-
Μόνο αυτό ΔΕΝ ευθύνεται, αφού αυτό το πρόβλημα προέκυψε μόλις φέτος.
-
Ο χρήστης 75geo έγραψε:
Πρατήρια και τιμές cng στην Ευρώπη.
http://cngeurope.comΔεν είναι τόσο ακριβές... 3 πρατήρια λέει Θεσσαλονίκη και έχει 2.. το 3ο είναι πονεμένη ιστορία 6 μήνες τώρα που είμαι κάτοχος cng
Μια εναλλακτική σελίδα https://www.ngva.eu/stations-map/ -
Έχει πλάκα να πατάς πάνω στο εικονίδιο κάθε χώρας και να βλέπεις την κατανομή των πρατηρίων. Πατήστε πάνω στην Ιταλία να πάθετε σοκ.
-
Να βάλω και ένα στοιχείο που έχουμε ξεχάσει; ;
Τα ντιζελ που είχαν τεράστιο μερίδιο αγοράς τα προηγούμενα χρόνια.. πλέον χρόνο με το χρόνο θα μειώνεται..
-
Οι πίνακες είναι σχεδόν 3ετίας απ ότι βλέπω, πριν την έλευση των νέων μοντέλων από το vag και ειδικά των φτηνότερων seat - skoda .
Ο κόσμος πριν 2-3 χρόνια δεν είχε στο μυαλό του τίποτα άλλο από το 0.8-1€ /ltr diesel έναντι του 1.2€ της βενζίνης... ενώ σήμερα έχει πάει 1,4€ και η τιμή του αυξομειώνεται, με 90% μόνο αύξηση.
Ο καθένας μας ζυγίζει αλλιώς τα δεδομένα και πράττει αναλόγως .
Προσωπικά πονάω και στεναχωριέμαι (οικονομικά) όταν μαθαίνω ότι κάποιος δικός μου πάει σε καινούργιο αμάξι με βενζίνη ... πρόσφατο παράδειγμα συναδέρφου που έκλεισε με 17,5Κ το Ι30 με βενζίνη και καθημερινά κάνει 30χλμ πάνε - έλα για τη δουλειά ... το πατρικό του που επισκέπτεται κάθε Σ/Κ ,περίπου, είναι στα 100χλμ και άλλα τόσα επιστροφή/.. στα χρήματα αυτά θα μπορούσε να έκλεινε ένα καλά εξοπλισμένο ibiza/arona ...
Τελευταία βλέπουμε ανακοινώσεις για αγοραπωλησίες στο κλάδο του Φ.Α. και νέες συνδέσεις/κατασκευές αγωγών κτλ ...
Ελπίζουμε να βγει κάτι καλό για το όλο δίκτυο , είτε για οικιακή και βιομηχανική χρήση είτε στο κλάδο της αυτοκίνησης -
Άστα, μία από τα ίδια κι από μένα. Φίλος θέλει δεύτερο για τη σύζυγο, τι ΦΑ, τι ηλεκτρικά, τι υγραέρια έχουν παρελάσει μπροστά του... Τον έχω πρήξει. Και τώρα μου λέει για Jazz καινούριο! Τι σπατάλη χρημάτων... Τουλάχιστον να τον στρέψω στο Baleno 1.2 Hybrid.
-
Τελικά το 'seat arona' έγινε 'φυσικό αέριο ή βενζίνη'. Για κάποιον που ενδιαφέρεται για το Αrona βενζίνης (γιατί ας υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει πρατήριο στα 100 χιλιόμετρα) δεν υπάρχει περίπτωση να διαβάσει κάτι που να τον βοηθήσει στην επιλογή του! Τώρα σχετικά με τα αυτοκίνητα φ.α. στην δουλειά μου από τους8-10 συναδέλφους 1-2 είχαν ακούσει κάτι σχετικό με αυτό το καύσιμο για αυτοκίνητα και όταν άρχισα να τους μιλάω σχετικά στην αρχή με κοιτούσαν σαν εξωγήινο, αλλά σιγά-σιγά κατάλαβα ότι κάνα δυο σαν να ψήνονται!! Δηλαδή θέλω να πω ότι υπάρχει τρομερή άγνοια στον κόσμο γύρω μας.
-
Όντως έχει φυσικοαεριοποιηθεί πλήρως το θέμα. Κι εννοείται ότι ο κόσμος δεν έχει ιδέα. Εδώ βλέπεις αγγελίες από μαντράδες και γράφουν για φυσικό αέριο ενώ πουλούν υγραέριο και το αντίστροφο.
Δεν το ξέρει ο κόσμος κι όταν πας να ενημερώσεις, γίνεσαι ο γραφικός που το προτείνει συνέχεια.
Ακόμα και στη γνωστή εκπομπή, που τους παραχωρούσαν μοντέλα φυσικού αερίου, η μοναδική αναφορά που έκαναν ήταν ότι είναι το πιο οικολογικό καύσιμο. Κουβέντα για την οικονομία. Πες ρε μεγάλε ότι κινείται πιο φθηνά από παπί.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Άστα, μία από τα ίδια κι από μένα. Φίλος θέλει δεύτερο για τη σύζυγο, τι ΦΑ, τι ηλεκτρικά, τι υγραέρια έχουν παρελάσει μπροστά του... Τον έχω πρήξει. Και τώρα μου λέει για Jazz καινούριο! Τι σπατάλη χρημάτων... Τουλάχιστον να τον στρέψω στο Baleno 1.2 Hybrid.Μην γίνεστε σπαστικοί! Αν ο άνθρωπος δεν έχει πρόβλημα να πληρώνει παραπάνω, γιατί έχετε εσείς;
Η φάση έχει καταντήσει:
-
Χαμηλομισθωτός είναι, δεν του περισσεύουν. Δε με ρώτησε για Μ4 ή Granturismo και του είπα Panda CNG.
40 χιλιόμετρα καθημερινά μέσα στο αθηναϊκό μποτιλιάρισμα, ονείρωξη! -
Αν η πρώτη του έγνοια ήταν το κόστος, θα σου το έλεγε, και θα επέλεγε μάλλον ΦΑ. Ένα αυτοκίνητο είναι πολλά παραπάνω από το κόστος μετακίνησης όμως!
-
Ότι και να λέτε , υπάρχει άγνοια για το Φ.Α. , όταν με ρωτάνε αν το αμάξι είναι diesel ή βενζίνη και απαντάω Φ.Α. με κοιτάνε παράξενα και φυσικά το μυαλό τους πάει στο υγραέριο ...
Ο καθένας παίζει όπως θέλει ... δική του η μπάλα , 'δικό' του το γήπεδο , δικοί του οι κανόνες ... με την ευκαιρία να θυμηθούμε τα παλιά ... -
Υπάρχει άγνοια για πολύ πιο βασικά θέματα της αυτοκίνησης, από το ΦΑ!!! Αυτό όμως δεν δικαιολογεί να προσπαθούμε να ΠΕΙΣΟΥΜΕ κάποιον να πάρει με το ζόρι ένα όχημα. Του αναφέρουμε απλά τις εναλλακτικές και τα πλεονεκτήματα-μειονεκτήματά τους και τέλος. Δικό του το μαχαίρι, δικό του και το πεπόνι! Ώρες-ώρες έχω την εντύπωση ότι αν μπω και ζητήσω γνώμη για τον αντικαταστάτη της μακαρίτισσας της 330i μου (που έκαιγε 10 λίτρα σε ανοικτό δρόμο με 90 χ.α.ω.), θα ακούσω για CNG και να μην ασχολούμαι με επιδόσεις κλπ...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπάρχει άγνοια για πολύ πιο βασικά θέματα της αυτοκίνησης, από το ΦΑ!!! Αυτό όμως δεν δικαιολογεί να προσπαθούμε να ΠΕΙΣΟΥΜΕ κάποιον να πάρει με το ζόρι ένα όχημα. Του αναφέρουμε απλά τις εναλλακτικές και τα πλεονεκτήματα-μειονεκτήματά τους και τέλος. Δικό του το μαχαίρι, δικό του και το πεπόνι! Ώρες-ώρες έχω την εντύπωση ότι αν μπω και ζητήσω γνώμη για τον αντικαταστάτη της μακαρίτισσας της 330i μου (που έκαιγε 10 λίτρα σε ανοικτό δρόμο με 90 χ.α.ω.), θα ακούσω για CNG και να μην ασχολούμαι με επιδόσεις κλπ... [emoji38]Μακαρίτισσα τελικά η 330, Δία. Δεν σώζεται με νορμάλ κόστος. Κλαψ.
Εγώ πάντως για αντικαταστάτρια θα σου έλεγα μια ίδια και ότι σώζεται από την παλιά για καβάτζα.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Καταρχάς, το τι έχω συζητήσει ο φίλος μου κι εγώ δεν το γνωρίζει κανείς σας. Και ναι, το κόστος κίνησης είναι βασικότατο κριτήριο, μαζί με τις μαζεμένες διαστάσεις ώστε να το παρκάρει η κυρά στην πυλωτή.
Το ότι ήδη έχει το προηγούμενο Panda δρα αρνητικά, πόσα Panda να έχει μια οικογένεια;
Εντάξει, δεν περίμενα να εισάγει Zoe από τη Γαλλία, είναι κραυγαλέο σενάριο για τον μέσο Έλληνα. Ένα Ibiza TGi όμως είναι λουκούμι.Από εκεί και πέρα, ελάχιστοι γνωρίζουν το φυσικό αέριο κι όταν μαθαίνουν τα οικονομικά οφέλη, ενθουσιάζονται.
-
Για να σε 'γράφει' και να ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ τόσο πολύ να τον πείσεις, ή χαζός είναι, ή δεν τον νοιάζει τόσο το κόστος...
-
Εγώ έχω σημειώσει τρεις 'πωλήσεις' φυσικού αερίου μέχρις στιγμής. Η μία ήταν εύκολη. Ξάδελφος έψαχνε αμάξι πόλης για τη σύζυγό του. Μικρό και χωρίς πολλά άλογα. Λογικά θα κατέληγε σε μικρό βενζίνης.
Όταν έμαθε για το ΦΑ, δεν το πίστευε. Με το Up CNG, στην περίοδο στρωσίματος, πέτυχε ρεκόρ 1,90 ευρώ στα 100. Τώρα δεν τον πιστεύω εγώ.
Η μέση κατανάλωσή του είναι γύρω στα 2,5 ευρώ.Η άλλη περίπτωση ήταν συνάδελφος που έκανε 70 χιλιόμετρα την ημέρα με μια 147 18 ετών με 200+ χιλιάδες χιλιόμετρα. Δεν είχε σκεφτεί να αλλάξει αυτοκίνητο. Της πρότεινα το εξής: για τέσσερα χρόνια, όσο διαρκούν οι δόσεις, θα δίνει τα ίδια χρήματα. Μετά, πολύ λιγότερα. Στο μεταξύ, θα έχει ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο. Κι εγένετο Panda CNG. Παραπονιέται βέβαια ότι δεν μπορεί να χτυπήσει 160άρες όπως με την 147. Μέση κατανάλωση 3,5 ευρώ, το πατάει πολύ στην Αττική Οδό.
Ο τρίτος ήθελε να πάρει Golf VI 1.4 122 του 2010. Θα έδινε 8-9 χιλιάρικα. Δεν είχε ακούσει ποτέ του για το φυσικό αέριο. Χαρτί και μολύβι, υπολογισμός ολικού κόστος σε μια δεκαετία. Golf vs Arona CNG. To Arona έβγαινε πολύ φθηνότερο, δε θυμάμαι το ακριβές ποσό αλλά πάνω από 5 χιλιάρικα φθηνότερο.
Χωρίς να υπολογίσουμε πουθενά την παλαιότητα, τα μαζέματα, την αυξημένη συντήρηση, το ενδεχόμενο φόλας του μεταχειρισμένου. Περιμένει το Arona και με παίρνει στο άσχετο τηλέφωνο να με ευχαριστήσει.Ο άλλος φίλος τσινάει. Ίσως επειδή ακόμα δεν έχει ανοίξει το πρατήριο στον Άλιμο. Έχει ένα δίκιο, με σπίτι στον Άγιο Δημήτριο και δουλειά στο Μαρούσι, αν δεν ανοίξει το πρατήριο εκεί κοντά (που και πάλι, δε θα είναι και δίπλα του), δεν αγοράζεις μοντέλο φυσικού αερίου. Για αυτό δεν τον πιέζω πολύ. Επειδή όμως η παραγγελία θα γίνει με το νέο χρόνο, περιμένω κι εγώ να δω τι θα γίνει με το πρατήριο.για να εξαπολύσω την τελική επίθεση.
-
Άτομα σας εσάς κύριε Σαμπα η Δεπα πρέπει να αυξήσει την επιδότηση επί 2...
Εγώ μέχρι στιγμής έχω 'πουλήσει ' ένα οκταβια ένα sitigo και μια μετατροπή σε φυσικό αέριο.. -
Εγώ έπεισα δύο φίλους να βάλουν φυσικό αέριο στον καυστήρα του καλοριφέρ, μετράει αυτό;;;
-
Νικητής θα είναι όποιος πείσει γνωστό του να βάλει φυσικό αέριο σε πετρελαιοκίνητο.
Seat Arona 2017