Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρώτο φανάρι αριστερά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πρώτο φανάρι αριστερά
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    6
    17
    250
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      f-kar last edited by

      Γεια σας είμαι νέος εδώ και δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο σημείο για την απορία που έχω, η οποία είναι η εξής:

      Στην Αγίας Γλυκερίας από Γαλατσίου/Βεΐκου προς Κυψέλη, δύο λωρίδες, στη διασταύρωση με Κούρτιου έχει φανάρι και για ευθεία αλλά και για στροφή αριστερά στην Νίκου Ξυλούρη (συνέχεια της Κούρτιου) το οποίο ανάβει πράσινο αργότερα από αυτό για την ευθεία πορεία. Η ερώτηση είναι αν κάποιος που σκοπεύει να συνεχίσει ευθεία μπορεί, εάν πχ δεν υπάρχει άλλο όχημα μπροστά του, να σταματήσει στην αριστερή λωρίδα, δηλ. εκεί που σταματούν όσοι σκοπεύουν να στρίψουν αριστερά. Με άλλα λόγια: έχει η αριστερή λωρίδα υποχρεωτική πορεία αριστερά;

      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        f-kar last edited by

        Γεια σας είμαι νέος εδώ και δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο σημείο για την απορία που έχω, η οποία είναι η εξής:

        Στην Αγίας Γλυκερίας από Γαλατσίου/Βεΐκου προς Κυψέλη, δύο λωρίδες, στη διασταύρωση με Κούρτιου έχει φανάρι και για ευθεία αλλά και για στροφή αριστερά στην Νίκου Ξυλούρη (συνέχεια της Κούρτιου) το οποίο ανάβει πράσινο αργότερα από αυτό για την ευθεία πορεία. Η ερώτηση είναι αν κάποιος που σκοπεύει να συνεχίσει ευθεία μπορεί, εάν πχ δεν υπάρχει άλλο όχημα μπροστά του, να σταματήσει στην αριστερή λωρίδα, δηλ. εκεί που σταματούν όσοι σκοπεύουν να στρίψουν αριστερά. Με άλλα λόγια: έχει η αριστερή λωρίδα υποχρεωτική πορεία αριστερά;

        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          f-kar last edited by

          Γεια σας είμαι νέος εδώ και δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο σημείο για την απορία που έχω, η οποία είναι η εξής:

          Στην Αγίας Γλυκερίας από Γαλατσίου/Βεΐκου προς Κυψέλη, δύο λωρίδες, στη διασταύρωση με Κούρτιου έχει φανάρι και για ευθεία αλλά και για στροφή αριστερά στην Νίκου Ξυλούρη (συνέχεια της Κούρτιου) το οποίο ανάβει πράσινο αργότερα από αυτό για την ευθεία πορεία. Η ερώτηση είναι αν κάποιος που σκοπεύει να συνεχίσει ευθεία μπορεί, εάν πχ δεν υπάρχει άλλο όχημα μπροστά του, να σταματήσει στην αριστερή λωρίδα, δηλ. εκεί που σταματούν όσοι σκοπεύουν να στρίψουν αριστερά. Με άλλα λόγια: έχει η αριστερή λωρίδα υποχρεωτική πορεία αριστερά;

          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stormold last edited by

            Το συγκεκριμένο σημείο είτε προς Ξυλούρη, είτε προς Κουρτίου είναι μπερδεμένη ιστορία γιατί με τα σταθμευμένα αυτοκίνητα, στην ουσία είναι μία η λουρίδα κυκλοφορίας. Οπότε σταματάς στο φανάρι, περιμένεις και όταν ανάψει πράσινο πας ανάλογα εκεί που θέλεις. Αν υπάρχει κάποιος που βιάζεται να πάει από την Αττική Οδό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              f-kar last edited by

              Ευχαριστώ για την απάντηση. Στη συγκεκριμένη περίπτωση είχε χώρο για δύο λωρίδες κι εγώ, θέλοντας να πάω ευθεία, σταμάτησα στην αριστερή. Όταν πρασίνησε και επειδή αμέσως μετά την Κουρτίου έχει έργα και η δεξιά λωρίδα κλείνει, μου χώθηκε ο δεξιά, ο οποίος στο επόμενο φανάρι που 'βρεθήκαμε' με επέπληξε επειδή λέει εφόσον είχα σταματήσει στην αριστερή λωρίδα έπρεπε να στρίψω αριστερά και όχι να πάω ευθεία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                stormold last edited by

                Ο συγκεκριμένος δρόμος και από τις δύο κατευθύνσεις μπορεί τυπικά να είναι δύο λουρίδων, αλλά στην ουσία τις περισσότερες φορές δεν χωρούν εύκολα δύο αυτοκίνητα. Εγώ που έστριβα και στρίβω προς Ξυλούρη μόνο με το σκούτερ έχω νοιώσει άνετα. Με το αυτοκίνητο πάντα ήταν οριακά τα πράγματα. Επιπλέον επειδή εκεί τα φανάρια αναβοσβήνουν ξαφνικά μπορεί κάποιος να πηγαίνει ευθεία και να σταθεί μέσα στη μέση ή ποιο αριστερά ή ποιο δεξιά.
                Σε τέτοιους δρόμους αχταρμάδες δεν είναι να το σκέφτεσαι και πολύ επειδή σταμάτησες ποιο αριστερά και ήρθε άλλος δίπλα σου και τελικά και οι δύο πήγατε ευθεία. Έπεσες σε κάφρο που εκείνη τη στιγμή, σε αυτό το δρόμο αχταρμά, θυμήθηκε τον ΚΟΚ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • F
                  f-kar last edited by

                  Για την ακρίβεια είχε τρία ή τέσσερα αυτοκίνητα που περίμεναν στη δεξιά λωρίδα κι εγώ πήγα στην αριστερή επίτηδες, δεύτερος πίσω από έναν που δεν είχε βγάλει φλας αριστερό και που γενικά έκρινα από την συμπεριφορά του ότι και αυτός θα συνεχίσει ευθεία- όπως και έγινε. Δεν έχω πρόβλημα να παραδεχτώ ότι έχω άγνοια του ΚΟΚ για τη συγκεκριμένη περίπτωση, σίγουρα θα ήταν διαφορετική η συμπεριφορά μου αν ήξερα ότι όντως παρανομώ, πχ θα παραχωρούσα την προτεραιότητα στον δεξιά που θα θέλει οπωσδήποτε να περάσει, αντί -προς τρόμο και κατοπινή αγανάκτηση της συζύγου μου συνοδηγού- να επιμείνω στην πορεία μου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • S
                    stormold last edited by

                    Στο φανάρι για όσους στρίβουν αριστερά έχει **μαζί **και άλλο φανάρι για εκείνους που πάνε ευθεία οπότε σίγουρα δεν είσαι παράνομος.

                    Αλλά, αλλά, σε τόσο στενούς δρόμους και με φανάρια που αναβοσβήνουν εντελώς ξαφνικά μπερδέματα θα γίνουν και σίγουρα είναι αδύνατο να τηρείται πάντα η νομιμότητα.

                    Εγώ έχω κάνει χειρότερα στα φανάρια αυτά σε σύγκριση με αυτό που περιγράφεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • P
                      phlom last edited by

                      Αν το φανάρι δείχνει αριστερά, τότε είναι αριστερά. Αν είναι για ευθεία τότε πας ευθεία (και δεξιά, αρκετές φορές). Αλλά επειδή η αστυνομία δεν θα σου κάνει τίποτα, κάνεις ότι μπορείς. Να ξέρεις ώμος αν σου συμβεί ατύχημα και σε χτυπάει ένας που ήταν στην λωρίδα του να πάει ευθεία, τότε εσύ φθαις.

                      Αν για π.χ. κάνεις αυτό σε άλλη ξένη χώρα να ξέρεις ότι θα σου πάρουν το δίπλωμα + πρόστιμο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • F
                        f-kar last edited by

                        Το φανάρι στη νησίδα, για την αριστερή λωρίδα δηλαδή, είναι όπως το είπε ο Storm, διπλό: υπάρχει ένα με βέλος για αριστερα και ένα ξεχωριστό στρογγυλό για την ευθεία. Από δεξιά έχει άλλο ένα για την ευθεία μόνο φυσικά. Επίσης είναι δύο λωρίδες που συνεχίζονται πριν και μετά τη διασταύρωση, δεν δημιουργείται δηλ. αριστερή λωρίδα για τη στροφή.

                        Θα προσπαθήσω να ανεβάσω μια εικόνα απ'το εν λόγω φανάρι:

                        Το εν λόγω φανάρι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • N
                          nontaskatsaras last edited by

                          Εγώ αν θέλω να συνεχίσω ευθεία σε αυτό το φανάρι, κάθομαι πάντα στην υποτιθέμενη δεξιά λωρίδα. Αν θέλω να ανέβω αριστερά στις ανηφόρες, κάθομαι στην αριστερή. Και αν με πιάσει κόκκινο για αριστερά, απλά ακούω κόρνες από τους πισβ που θέλουν να πάνε ευθεία αλλά κάθονται στην αριστερή.

                          Το πρόβλημα εκεί είναι ότι αφενός το φανάρι για αριστερά ανάβει αργότερα από αυτό για ευθεία, αφετέρου ότι δε δημιουργεί ξεχωριστή λωρίδα για αριστερά. Άρα , ο μόνος σίγουρος τρόπος να πας ευθεία χωρίς να σε κόψει κάποιος που απλά περιμένει να ανάψει πράσινο για αριστερά, είναι να πιάσεις δεξιά.
                          Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            f-kar last edited by

                            Ο φίλος που πήγε να με κόψει δεν ήθελε να πάει αριστερά. Ευθεία πήγε και αυτός, αλλά εμποδίστηκε από τα έργα δέκα μέτρα μετά τη διασταύρωση και γι'αυτό επιχείρησε να μπει στην αριστερή λωρίδα.. Εννοείται ότι όποιος περιμένει αριστερά να ανάψει το φανάρι για αριστερά καλά κάνει και περιμένει. Αλλά αν σ'έχει πιάσει το φανάρι και θες να πας ευθεία και είναι άδεια η αριστερή λωρίδα θα κάτσεις πχ πίσω από τέσσερα αυτοκίνητα στη δεξιά και δεν θα πας να περιμένεις στην αριστερή μπροστά;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • N
                              nontaskatsaras last edited by

                              Εγώ προσωπικά ναι, γιατί είναι χαζό το συγκεκριμένο σημειο! Εν τω μεταξύ όλοι όσοι περνάμε από εκεί, γράφουμε στο φόρουμ; Τι γίνεται; Να μαζευτούμε για καμιά μπύρα [emoji23]

                              Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                phlom last edited by

                                Ο χρήστης f kar έγραψε:
                                Το φανάρι στη νησίδα, για την αριστερή λωρίδα δηλαδή, είναι όπως το είπε ο Storm, διπλό: υπάρχει ένα με βέλος για αριστερα και ένα ξεχωριστό στρογγυλό για την ευθεία. Από δεξιά έχει άλλο ένα για την ευθεία μόνο φυσικά. Επίσης είναι δύο λωρίδες που συνεχίζονται πριν και μετά τη διασταύρωση, δεν δημιουργείται δηλ. αριστερή λωρίδα για τη στροφή.

                                Θα προσπαθήσω να ανεβάσω μια εικόνα απ'το εν λόγω φανάρι:

                                Το εν λόγω φανάρι.

                                Στον άσφαλτο δεν έχει κανένα σημάδιο; Επειδή αν είναι όπως το είπες τότε αυτοί που έκαναν εκεί την δουλειά τους κοιμόντουσαν. Καταλαβαίνω οτι είναι πολλά αυτοκίνητα παρκαρισμένα στην δεξιά, αλλά δεν είναι λογικό. Τέλος πάντων. Μακάρι νσ μην συμβεί τίποτα σε κανέναν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  f-kar last edited by

                                  Για την μπύρα θα περιμένω πρόσκληση από τον φίλο που τόσο στεναχωρήθηκε σήμερα, αν ποτέ περάσει κι απ'τα μέρη εδώ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    astra_n last edited by

                                    Αν μετά το φανάρι για ευθεία το οδόστρωμα εξακολουθεί και έχει δύο λωρίδες (άσχετα αν είναι κατειλημμένες με παρκαρισμένα, έργα κλπ) κάθεσαι όπου γουστάρεις στο φανάρι νομιμότατα. Αν υπάρχει στρίμωγμα ΜΕΤΑ τη διασταύρωση το φανάρι είναι άσχετο και οι οδηγοί οφείλουν να κάνουν ό,τι θα έκαναν γενικά σε μετάβαση του ρεύματος κυκλοφορίας από δύο λωρίδες σε μία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      f-kar last edited by

                                      Το κατάφερα:

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        asep last edited by

                                        Από την στιγμή που υπάρχει μόνο ένα μονοκόμματο φανάρι χωρίς κάτι ξεχωριστό για τα αυτοκίνητα που θα στρίψουν δεξιά όπως σε πολλές άλλες περιπτώσεις φυσικά και μπορείς αλλά όταν ξεκινήσεις στο πράσινο προσοχή καθρέφτες, φλας μην τυχόν έρχεται κανένας με φόρα από πίσω γιατί σε περίπτωση ατυχήματος εσύ θα είσαι υπεύθυνος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr