-
Και από τον έλεγχο που έκανα το πιο vfm είναι η merc gla 180. Μετά από 4 χρόνια έχεις πληρώσει μόνο το 65% του αμαξιού . Μετά ακολουθεί η Χ1 με 70% . Κάτι 3008 φτάνουν ως και 92% να πληρώνεις για 4 χρόνια δλδ σχεδόν να ξοφλας το αμάξι και να το ξαναγυρίζεις πίσω!
Και κάπως έτσι εξηγούνται τα υψηλά νούμερα της gla και της Χ1 . Πάντως μπράβο στις δύο Γερμανούς που καταφέρνουν τόσο καλά deal για τον καταναλωτή, γιατί το να πληρώνεις μόνο το 65% του αμαξιού και μέσα να είναι λάστιχα , μικτή ασφάλιση, συνεργεία σέρβις , αντικατάσταση αμαξιού δεν το λες και λίγο! Υπολογίζω για αυτά αμάξια των 35000 αυτά τα υπόλοιπα κόστη γύρω στα 4-4,5 χιλιάδες δλδ περίπου άλλο ένα 10% οπότε στην περίπτωση της gla180 πληρώνεις ουσιαστικά μόνο το 55% του αμαξιού για χρήση 4 ετών με περιορισμό χλμ φυσικα.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μην ξεχνάς ότι οι προσφορές αυτές αφορούν συγκεκριμένο εξοπλισμό . Δηλαδή οι εταιρείες χτίζουν έναν εξοπλισμό που θεωρούν ότι καλύπτει και συμφέρει και πάνε στα εργοστάσια και λένε θέλω 500 ίδια αμάξια . Οπότε μπορούν να πάρουν μεγάλη έκπτωση και να έχουν έτσι χαμηλότερο ρίσκο στην επαναγορά ...
-
Σωστά κάπως έτσι θα παίζει. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν μεγάλες διαφορές από μάρκα σε μάρκα. Άλλο να πληρώνεις το 65% και άλλο το 95% σε 4 χρόνια για ίσης αξίας αμάξια
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στην ουσία, για δύο ίσης αξίας αυτοκίνητα, το βασικό στοιχείο που διαφοροποιεί το κόστος του leasing είναι η εκτιμώμενη μεταπωλητή αξία μετά το πέρας του leasing. Γι' αυτό και πιο εμπορικά αυτοκίνητα έχουν χαμηλότερο κόστος leasing.
Βεβαίως υπάρχουν και άλλοι παράγοντες, όπως οι εκπτώσεις που δίνουν οι κατασκευαστές που κυνηγάνε περισσότερο το leasing, το κόστος συντήρησης κτλ.
-
Πάντως από την έρευνα που έκανα τα πιο vfm είναι gla180 με 65% και μετά η Χ1 με 70%
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ρε παιδια ενα μχ5 με 35.000 ευρα εχει καλη μεταπωλητικη αξια;
Μιλαμε για οταν και αν ερεθι ποτε στην χωρα μας.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Πάντως από την έρευνα που έκανα τα πιο vfm είναι gla180 με 65% και μετά η Χ1 με 70%Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το συμπέρασμα είναι βάσει προσφορών από εταιρείες leasing ή από τις αντιπροσωπείες των αυτοκινήτων?
Στάλθηκε από το SM-T585 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Από τα λιζιγκ
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Από τα λιζιγκΣτάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
[emoji106]
Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν έχει να κάνει με τη λιανική τιμή πώλησης σε ιδιώτη, το συνολικό κόστος του leasing.
Πρόσφατα πήρα αυτοκίνητο στην εταιρία μου. Οδήγησα όλον τον ανταγωνισμό στα pick-up και ήμουν ανάμεσα στο amarok και το ranger. Βασικά το amarok ήθελα, αλλά θα εξηγήσω παρακάτω.
Τα αυτοκίνητα έχουν διαφορά τιμή στις φουλ εκδόσεις τους(wildtrack και aventura αντίστοιχα) περί τα 3500€. Μιλάω για τιμές απευθείας αγοράς από αντιπρόσωπο...
Στην μια εταιρία leasing το ένα έβγαινε 820€(ford) και 890€(vw). Και ήταν οι περισσότερες πλην μίας(δε γράφω για να μην κάνω διαφήμιση), που ζητούσαν το ranger πάνω κάτω στα 800€ και το amarok λίγο κάτω από 900€ το μήνα. Για ίδιο όριο χλμ και μηνών χρήσης.
Υπήρξε μια εταιρεία που μου έκανε προσφορά για το ranger στα 549€ το μήνα ΜΕ το κάλυμμα της καρότσας. Όταν ζήτησα προσφορά και για το amarok, μου είπε εξαρχής ότι δε θα με συμφέρει. Ότι θα βγει μεγάλη διαφορά. Και όντως η προσφορά ήταν πάνω από 850€ το μήνα(όλες οι τιμές που γράφω είναι ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ).
Όταν ρώτησα γιατί, μου είπε ότι δεν αγοράζουν στις τιμές λιανικής. Και έχουν άλλες εκπτώσεις.
Οπότε για 3600€ το χρόνο + ΦΠΑ, δεν ήταν καλύτερο το amarok. Μιλάμε για χαοτική διαφορά.
Επίσης όλες οι εταιρίες έχουν κάποια μοντέλα σε προσφορά. Οπότε καλό είναι να δεις στην κατηγορία που θέλεις, πιο μοντέλο δίνει κάθε εταιρεία και να διαλέξεις.
Leasing ή μεταχειρισμένο;