-
exo to 307 1.6xs kai ekana servise sta 5000 meta sta 15000 kai tora sta 25000 dialdia allgh ladion allagh filtro aera filtro ladiou mou allaxe ayto gia to klimatismo pou mazeuei skoupidia episis mou to eide o egefalos auta kai me phre 110 eyro kala me phre h me ....!h allages pou ekana sta ladia kala htan?poios xerei na mou pei ypeythina?
-
exo to 307 1.6xs kai ekana servise sta 5000 meta sta 15000 kai tora sta 25000 dialdia allgh ladion allagh filtro aera filtro ladiou mou allaxe ayto gia to klimatismo pou mazeuei skoupidia episis mou to eide o egefalos auta kai me phre 110 eyro kala me phre h me ....!h allages pou ekana sta ladia kala htan?poios xerei na mou pei ypeythina?
-
exo to 307 1.6xs kai ekana servise sta 5000 meta sta 15000 kai tora sta 25000 dialdia allgh ladion allagh filtro aera filtro ladiou mou allaxe ayto gia to klimatismo pou mazeuei skoupidia episis mou to eide o egefalos auta kai me phre 110 eyro kala me phre h me ....!h allages pou ekana sta ladia kala htan?poios xerei na mou pei ypeythina?
-
Αν είναι αυτό που λέμε το 'μικρο' service (λάδια κτλ) φίλε μου σε έγδυσε. Εγώ έδωσα για το Ibiza 44ευρώ και για το Xsara 46.
-
sobara re?mhn xexnas ebala ta kalutera ladia pou yphrxan mono ta ladia kostisan 45 euro megale sunthetika htan gia 1.6 yparxei diafora!apo to 1.4!pera touto allaxe filtro ladoiu aera tou klimatismou auto gia ta skoupidia to eide egefalos ebale antipsiktiko dialdi to servise poi einia poia h diafora ta mpouzi kai auta?
-
εγώ πάλι αλλάζω λάδια κάθε φορά που ανάβει το λαμπάκι γιατί τότε τα έχει κάψει όλα-ούτε τάπες ανοίγω ούτε τίποτα...τακάκια κάθε οταν δέν φρενάρει και λάστιχα κάθε 2 με 3 βδομάδες, εκτός απροόπτου και εννοείται απο τα πεταμένα στα βουλκανιζατέρ. Φίλτρα-Μπουζί αλλάζονται μαζί με το μοτέρ!:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
εγώ πάλι αλλάζω λάδια κάθε φορά που ανάβει το λαμπάκι γιατί τότε τα έχει κάψει όλα-ούτε τάπες ανοίγω ούτε τίποτα...τακάκια κάθε οταν δέν φρενάρει και λάστιχα κάθε 2 με 3 βδομάδες, εκτός απροόπτου και εννοείται απο τα πεταμένα στα βουλκανιζατέρ. Φίλτρα-Μπουζί αλλάζονται μαζί με το μοτέρ!:P:P:P:P:P:P:P:P:P:PΚαλά, και οι μηχανικοί κλέφτες να γίνουν;;;
Βενζίνη βάζεις όταν μείνεις;
Να συμπληρώσω κάτι; Λάδια στο υδραυλικό συμπληρώνεις κάθε φορά που με τα μπράτσα σου φτάνεις να διεκδικείς ο μιστερ κόσμος!! (καλό, ε; )
-
Τα σέρβις τα κάνω κανονικά, και αλλάζω αυτά που προβλέπεται. Τα τακάκια όμως τα αλλάζω όταν νιώσω πως πλησιάζει το τέλος τους. Βασικά επειδή 15.000 χιλιόμετρα (από τα 30.000) έγιναν με τελική ταχύτητα στη Γερμανία χωρίς να χρειαστεί ουσιαστικά φρένα (το άφηνα να ρολλάρει και ουσιαστικά σταμάταγα 2 φορές τη μέρα, σπίτι - δουλειά, σε συνολική διαδρομή 190 χιλιομέτρων...). Έτσι ακόμα μαμίσια τακάκια έχω, αλλά μέχρι το καλοκαίρι θα χρειαστούν άλλαγμα.
Πάντως αν και ήμουν πολύ ικανοποιημένος από την αντιπροσωπεία, δεν πηγαίνω πλέον εκεί, αφού είναι πανάκριβη, και μου κρατούσαν όλη μέρα το αυτοκίνητο. Έτσι πηγαινω στα παιδιά που μας συντηρούν και το αγωνιστικό, και το προσέχουν σούπερ (και καλύτερα από την αντιπροσωπεία, μάλιστα και οι δύο τους έχουν Ίμπιζα, σαν εμένα ) και φορντίζω να πηγαίνω ώρες που θα περιμένω λίγο. Και επιπλέον βλέπω - μαθαίνω και τι κάνουν.
-
Εχω και εγω 307 1.6 Παντως πηγα σε αντιπροσωπεια και με συνθετικο λαδι που εβαλα ΒΡ 0-40w 3 λιτρα μου πηραν 55 ευρω.
-
Φίλε, για τις αλλαγές που έκανε το ποσό που αναφέρεις είναι υπερβολικά μεγάλο. Εγώ για το 1.6 Rallye 106 που έχω σε μικρό service δεν έχω δώσει ποτέ πάνω από 50 ευρώ. Κατά 99% έχει γίνει λάθος στο τιμολόγιο.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
εγώ πάλι αλλάζω λάδια κάθε φορά που ανάβει το λαμπάκι γιατί τότε τα έχει κάψει όλα-ούτε τάπες ανοίγω ούτε τίποτα...τακάκια κάθε οταν δέν φρενάρει και λάστιχα κάθε 2 με 3 βδομάδες, εκτός απροόπτου και εννοείται απο τα πεταμένα στα βουλκανιζατέρ. Φίλτρα-Μπουζί αλλάζονται μαζί με το μοτέρ!:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
Καλά, και οι μηχανικοί κλέφτες να γίνουν;;;
Βενζίνη βάζεις όταν μείνεις;
Να συμπληρώσω κάτι; Λάδια στο υδραυλικό συμπληρώνεις κάθε φορά που με τα μπράτσα σου φτάνεις να διεκδικείς ο μιστερ κόσμος!! (καλό, ε; )
Βενζίνη βάζω συχνά απο συνήθεια γιατί έμεινα μερικές φορές δραγάτης και δεν ήταν και πολύ καλή εμπειρία. Λάδια στα υδραυλικά απλά δεν αλλάζω γιατί δεν καίγονται. Κάθε φορά που αλλάζω μοτέρ τα στραγγίζω και τα ξαναρίχνω μέσα!Δεν ξέρω τι μάρκα είναι, πάντως είναι πολύ καλά γιατί τόσα χρόνια τώρα μια χαρά δουλεύουν!
-
Πάντως εγώ στο 106 μου περίμενα πως και πως να τελειώσει η εγγυήση ενός χρόνου(και αφού πάρω τις διάφορες σφραγίδες τους) για να το πάω σε μηχανικό ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ μου. Μας έχουν βάλει σε κάτι ορολογίες πάντως: μικρό ή ΜΕΓΑΛΟ service προκειμένου να σου παίρνουν περισσότερα χρήματα ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ .Τι θα πει μικρό και μεγάλο αφού σε ένα service θα αλλάξεις οπωσδήποτε λάδια,όλα τα φίλτρα και μπουζί καθώς θα γίνει και ένας έλεγχος σε όλο το αυτοκίνητο.Τώρα αν ένας ιμάντας π.χ.αλλαχτεί προληπτικά......ε δεν πιστεύω πως μπορεί να δικαολογήσει το χαρακτηρισμό ΜΕΓΑΛΟ
Υ.Γ.την πρώτη μία και μοναδική φορά που το πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για λάδια....τους πήγα τα δικά μου και χωρίς αντίρρηση μου τα βάλανε,χρεώνοντας μου το φίλτρο και ....την εργασία τους
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Κάθε φορά που αλλάζω μοτέρ τα στραγγίζω και τα ξαναρίχνω μέσα!Δεν ξέρω τι μάρκα είναι, πάντως είναι πολύ καλά γιατί τόσα χρόνια τώρα μια χαρά δουλεύουν!Kαταπληκτικός!!!
Έπρεπε να πεις και σε αυτό το θέμα όμως πως το αυτοκίνητο που έχεις και δν χαλάει, δεν ζητάει, ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΥ ΠΙΝΕΙΣ ΤΟ ΛΑΔΙ ( ) είναι ΕΛΛΗΝΙΚΟ!!!!!
Για να βλέπουμε πως δεν είναι σκάρτα και δεύτερα όλα τα πράγματα που παράγει (ή παρήγαγε... ) αυτή η χώρα!
-
me epiase ton kolo ti lete?110 evro plhosa allagi ladion sunthetika kai allagh filtro aera filtro ladiou perase apo egefalo mou allaxe auto ston klimatismo pou mazeyei skones mou ebale gia ta tzamia antipsiktiko ti lete?
poia h diafora servise allagi ladion