το συγκεκριμενο ειναι αυτοματο...
20.370 η αρχικη...
-
Καλησπέρα παιδιά
Ψάχνω για ένα μεταχειρισμένομ όπως λέει ο τίτλος.Σκέφτομαι να μη μπλέξω με μαντράδες. Με τους ιδιώτες νομίζω είναι πιο απλά τα πράγματα. Μια 'καθαρή' άδεια 1ης κυκλοφορίας Ελλάδα, ένα επιμελημενο βιβλίο service με ημερομηνίες και KM που ταιριάζουν, μια καλή εικόνα εσωτερικά και εξωτερικά και έχεις την πρώτη εντύπωση. Από εκεί και πέρα είναι ο έλεγχος από το συνεργείο μου.
Ο χρόνος δεν με πιέζει καθόλου, δεν έχω συγκεκριμένη προτίμηση και έχω τα χρήματα στο χέρι. Θα κινείται κυρίως στην πόλη, αλλά να μπορεί να βγάλει και κάποιο ταξίδι που και που. Το αυτοκίνητο είναι για την κόρη μου, με οδηγική εμπειρία 5 χρόνων
Βάζω τα κριτήρια μου στο car.gr:
- ιδιώτης,
- hatchback,
- 2008 και μετά,
- μέχρι 90 Χιλ. Km,
- χειροκίνητο κιβώτιο,
- βενζίνη,
- Αττική,
- μέχρι 6.000 max 6.500 η τιμή.........και όταν κάτσει κάτι το βλέπω. Το πάω δηλαδή ανάποδα.
Θα παίζουν σίγουρα yaris, corsa, fiesta, Hyundai I 20, το 207, picanto, fabia, jazz, swift.
Αυτό που θέλω από εσάς είναι να μου πείτε αν το σκεπτικό μου σας φαίνεται σωστό.
Επίσης ποια από τα παραπάνω θα προτείνατε και ποια θα αποκλείατε.
Και όποια άλλη πρόταση ευπρόσδεκτη.
Ευχαριστώ! -
Καλησπέρα παιδιά
Ψάχνω για ένα μεταχειρισμένομ όπως λέει ο τίτλος.Σκέφτομαι να μη μπλέξω με μαντράδες. Με τους ιδιώτες νομίζω είναι πιο απλά τα πράγματα. Μια 'καθαρή' άδεια 1ης κυκλοφορίας Ελλάδα, ένα επιμελημενο βιβλίο service με ημερομηνίες και KM που ταιριάζουν, μια καλή εικόνα εσωτερικά και εξωτερικά και έχεις την πρώτη εντύπωση. Από εκεί και πέρα είναι ο έλεγχος από το συνεργείο μου.
Ο χρόνος δεν με πιέζει καθόλου, δεν έχω συγκεκριμένη προτίμηση και έχω τα χρήματα στο χέρι. Θα κινείται κυρίως στην πόλη, αλλά να μπορεί να βγάλει και κάποιο ταξίδι που και που. Το αυτοκίνητο είναι για την κόρη μου, με οδηγική εμπειρία 5 χρόνων
Βάζω τα κριτήρια μου στο car.gr:
- ιδιώτης,
- hatchback,
- 2008 και μετά,
- μέχρι 90 Χιλ. Km,
- χειροκίνητο κιβώτιο,
- βενζίνη,
- Αττική,
- μέχρι 6.000 max 6.500 η τιμή.........και όταν κάτσει κάτι το βλέπω. Το πάω δηλαδή ανάποδα.
Θα παίζουν σίγουρα yaris, corsa, fiesta, Hyundai I 20, το 207, picanto, fabia, jazz, swift.
Αυτό που θέλω από εσάς είναι να μου πείτε αν το σκεπτικό μου σας φαίνεται σωστό.
Επίσης ποια από τα παραπάνω θα προτείνατε και ποια θα αποκλείατε.
Και όποια άλλη πρόταση ευπρόσδεκτη.
Ευχαριστώ! -
Να σου ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα .
Θεωρώ και το έχω επιβεβαιώσει γιατί έκανα την ίδια έρευνα πριν 2 μήνες , ότι κανένας ιδιώτης δεν πουλάει αμάξι 5ετίας πλέον γιατί δεν έχει λόγο . Τα περισσότερα είναι ακόμα σε εγγύηση και το έχει επιλέξει μετά από πολύ σκέψη με μετρητά .
Τι υπάρχει λοιπόν στην αγορά ?
Τα λήζινγκ . Δικά μας και εισαγωγής , αλλά και τα νοικιάρικα . Τα νοικιάρικα και τα λήζινγκ εισαγωγής τα πουλάνε οι μάντρες .
Εκεί το γύρισμα των χλμ είναι κλασσική πρακτική , όπως και άλλα θέματα που πιθανότατα έχουν .
Υπάρχουν και οι δικές μας εταιρείες λήζινγκ . Εκεί μπορείς να βρείς 4-5 χρόνων αμάξια που είναι δικά τους και μπορούν να σου δώσουν ιστορικό και κάποια εγγύηση 3-6 μηνών . Αλλά είναι και πιο ακριβά .
Για παράδειγμα φίλος πήρε στην κόρη του πούντο ντίζελ 5-6 ετών κάπου στα 8-8500 από εταιρεία λήζινγκ .
Από την άλλη το Σκόντα σίτιγκο με χειροκίνητο , μην κοιτάξεις το αυτόματο , παίζει στα 9500 , το φάμπια με τα 75 άλογα και σε μία έκδοση με οθόνη στα 10500 και στα 10800 το C1 σε εκδόσεις πλούσιες .
Οπότε τελικά θα πρέπει να δεις τι παίζει στα 8-9000 από αυτά που ψάχνεις με τον κίνδυνο του μτχ , αντί για καινούργιο από τα 10-12 .
Ακόμα θα πρέπει να δει και η κόρη σου τι της αρέσει , γιατί είναι βασικό πράγμα αυτό . Ακόμα να δει αν θέλει εξοπλισμό ή δεν την νοιάζει και διάφορα άλλα .
Γενικά κοιτάς εσύ το μπάτζετ σου τι βγάζει και μετά κοιτάτε μαζί και το αισθητικό-εξοπλιστικό μέρος .
-
μπορεις να δεις κι εδω:
https://www.carnext.com/el-gr/metaheiri ... utokinita/απο leasing...χωρις γυρισμενα χιλιομετρα και σερβις μονο σε αντιπροσωπιες...
-
Βλεπω σε αυτο το link το Captur του 2016 να κανει 110 ευρω κατω απο το καινουριο
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Βλεπω σε αυτο το link το Captur του 2016 να κανει 110 ευρω κατω απο το καινουριοΜάλλον θέλουν να δείξουν ότι είναι σαν καινουριο.![emoji12][emoji12]
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
το συγκεκριμενο ειναι αυτοματο...
20.370 η αρχικη... -
Η Opel εχει προσφορές με απόσυρση εως 4000 ευρω έκπτωση σε συγκεκριμένα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα της
Ειναι σιγουρα ευκαιρία να ξεφορτωθείτε τα σαπάκια σαΣ
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλημέρα παιδιά! Αφού άλλαξα τα κριτήρια για να το φέρω κοντά στην επιθυμία μου, κατέληξα σε τρία συγκεκριμένα μοντέλα:
1)....
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/14705439/
Yaris 1.0 VVTI, 1329cc με 101hp, full εξοπλισμός μοντέλο 2009.2)....https://www.car.gr/classifieds/cars/view/14703983/
Fiesta trend, 1400cc με 95 HP, full εξοπλισμός και εδώ, μοντέλο 10/2010.3)....https://www.car.gr/classifieds/cars/view/14829349/
Hyundai I20, 1250cc με 78HP, full εξοπλισμός και εδώ, μοντέλο 08/2010.Εάν ο έλεγχος από μηχανικό είναι ο. Κ. ποιο μου προτείνετε να καταλήξω. Ας πει οποίος θέλει να ασχοληθεί με το θέμα.
μου σε ποιο θα κατέληγε και γιατί;Ευχαριστώ και.πάλι!!!!
-
Έτσι για την ιστορία, κανένα από τα 3 δεν είναι 'φουλ εξοπλισμός'. Κάθε άλλο.
Εγώ θα κοίταγα κυρίως το i20 έως 5-6ετίας με κάποιο εξοπλισμός ασφάλειας επιπλέον. Πχ
-
Τα Yaris τα 1300 με τα 101 μοτερικα τουλάχιστον αποδείχτηκαν πολύ αξιόπιστα...Εγώ προσωπικά θα το έβλεπα ως μονόδρομο προς τα εκει..επίσης το Yaris μέσα είναι υπερβολικά άνετο ειδικά για τους πίσω και νομίζω πως άνετα κανεις και ταξίδι..Εγώ είχα το ίδιο σκάφος ίδιας χρονολογίας σε πετρελαιο και ήμουν πολύ ευχαριστημένος..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Έτσι για την ιστορία, κανένα από τα 3 δεν είναι 'φουλ εξοπλισμός'. Κάθε άλλο.Εγώ θα κοίταγα κυρίως το i20 έως 5-6ετίας με κάποιο εξοπλισμός ασφάλειας επιπλέον. Πχ
Σε ευχαριστώ Stefan 14, για την απάντηση... παρεμπιπτόντως δεν είδα κάποια έλλειψη στον εξοπλισμό, σε σχέση με αυτό που προτείνεις.
Επίσης έχω αναφέρει ότι δεν ενδιαφέρομαι για πετρέλαιο.Τα Yaris τα 1300 με τα 101 μοτερικα τουλάχιστον αποδείχτηκαν πολύ αξιόπιστα...Εγώ προσωπικά θα το έβλεπα ως μονόδρομο προς τα εκει..επίσης το Yaris μέσα είναι υπερβολικά άνετο ειδικά για τους πίσω και νομίζω πως άνετα κανεις και ταξίδι..Εγώ είχα το ίδιο σκάφος ίδιας χρονολογίας σε πετρελαιο και ήμουν πολύ ευχαριστημένος..
Sent from my iPhone using TapatalkΕυχαριστώ emminad, θα το δω.
-
Ο χρήστης Green_Dragon έγραψε:
Έτσι για την ιστορία, κανένα από τα 3 δεν είναι 'φουλ εξοπλισμός'. Κάθε άλλο.
Εγώ θα κοίταγα κυρίως το i20 έως 5-6ετίας με κάποιο εξοπλισμός ασφάλειας επιπλέον. Πχ
Σε ευχαριστώ Stefan 14, για την απάντηση... παρεμπιπτόντως δεν είδα κάποια έλλειψη στον εξοπλισμό, σε σχέση με αυτό που προτείνεις.
Επίσης έχω αναφέρει ότι δεν ενδιαφέρομαι για πετρέλαιο.Προφανώς και δεν είδες κάποια έλλειψη στον εξοπλισμό γιατί διαφορετικά δε θα χαρακτήριζες εξ' αρχής φουλ έξτρα τις 3 επιλογές σου.
Πιο συγκεκριμένα το i20 στο λινκ που έβαλα έχει ζάντες αλουμινίου αντί για τάσια, έχει χειριστήρια στο τιμόνι, έχει bluetooth, έχει cruise control, έχει φώτα ημέρας και γενικά έχει κάποια βασικά χαρακτηριστικά ασφαλείας που επιβάλλονται για ένα αυτοκίνητο της εποχής μας.
Αυτό για το πετρέλαιο δεν το είχα δει, επομένως κοιτάς τα αντίστοιχα βενζίνης. Θα είναι σίγουρα πιο δυσεύρετα αλλά κάτι θα βρεθεί.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Έτσι για την ιστορία, κανένα από τα 3 δεν είναι 'φουλ εξοπλισμός'. Κάθε άλλο.
Εγώ θα κοίταγα κυρίως το i20 έως 5-6ετίας με κάποιο εξοπλισμός ασφάλειας επιπλέον. Πχ
Σε ευχαριστώ Stefan 14, για την απάντηση... παρεμπιπτόντως δεν είδα κάποια έλλειψη στον εξοπλισμό, σε σχέση με αυτό που προτείνεις.
Επίσης έχω αναφέρει ότι δεν ενδιαφέρομαι για πετρέλαιο.Έχεις δίκιο στον εξοπλισμό... αρκετές διαφορές όντως!!!
Ευχαριστώ και πάλι.
Ως προς την βασική επιλογή, να υποθέσω ότι είσαι υπέρ του Ι20.... Σωστά;
Προφανώς και δεν είδες κάποια έλλειψη στον εξοπλισμό γιατί διαφορετικά δε θα χαρακτήριζες εξ' αρχής φουλ έξτρα τις 3 επιλογές σου.Πιο συγκεκριμένα το i20 στο λινκ που έβαλα έχει ζάντες αλουμινίου αντί για τάσια, έχει χειριστήρια στο τιμόνι, έχει bluetooth, έχει cruise control, έχει φώτα ημέρας και γενικά έχει κάποια βασικά χαρακτηριστικά ασφαλείας που επιβάλλονται για ένα αυτοκίνητο της εποχής μας.
Αυτό για το πετρέλαιο δεν το είχα δει, επομένως κοιτάς τα αντίστοιχα βενζίνης. Θα είναι σίγουρα πιο δυσεύρετα αλλά κάτι θα βρεθεί.
-
Θεωρώ ότι είναι αξιόλογο αυτοκίνητο για τη χρήση που προορίζεται και σε καλές τιμές. Είναι πολύ πιθανό να βρεθεί και κάποιο που να είναι ακόμα στην εγγύηση δεδομένου ότι η Hyundai έδινε 5 (ή 7, δε θυμάμαι σίγουρα) χρόνια.
-
Και τα 3 έχουν λόγο αγοράς, ανάλογα με το βασικό σου κριτήριο : Αν θες το πλέον εμπορικό (αυτό που και σε 10 χρόνια θα έχει κοινό και τιμή), πάρε το Yaris! Αν θες το πλέον αξιόπιστο, πάρε το i20. Αν θες το πλέον ευχάριστο στο δρόμο, πάρε το Fiesta.
-
Καλησπέρα παιδιά.
Είμαι ακόμη σε αναζήτηση και κοιτάζω μεταξύ του- ford fiesta 1400cc, μοντέλο του 2009, ίσως και 2010 και
- hyundai I 20, μοντέλο 2011 και ίσως 2012.
Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση με το I20, είναι ότι δεν βγάζω άκρη με τον κυβισμό και την ιπποδύναμη.
Ο καθένας αναφέρει λίγο διαφορετικό. Έχω δει 1199cc, 1240cc, 1245cc και 1250.
Επίσης σε ίππους, 69, 75, 78, 80 και 85.....
Τι ακριβώς συμβαίνει; Τι συμπέρασμα να βγάλω από αυτές τις διαφορές;
Εκείνη την περίοδο δεν ήταν πολύ συγκεκριμένος ο βενζινοκινητήρας που κυκλοφορούσε;Θα το βάλω και στο θέμα της Hyundai, αλλά μπορεί κάποιος και εδώ να έχει καμία ιδέα.
Ευχαριστώ. -
Αφού δεν ανεβαίνει το μπάτζετ σου , θα πρέπει να κατέβει . Δηλαδή να πας σε αμάξια από το 2005-2009 . Εκεί θα είσαι πριν την κρίση , θα βρείς καλά αμάξια με εξοπλισμό , πολλούς ιδιώτες και θα κατέβεις και λίγο χαμηλότερα ώστε να έχεις και ένα περιθώριο επισκευών .
Από το 10 και μετά δύσκολα γιατί η κρίση που είχε ξεκινήσει από το 2008 έχει κορυφωθεί πλέον , ενώ άνοιξε και το ντίζελ .
Σου έκανα μια αναζήτηση με κάποια κριτήρια και βγάζει 137 αγγελίες με μέση τιμή τις 5000 .
-
Οπως τα λεει ο criuser. Και οταν κατεβει -καλα, οχι και ακριβως στα 5000-:
1)Fiat Panda (για ουλτρα σφιχτοκωλεϊσον μπατζετ), αλλα απο τα τελευταια της προηγουμενης γενιας (΄09+).
(Οδηγησα ενα στην Τηνο φετος το Πασχα, ηταν ποοοοολυ καλυτερο απ' οσο φανταζομουν)2)Opel Corsa D, βρωμαει ο τοπος, πριν το '11 που εγινε facelift για καλυτερες τιμες. (ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΑΕΡΙΟ!!!)
3)Citroen DS3, στυλατο (λογω κορης). Εδω βεβαια φευγουμε ολιγον στην τιμη...
4)Peugeot 207, οπωσδηποτε phase 2 ('09+) για να ειναι λυμενα διαφορα θεματακια.
5)Renault Clio 3, παλι facelift ('09+) για τους ιδιους λογους με το απο πανω.
Γενικα αν πας λιγο πιο πισω χρονολογικα (max γυρω στο '10) θα βρεις αυτοκινητα ελληνικης αγορας και επειδη θα μιλαμε για τελη βασει κυβισμου, ειδικα στα γαλλικα μπορει να παρεις ενα αυτοκινητο με μεγαλυτερο κινητηρα στα ιδια λεφτα. Βεβαια επειδη κοιταω και εγω για εμενα, εχω παρατηρησει τη φετινη χρονια να ξαναβγαινουν τα ιδια αυτοκινητα με τσιμπημενες τιμες (500E κατα μεσο ορο) αφου παρατηρειται η αναμενομενη 'τρυπα' στην αγορα απο τους ιδιωτες (ειδικα στα hot hatch) απο το '10 και μετα και ετσι τιγκαρουμε στο leasing και τα diesel της κακιας ωρας.
Απο japan τωρα, Υaris και γιατι οχι, mazda 2.
Τελος βασικο θα ηταν να μας πεις τι οδηγει αυτα τα 5 χρονια η κορη, θα βοηθαγε πιστευω.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Να σου ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα .Θεωρώ και το έχω επιβεβαιώσει γιατί έκανα την ίδια έρευνα πριν 2 μήνες , ότι κανένας ιδιώτης δεν πουλάει αμάξι 5ετίας πλέον γιατί δεν έχει λόγο . Τα περισσότερα είναι ακόμα σε εγγύηση και το έχει επιλέξει μετά από πολύ σκέψη με μετρητά .
Τι υπάρχει λοιπόν στην αγορά ?
Τα λήζινγκ . Δικά μας και εισαγωγής , αλλά και τα νοικιάρικα . Τα νοικιάρικα και τα λήζινγκ εισαγωγής τα πουλάνε οι μάντρες .
Εκεί το γύρισμα των χλμ είναι κλασσική πρακτική , όπως και άλλα θέματα που πιθανότατα έχουν .
Υπάρχουν και οι δικές μας εταιρείες λήζινγκ . Εκεί μπορείς να βρείς 4-5 χρόνων αμάξια που είναι δικά τους και μπορούν να σου δώσουν ιστορικό και κάποια εγγύηση 3-6 μηνών . Αλλά είναι και πιο ακριβά .
Για παράδειγμα φίλος πήρε στην κόρη του πούντο ντίζελ 5-6 ετών κάπου στα 8-8500 από εταιρεία λήζινγκ .
Από την άλλη το Σκόντα σίτιγκο με χειροκίνητο , μην κοιτάξεις το αυτόματο , παίζει στα 9500 , το φάμπια με τα 75 άλογα και σε μία έκδοση με οθόνη στα 10500 και στα 10800 το C1 σε εκδόσεις πλούσιες .
Οπότε τελικά θα πρέπει να δεις τι παίζει στα 8-9000 από αυτά που ψάχνεις με τον κίνδυνο του μτχ , αντί για καινούργιο από τα 10-12 .
Ακόμα θα πρέπει να δει και η κόρη σου τι της αρέσει , γιατί είναι βασικό πράγμα αυτό . Ακόμα να δει αν θέλει εξοπλισμό ή δεν την νοιάζει και διάφορα άλλα .
Γενικά κοιτάς εσύ το μπάτζετ σου τι βγάζει και μετά κοιτάτε μαζί και το αισθητικό-εξοπλιστικό μέρος .
Συμφωνώ. Στα 6000 ευρώ, στη λίστα που βάζει ο φίλος δεν μπορείς να βρεις καλοσυντηρημένο μεταχειρισμένο 5ετίας. Μάλλον θα πρέπει να ανέβει ως προς την 'ηλικία' του αυτοκινήτου...Ποιος θα δώσει αυτά τα μοντέλα που μπορεί να τα αγόρασε (από τα λίγα που παρακολουθώ και μπορεί να κάνω λάθος) και σε τιμή τριπλάσια των 6000ε ευρώ, στο ένα τρίτο της στα 5 χρόνια;
Όμως και αν κάποιος για χ ψ λόγους θέλει να το δώσει όσο - όσο δεν θα πάει σε μία μάντρα για να πάρει μετρητά αμέσως χωρίς να περιμένει να βρει αγοραστή;