-
Wow!
Αυτο ομολογω οτι δεν το περιμενα. Η Φιατ ισως μηνει Ιταλικη τωρα πια. Ισως.
Διαβαζω οτι ο προεδρος της Φερραρι (Luca di Montezemolo) ενδεχομενως να ειναι το νεο αφεντικο της Φιατ αντικατιστωντας τον Paolo Fresco. Κατι τετοιο πιθανος να συμβει μεχρι και τον επομενο μηνα!
Ο Montezemolo ειναι 54 ετων και ειναι στο τιμονι της Φερραρι απο το 1991. Ειναι πτυχιουχος νομικης απο το Πανεπ. της Ρωμης. Αρχισε την καριερα του στην Φερραρι το 1973 ως βοηθος του Enzo Ferrari και team manager της ομαδας Φορμουλα 1 της Φερραρι. Μετα πηρε μερος στο τμημα Δημ. Σχεσεων της Fiat Group και μετα στο τιμονι της θυγατρικης της Φιατ ITEDI (δημοσιευσεις). Γυρισε στην Φερραρι ως το αφεντικο το 1991 αφου οργανωσε για πρωτη φορα στην Ιταλια το America’s Cup και το 1990 World Cup. Ολοι ξερουν οτι ο Montezemolo εχει ιδιαιτερα καλες σχεσεις με τον Gianni Agnelli αλλα και τον προθυπουργο/προεδρο Silvio Berlusconi ο οποιος μαλιστα του προσεφερε την θεση του υπουργου εξωτερικων τον Μαιο του 2001.
-
Wow!
Αυτο ομολογω οτι δεν το περιμενα. Η Φιατ ισως μηνει Ιταλικη τωρα πια. Ισως.
Διαβαζω οτι ο προεδρος της Φερραρι (Luca di Montezemolo) ενδεχομενως να ειναι το νεο αφεντικο της Φιατ αντικατιστωντας τον Paolo Fresco. Κατι τετοιο πιθανος να συμβει μεχρι και τον επομενο μηνα!
Ο Montezemolo ειναι 54 ετων και ειναι στο τιμονι της Φερραρι απο το 1991. Ειναι πτυχιουχος νομικης απο το Πανεπ. της Ρωμης. Αρχισε την καριερα του στην Φερραρι το 1973 ως βοηθος του Enzo Ferrari και team manager της ομαδας Φορμουλα 1 της Φερραρι. Μετα πηρε μερος στο τμημα Δημ. Σχεσεων της Fiat Group και μετα στο τιμονι της θυγατρικης της Φιατ ITEDI (δημοσιευσεις). Γυρισε στην Φερραρι ως το αφεντικο το 1991 αφου οργανωσε για πρωτη φορα στην Ιταλια το America’s Cup και το 1990 World Cup. Ολοι ξερουν οτι ο Montezemolo εχει ιδιαιτερα καλες σχεσεις με τον Gianni Agnelli αλλα και τον προθυπουργο/προεδρο Silvio Berlusconi ο οποιος μαλιστα του προσεφερε την θεση του υπουργου εξωτερικων τον Μαιο του 2001.
-
Wow!
Αυτο ομολογω οτι δεν το περιμενα. Η Φιατ ισως μηνει Ιταλικη τωρα πια. Ισως.
Διαβαζω οτι ο προεδρος της Φερραρι (Luca di Montezemolo) ενδεχομενως να ειναι το νεο αφεντικο της Φιατ αντικατιστωντας τον Paolo Fresco. Κατι τετοιο πιθανος να συμβει μεχρι και τον επομενο μηνα!
Ο Montezemolo ειναι 54 ετων και ειναι στο τιμονι της Φερραρι απο το 1991. Ειναι πτυχιουχος νομικης απο το Πανεπ. της Ρωμης. Αρχισε την καριερα του στην Φερραρι το 1973 ως βοηθος του Enzo Ferrari και team manager της ομαδας Φορμουλα 1 της Φερραρι. Μετα πηρε μερος στο τμημα Δημ. Σχεσεων της Fiat Group και μετα στο τιμονι της θυγατρικης της Φιατ ITEDI (δημοσιευσεις). Γυρισε στην Φερραρι ως το αφεντικο το 1991 αφου οργανωσε για πρωτη φορα στην Ιταλια το America’s Cup και το 1990 World Cup. Ολοι ξερουν οτι ο Montezemolo εχει ιδιαιτερα καλες σχεσεις με τον Gianni Agnelli αλλα και τον προθυπουργο/προεδρο Silvio Berlusconi ο οποιος μαλιστα του προσεφερε την θεση του υπουργου εξωτερικων τον Μαιο του 2001.
-
Αντε να δουμε!
Ως φανατικος ιταλοφιλος, ποναγε το φυλοκαρδι μου καθε φορα που ακουγα οτι η FIAT AUTO θα εξαγοραστεί απο αμερικανους!
Μακαρι to gruppo να ξεπερασει και αυτη την κριση! Αλλα με αυτοκινητα τυπου Stilo, δυσκολο το βλεπω.
Με την ευκαιρια, απο τα μεγαλυτερα λαθη της Fiat ειναι η πληρης αδιαφορια για τη Lancia. Αλλοι κατασκευαστες κανουν τεραστιες προσπαθειες να εδραιώσουν ενα brand name κύρους (Toyota-Lexus, Nissan-Infiniti) και η Fiat αφησε να καει ενα τόσο βαρυ ονομα, με τοσο κυρος και ιστορια!
Τοσο δυσκολο ηταν να βγαλουν μια ρημαδα Delta? Νισαφι πια! Μπορουσαν ανετα να ακολουθησουν το παραδειγμα Punto - Y, χρησιμοπιωντας τη βαση του Bravo η του Stilo, με κοστος ελαχιστο.
Το αλλο μεγαλο προβλημα του Gruppo ειναι η παντελης ελλειψη ενος κινητηρα στα 1.4 κυβικα. Ο 1.2 16 v ειναι καλος για τα Punto και τα Y, αλλα δεν κανει με τιποτα για μικρομεσαια αυτοκινητα!
Και ως γνωστος ο ανταγωνισμος τρεχει και δεν συγχωρει! -
Μακάρι να διασωθεί αυτόνομη. Είναι κρίμα να πηγαίνουν όλες οι εταιρείες μαζί, γιατί τελικά βλέπουμε ίδια αυτοκίνητα με διαφορετικά σουλούπια, και τελικά περιορίζονται οι επιλογές μας.
-
Ο κυριοτερος λογος που ηθελα και θελω την Φιατ να εξαγοραστει απο την GM εξολοκληρου, ειναι επηδει θα εξασφαλιζε την παρουσια της Αλφα Ρομεο στις ΗΠΑ. Και μαλιστα παρουσια η οποια θα ηταν πιθανος πετυχημενη. Επισης, με την στρατηγικη 'μοιραζμενη πλατφορμα' που ειμαι σιγουρος θα ειχαν ακολουθησει σε τετοια περιπτωση, θα βλεπαμε ενα καλο μερος του Ιταλικου DNA να μπενει και σε ΗΠΑμερικανικα αυτοκινητα. Κατι το οποιο μονο θετικο θα ηταν. Αλλα ακομη και ετσι, η Φιατ ειναι 20% ΗΠΑμερικανικη (GM). Και ολα τα παραπανω ισως να γινουν και μαλιστα με επιτυχια. Μακαρι.
-
Να δούμε... Μάλλον και οι ίδιοι οι Ιταλοί σκέφτονται όλες τις πιθανές λύσεις, και τα δεδομένα αλλάζουν ώρα με την ώρα... Ίσως μια καλή ιδέα θα ήταν να αγοράσει η GM κομμάτι της Άλφα, οπότε να ανοιχτεί πάλι στις ΗΠΑ και να αποδώσει κέρδη και στην συνιδιοκτήτρια (πλέον) Φίατ, και η πώληση να βοηθήσει την αλλαγή κλίματος.
Τι πιστεύεις για την Λάντσια; Θα είχε ελπίδες αν πήγαινε στις ΗΠΑ ως κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων; Μοντέλα θα ήταν αρχικά το Θέσις και το πολυμορφικό (Φαίδρα λέγεται; ) και αργότερα ίσως και κάποιο άλλο μοντέλο εξελιγμένο κυρίως για την αγορά των ΗΠΑ. Από κινητήρες οι κινητήρες που μπαίνουν ήδη, και αν ταιριάζουν (έστω και με μερικές αλλαγές) κάποιοι της GM. Οι μερικές αλλαγές δεν θα πείραζαν τόσο αν κατασκευαζόταν σε εργοστάσια της GM, οπότε θα ήταν μοντέλα ειδικά για ΗΠΑ. Θα υπήρχε ικανό κοινό, ή θα ήταν flop;
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Να δούμε... Μάλλον και οι ίδιοι οι Ιταλοί σκέφτονται όλες τις πιθανές λύσεις, και τα δεδομένα αλλάζουν ώρα με την ώρα... Ίσως μια καλή ιδέα θα ήταν να αγοράσει η GM κομμάτι της Άλφα, οπότε να ανοιχτεί πάλι στις ΗΠΑ και να αποδώσει κέρδη και στην συνιδιοκτήτρια (πλέον) Φίατ, και η πώληση να βοηθήσει την αλλαγή κλίματος.Τι πιστεύεις για την Λάντσια; Θα είχε ελπίδες αν πήγαινε στις ΗΠΑ ως κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων; Μοντέλα θα ήταν αρχικά το Θέσις και το πολυμορφικό (Φαίδρα λέγεται; ) και αργότερα ίσως και κάποιο άλλο μοντέλο εξελιγμένο κυρίως για την αγορά των ΗΠΑ. Από κινητήρες οι κινητήρες που μπαίνουν ήδη, και αν ταιριάζουν (έστω και με μερικές αλλαγές) κάποιοι της GM. Οι μερικές αλλαγές δεν θα πείραζαν τόσο αν κατασκευαζόταν σε εργοστάσια της GM, οπότε θα ήταν μοντέλα ειδικά για ΗΠΑ. Θα υπήρχε ικανό κοινό, ή θα ήταν flop;
Από όλα αυτά που αναφέρεις τίποτε δεν είναι δυνατόν να γίνει σε λογικό κόστος.
Τα ιταλικά αυτοκίνητα δεν είναι ανταγωνιστικά στην Ευρώπη θα ήταν στην Αμερική;
Και μην ξεχνάς ότι δεν έχουν μεγάλους κινητήρες γενικά.
Επιπλέον δεν νομίζω ότι αυτή την στιγμή η Fiat μπορεί να διαθέσει έστω και ένα ευρώ για ένα τέτοιο πρόζεκτ.
Μόνο με την λογική του κοινού πατώματος θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν GM κινητήρες.Η Lancia συγκεκριμένα δεν έχει κανένα καλό αυτοκίνητο αυτή την στιγμή.
-
Συμφωνω με τον Αγη. Ετσι ειναι ακριβως.
Τελος, η GM ηδη εχει αγορασει το 20% της Αλφα αφου εχει αγορασει το 20% της Φιατ.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Συμφωνω με τον Αγη. Ετσι ειναι ακριβως.Τελος, η GM ηδη εχει αγορασει το 20% της Αλφα αφου εχει αγορασει το 20% της Φιατ.
Οπότε έχει και το 20% της Φεράρι και των φορτηγών κλπ;
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Συμφωνω με τον Αγη. Ετσι ειναι ακριβως.
Τελος, η GM ηδη εχει αγορασει το 20% της Αλφα αφου εχει αγορασει το 20% της Φιατ.
Οπότε έχει και το 20% της Φεράρι και των φορτηγών κλπ;
Noμίζω ότι η Ferrari είναι ξεχωριστή εταιρεία, και μάλιστα μπήκε ή είναι να μπει στο χρηματιστήριο.
Το 20% που έχει η GM δεν σημαίνει τιποτα αυτήν την στιγμή, ήταν μια χειρονομία καλής θέλησης από την GM για να δείξει το ενδιαφέρον της για μια μελλοντική συνεργασία.
Προσωπικά πιστεύω ότι συνεργασία με GM (δηλ. εξαγορά) είναι μονόδρομος για την Fiat. Aυτό αφού είδα τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει η Φιατ σε σχέση με Όπελ (π.χ. 147 με νέο Vectra). Oι ιταλοί χρειάζονται απελπισμένα τεχνογνωσία στην ποιότητα κατασκευής των μεττάλων και των πλαστικών και μόνο με συνεργασία με GM αυτό θα γίνει. Επίσης χρειάζονται απελπισμένα περισσότερους και πολυ ποιο σύγχρονους κινητήρες (δεν έχουν λεφτά για να σχεδιάσουν καινούριους).
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Συμφωνω με τον Αγη. Ετσι ειναι ακριβως.
Τελος, η GM ηδη εχει αγορασει το 20% της Αλφα αφου εχει αγορασει το 20% της Φιατ.
Οπότε έχει και το 20% της Φεράρι και των φορτηγών κλπ;
Οτι ανηκει στην Φιατ, κατα 20% ανηκει και στην Τζι Εμ.
-
Σας βλέπω να μιλάτε για είσοδο των Ιταλών στις ΗΠΑ, τα πολυτελή (?) αυτοκίνητα της Lancia κλπ. και από την άλλη διαβάζω (http://www.imerisia.gr/article.asp?id=95030&cat=01007000000§ion=world για κλείσιμο εργοστασίων, μαζικές απολύσεις εργαζομένων και αυτοπυρπολήσεις.
Η κατάσταση είναι δραματική. Ποιά είσοδο στις ΗΠΑ; Εδώ δε θα μπορεί στην Ιταλία, οι ΗΠΑ τους μάραναν.
Πάντως φαίνεται καλή συγκυρία για τη GM. Ή τώρα ή ποτέ -
Ο χρήστης syele έγραψε:
Σας βλέπω να μιλάτε για είσοδο των Ιταλών στις ΗΠΑ, τα πολυτελή (?) αυτοκίνητα της Lancia κλπ. και από την άλλη διαβάζω (http://www.imerisia.gr/article.asp?id=95030&cat=01007000000§ion=world για κλείσιμο εργοστασίων, μαζικές απολύσεις εργαζομένων και αυτοπυρπολήσεις.Η κατάσταση είναι δραματική. Ποιά είσοδο στις ΗΠΑ; Εδώ δε θα μπορεί στην Ιταλία, οι ΗΠΑ τους μάραναν.
Πάντως φαίνεται καλή συγκυρία για τη GM. Ή τώρα ή ποτέΔεν το έδεσα σκοινί κορδόνι πως θα πάει η Λάντσια στις ΗΠΑ, ούτε άκουσα κάτι τέτοιο από κάπου. Απλά σκέφτηκα πως αν πάει η Άλφα Ρομέο, τότε η Λάντσια θα μπορεί να έχει το ίδιο δίκτυο. Και γιαυτό ρώταγα τα παιδιά από τις ΗΠΑ που ξέρουν πολύ καλύτερα την εκεί αγορά, αν θα ήταν κάτι τέτοιο εφικτό.
Αν ανοιγόταν σε μια νέα αγορά, θα είχε το μειονέκτημα ενός εξόδου, αλλά αν είχε βάσιμες ελπίδες να πετυχει, τότε θα απόσβαινε και μέρος των χρεών ίσως...
Απλά το ρώτησα πληροφοριακά, δεν είπα σε καμία περίπτωση πως θα έπρεπε να κάνει έτσι η Φίατ, αφού δεν ξέρω πολλά από την αγορά των ΗΠΑ...
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Σας βλέπω να μιλάτε για είσοδο των Ιταλών στις ΗΠΑ, τα πολυτελή (?) αυτοκίνητα της Lancia κλπ. και από την άλλη διαβάζω (http://www.imerisia.gr/article.asp?id=95030&cat=01007000000§ion=world για κλείσιμο εργοστασίων, μαζικές απολύσεις εργαζομένων και αυτοπυρπολήσεις.Η κατάσταση είναι δραματική. Ποιά είσοδο στις ΗΠΑ; Εδώ δε θα μπορεί στην Ιταλία, οι ΗΠΑ τους μάραναν.
Πάντως φαίνεται καλή συγκυρία για τη GM. Ή τώρα ή ποτέΟ μονος τροπος για να βγεις απο μια οικονομικη δυσχερεια και κριση γενικως ειναι να επεκταθεις σε νεες αγορες, ή/και να επεκτυνεις την γκαμα των μοντελων σου. Δες π.χ. την Νισσαν. Αυτα φυσικα πρεπει να γινουν ΑΦΟΥ εχεις ηδη πρσλαβεις τους 'καταλληλους' ανθρωπους. Διοτι απο εκει αρχιζουν ολα τα...θετικα...ή αρνητικα.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Σας βλέπω να μιλάτε για είσοδο των Ιταλών στις ΗΠΑ, τα πολυτελή (?) αυτοκίνητα της Lancia κλπ. και από την άλλη διαβάζω (http://www.imerisia.gr/article.asp?id=95030&cat=01007000000§ion=world για κλείσιμο εργοστασίων, μαζικές απολύσεις εργαζομένων και αυτοπυρπολήσεις.
Η κατάσταση είναι δραματική. Ποιά είσοδο στις ΗΠΑ; Εδώ δε θα μπορεί στην Ιταλία, οι ΗΠΑ τους μάραναν.
Πάντως φαίνεται καλή συγκυρία για τη GM. Ή τώρα ή ποτέΟ μονος τροπος για να βγεις απο μια οικονομικη δυσχερεια και κριση γενικως ειναι να επεκταθεις σε νεες αγορες, ή/και να επεκτυνεις την γκαμα των μοντελων σου. Δες π.χ. την Νισσαν. Αυτα φυσικα πρεπει να γινουν ΑΦΟΥ εχεις ηδη πρσλαβεις τους 'καταλληλους' ανθρωπους. Διοτι απο εκει αρχιζουν ολα τα...θετικα...ή αρνητικα.
Και φυσικα (επιπλεον απο τα απο επανω) ειναι να κανεις συμφωνια με μια μεγαλη εταιρια που εχει λεφτα να ριξει μεσα. Οποτε γιαυτο λεμε GM. Αμα καταφερει η Fiat να τα βρει με την Ιταλικη κυβενηση καλως αλλα αλλιως δεν υπαρχει μακρινο μελλον.
Η Νισσαν με τη Ρενω εκανε τι ιδιο. Γιαυτο ξαφνικα το 350 Ζ βγηκε στην παραγωγη κτλ.
Η Fiat ηδη εμφανιζεται σαν μερος της GM network μαζι με την Fuji Heavy Industries (Subaru)
Nikos
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Σας βλέπω να μιλάτε για είσοδο των Ιταλών στις ΗΠΑ, τα πολυτελή (?) αυτοκίνητα της Lancia κλπ. και από την άλλη διαβάζω (http://www.imerisia.gr/article.asp?id=95030&cat=01007000000§ion=world για κλείσιμο εργοστασίων, μαζικές απολύσεις εργαζομένων και αυτοπυρπολήσεις.
Η κατάσταση είναι δραματική. Ποιά είσοδο στις ΗΠΑ; Εδώ δε θα μπορεί στην Ιταλία, οι ΗΠΑ τους μάραναν.
Πάντως φαίνεται καλή συγκυρία για τη GM. Ή τώρα ή ποτέΟ μονος τροπος για να βγεις απο μια οικονομικη δυσχερεια και κριση γενικως ειναι να επεκταθεις σε νεες αγορες, ή/και να επεκτυνεις την γκαμα των μοντελων σου. Δες π.χ. την Νισσαν. Αυτα φυσικα πρεπει να γινουν ΑΦΟΥ εχεις ηδη πρσλαβεις τους 'καταλληλους' ανθρωπους. Διοτι απο εκει αρχιζουν ολα τα...θετικα...ή αρνητικα.
Και φυσικα (επιπλεον απο τα απο επανω) ειναι να κανεις συμφωνια με μια μεγαλη εταιρια που εχει λεφτα να ριξει μεσα. Οποτε γιαυτο λεμε GM. Αμα καταφερει η Fiat να τα βρει με την Ιταλικη κυβενηση καλως αλλα αλλιως δεν υπαρχει μακρινο μελλον.
Οχι ακριβως. Διοτι η Νισσαν θα μπορουσε να βρει λεφτα απο καποιο χρηματοικονομικο ινστιτουτο (βλ. τραπεζα) και ετσι να εξασφαλισει τα λεφτα.
Οπως ειπα, χρειαζοντε ανθρωποι πρωτα και μετα λεφτα. Και γιαυτο η Νισσαν εκανε deal με την Ρενω. Διοτι η Ρενω ναι μεν παρηχε τα απαραιτητα καφαλαια, αλλα πανω απο ολα παρειχε και τους καταλληλους ανθρωπους (ή τους 'εφερε' στην Νισσαν). Γιαυτο αυτοκινητοβιομηχανιες που ειναι εις κρισην, προτιμουν να μπουν σε διαπραγματευσεις με αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες (που δεν εινια σε κριση φυσικα). Κατι τετοιο εξασφαλιζει ανθρωπους και κεφαλαια (μ'ενα ζμπαρο δυο τριγωνια-kill two birds with one stone)
-
εγώ πάλι θα προτιμούσα να βρεθεί λύση χωρίς εξαγορά,διότι ο εκφυλισμός θα είναι αναπόφευκτος,ας πούμε για Opel-GM που αναφέρθηκαν πρίν.Ή Opel θεωρείται Γερμανική εταιρία ακόμα; από πότε ασχοείται με κινητήρες 3200cc,ή το σχήμα του νέου Vectra περνιέται για Γερμανικό [δείγμα γραφής για ότι ακολουθεί]; εντάξει,ομογενές και καλαίσθητο ίσως,Γερμανικό,ποτέ.
ίσως ακουστεί ρομαντικό,μα δεν είναι,άλλωστε είμαι πολύ μικρός για να έχω δεθεί με την ιστορία των Ιταλικών εργοστασίων.
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
εγώ πάλι θα προτιμούσα να βρεθεί λύση χωρίς εξαγορά,διότι ο εκφυλισμός θα είναι αναπόφευκτος,ας πούμε για Opel-GM που αναφέρθηκαν πρίν.Ή Opel θεωρείται Γερμανική εταιρία ακόμα; από πότε ασχοείται με κινητήρες 3200cc,ή το σχήμα του νέου Vectra περνιέται για Γερμανικό [δείγμα γραφής για ότι ακολουθεί]; εντάξει,ομογενές και καλαίσθητο ίσως,Γερμανικό,ποτέ.ίσως ακουστεί ρομαντικό,μα δεν είναι,άλλωστε είμαι πολύ μικρός για να έχω δεθεί με την ιστορία των Ιταλικών εργοστασίων.
Τι ακριβώς εννοείς; Στην Γερμανία ευδοκιμούν τα αυτοκίνητα μεγάλων κυβικών.
Σίγουρα δεν παύει να είναι Γερμανικη εταιρεία. Παράδειγμα, αν θέλει η GM να παράγει ένα Opel στην Κορέα θα πρέπει να πληρώσει την Όπελ για την άδεια (Βλέπε παλιό Καντέτ).
Το ότι ανήκει στην GM μόνο καλό είναι αφού δεν μπορείς να επιζήσεις σήμερα αν δεν έχεις μέγεθος.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Σας βλέπω να μιλάτε για είσοδο των Ιταλών στις ΗΠΑ, τα πολυτελή (?) αυτοκίνητα της Lancia κλπ. και από την άλλη διαβάζω (http://www.imerisia.gr/article.asp?id=95030&cat=01007000000§ion=world για κλείσιμο εργοστασίων, μαζικές απολύσεις εργαζομένων και αυτοπυρπολήσεις.
Η κατάσταση είναι δραματική. Ποιά είσοδο στις ΗΠΑ; Εδώ δε θα μπορεί στην Ιταλία, οι ΗΠΑ τους μάραναν.
Πάντως φαίνεται καλή συγκυρία για τη GM. Ή τώρα ή ποτέΟ μονος τροπος για να βγεις απο μια οικονομικη δυσχερεια και κριση γενικως ειναι να επεκταθεις σε νεες αγορες, ή/και να επεκτυνεις την γκαμα των μοντελων σου. Δες π.χ. την Νισσαν. Αυτα φυσικα πρεπει να γινουν ΑΦΟΥ εχεις ηδη πρσλαβεις τους 'καταλληλους' ανθρωπους. Διοτι απο εκει αρχιζουν ολα τα...θετικα...ή αρνητικα.
Και φυσικα (επιπλεον απο τα απο επανω) ειναι να κανεις συμφωνια με μια μεγαλη εταιρια που εχει λεφτα να ριξει μεσα. Οποτε γιαυτο λεμε GM. Αμα καταφερει η Fiat να τα βρει με την Ιταλικη κυβενηση καλως αλλα αλλιως δεν υπαρχει μακρινο μελλον.
Οχι ακριβως. Διοτι η Νισσαν θα μπορουσε να βρει λεφτα απο καποιο χρηματοικονομικο ινστιτουτο (βλ. τραπεζα) και ετσι να εξασφαλισει τα λεφτα.
Οπως ειπα, χρειαζοντε ανθρωποι πρωτα και μετα λεφτα. Και γιαυτο η Νισσαν εκανε deal με την Ρενω. Διοτι η Ρενω ναι μεν παρηχε τα απαραιτητα καφαλαια, αλλα πανω απο ολα παρειχε και τους καταλληλους ανθρωπους (ή τους 'εφερε' στην Νισσαν). Γιαυτο αυτοκινητοβιομηχανιες που ειναι εις κρισην, προτιμουν να μπουν σε διαπραγματευσεις με αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες (που δεν εινια σε κριση φυσικα). Κατι τετοιο εξασφαλιζει ανθρωπους και κεφαλαια (μ'ενα ζμπαρο δυο τριγωνια-kill two birds with one stone)
Γιαυτο λεω επιπλεον απο οτι ειπες (τους ανθρωπους κτλ). Συμφωνω και επαυξανω ειναι το spirit της απαντησης μου.
Νικος
Ο "Γεροντας" στο τιμονι της Φιατ?