-
Καλησπέρα,
Γνωρίζουμε αν τυχόν και ποιοί κατασκευαστές αναμένεται να ρίξουν στην αγορά οχήματα SUV με CNG;
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης billmel έγραψε:
4) Έχω διαβάσει εδώ ότι η ΔΕΠΑ επιδότη με 10% οποίος αγοράσει όταν είναι η έκθεση αυτοκινήτου π.χ φέτος θα είναι τον Νοέμβριο αλλά μπορεί να είναι μόνο για επαγγελματίες δηλαδή επαγγελματίκα αυτοκίνητα.Τίποτα δεν είναι σίγουρο
Πέρυσι υπήρξε μια τέτοια προσφορά αλλά για λίγο αριθμό οχημάτων,όταν ψαχτηκα για φα και ρωτούσα για τέτοια προσφορά μου ανέφεραν ότι ήταν για περίπου 20 οχήματα.. -
Το μοναδικό που αναμένεται σύντομα είναι το Seat Arona
Κάποιο άλλο στην ελληνική αγορά δεν.. -
Αν έρθει το Arona δεν θεωρώ απίθανο - λόγω του ίδιου group - και το VW T-Roc, αλλά και το επερχόμενο VW T-Cross.
-
Θα ήταν ενδιαφέρουσα και η περίπτωση του νέου seat taracco
Και της αδερφής skoda με τα kodiaq & karoq -
Αποκλειστικά στέισον κι αυτόματο; Μήπως ο συντάκτης κάνει λάθος;
-
Αρα, πισω εβαλαν το πακετακι κατευθειαν απο το γκολφ και το α3.
Βρε, λες να τις βαλουν στο αρονα και στο πολο ιμπιζα;
Το οτι σε βαρος ειναι στο 1/3 των μεταλλικων ισως οδηγησει να τις βαλουν, καθως εξεταζουν ακομα και το καθε επιπλεον κιλο, για την μειωση των ρυπων.
-
To πρόβλημα είναι στο κόστος τους. Οι δεξαμενές από σύνθετα υλικά, κέβλαρ κ.α. είναι ακριβότερες από τις χαλύβδινες.Σε τόσο μικρά αμαξίδια θα φανεί η διαφορά αμέσως.
-
https://plasticker.de/Kunststoff_News_1 ... &nmin=1800
http://www.faber-italy.com/cng.htm
Οι μεταλλικες εχουν μεγαλυτερη και πιο κοστοβορα διαδικασια παραγωγης απο τις συνθετικες. Στις συνθετικες η πρωτη υλη ειναι καπως ακριβη, αλλα πλεον υπαρχουν εταιριες που εχουν ριξει το κοστος, αναπτυσσοντας νεα υλικα.Εδω η διαδικασια κατασκευης τους.
http://www.faber-italy.com/cng.htmΤο πρωτο λινκ χρησιμοποιει η φαου βε και οι συγκεκριμενες συνθετικες δεξαμενες συνεισφερουν στην ελαττωση του συνολοκου βαρους του αυτοκινητου κατα 7%, συγκριτικα με τις μεταλλικες.
Σημαντικοτατο για τις νεες δοκιμες και του ρυπους, περα φυσικα απο την ξεγνοιασια απο τη διαβρωση.Αλλο σημαντικο γεγονος της ανωτεροτητας του τυπου 4 ειναι το γεγονος πως οι συγκεκριμενοι στο πρωτο λινκ, εχουν δοκιμαστει σε 50.000 κυκλους, δηλαδη 50.000 γεμισματα χωρις σημαδια κουρασης της δεξαμενης. Οπου κουραση εννοω ρωγμες.
Σε μια τυπου 2 το οριο μπορει να ειναι καπου στους 20.000 κυκλους, αλλα και αυτο ειναι ενδεικτικο, καθως το νουμερο αυτο σημαινει 50 χρονια καθημερινου φουλάρισματος
Μικρα αμαξιδια;
τι οδηγεις; -
Σήμερα με 9ο στις 7 το πρωί έβαλα 11,4!! κιλά (ibiza) και 1η φορά παρατήρησα τη πίεση πάνω από τα 200... , το 1ο λαμπάκι έσβησε στα 66χλμ , ενώ συνήθως ~50-55χλμ με max 11kg
-
Ο χρήστης terry308 έγραψε:
Σήμερα με 9ο στις 7 το πρωί έβαλα 11,4!! κιλά (ibiza) και 1η φορά παρατήρησα τη πίεση πάνω από τα 200... , το 1ο λαμπάκι έσβησε στα 66χλμ , ενώ συνήθως ~50-55χλμ με max 11kgΈρχονται οι καλές εποχές (φθινόπωρο-χειμώνας) για το φ. αέριο!
Αν φουλάρεις κιόλας πρωινές ή βραδυνές ώρες, ακόμη καλύτερα. -
Διαβάζω ότι τα επόμενα 2 χρόνια θα γίνουν αρκετά πρατήρια CNG ανά την επικράτεια.
Όταν το 1ο πρατήριο στα Γιάννενα εδώ και 1 χρόνο «ανοίγει από εβδομάδα σε εβδομάδα» και το 3ο στη Θεσσαλονίκη είναι περισσότερο αφαιρετική ιδέα παρά εφικτή κατασκευή, πώς μπορεί κάποιος να εμπιστευεί όλα αυτά που ακούει και να πάρει CNG όχημα;
-
Του δε ποϊντ, και οχι μονο αυτο αλλα κατι μου λεει πως θα ερθει αυξηση στον φορο του φυσικου αεριου κινησης. Υπαρχουν αρθα στον ειδικο τυπο σε χωρες της εε και η συζητηση περι τουτου εχει ανοιξει.
-
Το ΦΑ κινησης ειναι ιδιο με το ΦΑ θερμανσης?
-
Ναι
-
Thanks
Και η τιμη ιδια? -
Με το δεδομένο ότι σε 1 χρόνο δεν έχουν υπάρξει νέα πρατήρια από τη ΔΕΠΑ, θα περίμενα και φέτος μια επιδότηση 10% στην αγορά νέου αυτοκινήτου CNG.
Χωρίς αυτοί να έχουν θέσει σοβαρές βάσεις ακόμα, περιμένουν από τον καταναλωτή να τούς «σώσει» δημιουργώντας ζήτηση, ώστε να έχει ένα νόημα η επένδυση ενός πρατηριούχου.
-
Και η τιμη ιδια?
Χμμ, καλή ερώτηση. Το πρατήριο πουλάει συμπιεσμένο φ.α. με το κιλό, η ΔΕΠΑ χρεώνει το χαμηλής πίεσης φ.α. για θέρμανση και ζεστό νερό σε kwh, πρέπει να γίνουν αναγωγές. Με την πρώτη ευκαιρία θα ανοίξω τα κιτάπια μου και θα αποφανθώ.
-
Για τα καινούρια πρατήρια που θα φτιαχτούν μακριά από το κεντρικό δίκτυο φα όπως στα Γιάννενα ή στην Πάτρα και τον Πύργο από το 2020 θα είναι σημαντικό παράγοντας και το επιπλέον κόστος μεταφοράς, θαλάσσιας και οδικής. Έτσι δεν ξέρω αν η τιμή του αερίου σε εκείνες τις περιοχές θα είναι κοντά στην τιμή της Αθήνας πχ.
-
Σωστή προσέγγιση.
Αεριοκίνηση , CNG vehicles