-
Αυτο που με ενδιαφερει ειναι να εχει υππβραχιονιο εστω σταθερο..οσο αφορα την οδιλη βοηθεια 3 ετων που δινει η nissan εισαι καλυμενος δηλαδη εχει 24ωρη εξυπηρετηση καλυπτει εξοδα ξενοδοχειο αν μεινεις εκτος της πολης σου ή σε μεταφερει σε συνεργειο της πολης σου;
-
Ο χρήστης nikoskall έγραψε:
Αυτο που με ενδιαφερει ειναι να εχει υππβραχιονιο εστω σταθερο..οσο αφορα την οδιλη βοηθεια 3 ετων που δινει η nissan εισαι καλυμενος δηλαδη εχει 24ωρη εξυπηρετηση καλυπτει εξοδα ξενοδοχειο αν μεινεις εκτος της πολης σου ή σε μεταφερει σε συνεργειο της πολης σου;Ο τεμπέλης είναι αυτός στην energy
Η οδική είναι 24/7 με ξενοδοχεία και τα σχετικά.
Εδώ και αναλυτικά οι παροχές
https://www.nissan.gr/mynissan/customer ... ogram.html -
Ο χρήστης athtsa έγραψε:
athtsa με την προσφορα 25% τοσο βγαινει το σερβις των 15000.
το λαδι που περισεψε με την αλλαγη σου το εδωσε πισω ?
το φιλτρο λαδιου που το αλλαξε στην συνεχεια σκουπισε το χωρο γυρω απο αυτο ή τα αφησε ετσι ?Δεν μου επέστρεψε λάδι και δεν γνωρίζω να πω την αλήθεια εαν περίσσεψε (;) για το φίλτρο λαδιού απότι είδα καθάρισε την περιοχή.
περιπου απο το μισο και λιγο παραπανω του δοχειου λαδιου περισευει, παρτον τηλεφωνο και ζητησε του .
-
Ο χρήστης tzes81 έγραψε:
athtsa με την προσφορα 25% τοσο βγαινει το σερβις των 15000.
το λαδι που περισεψε με την αλλαγη σου το εδωσε πισω ?
το φιλτρο λαδιου που το αλλαξε στην συνεχεια σκουπισε το χωρο γυρω απο αυτο ή τα αφησε ετσι ?Δεν μου επέστρεψε λάδι και δεν γνωρίζω να πω την αλήθεια εαν περίσσεψε (;) για το φίλτρο λαδιού απότι είδα καθάρισε την περιοχή.
περιπου απο το μισο και λιγο παραπανω του δοχειου λαδιου περισευει, παρτον τηλεφωνο και ζητησε του .
Σίγουρα περισσεύει τόσο πολύ? Θυμάμαι στο πρώτο σέρβις των ~1500km που στεκόμουν απο πάνω σε ολη την διαδικασία αλλαγής λαδιών και όταν έφτασε πλέον στο max είχε μείνει ελάχιστο μέσα στο δοχείο οπότε το έβαλε κι αυτό μέσα.
-
Ο χρήστης SpeechLess έγραψε:
Σίγουρα περισσεύει τόσο πολύ? Θυμάμαι στο πρώτο σέρβις των ~1500km που στεκόμουν απο πάνω σε ολη την διαδικασία αλλαγής λαδιών και όταν έφτασε πλέον στο max είχε μείνει ελάχιστο μέσα στο δοχείο οπότε το έβαλε κι αυτό μέσα.
Μήπως ήταν 4λιτρο;
-
Ευχαριστω xRRx
-
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Σίγουρα περισσεύει τόσο πολύ? Θυμάμαι στο πρώτο σέρβις των ~1500km που στεκόμουν απο πάνω σε ολη την διαδικασία αλλαγής λαδιών και όταν έφτασε πλέον στο max είχε μείνει ελάχιστο μέσα στο δοχείο οπότε το έβαλε κι αυτό μέσα.
Μήπως ήταν 4λιτρο;
Δεν θυμάμαι καν μιας και πάνε σχεδόν 3 χρόνια πλέον, πάντως είμαι σίγουρος για τον διάλογο με τον μηχανικό όπου τελικά έμεινε λίγη ποσότητα και το πήγαμε στο 'βάλε κι αυτό μέσα, λίγο παραπάνω δεν πειράζει'...
-
1ο sevice γινετε στα 1500 ή 15000;
-
Ο χρήστης nikoskall έγραψε:
1ο sevice γινετε στα 1500 ή 15000;Προσωπικά έκανα μια τυπική αλλαγή λαδιών και φίλτρου στα 1500, μετά το υποτιθέμενο 'στρώσιμο'.
-
Ηταν υποχρεωτικο το σερβις στα 1500 ή δικια σου επιλογη;τι εκανες στο στρωσιμο;χαμηλες στροφες και πχι με την ιδια ταχυτατητα για πολυ ωρα;
-
Ο χρήστης nikoskall έγραψε:
Ηταν υποχρεωτικο το σερβις στα 1500 ή δικια σου επιλογη;τι εκανες στο στρωσιμο;χαμηλες στροφες και πχι με την ιδια ταχυτατητα για πολυ ωρα;Δεν ήταν υποχρεωτικό αλλά προτεινόμενο αν και είναι γνωστό οτι καλό είναι να γίνεται σε ολα τα καινούρια οχήματα/μηχανές όπως και το 'στρώσιμο' όπως το είπες.
Άλλωστε η διαδικασία περιγράφεται και στο εγχειρίδιο χρήσης του αυτοκινήτου. -
Εγώ απ την άλλη ξέρω και έχω διαβάσει πολλές φορές πως τα λάδια που έχει ο κινητήρας (τα πρώτα) πρέπει να γίνονται μέχρι τα 10.000 για να στρώσει τον κινητήρα, λένε πως φοράει λάδια στρωσίματος.
Άλλη μια κουβέντα ξεκινά για στρώσιμο.Δεν έχω βγάλει ποτέ άκρη με το στρώσιμο...
-
Γενικα σε νεο κινητηρα τα μεταλλα μεσα σ αυτον οταν κινουνται για πρωτη φορα αφηνουν στο κυκλωμα του λαδιου μικροσκοπικα ρινισματα, τα οποια μεταφερονται παντου μεσα στον κινητηρα.
Για αυτο καλο ειναι να γινεται η πρωτη αλλαγη αρκετα νωρις προκειμενου να φυγουν τα ρινισματα μαζι με το παλιο λαδι.Ενα καλο στρωσιμο ειναι να ανεβαζει κανεις τις στροφες του κινητηρα εως τις 3500 σ.α.λ και να τον αφηνει να φρεναρει το αυτοκινητο ο κινητηρας μονος του χωρις τα φρενα. Εκεινη τη στιγμη οπου δεν προστιθεται καυσιμο αλλα ο κινητηρας φρεναρει με τα εμβολα να κινουνται γινεται, ας το πουμε, μια καλη λειανση.
-
Από την άλλη, με τις σύγχρονες μεθόδους κατασκευής λέγεται ότι δεν τίθεται θέμα ρινισμάτων. Στην τελική, εμπιστεύομαι αυτούς που το έφτιαξαν κι ακολουθώ αυτό που προβλέπουν.
-
Όπως λέει και ο Δίας, παράξενο να το ξέρουμε εμείς αυτό με τα ρινίσματα και όχι οι ίδιοι οι κατασκευαστές.
Με τις σύγχρονες μεθόδους κατασκευής, δεν πιστεύω ότι δεν έχουν βρει τρόπους να καθαρίζουν τον θάλαμο καύσης από κάθε είδους ρινίσματα. -
Οι ολοκαινουργιοι κινητηρες εχουν ρινισματα οταν πρωτολειτουργουν καθως η υψηλη θερμοκρασια οδηγει τα μεταλα σε μεγαλο βαθμο να διαστελλονται και εν συνεχεια να τριβονται μεταξυ τους μεχρι να τελειοποιηθει το τελικο τους σχημα.
Τωρα αυτο που αλλαξε απο τους παλαιοτερους κινητηρες ειναι τα λαδια του εργοστασιου τα οποια κατα κανονα πλεον ειναι πολυ καλης ποιοτητας και μπορουν να λιπαινουν αρκετα καλυτερα τον κινητηρα για μεγαλο χρονικο διαστημα.
Ετσι μπορει ο νεος ιδιοκτητης να κανει αργοτερα την αλλαγη λαδιου οπως δηλαδη θα εκανε και στις επομενες αλλαγες. Τα ρινισματα ομως υπαρχουν στην πρωτη αλλαγη, αυτο δεν αλλαζει, απλα τα εργοστασια δεν βαζουν πλεον φθηνα λαδια λιγων χιλιομετρων.
Υπαρχουν εταιριες που βαζουν τους κινητηρες να λειτουργουν σε εργαστηρια πριν τοποθετηθουν στο αμαξωμα προκειμενου να ειναι αμεσα ετοιμοι για σανιδωμα, αλλα αυτα τα αυτοκινητα ειναι πανακριβα και αυτο δεν συμβαινει στους κινητηρες πολυ μεγαλης και μαζικης παραγωγης.
Το προβλημα δεν ειναι τοσο μεσα στον θαλαμο καυσης αλλα στα περιφεριακα τους. Στους συγχρονους κινητηρες με τους απειρους αισθητηρες μεσα στον κινητηρα οπου περναει και το λαδι, καθως και με τα τουρμπο τα οποια χρησιμοποιουν το λαδι ως βασικο στοιχειο τους, ειναι ευκολοτερο τα ρινισματα να επηρεασουν τη ευρυθμη λειτουργια τους συγκριτικα με οτι γινοταν με τους παλαιους χοντροκομμενους ατμοσφαιρικους κινητηρες.
Το ιδιο και στις βαλβολινες στο μηχανικο κιβωτιο.
Σε αυτοματα κιβωτια ιδιαιτερα στα cvt θεωρω πως το πρωτο φλασαρισμα, δηλαδη η διπλη αλλαγη λαδιου προκειμενου να μην μεινουν καθολου ρινισματα μεσα, ειναι απαραιτητη σχετικα νωρις, για οποιον φυσικα θελει να κρατησει πολλα χρονια το αυτοκινητο.
Οποιος δει cvt πρωτη αλλαγη λαδιου θα φριξει με το τι θα εχει μεσα, και οι κατασκευαστες αναφερουν γενικα και αοριστα πως χρηζουν αλλαγης λαδιων κατα κανονα στα 100.000 χλμ. Ως τοτε αμφιβαλλω οτι θα λειτουργουν ευρυθμα. -
Το pulsar εμφανίστηκε το 14, με ενα πρόχειρο διάβασμα κάποιοι εδώ μέσα όπως και στο qq έχουν κάνει τη πρώτη αλλαγή στα 10κ και έχουν 60κ μέχρι τώρα και δεν έχει γίνει αναφορά για κάποιο μηχανικό πρόβλημα.
Δε ξέρω και γω στα 2.500 χλμ είμαι ακόμα με πολλούς προβληματισμούς αν πρέπει να τα αλλάξω ή να το παω 10κ... -
Το pulsar εμφανίστηκε το 14, με ενα πρόχειρο διάβασμα κάποιοι εδώ μέσα όπως και στο qq έχουν κάνει τη πρώτη αλλαγή στα 10κ και έχουν 60κ μέχρι τώρα και δεν έχει γίνει αναφορά για κάποιο μηχανικό πρόβλημα.
Δε ξέρω και γω στα 2.500 χλμ είμαι ακόμα με πολλούς προβληματισμούς αν πρέπει να τα αλλάξω ή να το παω 10κ...Το βιβλιο service στα ποσα λεει αλλαγη λαδιων;νομιζω 15Κ απο οτι μου ειπε ο πωλητης.εγω ακομα δεν το πηρα στα χερια μου το pulsar ..το περιμενω ..αλλα και 15Κ αλλαγη λαδων μου φαινονται πολλα.εγω στα παλαιοτερα αυτοκινητα που ειχα μεταχειρισμενα ο μηχανικος μου εκανε ανα 7500 οταν εβαζα λαδι 5-40 και ανα 10000 οταν εβαζε λαδι 10-40
-
Ο χρήστης nikoskall έγραψε:
Το pulsar εμφανίστηκε το 14, με ενα πρόχειρο διάβασμα κάποιοι εδώ μέσα όπως και στο qq έχουν κάνει τη πρώτη αλλαγή στα 10κ και έχουν 60κ μέχρι τώρα και δεν έχει γίνει αναφορά για κάποιο μηχανικό πρόβλημα.
Δε ξέρω και γω στα 2.500 χλμ είμαι ακόμα με πολλούς προβληματισμούς αν πρέπει να τα αλλάξω ή να το παω 10κ...Το βιβλιο service στα ποσα λεει αλλαγη λαδιων;νομιζω 15Κ απο οτι μου ειπε ο πωλητης.εγω ακομα δεν το πηρα στα χερια μου το pulsar ..το περιμενω ..αλλα και 15Κ αλλαγη λαδων μου φαινονται πολλα.εγω στα παλαιοτερα αυτοκινητα που ειχα μεταχειρισμενα ο μηχανικος μου εκανε ανα 7500 οταν εβαζα λαδι 5-40 και ανα 10000 οταν εβαζε λαδι 10-40
Για να αναφέρουν στο manual αλλαγή στα 15k, εννοείται οτι το έχουν ορίσει ως ενα ασφαλές όριο υπολογίζοντας και τους αμελείς χρήστες, οπότε πιστεύω οτι είναι μια χαρά και το ακολουθώ.
Εμας εδω το τοπικό σέρβις έχει ξεκινήσει στις τελευταίες επισκέψεις μου να αναφέρει προαιρετική αλλαγή στα 7,5k 'για το καλό του κινητήρα', ή 'καίει λάδια αυτό το μοτέρ' (πράγμα που είναι γνωστό για τον 1,2 βενζίνη αλλά οχι για το πετρέλαιο) αλλά προσωπικά τους αγνοώ και ακολουθώ το user's manual ελέγχοντας φυσικά την στάθμη του λαδιού κατά καιρούς. -
Κοιτα αυτα που ανακοινωνουν τα εργοστασια ειναι γενικα και καπως γενικης χρησεως.
Για παραδειγμα, ιδιοκτητες που κρατουσαν πιστα με το βιβλιο την αλλαγη λαδιων με το κιβωτιο cvt της νισσαν παρουσιασαν προβληματα νωρις κατα μεσο ορο στα 50.000 χλμ.
Οταν αρχισαν να γινονται πολλα τα προβληματα τοτε ξεκινησαν ερευνες για το λαδι και βρηκαν πως ρινισματα και βρομια ηταν η αιτια, χαλουσαν οι αισθητηρες μεσα στο κιβωτιο και εμπαινε σε σειφ μοντ.
Τα χιλιομετρα που ανεφεραν για τις αλλαγες, δηλαδη καπου ατα 100.000 χλμ, ηταν εικονικα και σε σπανιες περιπτωσεις εφικτα χωρις προβληματα. Μετα προσθεσαν στα βιβλιαρακια πως αν γινεται σκληροτερη χρηση απο το συνηθες, οπως οριζει το εργοστασιο, προτεινεται η νωριτερη αλλαγη λαδιων. Δηλαδη ποια ειναι η συνηθισμενη χρηση του; τρεχα γυρευε.
Αλλο παραδειγμα το cvt της χοντα οπου για χρονια χαλουσαν και προετρεπαν οι αντιπροσωπειες σε αλλαγες λαδιων με λαδια ομως για αυτοματο κιβωτιο, συμφωνα παντα με τις οδηγιες του εργοστασιου, ενω εν τελη ηθελε αλλο ειδικο λαδι για cvt. Ετσι τελικα καταφεραν και ελυσαν το προβλημα.
Μιλαμε για ιαπωνικες εταιριες με μεγαλο φετιχ την αξιοπιστια και μακροζωια των μηχανικων μερων.
Nissan Pulsar