Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...
    • 1
    • 2
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 60
    • 61
    • 53 / 61
    Περί αυτοκίνησης
    11
    1205
    16476
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fivos07 last edited by

      Ο χρήστης notisjim έγραψε:
      Από Θεσσαλονίκη για Αθήνα συμφέρει να κάνεις τη συνολική παράκαμψη διοδίων Λεπτοκαρυάς, Πυργετού και Μακρυχωρίου μαζί. Δηλαδή για αρχή βγαίνεις από τον ανισόπεδο Λιτοχώρου, περνάς Λεπτοκαρυά, δίπλα από τα διόδια Λεπτοκαρυάς, κυκλικό κόμβο Σκοτίνας, Π.Ε.Ο. από κάστρο Πλαταμώνα, Αιγάνη, παράκαμψη διοδίων Πυργετού, Τέμπη από Αγ. Παρασκευή, κόμβος Ευαγγελισμού, παράδρομος προς κόμβο Γυρτώνης περνώντας δίπλα από τα διόδια Μακρυχωρίου, παράδρομος προς κόμβο Συκουρίου και ξαναμπαίνεις στην Ε.Ο. στον κόμβο Συκουρίου. Συνολικό όφελος 5,70 ευρώ.

      Και από Λάρισα για Θεσσαλονίκη τι κάνεις;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • monman2
        monman2 last edited by

        Ακριβώς την αντίθετη διαδρομή!

        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fivos07 last edited by

          Ευχαριστώ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fivos07 last edited by

            Δοκίμασα την παλιά χάραξη στην Υλίκη και δεν βγαζει κάπου...έτσι πρέπει να περάσεις απο Θήβα....και ΞΑΝΑΛΕΩ προσοχή στο πυρί(γεφυρα με τον καταυλισμό)την ημέρα συνήθως έχει περιπολικό και είναι ήσυχα τα ''παιδιά'',το βραδυ όμως γίνεται πανικός....εχθές στις 9 το βράδυ περνούσα και σταμάτησαν τον μπροστινό μου τα γυφτάκια,για πότε του άνοιξαν την πίσω πορτα ουτε που το κατάλαβε...παταω κόρνες,ανοιγω προβολεις και τρομαξανε και φύγανε...εννοειται ότι είχα κλειδώσει απο πριν γιατι ήξερα τι παιζεται...πήρα το 100 ...ναι,ναι ευχαριστουμε μου είπανε....ενημερώστε τους
            γνωστους σας που περνάνε απο εκεί!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              notisjim last edited by

              Έχεις δίκαιο, είναι επικίνδυνο το βράδυ, ειδικά αν κινείσαι με μηχανή όπως εγώ μερικές φορές. Θέλει μεγάλη προσοχή αν βρεθείς γύρω από τη Θήβα.
              Επί του θέματος τώρα (της καταργημένης πλέον στην πράξη) παράκαμψης μετωπικών Θήβας.
              Δε συμφέρει να ακολουθήσεις (προς Αθήνα) τη διαδρομή κόμβος Ακραιφνίου - Αλιάρτου, έξοδος προς Αλίαρτο, Αλίαρτος προς Θήβα, περιφερειακή Θήβας, προς Νοσοκομείο Θήβας, κόμβος Ριτσώνας (κλειστός προς Αθήνα ως 3/12/2018), κόμβος Σχηματαρίου, γιατί
              **1. ** Τα επιπλέον χλμ θα σου φάνε σίγουρα το 80% των 4€ περίπου που 'γλυτώνεις' από τα μετωπικά Θήβας.
              2. Αν φτάνοντας από Αλίαρτο στη Θήβα αποφασίσεις να μπείς στην Ε.Ο. ξανά, πληρώνεις τα παράπλευρα διόδια (και έχεις κάνει και τα παραπάνω χλμ από Αλίαρτο)
              **3.**Στο τέλος της παράκαμψης, είτε αποφασίσεις να πας από περιφερειακό Θήβας προς τον βόρειο παράλληλο παράδρομο, είτε από κάτω από Νοσοκομείο, δεν θα μπορέσεις να ξαναμπείς στην Ε.Ο. γιατί όπως γράφω παραπάνω κλείσανε στο κόμβο Ριτσώνας προς Αθήνα. Συνεπώς θα πας μέχρι Σχηματάρι από τον παράδρομο και κατόπιν θα συνεχίσεις τον ίδιο παράδρομο για να παρακάμψεις τα μετωπικά Αφιδνών.
              Τελικά, η τακτική των εργολάβων δείχνει τι θα ακολουθήσει (κλείσιμο Ανθήλης κλπ)
              Update: Το '90' έκλεισε τελείως και σαν επιχείρηση, οπότε στα κατουρητήρια των εργολάβων που φυτέψανε στην Ε.Ο. επικρατεί συνωστισμός.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • monman2
                monman2 last edited by

                Ο χρήστης notisjim έγραψε:
                ...
                Update: Το '90' έκλεισε τελείως και σαν επιχείρηση, οπότε στα κατουρητήρια των εργολάβων που φυτέψανε στην Ε.Ο. επικρατεί συνωστισμός.

                προφανώς οι μέτοχοι του 90 πήραν καλή αποζημίωση γιατί απο εσωτερική πληροφόρηση είναι μεγάλα κεφάλια της περιοχής και θα μπορούσαν άνετα να ξεσηκώνουν την μισή Θήβα κάθε μέρα για κινητοποιήσεις, κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ αριστερό όμως και δεν ταιριάζει στο προφίλ τους

                Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyote last edited by

                  Βγήκανε βουλευτες με τη σημαία του δε πληρώνω για να σε βάλουν να πληρώσεις και εκεί που ήταν ήδη φτιαγμένα και παλιά....

                  τουλάχιστον στην Ιταλία πάς από το πλάι όσο θέλεις... παράλληλα όμως και μέσα από χωριά... εδώ δεν έχει ούτε αυτή τη δυνατότητα

                  Αλλά τώρα ούτε στη Θήβα δε μπορείς να πας

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    polo2002 last edited by

                    Μα τι λέτε. Η χώρα διαθέτει έξοχο επαρχιακό οδικό δίκτυο, που μπορούν να χρησιμοποιήσουν όσοι δεν θέλουν να πληρώσουν τους αυτοκινητόδρομους επιπέδου Ιταλίας - Γερμανίας που διαθέτουμε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • panos2171
                      panos2171 last edited by

                      To πρόβλημα είναι ότι πολλοί θα καταφύγουν(μ)ε στη λύση του επαρχιακού, θα αρχίζουν να γίνονται πολλαπλά τροχαία ατυχήματα και μετά θα φταίνε οι κακοί δρόμοι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        το επαρχιακό μας δίκτυο δε παει εκεί που θέλουμε... παει αλλου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harisma23 last edited by

                          Ο χρήστης polo2002 έγραψε:
                          όσοι δεν θέλουν να πληρώσουν τους αυτοκινητόδρομους επιπέδου Ιταλίας - Γερμανίας που διαθέτουμε...

                          Εδώ υπερβάλεις!

                          Μπορεί τα διόδια μας να είναι δυσανάλογα υψηλά σε σχέση με την αγοραστική μας δύναμη, αλλά οι Αυτοκινητοδρομοι μας είναι πλέον σε ένα πολύ καλό επίπεδο. Έχοντας οδηγήσει αρκετά σε Ιταλία και Γερμανία, θα έλεγα ότι σε καθαρά επίπεδο χάραξης και οδοστρώματος δεν έχουν να ζηλέψουν από π.χ. την Autostrada del sol. Αν κάπου υστερούν είναι σε υποδομές πάρα τω δρόμω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            polo2002 last edited by

                            Όταν ταξίδεψα τελευταία φορά το καλοκαίρι στην ΠΑΘΕ υπήρχαν τμήματα με άθλιο οδόστρωμα. Ανεκτό από το δημόσιο, απαράδεκτο με τα διόδια που ζητάνε. Υποτίθεται ότι είναι ιδιώτες και δεν κάνουν διαγωνισμούς κλπ για να καθυστερούν.
                            Κοινώς, δεν με ικανοποιεί το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών, για αυτά που ζητάνε. Και δεν έχω άλλη επιλογή γιατί είναι μονοπώλιο...
                            Επίσης απαράδεκτο να βαφτίζουμε κάτι κομμάτια με κακές στροφές και κλίσεις αυτοκινητόδρομο, και να τα πληρωνόμαστε κιόλας. Αλλάξτε χάραξη...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iceman7 last edited by

                              Συγνώμη αλλά το μόνο κομμάτι που έχει άθλια χάραξη από τους αυτοκινητοδρόμους μας είναι στην Εγνατία, έξω από την Καβάλα και έπειτα ένα μικρό πριν την Αλεξανδρούπολη.
                              Και γενικά κομμάτι με χάλια άσφαλτο πλην κάποιων πολυσύχναστων κομματιών από την Μαλακάσα μέχρι την Έξοδο για Χαλκίδα και στο άλλο κομμάτι μέχρι Λουτρακι δεν πρέπει να υπάρχει. (Εξαιρείται η Εγνατία που έχει γίνει μπουρδελο ήδη αλλά έχουμε τους τσαμπατζήδες τόσων ετών να φωνάζουν κιόλας για την ιδιωτικοποίηση)
                              Εμένα πιο πολύ με ενοχλεί που δεν σβήνουν ή ακόμα καλύτερα δεν μπαγλαρώνουν ρους αλήτες που γράφουν στα στηθαία και στις τουαλέτες αλλά πάντα οι χούλιγκαν είχαν άκρες.

                              Άντε να ιδιωτικοποιηθεί και η Εγνατία να ησυχάσουμε να μπορούμε να έχουμε οργανωμένες και σωστές απαιτήσεις μετά (παράδρομοι, σωστή συντήρηση) όχι όπως τώρα που δίνεται χαμένη μάχη για τη μη ιδιωτικοποίηση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                polo2002 last edited by

                                Γιατί έχει παράδρομο στην ΠΑΘΕ ; Αν είχε δεν θα κάναμε λόγο για παρακάμψεις...
                                Την Εγνατία πρέπει να την έχουν παρατήσει, καμία συντήρηση...
                                Δηλαδή εσείς θεωρείτε καλό το τμήμα στους Αγ. Θεοδώρους μετά την Πελασγία με 4,5% κλίση ;
                                Το κομμάτι που είχα συναντήσει με κακό οδόστρωμα ήταν, αν θυμάμαι καλά, κοντά στο Κλειδί (λίγο πριν ή λίγο μετά).
                                Δεν δικαιολογείται όμως να υπάρχει κακό κομμάτι. Υπάρχει τρόπος να ελέγχεται και πρέπει να αποκαθίσταται πριν γίνει αυτό κομμάτια και τα λάστιχα/αναρτήσεις το ίδιο. Για τα διόδια που ζητάνε αυτό περιμένω και όχι ΣΕΑ κλπ.
                                Για τα γκραφιτι, αν ήθελαν τους έπιαναν, όπως και στον ΗΣΑΠ/ΟΣΕ. Αλλά όσο δεν τιμωρούνται τέτοιες μικροπαραβάσεις δεν βλέπω φως (απλά κοινωνική εργασία μερικούς μήνες να σβήνουν συνθήματα).
                                Επί της ουσίας, οι παρακάμψεις κλείνουν η μια μετά την άλλη, και κουβέντα για αναλογική χρέωση. Άλλο ένα κρατικό/ιδιωτικό μονοπώλιο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fivos07 last edited by

                                  Σωστο το παραπανω....όλα κλείνουν χωρίς πρόβλεψη.
                                  Πλέον τα 3.85 της Θήβας είναι μονόδρομος..εκτός αν επιλέξουμε την χρονοβόρα αλλά όμορφη διαδρομή Θήβα,Λειβαδια,Αμφικλεια,Μπραλος.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    harisma23 last edited by

                                    Εγώ πάντως έχω πέσει και σε κομμάτια με πολύ κακή άσφαλτο (λακκούβες και γούβες) στην Autostrada del sol. Χειρότερα από τα κακά κομμάτια των αυτοκινητοδρόμων μας...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      αυτός που θέλει να πάει θηβα από λαμία θα πληρώσει 3,85... παράξενο δεν είναι?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tedd last edited by

                                        Για αυτό θα πρέπει να καταργηθούν τα διόδια επάνω στις Οδούς και να υπάρχουν μόνο διόδια καταγραφής στις εισόδους και πληρωμής στις εξόδους ώστε να πληρώνει ο κόσμος διόδια μόνο για το τμήμα που χρησιμοποιείται. Αυτοί που χρησιμοποιούν τις Ε.Ο για τοπικές μετακινησεις είτε δεν πληρώνουν είτε πληρώνουν υπερβολικά σε σχέση την απόσταση που διανυσαν.

                                        Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          tubarao3 last edited by

                                          Στο google maps αν βάλω έξοδο από τα πλευρικά Θήβας και μετά Λειβαδιά-Τιθορέα-Μπράλο-Λαμία-Δομοκό-Λάρισα, μου βγάζει +1 ώρα, -20km και καμιά 14-15 ευρώ κέρδος από τα διόδια. Ίσως το δοκιμάσω την επόμενη φορά να δω στην πράξη το αποτέλεσμα σε χρόνο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyote last edited by

                                            τον χειμώνα δε θα το κάνεις με τίποτα, και τα παιδιά θα ξερνάνε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 53 / 61
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr