-
Και ενω η Ευρωπη ειναι τοσο busy με τα αυτοκινητα Ντισελ (καμια κριτικη σε αυτο), οι κατασκευαστες που πωλουν στην αγορα των ΗΠΑ και ιδιαιτερα οι Ιαπωνικες εταιριες για τωρα, κανουν μεγαλες προσπαθειες στον χωρο των υβριδικων.
Και οταν μιλαμε για Υβριδικα, εννουμε αυτοκινητα με ενα μικρο βενζινοκινητηρα και εναν ηλεκτρικο-κινητηρα ο οποιος δεν χρειαζετε charging διοτι ανακυκλωνει ενεργεια οπως π.χ. αυτη των φρενων για να τροδοφοτηθει. Anyway...to the point:
Μεχρι τωρα, υπαρχουν 4 Υβριδικα που πωλουντε στις ΗΠΑ απο τα οποια το τελευταιο μαλιστα ειναι ενα Χοντα Σιβικ. Αλλα τα πραγματα γινοντε ιδιαιτερα ενδιαφεροντα...
Το Acura RL ειναι η ναυαρχιδα της Acura μεχρι τωρα. Ομως ειναι λιγοτερο απο επιτυχεις διοτι δεν ειναι πουθενα κοντα στον ανταγωνισμο απο πλευαρς σπεκς. Με εναν ανεμικο V6 3.5 κινητηρα με μονο 225 ιππους φενετε σχεδον γελειο σε σχεση με τον ανταγωνισμο ο οποιος χρισημοποιει εξολοκληρου V8 κινητηρες με πανω απο 300 ιππους. Επισης το σχεδιο του αλλα και οι διαστασεις του δεν ειναι ανταγωνιστικες. Το μονο καλο με το αυτοκινητο ειναι η αξιοπιστια του και η ποιοτητα κατασκευης που ισως να ειναι η καλυτερη στην κατηγορια ή ιδια με αυτη της Λεξους και η τιμη του που ειναι γυρω στα $41Κ.
Εδω το Acura RL σημερα
Τα exciting νεα ομως βγαινουν αργα. ΣΗΜΕΡΑ, διαβαζω οτι η Acura (θυγατρικη πολυτελων της Χοντα) ειναι υπο εξελιξη του καινουργιου Acura RL σε υβριδικη μορφη. Και οι πρωτες πληροφοριες μιλανε για εναν βενζινοκινητηρα V6 3ων λιτρων με 200 ιππους (και καλη ροπη για τα κυβικα του) και ενα ηλεκτροκινητηρα με αλλους 160 ιππους για συνολο 360! Μαλιστα ο βενζινοκινητηρας κινει τους εμπρος τροχους και ο ηλεκ/ας τους πισω! Αρα και τετρακινηση. Και συν αυτου οι τεχνικοι της Χοντα μιλανε για 42 μιλια στο γαλονι καταναλωση! Ανυκουστο κατι τετοιο στο παρελθον για τετοια συνολικη ιπποδυναμη.
Το κατεστημενο αλλαζει και μονο οι καναλωτες ειναι αυτοι που ωφελουντε απο αυτες τις αλλαγες στο τελος. Ανναρωτιεμαι πως θα φορολογησει η Ελληνικη κυβερνηση ενα Γκολφ 1.4 λιτρων αλλα με ηλεκτροκινητηρα που στο συνολο του θα βγαζει 150 ιππους. Χμμμ...
-
Και ενω η Ευρωπη ειναι τοσο busy με τα αυτοκινητα Ντισελ (καμια κριτικη σε αυτο), οι κατασκευαστες που πωλουν στην αγορα των ΗΠΑ και ιδιαιτερα οι Ιαπωνικες εταιριες για τωρα, κανουν μεγαλες προσπαθειες στον χωρο των υβριδικων.
Και οταν μιλαμε για Υβριδικα, εννουμε αυτοκινητα με ενα μικρο βενζινοκινητηρα και εναν ηλεκτρικο-κινητηρα ο οποιος δεν χρειαζετε charging διοτι ανακυκλωνει ενεργεια οπως π.χ. αυτη των φρενων για να τροδοφοτηθει. Anyway...to the point:
Μεχρι τωρα, υπαρχουν 4 Υβριδικα που πωλουντε στις ΗΠΑ απο τα οποια το τελευταιο μαλιστα ειναι ενα Χοντα Σιβικ. Αλλα τα πραγματα γινοντε ιδιαιτερα ενδιαφεροντα...
Το Acura RL ειναι η ναυαρχιδα της Acura μεχρι τωρα. Ομως ειναι λιγοτερο απο επιτυχεις διοτι δεν ειναι πουθενα κοντα στον ανταγωνισμο απο πλευαρς σπεκς. Με εναν ανεμικο V6 3.5 κινητηρα με μονο 225 ιππους φενετε σχεδον γελειο σε σχεση με τον ανταγωνισμο ο οποιος χρισημοποιει εξολοκληρου V8 κινητηρες με πανω απο 300 ιππους. Επισης το σχεδιο του αλλα και οι διαστασεις του δεν ειναι ανταγωνιστικες. Το μονο καλο με το αυτοκινητο ειναι η αξιοπιστια του και η ποιοτητα κατασκευης που ισως να ειναι η καλυτερη στην κατηγορια ή ιδια με αυτη της Λεξους και η τιμη του που ειναι γυρω στα $41Κ.
Εδω το Acura RL σημερα
Τα exciting νεα ομως βγαινουν αργα. ΣΗΜΕΡΑ, διαβαζω οτι η Acura (θυγατρικη πολυτελων της Χοντα) ειναι υπο εξελιξη του καινουργιου Acura RL σε υβριδικη μορφη. Και οι πρωτες πληροφοριες μιλανε για εναν βενζινοκινητηρα V6 3ων λιτρων με 200 ιππους (και καλη ροπη για τα κυβικα του) και ενα ηλεκτροκινητηρα με αλλους 160 ιππους για συνολο 360! Μαλιστα ο βενζινοκινητηρας κινει τους εμπρος τροχους και ο ηλεκ/ας τους πισω! Αρα και τετρακινηση. Και συν αυτου οι τεχνικοι της Χοντα μιλανε για 42 μιλια στο γαλονι καταναλωση! Ανυκουστο κατι τετοιο στο παρελθον για τετοια συνολικη ιπποδυναμη.
Το κατεστημενο αλλαζει και μονο οι καναλωτες ειναι αυτοι που ωφελουντε απο αυτες τις αλλαγες στο τελος. Ανναρωτιεμαι πως θα φορολογησει η Ελληνικη κυβερνηση ενα Γκολφ 1.4 λιτρων αλλα με ηλεκτροκινητηρα που στο συνολο του θα βγαζει 150 ιππους. Χμμμ...
-
Και ενω η Ευρωπη ειναι τοσο busy με τα αυτοκινητα Ντισελ (καμια κριτικη σε αυτο), οι κατασκευαστες που πωλουν στην αγορα των ΗΠΑ και ιδιαιτερα οι Ιαπωνικες εταιριες για τωρα, κανουν μεγαλες προσπαθειες στον χωρο των υβριδικων.
Και οταν μιλαμε για Υβριδικα, εννουμε αυτοκινητα με ενα μικρο βενζινοκινητηρα και εναν ηλεκτρικο-κινητηρα ο οποιος δεν χρειαζετε charging διοτι ανακυκλωνει ενεργεια οπως π.χ. αυτη των φρενων για να τροδοφοτηθει. Anyway...to the point:
Μεχρι τωρα, υπαρχουν 4 Υβριδικα που πωλουντε στις ΗΠΑ απο τα οποια το τελευταιο μαλιστα ειναι ενα Χοντα Σιβικ. Αλλα τα πραγματα γινοντε ιδιαιτερα ενδιαφεροντα...
Το Acura RL ειναι η ναυαρχιδα της Acura μεχρι τωρα. Ομως ειναι λιγοτερο απο επιτυχεις διοτι δεν ειναι πουθενα κοντα στον ανταγωνισμο απο πλευαρς σπεκς. Με εναν ανεμικο V6 3.5 κινητηρα με μονο 225 ιππους φενετε σχεδον γελειο σε σχεση με τον ανταγωνισμο ο οποιος χρισημοποιει εξολοκληρου V8 κινητηρες με πανω απο 300 ιππους. Επισης το σχεδιο του αλλα και οι διαστασεις του δεν ειναι ανταγωνιστικες. Το μονο καλο με το αυτοκινητο ειναι η αξιοπιστια του και η ποιοτητα κατασκευης που ισως να ειναι η καλυτερη στην κατηγορια ή ιδια με αυτη της Λεξους και η τιμη του που ειναι γυρω στα $41Κ.
Εδω το Acura RL σημερα
Τα exciting νεα ομως βγαινουν αργα. ΣΗΜΕΡΑ, διαβαζω οτι η Acura (θυγατρικη πολυτελων της Χοντα) ειναι υπο εξελιξη του καινουργιου Acura RL σε υβριδικη μορφη. Και οι πρωτες πληροφοριες μιλανε για εναν βενζινοκινητηρα V6 3ων λιτρων με 200 ιππους (και καλη ροπη για τα κυβικα του) και ενα ηλεκτροκινητηρα με αλλους 160 ιππους για συνολο 360! Μαλιστα ο βενζινοκινητηρας κινει τους εμπρος τροχους και ο ηλεκ/ας τους πισω! Αρα και τετρακινηση. Και συν αυτου οι τεχνικοι της Χοντα μιλανε για 42 μιλια στο γαλονι καταναλωση! Ανυκουστο κατι τετοιο στο παρελθον για τετοια συνολικη ιπποδυναμη.
Το κατεστημενο αλλαζει και μονο οι καναλωτες ειναι αυτοι που ωφελουντε απο αυτες τις αλλαγες στο τελος. Ανναρωτιεμαι πως θα φορολογησει η Ελληνικη κυβερνηση ενα Γκολφ 1.4 λιτρων αλλα με ηλεκτροκινητηρα που στο συνολο του θα βγαζει 150 ιππους. Χμμμ...
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Ανναρωτιεμαι πως θα φορολογησει η Ελληνικη κυβερνηση ενα Γκολφ 1.4 λιτρων αλλα με ηλεκτροκινητηρα που στο συνολο του θα βγαζει 150 ιππους. Χμμμ...Μη σε προβληματίζει αυτό Γαβριήλ. Τα 'μεγάλα μυαλά' του Υπουργείου Οικονομικών θα βρουν τη λύση. Ίσως φορολόγησουν με βάση την ιπποδύναμη, ίσως φορολόγησουν με διαφορετικές κλίμακες τα βενζινοκίνητα από τα υβριδικά. Ποιος ξέρει! Βέβαια, κάτι τέτοιο δε νομίζω να μας απασχολήσει μες την επόμενη δεκαετία (και βάλε).
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Μεχρι τωρα, υπαρχουν 4 Υβριδικα που πωλουντε στις ΗΠΑ απο τα οποια το τελευταιο μαλιστα ειναι ενα Χοντα Σιβικ. Αλλα τα πραγματα γινοντε ιδιαιτερα ενδιαφεροντα...
Έχεις περισσότερες πληροφορίες για αυτό το μοντέλο; (specs, τιμή, αν πρόκειται να έρθει Ευρώπη κλπ)
Αυτό είναι ένα ΑΚΡΩΣ ενδιαφέρον αμάξι για Ελλάδα!!
(ακόμα καλύτερα να έβγαινε υβριδικό Σεϊτσέντο, Λουπαρόζα ή Σμάρτ)
Για λέγε, έχει ενδιαφέρον το θέμα!!
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Μη σε προβληματίζει αυτό Γαβριήλ. Τα 'μεγάλα μυαλά' του Υπουργείου Οικονομικών θα βρουν τη λύση.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Μεχρι τωρα, υπαρχουν 4 Υβριδικα που πωλουντε στις ΗΠΑ απο τα οποια το τελευταιο μαλιστα ειναι ενα Χοντα Σιβικ. Αλλα τα πραγματα γινοντε ιδιαιτερα ενδιαφεροντα...
Έχεις περισσότερες πληροφορίες για αυτό το μοντέλο; (specs, τιμή, αν πρόκειται να έρθει Ευρώπη κλπ)
Αυτό είναι ένα ΑΚΡΩΣ ενδιαφέρον αμάξι για Ελλάδα!!
(ακόμα καλύτερα να έβγαινε υβριδικό Σεϊτσέντο, Λουπαρόζα ή Σμάρτ)
Για λέγε, έχει ενδιαφέρον το θέμα!!
Βεβαιως. Ξερω τα παντα.
Καταρχην οπως το βλεπεις στην φωτο. Δεν καταλαβαινει κανεις οτι μιλαμε για Υβρυδικο. Τα σπεκς ειναι
Τιμη $19Κ.
Βενζινοκινητηρας (VTEC με μονο εκκεντροφορο) : 1339 κ.εκ. 4κυλινδρος = 85@5700 σαλ
Ηλεκτροκινητηρας= 13.4 ιππους στις 4000 σαλ
Ολικη ροπη 16χλγμ ροπης στις 1500 σαλ!
Ολικη Ιπποδυναμη= 93 στις 5700Κιβωτια: 5ταχυτο χειρονκινητο αλλα και CVT.
Καταναλωση με το χειροκινητο= 46 mpg / 51 mpg (City/Highway)
-
Δεν εχω ιδεα εαν θα ερθει στην Ευρωπη.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Δεν εχω ιδεα εαν θα ερθει στην Ευρωπη.Οπότε αν δεν έρθει, χλωμό να βγεί και χάτσμπακ, ε;
Πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο πάντως. Αν βγει σε χάτσμπακ (οπότε να μπορεί να πηγαίναι και πιο άνετα στην πόλη που τα υβριδικά είναι πιο χρήσιμα) θα είναι ακόμα καλύτερα.
Πολύ μου αρέσει που το βασίζουν σε ήδη υπάρχον μοντέλο και όχι σε παρεμφερές, όπως η Τογιότα το Πρίους.
Από χώρο αποσκευών (και γενικά χώρους) χάνει σε σχέση με το συμβατικό;
Από τιμή στις ΗΠΑ τι λέει; (και πόσο κάνει το πιο φτηνο συμβατικό, και τι κυβικά είναι αυτό)
Πιστεύω όμως πως όσο αυτού του τύπου αυτοκίνητα πλησιάζουν τα συμβατικά σε εμφάμιαη (ή και τα συμβατικά πλησιάζουν τα πρωτότυπα υβριδικά σε εμφάνιση), τόσο πιο κοντά ερχόμαστε στο να μπούν κανονικότατα στην αγορά (και τώρα είναι, αλλά όχι 100%)
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Οπότε αν δεν έρθει, χλωμό να βγεί και χάτσμπακ, ε;
Θα δειτε Υβριδικα στην Ευρωπη σιγουρα. Η Τογιοτα εχει ανακεινωσει οτι μεχρι το 2012, ΟΛΑ της τα μοντελα (συμπεριλαμβανομενων και Λεξους) θα ειναι Υβρυδικα.
Πολύ μου αρέσει που το βασίζουν σε ήδη υπάρχον μοντέλο και όχι σε παρεμφερές, όπως η Τογιότα το Πρίους.
Η ΧΟντα εχει περασει ηδη αυτην την φαση. Ηταν η πρωτη που εβαλε Υβριδικο μοντελο σε παραγωγη με το Insight.
1 λιτρο βενζινοκινητηρας, συνολο 74 ιπποι. Τιμη παρομοια με αυτη του Σιβικ:
Από χώρο αποσκευών (και γενικά χώρους) χάνει σε σχέση με το συμβατικό;
Οχι.
Από τιμή στις ΗΠΑ τι λέει; (και πόσο κάνει το πιο φτηνο συμβατικό, και τι κυβικά είναι αυτό)
Το πιο φθηνο αυτοκινητο στις ΗΠΑ ειναι το 2002 Hyundai Accent. $9175. Κινητηρας 1.5 (89 ιππους) και 1.6 (103 ιππους).
Πιστεύω όμως πως όσο αυτού του τύπου αυτοκίνητα πλησιάζουν τα συμβατικά σε εμφάμιαη (ή και τα συμβατικά πλησιάζουν τα πρωτότυπα υβριδικά σε εμφάνιση), τόσο πιο κοντά ερχόμαστε στο να μπούν κανονικότατα στην αγορά (και τώρα είναι, αλλά όχι 100%)
Σιγουρα.[/img]
-
Ναι! Το Ινσάιτ ήταν ολίγον σαν διαστημόπλοιο συγκρινόμενο με το τότε Σιβίκ. Πήγε το Σιβίκ λίγο προς τα εκεί, και βουαλά το υβριδικό σε σχεδιασμό Σιβίκ!!
Σε μόλις 10 χρόνια όλα τα Τογιότα υβριδικά; Έχουμε πολλά να δούμε!!
Για την τιμή λάθος μου, δεν το διατύπωσα σωστά... Εννοούσα πόσο κάνει το υβριδικό Σιβίκ, και πόσο το φτηνότερο Σιβίκ...
Πάντως μιας και ανέφερες το Άξεντ, δεν είχα ιδέα πως είχατε Άξεντ στις ΗΠΑ! Πόσοι το αγοράζουν; Ποιοι το αγοράζουν; Εδώ το 1500 πουλαγε ελάχιστα και καταργήθηκε, ενώ το 1600 δεν υπήρχε ποτέ (από όσο ξέρω). Το 1300 πουλάει καλά. Και το φτηνότερο είναι στα 9340 ευρώ.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Για την τιμή λάθος μου, δεν το διατύπωσα σωστά... Εννοούσα πόσο κάνει το υβριδικό Σιβίκ, και πόσο το φτηνότερο Σιβίκ...
Αναλογα για πιο Σιβικ μιλαμε. Πανω-κατω ομως το Υβρυδικο ειναι γυρω στα $1500 πιο ακριβο. Αλλα νομιζω οτι η κυβερνηση σου δινει tax break. Μειωση στους φορους σου.
Πάντως μιας και ανέφερες το Άξεντ, δεν είχα ιδέα πως είχατε Άξεντ στις ΗΠΑ! Πόσοι το αγοράζουν; Ποιοι το αγοράζουν; Εδώ το 1500 πουλαγε ελάχιστα και καταργήθηκε, ενώ το 1600 δεν υπήρχε ποτέ (από όσο ξέρω). Το 1300 πουλάει καλά. Και το φτηνότερο είναι στα 9340 ευρώ.
Δεν πουλαει καθολου καλα. Αυτα τα πανφθηνα αυτοκινητα εχουν πολλοι κανει προσπαθειες να τα πουλησουν στις ΗΠΑ, αλλα κανεις δεν ειχε επιτυχια στο τελος.
Η Hyundai πουλαει καλα με τα μοντελα της Tiburon (Κουπε στην Ευρωπη) και Santa Fe:
-
Επισης ενα απο τα λιγα πετρελαιοκινητα που κυκλοφορουν στην Αμερικη και μ' αρεσουν ειναι το Jetta TDI (Bora για εσας;).
Ακους οτι δεν χρειαζεται να βαλεις πετρελαιο για 700-800 μιλλια;Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Επισης ενα απο τα λιγα πετρελαιοκινητα που κυκλοφορουν στην Αμερικη και μ' αρεσουν ειναι το Jetta TDI (Bora για εσας;).
Ακους οτι δεν χρειαζεται να βαλεις πετρελαιο για 700-800 μιλλια;Νικος
Ναι, αλλά έχει μόνο 90 ίππους, ενώ στην Ευρώπη οι 130 είναι στάνταρντ.
Πάντως, βιάστηκες να πάρεις το Τσέροκι γιατί έρχεται το Tuareg με V10 TDI 550 lb-ft torque και 313 HP. Δες σχετικά νέα στο http://www.vwvortex.com.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Επισης ενα απο τα λιγα πετρελαιοκινητα που κυκλοφορουν στην Αμερικη και μ' αρεσουν ειναι το Jetta TDI (Bora για εσας; ).
Ακους οτι δεν χρειαζεται να βαλεις πετρελαιο για 700-800 μιλλια;Νικος
Ναι, αλλά έχει μόνο 90 ίππους, ενώ στην Ευρώπη οι 130 είναι στάνταρντ.
Πάντως, βιάστηκες να πάρεις το Τσέροκι γιατί έρχεται το Tuareg με V10 TDI 550 lb-ft torque και 313 HP. Δες σχετικά νέα στο http://www.vwvortex.com.
Ναι, Bora στην Ευρώπη. Αλλά δεν έχει στάνταρ 130 ίππους. Σύμφωνα με τον επίσημο κατάλογο της VW Ελβετίας που έχω (από χειμώνα 2001-2) υπήρχαν 3 εκδόσεις. Με 130 ίππους ήταν η κορυφαία. Επίσης έβγαινε με 115 και με 90. Πλέον νομίζω πως διατίθεται μόνο το 115 ίππων (μόνο αυτό βλέπω στην σελίδα τους), αλλά για σίγουρα θα ξέρω σε κανένα μήνα που θα ανέβω κατά εκεί μεριά.
Στην Γερμανία πάλι διατίθεται TDi σε 100 ίππους, 130 ίππους και τον κινητήρα που πρωτοβγήκε στο 'VW Golf GTi TDi' με τους 150 ίππους (από 1900 τουρμποντήζελ) στις 4000 στροφές, με 320 Νm ροπή στις 1900 στροφές ( ). Συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο (μόνο χειροκίνητο) και έχει συμπίεση 18,5:1. Έχει 0-100 σε 9 δευτερόλεπτα (ζυγίζει και 1327 κιλά με βασικό εξοπλισμό δικίνητο). Τελική 216 και καταναλώνει στην όλη 7,25 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και 4,45 εκτός πόλης.
Συγκριτικά το TDi με τους 130 ίππους στις 4000 στροφές έχει ροπή 310 στις 1900 με συμπίεση 19. Με εξάρι κιβώτιο, ή έξτρα αυτόματο 5άρι. Είναι 1295 κιλά με βασικό εξοπλισμό και έχει 0-100 σε 10,1 (10,9 αυτόματο) και τελική 205 (202 αυτόματο). Κατανάλωση 7,1 στην πόλη και 4,45 εκτός πόλης.
Και το 100 ίππων στις 4000 με ροπή 240 στις 1800, 19 συμπίεση. Αυτό έχει 5άρι χειροκίνητο ή 5άρι αυτόματο, από 1277 κιλά και τελική 188 (184 αυτόματο). 0-100 σε 12,1 (13,5 αυτόματο) και κατανάλωση 6,7 στην πόλη και 4,35 εκτός.
Αυτό που βλέπω είναι πως μάλλον λανσαρίστηκε βασικός ντήζελ στα 100 άλογα που αντικατέστησε τους 90 και 115 ίππων, ο 130 από κορυφαίος έγινε μεσαίος στην κατηγορία και έδωσαν τον κινητήρα του Golf GTi TDi και στην υπόλοιπη γκάμα.
-
Μιας και πιάσαμε κουβέντα για το Μπόρα, πείτε μου την διαφορά ανάμεσα στο Μπόρα Στέησιον
και στο Γκολφ Στέησιον
Το έλεγα παλιότερα στους φίλους μου και δεν με πίστευαν...
Μετά από αρκετή μελέτη εντόπισα τις διαφορές:
Άλλη μάσκα, που οδηγεί σε μερικά χιλιοστά μακρύτερο εμπρός πρόβολο στο ΜπόραΈνα εκατοστό λιγότερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω (μην με ρωτάατε γιατί...)
Διαφορετικό πίσω λογότυπο
Διαφορετική αξία μεταπώλησης και ίματζ, παρόλο που για να αγοραστούν είναι στα ίδια.
Θα μας τρελλάνουν οι Γερμανοί!!!
Πάντως αν είσαι ερωτευμένος με αυτό το μοντέλο σε συγκεκριμένο εξοπλισμό και χρώμα, σου δίνεται η ευκαιρία να πάρεις και τα δύο και να ξεχωρίζεις εύκολα ποιο είναι το μονό και ποιο το ζυγό!
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Επισης ενα απο τα λιγα πετρελαιοκινητα που κυκλοφορουν στην Αμερικη και μ' αρεσουν ειναι το Jetta TDI (Bora για εσας;).
Ακους οτι δεν χρειαζεται να βαλεις πετρελαιο για 700-800 μιλλια;Νικος
Ναι, αλλά έχει μόνο 90 ίππους, ενώ στην Ευρώπη οι 130 είναι στάνταρντ.
Πάντως, βιάστηκες να πάρεις το Τσέροκι γιατί έρχεται το Tuareg με V10 TDI 550 lb-ft torque και 313 HP. Δες σχετικά νέα στο http://www.vwvortex.com.
Δεν νομιζω οτι αυτος ο κινητηρας θα ειναι συντομα διαθεσιμος στις ΗΠΑ.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Επισης ενα απο τα λιγα πετρελαιοκινητα που κυκλοφορουν στην Αμερικη και μ' αρεσουν ειναι το Jetta TDI (Bora για εσας;).
Ακους οτι δεν χρειαζεται να βαλεις πετρελαιο για 700-800 μιλλια;Νικος
Ναι, αλλά έχει μόνο 90 ίππους, ενώ στην Ευρώπη οι 130 είναι στάνταρντ.
Πάντως, βιάστηκες να πάρεις το Τσέροκι γιατί έρχεται το Tuareg με V10 TDI 550 lb-ft torque και 313 HP. Δες σχετικά νέα στο http://www.vwvortex.com.
Μαρεσει το Tuareg αλλα δεν φαινεται βασισμενο σε 'truck chassis' που ηταν απαραιτητο μια και το πηραμε για tow vehicle. Οποτε ναι μεν εχει την δυναμη και τη ροπη αλλα αμα δεν μπορει να τραβηξει πανω απο 3-4 χιλιαδες λιβρες δεν εκανε για το τι το θελαμε. Επισης φαινεται οτι θα ειναι λιγακι ακριβο. Υποθετω το TDI θα ειναι γυρω στις $40 χιλαδες και παραπανω. Η καταναλωση βεβαια ειναι φοβερη για το μεγεθος/βαρος. (και βεβαια βλαστημαμε το Grand Cherokee μια και παιρνουμε 15 μιλλια στο γαλονι μονο με προσευχη και πολυ ουριο ανεμο.
Νικος
-
Οπως οτιδηποτε απο την Ευρωπη, ετσι και το Τουαρεγκ θα ειναι μαλλον τσουχτερο στην τιμη.
Diesel στην Ευρωπη, Υβριδικα στις ΗΠΑ