Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά νέου αυτοκινήτου φυσικού αερίου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά νέου αυτοκινήτου φυσικού αερίου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 14
    • 15
    • 3 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    43
    282
    3278
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      barimagas last edited by

      Υπήρξε μια δόση ειρωνίας ναι, και συμφωνώ με τα λεγόμενα σου. Είναι απατεώνες. Το παραξενο είναι ότι οδήγησα το νέο golf tgi και είναι ότι καλύτερο έχω βολταρει τα τελευταία χρονια, πολυ θετική εντυπωση, κινητήρας, πλαίσιο, ΣΑΣΜΑΝ, ανάρτηση, infortainment, καθίσματα, αφρωδη πλαστικά και εννοείται κατανάλωση.

      Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by

        Και τυπου 4 δεξαμενες. Σημαντικοτατο

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • F
          futurist last edited by

          Δεν έχουν όλα τα μοντέλα του 2018 πλέον τύπου 4 δεξαμενές CNG;

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • P
            pkoudounis last edited by

            Barimagas το golf το καινούργιο με τα 130 άλογα εννοείς? ποιος το έχει φέρει?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by

              Οχι δεν εχουν ολα τυπου 4, τουλαχιστον εως τωρα. Δεν ξερω τι θα γινει με τις νεες αφηξεις με τις μεγαλυτερες δεξαμενες και αν αυτες θα ειναι τυπου 4

              Απο το φαου βε γκρουπ, τυπου 4 σιγουρα εχουν μονο το γκολφ και το α3.

              Οι αλλες ειναι μεταλλικες με φοβο σκουριας.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • B
                barimagas last edited by

                Ο χρήστης pkoudounis έγραψε:
                Barimagas το golf το καινούργιο με τα 130 άλογα εννοείς? ποιος το έχει φέρει?

                εννοώ το 1400 turbo 110 άλογα. Χαμηλά και μεσαία πάει πολύ σβέλτα, ψηλά λαχανιαζει νωρίς, αλλά δεν υπάρχει λόγος να το πιέσεις διοτι έχει πολύ καλή ροή επιτάχυνσης με αλλαγές μέχρι το πολύ 3000 στροφές. Ειδικά το σασμάν είναι ποίημα, τόσο κοντές διαδρομές να νομίζεις ότι δεν έχει κουμπώσει η ταχύτητα.

                Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • P
                  pkoudounis last edited by

                  Barimagas που το οδήγησες? Αθήνα? Θέλω να το δω από περιέργεια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • B
                    barimagas last edited by

                    Το έχω εταιρικό οπότε το εχω κάνει 3 βόλτες παραπάνω απο ένα απλό test drive.

                    Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      terry308 last edited by

                      Ανακοινώθηκε και η octavia με τον νέο κινητήρα 1.5 130hp
                      17.7kg cng + 11.8ltr βενζίνης

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dkatsos last edited by

                        Η οctavia λέει ότι έχει 3 δεξαμενές CNG με τη μια να είναι κατασκευασμένη από χάλυβα και να βρίσκεται τοποθετημένη μπροστά από τον πίσω άξονα, ενώ οι άλλες δύο βρίσκονται πίσω από αυτόν και είναι κατασκευασμένες από σύνθετα υλικά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • A
                          alej last edited by

                          Ξεκάθαρα πλέον ο ανταγωνισμός στρέφεται εναντίον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Παρόμοιες αυτονομίες (με τα CNG να υπερτερούν) και γρηγορότερος χρόνος γεμίσματος από φόρτιση.
                          Για τις σοβαρές ευρωπαϊκές ή άλλες χώρες. Εδώ, με τις εμμονές της ΔΕΠΑ για max 200bar και το λιγοστό δίκτυο που θα πας με 15kg CNG (όχι 17 με τέτοιες πιέσεις που τα έχουν) και 11,8 lit βενζίνη?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            super-t last edited by

                            Εμμονές της ΔΕΠΑ τα 200 bar; Κοίτα να δεις και νόμιζα ότι είναι ευρωπαϊκές προδιαγραφές...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dstou last edited by

                              Tα πρατήρια φ.α. σπανίζουν και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, δε γνωρίζω για πίεση δικτύου βέβαια.
                              Τα ηλεκτρικά στρέφονται 'εναντίον' των αυτοκινήτων φ.α., τα οποία προυπήρχαν άλλωστε εδώ και δεκαετίες (σε λανθάνουσα κατάσταση). Μιλάμε για μάχη τιτάνων .
                              Πάντως θυμάμαι κάτι ευχολόγια από Βρυξέλλες πριν από μερικά χρόνια για την ενίσχυση σε αριθμό των πρατηρίων φ.α., επέκταση του δικτύου, καθώς και για υιοθέτηση του καυσίμου αυτού και από φορτηγά και λεωφορεία, οι δεξαμενές των οποίων θα μπορούν να μπουν είτε στην καρότσα, είτε στη σκευοφόρο, είτε εκεί που βρίσκονται οι παλλέτες, αλλά και οι δεξαμενή πετρελαίου. Έχουμε πλέον και τέτοια, π.χ. πολλά αστικά λεωφορεία εδώ και χρόνια κινούντια με φ.α., οι πρώτοι σταθμοί πώλησης του φ.α. ήταν αυτοί των λεωφορείων άλλωστε, ενώ δειλά δειλά έχουμε και φορτηγά. Έχω δει και σε φωτό αγροτικό φ.α. με δεξαμενή-θερμοσίφωνα στην καρότσα, πίσω ακριβώς από την καμπίνα.

                              https://www.scania.com/global/en/home/experience-scania/news-and-events/events/2017/latest-gas-engine-designed-for-long-distance-transport.html

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                alej last edited by

                                Ο χρήστης Super@T έγραψε:
                                Εμμονές της ΔΕΠΑ τα 200 bar; Κοίτα να δεις και νόμιζα ότι είναι ευρωπαϊκές προδιαγραφές...

                                Αν ψάξεις τον σχετικό τεχνικό κανονισμό θα δεις ότι κάνεις λάθος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alej last edited by

                                  Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                  Tα πρατήρια φ.α. σπανίζουν και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, δε γνωρίζω για πίεση δικτύου βέβαια.
                                  Τα ηλεκτρικά στρέφονται 'εναντίον' των αυτοκινήτων φ.α., τα οποία προυπήρχαν άλλωστε εδώ και δεκαετίες (σε λανθάνουσα κατάσταση). Μιλάμε για μάχη τιτάνων .
                                  Πάντως θυμάμαι κάτι ευχολόγια από Βρυξέλλες πριν από μερικά χρόνια για την ενίσχυση σε αριθμό των πρατηρίων φ.α., επέκταση του δικτύου, καθώς και για υιοθέτηση του καυσίμου αυτού και από φορτηγά και λεωφορεία, οι δεξαμενές των οποίων θα μπορούν να μπουν είτε στην καρότσα, είτε στη σκευοφόρο, είτε εκεί που βρίσκονται οι παλλέτες, αλλά και οι δεξαμενή πετρελαίου. Έχουμε πλέον και τέτοια, π.χ. πολλά αστικά λεωφορεία εδώ και χρόνια κινούντια με φ.α., οι πρώτοι σταθμοί πώλησης του φ.α. ήταν αυτοί των λεωφορείων άλλωστε, ενώ δειλά δειλά έχουμε και φορτηγά. Έχω δει και σε φωτό αγροτικό φ.α. με δεξαμενή-θερμοσίφωνα στην καρότσα, πίσω ακριβώς από την καμπίνα.

                                  https://www.scania.com/global/en/home/experience-scania/news-and-events/events/2017/latest-gas-engine-designed-for-long-distance-transport.html

                                  Στην Ευρώπη δεν σπανίζουν τα πρατήρια. Υπάρχουν χώρες με παρά πολλά κι άλλες με λιγότερα.
                                  Εδώ ο σχετικός χαρτης: http://cngeurope.com/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    super-t last edited by

                                    Ο χρήστης alej έγραψε:

                                    Εμμονές της ΔΕΠΑ τα 200 bar; Κοίτα να δεις και νόμιζα ότι είναι ευρωπαϊκές προδιαγραφές...

                                    Αν ψάξεις τον σχετικό τεχνικό κανονισμό θα δεις ότι κάνεις λάθος.

                                    Πόσο λέει ο δικό σου, 260 bar ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alej last edited by

                                      Ο χρήστης Super@T έγραψε:

                                      Εμμονές της ΔΕΠΑ τα 200 bar; Κοίτα να δεις και νόμιζα ότι είναι ευρωπαϊκές προδιαγραφές...

                                      Αν ψάξεις τον σχετικό τεχνικό κανονισμό θα δεις ότι κάνεις λάθος.

                                      Πόσο λέει ο δικό σου, 260 bar ;

                                      Η ειρωνεία δεν βοήθησε κανενα ξέρεις.
                                      Διάβασε καλά τι γράφω και ψάξε λίγο.
                                      Ήμουν ξεκάθαρος σε ότι αναφέρθηκα.

                                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        super-t last edited by

                                        ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alej last edited by

                                          Όπως κι ο ίδιος έχεις αναρτήσει σε ευρωπαικό κανονισμό (του 2011) η πίεση ανεφοδιασμού εξαρτάται από την θερμοκρασία. Τα 200bar αναφέρονται σε 15oC.
                                          Στον ελληνικό σχετικό κανονισμό, ο οποίος είναι και πιο πρόσφατος:
                                          ''Υ.Α. οικ. 13935/930/2014 - Καθορισμός των αρμοδίων οργάνων και των όρων και προϋποθέσεων ίδρυσης και λειτουργίας πρατηρίων διανομής πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) και μικτών πρατηρίων υγρών καυσίμων, υγραερίου (LPG) και πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG), ή υγραερίου (LPG) και πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG), ή υγρών καυσίμων και πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG)''

                                          αναφέρονται τα εξής.
                                          Σε κάθε διανοµέα µπορεί να εγκαθίσταται προαιρετικά Μονάδα Ελέγχου αντιστάθµισης θερµοκρασίας η οποία θα διακόπτει αυτόµατα την επιπλέον παροχή αερίου προς το ακροφύσιο τροφοδοσίας, αν επιτευχθεί η µέγιστη επιτρεπόµενη πίεση των 200 bar, στους +15°C εντός της φιάλης του οχήµατος. Η υπερπίεση αυτή δεν θα ξεπερνά τα 250 bar.
                                          Περαιτέρω, οι φιάλες του οχήµατος θα προστατεύονται έναντι µη επιτρεπόµενης αύξησης της πίεσης. Η διάταξη ασφαλείας θα διασφαλίζει ότι η πίεση στην φιάλη δεν θα υπερβεί το 0.9 της πίεσης δοκιµής της φιάλης. Οι αυτόµατες βάνες και οι διατάξεις ασφαλείας µπορούν να συνδυαστούν σε µία συσκευή, µε την προϋπόθεση ότι οι αυτόµατες βάνες συµµορφώνονται µε τις απαιτήσεις της αντίστοιχης κλάσης.

                                          Η πίεση λοιπόν στις μπουκάλες πρέπει να είναι 200 bar με θερμοκρασία 15°C και όχι περισσότερο από 250bar.
                                          Η πίεση δοκιμής των φιαλών συνήθως είναι 400bar οπότε μπορείς να κάνεις μόνους τις πράξεις για την διάταξη ασφαλείας.
                                          Αυτό που λείπει (μάλλον, δεν τα έχω μελετήσει εγώ) από τα πρατήρια είναι η Μονάδα Ελέγχου αντιστάθµισης θερµοκρασίας.
                                          Το μέγιστο όριο λοιπόν είναι 250bar.
                                          Δεν ξέρω αν σε βοήθησα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            alej last edited by

                                            Για αυτό και οι χωρητικότητες των κατασκευαστών αναφέρουν πίεση και θερμοκρασία μαζί.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 3 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr