-
Έχεις δίκιο, ανακαλώ.
Το μοναδικό μοντέλο που μπορώ να σκεφτώ ότι διατίθεται με όλα τα καύσιμα (πλην ηλεκτρισμού) είναι το Panda.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Έχετε απόλυτο δίκιο αλλά εδώ δε συγκρίνουμε μοντέλα, συγκρίνουμε καύσιμα. Πιο είναι πιο συμφέρον.Όχι φίλε μου! Ο ΟΡ θέτει το θέμα τι θα αγοράζατε τώρα με ορίζοντα δεκαετίας και όχι πιο καύσιμο είναι θεωρητικά ανώτερο!
-
Είτε μάς αρέσει είτε όχι, το diesel είναι το πρώτο που θα καταργηθεί. Η κατάργηση, όπως υπάρχει η τάση στην ΕΕ αυτή τη στιγμή, θα ξεκινήσει από απαγορεύσεις πρώτα στις μεγάλες πόλεις.
Για να το πάμε λίγο και στη χώρα μας, σίγουρα οι πρώτες απαγορεύσεις αναμένεται να έρθουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Η απάντηση στο ερώτημα είναι αρκετά γενική, για να περιγράψουμε τις λεπτομέρειες, αλλά αν το δούμε στατιστικά, το 95% πρέπει να πάει σε βενζίνη και το 5% σε diesel.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Έχετε απόλυτο δίκιο αλλά εδώ δε συγκρίνουμε μοντέλα, συγκρίνουμε καύσιμα. Πιο είναι πιο συμφέρον.
Όχι φίλε μου! Ο ΟΡ θέτει το θέμα τι θα αγοράζατε τώρα με ορίζοντα δεκαετίας και όχι πιο καύσιμο είναι θεωρητικά ανώτερο!
Με τη σειρά:
Φυσικό αέριο
Ηλεκτρικό
Υγραέριο -
Βασικά η ερώτηση είναι εντελώς γενική και αμφίσημη, έτσι θα είναι και η απάντηση μέχρι να δοθούν διευκρινίσεις. Π.χ. με δεδομένο ότι δεν τον νοιάζει η αρχική διαφορά τιμής και ότι κάνει πολλά χλμ. το χρόνο, θα μπορούσε κάλλιστα να πάει 100% πετρέλαιο, το 5% μόνο σαν ανέκδοτο μπορώ να το εκλάβω με βάση αυτή την καίρια παρατήρηση του ερωτώντος.
Διότι, τι μας νοιάζει ΑΝ θα καταργηθεί μετά από μερικά χρόνια στις μεγάλες πόλεις, που μπορεί και να μην γίνει τίποτα στο φινάλε, αφού μέχρι τότε θα έχει γλιτώσει τον άμπακα από το καύσιμο κάνοντας 20.000 χλμ. το χρόνο, οέο?
Ξαναλέω, το ερώτημα έτσι όπως έχει τεθεί είναι γενικό όσο δεν πάει άλλο και αυτά που γράφει είναι αμφίσημα. Χρειάζονται διευκρινίσεις.
-
Αντε πες οτι συμφωνω στο αγωνα που κανεις σε καθε ποστ για τα καυσιμα να μας πεισεις για το ποσο καλυτερο ειναι το φ.α....Μπορεις να μ πεις που θα γεμιζει καποιος βορειο ελλαδιτης που ΔΕ ΜΕΝΕΙ στα ανατολικα της θεσσαλονικης;;;;και επισης τι αμαξι να επιλεξει αν δε του αρεσει το VAG?
Δλδ προτεινεις σε καποιον να παρει ενα φ.α αυτοκινητο( που αντε πες τυχαινει να του αρεσει καποιο απο τα 4 5 π βγαινουν) με τη προοπτικη να ανοιξει πρστηριο κοντα του???Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης futurist έγραψε:
Είτε μάς αρέσει είτε όχι, το diesel είναι το πρώτο που θα καταργηθεί. Η κατάργηση, όπως υπάρχει η τάση στην ΕΕ αυτή τη στιγμή, θα ξεκινήσει από απαγορεύσεις πρώτα στις μεγάλες πόλεις.Για να το πάμε λίγο και στη χώρα μας, σίγουρα οι πρώτες απαγορεύσεις αναμένεται να έρθουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Η απάντηση στο ερώτημα είναι αρκετά γενική, για να περιγράψουμε τις λεπτομέρειες, αλλά αν το δούμε στατιστικά, το 95% πρέπει να πάει σε βενζίνη και το 5% σε diesel.
Οι απαγορευσεις οταν και εαν ερθουν στην Ελλαδα δεν θα ειναι για diesel 6,γι αυτο ηταν το αρχικο ερωτημα.
Σχετικα προσφατα εγινε νομοθετικη ρυθμιση για να μπορουν οι ταξιτζηδες να κυκλοφορουν με σαπακια,και εσυ μιλας για καθολικη απαγορευση diesel? -
Είναι αστείο και μόνο να μιλάμε για απαγόρευση πετρελαίων. Δεν μπορώ να το αποδείξω, μόνο το μέλλον θα το δείξει αυτό, αλλά αυτό ισχύει και γι' αυτούς που υποστηρίζουν ότι θα καταργηθεί.
Που το ξέρετε ρε καρντάσια ότι θα καταργηθεί/απαγορευτεί και θα σας μείνουν στο χέρι? Και στο φινάλε, για μια υπόθεση είστε τόσο σίγουροι, που είστε πρόθυμοι να καταξοδευτείτε στο ενδιάμεσο καίγοντας βενζίνη και πληρώνοντας το σχετικό καπέλο, μήπως κάποια μέρα στο απώτερο μέλλον απαγορευτεί το πετρέλαιο?
Και όλα αυτά στην Ελλάδα της ημιπαρανομίας? -
Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
Αντε πες οτι συμφωνω στο αγωνα που κανεις σε καθε ποστ για τα καυσιμα να μας πεισεις για το ποσο καλυτερο ειναι το φ.α....Μπορεις να μ πεις που θα γεμιζει καποιος βορειο ελλαδιτης που ΔΕ ΜΕΝΕΙ στα ανατολικα της θεσσαλονικης;;;;και επισης τι αμαξι να επιλεξει αν δε του αρεσει το VAG?
Δλδ προτεινεις σε καποιον να παρει ενα φ.α αυτοκινητο( που αντε πες τυχαινει να του αρεσει καποιο απο τα 4 5 π βγαινουν) με τη προοπτικη να ανοιξει πρστηριο κοντα του???Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ρε πάρε εσύ φα και εμείς....θα σου κάνουμε πρατήριο!!! Μέχρι και θάλασσα θα σου φέρουμε!!!
Πολύ καχύποπτοι είστε μερικοί....Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Είναι αστείο και μόνο να μιλάμε για απαγόρευση πετρελαίων. Δεν μπορώ να το αποδείξω, μόνο το μέλλον θα το δείξει αυτό, αλλά αυτό ισχύει και γι' αυτούς που υποστηρίζουν ότι θα καταργηθεί.
Που το ξέρετε ρε καρντάσια ότι θα καταργηθεί/απαγορευτεί και θα σας μείνουν στο χέρι? Και στο φινάλε, για μια υπόθεση είστε τόσο σίγουροι, που είστε πρόθυμοι να καταξοδευτείτε στο ενδιάμεσο καίγοντας βενζίνη και πληρώνοντας το σχετικό καπέλο, μήπως κάποια μέρα στο απώτερο μέλλον απαγορευτεί το πετρέλαιο?
Και όλα αυτά στην Ελλάδα της ημιπαρανομίας?Αφού το γράφει κάθε μέρα το πρώτο βλεμα!!! Τι δεν είναι αλήθεια; Έχουν λόγο να πουν ψέματα;
Σε λίγο θα ακούσουμε ότι υπάρχει και κατευθυνόμενη δημοσιογραφία!!!!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Πολλοί ηδονίζονται με τις επιλογές τους, αλλά η αγορά απαντά από μόνη της.
Αυτή τη στιγμή τα diesel σε μικρά και μεσαία οχήματα, ήδη «ξεφορτώνονται» στο car.gr σε τιμές χαμηλότερες της βενζίνης, και επίσης τα νέα οχήματα σε αντιπροσωπείες προσφέρονται με μεγαλύτερη έκπτωση σε προώθηση.
Και έρχονται κι άλλα στα επόμενα 2 χρόνια ...
Τρέξτε να αγοράσετε diesel όλοι με ένα τυπικό προφίλ χρήσης αυτοκινήτου.
-
Εγώ πάλι όταν ρωτάω στις αντιπροσωπείες για ντίζελ δεν βλέπω κανέναν να μου κάνει έκπτωση τώρα εσύ που τις βλέπεις αυτές τις εκπτώσεις...
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
ΤΩΡΑ είναι να τρέξει κάποιος και να πάρει πετρέλαιο, τώρα που τα δίνουν μπιρ παρά, αν ισχύει κάτι τέτοιο φυσικά. Στη φτήνια αγοράζεις και στην ακρίβεια πουλάς λέει το ρητό του 'Χωσέ που δεν έκλαψε ποτέ'. Μιλάμε στη γενική περίπτωση βέβαια.
Και το γράφω αυτό ως κάτοχος δύο ΙΧ, ενός σουβ πετρελαίου και μιας υβριδικής 'κούρσας΄.Εκτός αν σου κάνει κάποιο με φ.α. και είσαι δίπλα από ένα τέτοιο πρατήριο, αλλά τότε πάμε σε άλλη παράγραφο.
Πες πρώτα τι θέλεις από το ΙΧ σου και που/πως κινείσαι, και η απάντηση στο ποιο καύσιμο είναι το πλέον κατάλληλο θα φανεί αμέσως.
-
Το πετρέλαιο δεν θα τελειώσει τόσο σύντομα όσο νομίζετε..Μέχρι να ισχύσει απαγόρευση για αυτοκίνητα τεχνολογίας euro 6 θα περάσει σίγουρα 15 ετια αλλιώς οι μεγάλες φίρμες (βλέπε Mercedes)δεν θα συνέχιζαν να βγάζουν πετρελαιοκίνητα οχήματα..Αν καποιος κάνει αρκετά χιλιόμετρα και θέλει αντοχή τουλάχιστον 10ετιας στο αυτοκίνητο θα πάει σε πετρέλαιο..Εγώ κάνω 45-50000 χιλιόμετρα τον χρόνο,μένω κοντά σε Πρατήριο φα αλλά δεν κοίταξα καν τέτοια οχήματα,γιατί θελω να το κρατήσω το αμάξι σίγουρα μια 7ετια-8ετια και ο diesel κινητήρας ξέρω ότι δοκιμασμένος και έχει αντοχή στα πολλά χιλιόμετρα..Οι κινητήρες με φα δεν έχουν δείξει ακόμα την αντοχή τους και ειδικά όταν πρόκειται για 1000 κυβικά...Σε φα θα πήγαινα μόνο για 2ο μικρό όχημα πόλης για να κινούμαι μέσα στην πόλη για 2 εβδομάδες με 15€.Για χρήση 75-80% εκτός πόλης είναι άχρηστο!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Οι πωλητές κάνουν τη δουλειά τους. Έχουν εντολή για τις λιγότερες δυνατές ζημιές από τα στοκαρισμένα diesel σε ελληνικές και ευρωπαϊκές αποθήκες.
Όποιος δεν ξέρει να κάνει διάλογο για το μέλλον της αυτοκίνησης, δεν πρόκειται να πάρει έκπτωση με το καλημέρα.
Οι αντιπροσωπείες θα λάβουν το πτηνό μέσα στα επόμενα 2 χρόνια με τα diesel που θα τούς μείνουν στα χέρια.
-
Αν ανεβοκατεβαίνεις στην Καλαμάτα, θα διανύεις τα μισά χιλιόμετρα με το μισό κόστος κίνησης σε σχέση με το πετρέλαιο. Τα άλλα μισά με βενζίνη, δηλαδή με +60%. Αν υπολογίσουμε ότι θα αναγκαστείς να φουλάρεις σε πρατήρια στον αυτοκινητόδρομο, όπου η τιμή είναι λίγο ανεβασμένη, στο τέλος θα έχεις παραπλήσιο συνολικό κόστος κίνησης με περισσότερη ταλαιπωρία. Αν λοιπόν κάνεις μόνο ταξίδια, δεν αξίζει. Όχι πως είναι άχρηστο, απλώς ταλαιπωρείσαι για μικρό χρηματικό όφελος.
Αν πηγαίνεις στη Λαμία ή το Βόλο ή τη Θεσσαλονίκη, μια χαρά αξίζει. Όσο για την αξιοπιστία, κανείς δε λέει ότι θα βγάλει το ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα όπως το πετρέλαιο. Μια 400άρα όμως θα πρέπει να τη βγάλει χωρίς πρόβλημα, ειδικά αν μιλάμε για ήρεμη οδήγηση στην εθνική. Έχουμε κάμποσα ταξί που γράφουν χιλιόμετρα αβέρτα, κυρίως στο εξωτερικό. -
Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
Μπορεις να μ πεις που θα γεμιζει καποιος βορειο ελλαδιτης που ΔΕ ΜΕΝΕΙ στα ανατολικα της θεσσαλονικης;;;;και επισης τι αμαξι να επιλεξει αν δε του αρεσει το VAG?1 πρατήριο μετά το ΙΚΕΑ & 1 πρατήριο στα Διαβατά , το 3ο ετοιμάζεται στην αερογέφυρα Σταυρούπολης , υπάρχει και ένα Σίνδο αλλά δεν δίνει λιανική
Αν επιλέξει βάσει οικονομίας, το τι αμάξι θα πάρει έρχεται σε 2η-3η μοίρα .
Αν επιλέξει βάσει μόδας - να τη βγει στο γείτονα , στην/ον πρωην και κα@#$λας θα επιλέξει να το πληρώνει ακριβότερα .
Υπάρχει και το fiat group , panta - punto - doblo και άλλα μοντέλα από εξωτερικό που δεν εισάγονται για τον Α ή Β λόγο .
Η οικονομία που προσφέρει είναι δεδομένη , τη ζω καθημερινά και ως κάτοχος φα αλλά και ως συνάδερφος πολλών που έχουν βενζίνη και πετρέλαιο ακόμα και υγραερίου (πρώην κι εγώ , ακόμα νυν ο ίδιος μου ο αδερφός) το μόνο μειονέκτημα είναι τα πρατήρια .
Να το γράψω χοντρικά με 20€ με το φα κάνω 550χλμ , ενώ με το υγραέριο έκανα 350χλμ.
Αν κάποιος κάνει χλμ / ετός είναι μονόδρομος , εάν τον βολεύουν τα πρατήρια .Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί για το αύριο ή το 2020-2025 στα καύσιμα και στη τιμή τους...
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Αντε πες οτι συμφωνω στο αγωνα που κανεις σε καθε ποστ για τα καυσιμα να μας πεισεις για το ποσο καλυτερο ειναι το φ.α....Μπορεις να μ πεις που θα γεμιζει καποιος βορειο ελλαδιτης που ΔΕ ΜΕΝΕΙ στα ανατολικα της θεσσαλονικης;;;;και επισης τι αμαξι να επιλεξει αν δε του αρεσει το VAG?
Δλδ προτεινεις σε καποιον να παρει ενα φ.α αυτοκινητο( που αντε πες τυχαινει να του αρεσει καποιο απο τα 4 5 π βγαινουν) με τη προοπτικη να ανοιξει πρστηριο κοντα του???Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ρε πάρε εσύ φα και εμείς....θα σου κάνουμε πρατήριο!!! Μέχρι και θάλασσα θα σου φέρουμε!!!
Πολύ καχύποπτοι είστε μερικοί....Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ε μα πεστα...
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν είμαι για ένα πράγμα σίγουρος, είναι ότι κανένα πετρέλαιο δεν θα τους μείνει στα χέρια απούλητο. Το να μείνουν π.χ. στην κάθε Φίατ Ελλάς Α.Ε. και 15 τεμάχια απούλητα, κλάιν.
Απούλητα έμειναν στους Βαγκέουλες, αλλά για άλλο λόγο (σκάνδαλο).
Ας έχετε κατά νου ότι οι αντιπροσωπείες δουλεύουν με παραγγελίες, τις οποίες ανανεώνουν τακτικά. Δεν παραγγέλνει π.χ. κάποιος για δύο χρόνια μετά, αλλά για το επόμενο τρίμηνο-εξάμηνο μόνο, άρα έχει αρκετό χρόνο για να γυρίσει το χαρτί και να περιορίσει το στοκ.
Επίσης, αναλογιστείτε ότι δεν υπάρχει ακόμη κάτι που μπορεί να αντικαταστήσει το πετρέλαιο και να μπορεί ταυτόχρονα ετούτη την ώρα να σηκώσει όγκους πωλήσεων. Ηλεκτρικά, βενζινουβρίδια, φ.α., υγραέριο, υδρογόνο, είναι κυριολεκτικώς στα σπάργανα δίπλα του, και θα πρέπει να φάνε αμφότερα πολλά ψωμιά για να θεριέψουν. Και αν θεριέψουν κάποια από αυτά.Αυτό δε σημαίνει ότι κάποιοι δεν μπορούν ακόμη και τώρα να επιλέξουν αυτά τα εναλλακτικά καύσιμα, είναι άλλο θέμα αυτό.
-
Ο χρήστης terry308 έγραψε:
Μπορεις να μ πεις που θα γεμιζει καποιος βορειο ελλαδιτης που ΔΕ ΜΕΝΕΙ στα ανατολικα της θεσσαλονικης;;;;και επισης τι αμαξι να επιλεξει αν δε του αρεσει το VAG?
1 πρατήριο μετά το ΙΚΕΑ & 1 πρατήριο στα Διαβατά , το 3ο ετοιμάζεται στην αερογέφυρα Σταυρούπολης , υπάρχει και ένα Σίνδο αλλά δεν δίνει λιανική
Αν επιλέξει βάσει οικονομίας, το τι αμάξι θα πάρει έρχεται σε 2η-3η μοίρα .
Αν επιλέξει βάσει μόδας - να τη βγει στο γείτονα , στην/ον πρωην και κα@#$λας θα επιλέξει να το πληρώνει ακριβότερα .
Υπάρχει και το fiat group , panta - punto - doblo και άλλα μοντέλα από εξωτερικό που δεν εισάγονται για τον Α ή Β λόγο .
Η οικονομία που προσφέρει είναι δεδομένη , τη ζω καθημερινά και ως κάτοχος φα αλλά και ως συνάδερφος πολλών που έχουν βενζίνη και πετρέλαιο ακόμα και υγραερίου (πρώην κι εγώ , ακόμα νυν ο ίδιος μου ο αδερφός) το μόνο μειονέκτημα είναι τα πρατήρια .
Να το γράψω χοντρικά με 20€ με το φα κάνω 550χλμ , ενώ με το υγραέριο έκανα 350χλμ.
Αν κάποιος κάνει χλμ / ετός είναι μονόδρομος , εάν τον βολεύουν τα πρατήρια .Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί για το αύριο ή το 2020-2025 στα καύσιμα και στη τιμή τους...
Α οκ δλδ ο βορειοελλαδιτης εχει κ μια επιλογη στα δυτικα της θεσσαλονικης εκτος απο τα ανατολικα και καποια αυτοκινητα που εν τελει δεν εισαγονται στην ελλαδα...
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βενζίνη ή diesel