-
Το ίδιο ισχύει και για τα τζάμια που κολλάνε; όπως πχ φινιστρίνι,παρμπριζ;
μπορεί να γίνει και η τοποθέτηση της μεμβράνης την ίδια μέρα ή πρέπει πρώτα να κολλήσει η μεμβράνη και μετά από μια δυο μέρες κολλάς και το τζάμι. -
Καλησπέρα,
Έχουμε κάποιον εγκαταστάτη για Ανατολική Θεσσαλονίκη;
-
Ο χρήστης al3xis έγραψε:
Καλησπέρα,
Έχουμε κάποιον εγκαταστάτη για Ανατολική Θεσσαλονίκη;Εκτός από την carglass που πάει σύμφωνα με τη νομοθεσία ;
Για ποια εταιρεία μεμβρανών ενδιαφέρεσαι ; -
Καλησπερα. Ειμαι καινουργιος εδω. Θελω τα φωτα των πιο εμπειρων για το ποιον τυπο ηλιομεμβρανης πρεπει να αγορασω.
Θελω να εχει υψηλο ποσοστο απορροφησης UVA αλλα και μπλοκαρισμα της θερμοτητας. Επισης με ενδιαφερει και το τι αναπνεω μεσα στην καμπινα. Παρατηρω απο την ερευνα που κανω οτι οι μεμβρανες δεν εχουν CE πιστοποιητικο αν και θα επρεπε. Με ενδιαφερει να τοποθετησω κατι εξαιρετικα καλο στο αυτοκινητο για τα παιδια αλλα και για εμας.
Ευχαριστω προκαταβολικα.
-
Οι ακριβότερες σειρές των llumar,madico,3M που συνήθως συνοδεύονται από εγγύηση εφόρου ζωής, είναι εξαιρετικές όλες. Εσύ επιλέγεις με το γούστο σου,την σκουροτητα και τον ευκατάστατη,που είναι το Α και το Ω!
-
Ευχαριστω για την απάντηση. Με απασχολεί όμως και τι αναπνέουμε μέσα στην καμπίνα με αυτό που βάζουμε. Έχει κάποιος δει κάτι ή να γνωρίζει κάτι σχετικά
-
Για τις ηλιομεμβράνες v-cool έχει ακούσει κάποιος;
-
Ο χρήστης sl έγραψε:
Ευχαριστω για την απάντηση. Με απασχολεί όμως και τι αναπνέουμε μέσα στην καμπίνα με αυτό που βάζουμε. Έχει κάποιος δει κάτι ή να γνωρίζει κάτι σχετικάΤι εννοεις? Απο τις μεμβρανες?
Τοτς θα επρεπε να σε απασχολει και το αρωμα του αυτοκινητου οταν το αγοραζεις αφου ειναι με πολλες κολλες που δεν ειναι καλο για την υγεια και λιγες το προσεχουν -
Ο χρήστης sl έγραψε:
Ευχαριστω για την απάντηση. Με απασχολεί όμως και τι αναπνέουμε μέσα στην καμπίνα με αυτό που βάζουμε. Έχει κάποιος δει κάτι ή να γνωρίζει κάτι σχετικάΔεν θες να μάθεις οτι οσο πιο νέο αυτοκίνητο έχεις, τι νούμερα χτυπάει το βενζολιο πανω απο το νορμαλ όριο.
-
Δεν βάζω άρωμα αυτοκινήτου. Τι εννοείς με τον βενζόλιο πάνω από το νορμάλ όριο; Για V-COOL εχει ακούσει κάτι;
-
Ο χρήστης sl έγραψε:
Δεν βάζω άρωμα αυτοκινήτου. Τι εννοείς με τον βενζόλιο πάνω από το νορμάλ όριο; Για V-COOL εχει ακούσει κάτι;Η καμπινα του αυτοκινήτου είναι γεματη καθε λογής πλαστικό. Τα νέα αυτοκίνητα και ίσως τα πιο φθηνά βρωμανε χαρακτηριστικά και για χρόνια. Έρευνα που ειχα διαβάσει τυχαία μιλουσε για πολυ μεγαλα νούμερα πανω απο το επιτρεπτό και ειδικά τους καλοκαιρινους μήνες συνιστουσε ανοιχτά παράθυρα στην αρχη να καθαρίσει η καμπινα και μετά ac. Εχω στο μυαλό μου το Renault scenic ως ενα απο τα πιο 'βρωμερα' αυτοκίνητα.
-
Έχω καταλήξει στη Llumar ως προς τις μεμβράνες. Θα ήθελα τα φώτα των πιο έμπειρων εδώ μέσα που να πάω να τα βάλω στη Θεσσαλονίκη. Έχει 3 τεχνικούς. Όποιος έχει άποψη θα χαιρόμουν να την ακούσω
-
Νέα ερώτηση, sorry guys για τις πολλές μαζεμένες ερωτήσεις.
Τελική απόφαση για μεμβράνες V-COOL
Θέλω να ρωτήσω αν το ποσοστό ορατότητας ορατού φωτός 73% είναι νόμιμο για να μπει ως μεμβράνη στο μπροστινό παρμπρίζ και για τα παράθυρα οδηγού συνοδηγού. Σκέφτομαι το VK70
Για τα πίσω καθίσματα και για το πίσω παρμπρίζ σκέφτομαι το Χ-25
-
Με 30% διαπερατότητα σε εμπρός πλευρικά τζάμια έχει αντιμετωπίσει κανείς πρόβλημα με ΚΤΕΟ - τροχαία;
Γιατί με όσους έχω μιλήσει που έχουν βάλει λένε δεν είχαν ποτέ θέμα αλλά είμαι λίγο ψαρωμένος...@sl:
Για εμπρός παρμπρίζ χρειάζεται κατ' ελάχιστον 75% διαπερατότητα και για πλευρικά τζάμια μπροστά κατ' ελάχιστον 70%.
Άρα αν το 73% ισχύει στην πράξη (δεν συμβαίνει πάντα) για για τζάμι οδηγού-συνοδηγού είσαι οκ για παρμπρίζ όχι! -
Ευχαριστώ πολύ nick-sport.
-
Υπάρχει κάποιο μέλος του forum που να έχει βάλει κατά το παρελθόν μεμβράνες σε Honda CR-V mk1;
Το πρόβλημά μου έχει ως εξής: Μπροστά οδηγού - συνοδηγού και πίσω πλαϊνά παράθυρα και φινιστρίνια οκ άψογη η εγκατάσταση, ωστόσο δεν έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος από την τοποθέτηση στο πίσω τζάμι.
Στην πάνω αριστερή γωνία (σημείο σύνδεσης της πίσω αντίστασης) δεν έχει γίνει σωστό στρώσιμο,επισυνάπτω φωτογραφίες πώς φαίνεται από έξω και από μέσα:
Επίσης, η μεμβράνη αριστερά και δεξιά δεν καλύπτει ολόκληρο το τζάμι αλλά εκεί έχουν προστεθεί κάποιες 'φάσες' (μαύρες μακριές γραμμές),
καθώς περιμετρικά το τζάμι έχει εργοστασιακά ένα 'σαγρέ' πλαίσιο παράλληλων γραμμών στο οποίο, κατά τον εγκαταστάτη, δεν μπορεί να κολλήσει καλά η μεμβράνη (αυτό που έχω επισημάνει ως πράσινο 'β' για να δώσω μία εικόνα:).
Το 'α' είναι το - ας πούμε - 'καθαρό' τζάμι με τις αντιστάσεις και το 'γ' το εργοστασιακό μαυρισμένο πλαίσιο.Ο εγκαταστάτης ισχυρίστηκε ότι το συγκεκριμένο τζάμι παρουσιάζει δυσκολίες λόγω κατασκευής: πέραν του περιμετρικού 'σαγρέ', αριστερά και κάτω υπάρχουν κολλημένα κατακόρυφα και οριζόντια αντίστοιχα δύο κανάλια-οδηγοί για την καλωδίωση του πίσω υαλοκαθαριστήρα, αριστερά ο βραχίονας του αμορτισέρ (που εμποδίζει το σωστό στρώσιμο της μεμβράνης στην πάνω αριστερή γωνία) και επιπλέον ο μηχανισμός του υαλοκαθαριστήρα κεντρικά στο κάτω μέρος.
Μου ανέφερε ως λύση (αφού βέβαια είχε ξεκινήσει την εγκατάσταση) να πάω σε κάποιον ειδικό για παρμπρίζ και να λύσω το πίσω τζάμι από τα διάφορα εξαρτήματα (κανάλια-οδηγούς, μοτέρ υαλοκαθαριστήρα κλπ.), αλλά και πάλι μένει το θέμα του σαγρέ ημιδιάφανου πλαισίου όπου θα πρέπει να μπούνε πάλι φάσες και γενικά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο και το κόστος.
Κατανοητό ότι ίσως το συγκεκριμένο τζάμι να έχει κάποιον αυξημένο βαθμό δυσκολίας, ωστόσο μόνο το συγκεκριμένο είναι τόσο περίεργο; Έχω διαβάσει όλες τις σελίδες της ενότητας και δεν βρήκα να έχει ξανασυναντήσει κάποιος άλλος τέτοια δυσκολία για το πίσω τζάμι του. Δεδομένου μάλιστα ότι η εγκατάσταση έγινε σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα γνωστής μάρκας και όχι σε συνοικιακό μικρομάγαζο, μου φαίνεται πραγματικά περίεργο να χρειάζεται τόση φασαρία ή να μην μπορεί ο μάστορας να στρώσει τη μεμβράνη έτσι όπως πρέπει και να καταλήγουμε σε λύσεις με ακάλυπτες επιφάνειες
,
φάσες, 'τσιρότα' και λοιπά μπαλώματα.Ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές του μηνύματος, ελπίζω να σας έδωσα μία ιδέα του προβλήματος και ευχαριστώ εκ των προτέρων για τυχόν εμπειρία σας στο ίδιο μοντέλο ή σε τυχόν παρόμοιο 'μπελαλίδικο' πίσω τζάμι.
-
Δεν ξέρω για το αμάξι σου, πάντως στο δικό μου Honda civic μου είπε ο δικός μου εγκαταστάτης ότι δε μπορεί να μπει σωστά γιατί είναι περίεργη η κυρτότητα του τζαμιού. Του έβγαλε το λάδι πραγματικά! Ήμουν παρών και τον λυπήθηκα!
Τελικά δε βάλαμε σε όλο το τζάμι γιατί δε γινόταν. -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Δεν ξέρω για το αμάξι σου, πάντως στο δικό μου Honda civic μου είπε ο δικός μου εγκαταστάτης ότι δε μπορεί να μπει σωστά γιατί είναι περίεργη η κυρτότητα του τζαμιού. Του έβγαλε το λάδι πραγματικά! Ήμουν παρών και τον λυπήθηκα!
Τελικά δε βάλαμε σε όλο το τζάμι γιατί δε γινόταν.Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Όταν λες δεν σου έβαλε σε όλο το τζάμι, τι εννοείς; Σου άφησε κομμάτια ακάλυπτα ή έκανε πατέντες με μπαλώματα όπως σε εμένα;
-
Έτσι είναι το πίσω μου τζάμι. Κατεβαίνει μέχρι εκεί που ξεκινάει το σήμα. Τη μεμβράνη καταφέραμε και τη βάλαμε μέχρι ανάμεσα στον υαλοκαθαριστήρα και το τρίτο στοπ.
Απλά επειδή ήδη ήταν φιμέ τα τζάμια μου δε φαίνεται καθόλου.
Ίσως λοιπόν γενικά τα τζάμια της Honda να έχουν περίεργες κούρμπες που δε βολεύουν και τόσο στην εγκατάσταση μεμβρανών. -
Πω ρε φίλε. Τι αυτοκίνητο είναι τούτο;
Αυτοκίνητο του μέλλοντος που ταξίδεψε στο σήμερα...
ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ