα 11 έτη και μόλις το Δεκέμβριο το έδωσα. Μιλάμε για το 1.8
Στα συν του καταγράφονται τα εξής:
- Χώροι: Απίστευτη πρακτικότητα του μεγάλου χώρου αποσκευών (αν θυμάμαι καλά 480 lt). Πραγματικά θα χωρέσει ότι μπορείς να φανταστείς. Άνετο στις πίσω θέσεις. Μεγάλο συν τα magic seats.
- Αξιοπιστία: Πραγματικά σκυλί και αν δεν υπήρχαν μερικά bugs (π.χ. συμπλέκτης, οθόνη lcd) θα σου έλεγα ότι δεν έχει ζητήσει τίποτα παραπάνω από τις προβλεπόμενες φθορές.
- Οικονομία: ΟΚ και με βάση τα δεδομένα που έχουν πλέον διαμορφωθεί, μία μέση κατανάλωση στο trip της τάξεως του 7,3 (πραγματική κοντά στο λίτρο παραπάνω), για αμάξι 1.800 κυβικών, δεκαετίας , υπερβολική δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Ειδικά στον ανοιχτό δρόμο και με ταχύτητα 120 χλμ το 6,7 πραγματική είναι ρεαλιστικό σενάριο. Στην πίεση ανεβαίνει αλλά το χαίρεσαι.
- Επιδόσεις: Δυνατός κινητήρας, ελαστικός, έχει δύναμη για γρήγορες προσπεράσεις. Εθνική οδό κουμπώνεις 6, cruise control, αλλά η δύναμη είναι πάντα εκεί χωρίς κατεβάσματα. Κιβώτιο απλά honda.
- Οδική συμπεριφορά: Στρίβει καλά, είναι σταθερό και δεν προβληματίζει τον μέσο οδηγό θεωρώ
Πάμε και στα μείον:
- Θόρυβος κυρίως λόγω μέτριας ηχομόνωσης. Κι αν μιλάμε για θόρυβο κινητήρα οκ τον λες και ευχάριστο όταν τον πιέζεις. Ο θόρυβος από την κύλιση είναι σχεδόν πάντα εκεί (συμβάλουν και οι κάκιστοι δρόμοι σε αυτό), όπως και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι πάνω από τα 120 χλμ που προέρχονται κυρίως από τους καθρέφτες.
- Ανάρτηση: Σκληρή, και οι πίσω επιβάτες το νιώθουν για τα καλά (ημιάκαμπτος γαρ). Συμπληρώνω ότι όπως έχει αναφερθεί υπάρχει λύση, κοντά στο 500αρικο, coil over.
- Τέλη κυκλοφορίας: 320 δεν τα λες και λίγα
Πολύ καλή επιλογή και αξιόπιστη αν μπορείς να συμβιβαστείς με τον θόρυβο. Εύκολα βγάζουν πάνω από 300.000 όπως έχει αναφερθεί και από άλλους εδώ μέσα. Σε περίπτωση που καταλήξεις εδώ καλό έλεγχο σε ακρόμπαρα - ημίμπαρα - συνεμπλοκ. Συνήθως στα 100.000 το θέλουν το άλλαγμα. Η οθόνη μην σε ανυσηχεί επισκευάζεται, δεν βρίσκεις και εύκολα πλέον.
Εγώ το έδωσα με 160.000 χλμ στα 6.500, θεωρώ ότι στα 7.000 - 7.500 βρίσκεις σε εξαιρετική κατάσταση. Κάτι 8αρια και πάνω που βλέπω τα θεωρώ υπερβολικά. Όλα αυτά χωρίς να ξέρω το budget σου. Ότι χρειαστείς εδώ είμαστε... -
το ειχα διαβασει το review σου και ειναι οντως κατατοπιστικο. κατεληξα τελικα η σε focus 1.6 115hp του 2008 και μετα ωστε να ειναι το facelift η σε civic 1.8 140hp του 2009 και μετα για να ειναι παλι facelift. τα βρισκω με διαφορα περιπου 1000-1500 ευρω παραπανω το civic. που θα παει θα την βρω την ακρη. νομιζω οτι ολα θα λυνοταν αν ειχα δυνατοτητα να τα οδηγησω και τα δυο αλλα ειναι λιγοι αυτοι που στο δινουν. τεσπα σιγα σιγα την βρισκω την ακρη. ηδη εμεινα με 2 επιλογες απο 4 αρα καλα παμε...
-
Το φοκους του 2008 είναι 5ταχυτο. Έχει δύναμη στην 5η μεν, αλλά φυσιολογικά έχει θόρυβο σε cruise με πολλά. Στα συν σε σχέση με το Χόντα οι πίσω πολλαπλοί, αλλά επειδή είχα φοκους, overall το 1000 διαφοράς σε σχέση με το Χόντα, αξίζει.
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
μεταχειρισμενο οικογενειακο