-
Ο χρήστης thesniki έγραψε:
Στο βιβλίο, δεν έχει στοιχεία απο το ντιζελ
Σοβαρά; Σου έδωσαν δηλαδή βιβλίο για το βενζίνης;
Ίσως επειδή είναι πολύ καινούριο δεν έχει τυπωθεί ακόμα; Με μια γρήγορη αναζήτηση στο internet δεν βρήκα manual για το diesel. Πολύ περίεργο πάντως και δείχνει προχειροδουλειά (και μάλλον αυτή τη φορά δεν φταίει ο εισαγωγέας). -
Ο χρήστης elefasgr έγραψε:
Στο βιβλίο, δεν έχει στοιχεία απο το ντιζελ
Σοβαρά; Σου έδωσαν δηλαδή βιβλίο για το βενζίνης;
Ίσως επειδή είναι πολύ καινούριο δεν έχει τυπωθεί ακόμα; Με μια γρήγορη αναζήτηση στο internet δεν βρήκα manual για το diesel. Πολύ περίεργο πάντως και δείχνει προχειροδουλειά (και μάλλον αυτή τη φορά δεν φταίει ο εισαγωγέας).Μιας και τα βιβλιαράκια ειναι στα Ελληνικά, δεν ξέρω ποιού δουλειά ειναι να τα ετοιμάσει
Του εισαγωγέα ή του εργοστασίου.Το μοντέλο υπάρχει εδώ και καιρό απλά δεν ερχόταν στην Ελλάδα, οπότε δεν καταλαβαίνω τον λόγο που δεν είχε μεταφραστεί ήδη.
Επίσης το άλλο αστείο της υπόθεσης ειναι οτι ενώ το αυτοκίνητο φοράει το εργοστασιακό navi/οθόνη/multimedia, δεν συνοδευόταν απο το εγχειρίδιο χρήσης του
Πήρα φωτοτύπησα απο άλλο και όλα κομπλεΗ μέχρι στιγμής εμπειρία χρήσης (24ώρο) δείχνει οτι πρόκειται για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, με πολύ απόθεμα ροπής, φιλικότατο, προβλέψιμο, αθόρυβο!!!, τρομέρη ποιότητα κύλισης.
Δεν έχω καταφέρει να φέρω στα μέτρα μου το κάθισμα, στο 100% εννοώ, και δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς με ενοχλεί.
Σίγουρα όχι το αφρώδες, αλλά κάτι με την πλάτη παίζει που δεν μπορώ να ρυθμίσω στα γούστα μου.Η κατανάλωση ειναι στα 4.6, με κρουζ κοντρολ ρυθμισμένο μέχρι 2000 στροφές (116-117 χλμ/ωρα), με κλιματισμό ανοιχτό., και με το 89% των χιλιομέτρων μέχρι στιγμής να γίνονται σε αυτοκινητόδρομο.
-
Καλορίζικο φίλε μου,καλά και απροβλημάτιστα χιλιομετρα να έχεις !Φοβερη επιλογή!!
-
Καλησπέρα σε όλους και καλοταξιδα να ναι τα αμάξια σας.
Μια ερώτηση για τους κατόχους. Από ηχομόνωση πως είναι το αυτοκίνητο? Με 120-140 km παράδειγμα περνάνε μέσα ήχοι ή είναι αθόρυβο?
-
Ο χρήστης Joystick έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους και καλοταξιδα να ναι τα αμάξια σας.Μια ερώτηση για τους κατόχους. Από ηχομόνωση πως είναι το αυτοκίνητο? Με 120-140 km παράδειγμα περνάνε μέσα ήχοι ή είναι αθόρυβο?
Για ποιο ρωτάς?
Το 1000? Το 1500? Το πετρέλαιο? Το 4D, το 5D?Στο πετρέλαιο μόνο στο ρελαντι το ακούς, και αυτό σε πολύ μικρότερο βαθμό από άλλα μοντέλα που έχω ακούσει.
Βοηθάει οτι έχει και ηχομόνωση στο καπό μάλλον. -
Κυρίως με ενδιαφέρει το 4D αλλά θα ήθελα να μάθω και για τα άλλα!
-
Ευχάριστα νέα στις διακοπές μου. Με ενημέρωσαν πως το αμάξι θα έρθει την επόμενη εβδομάδα (αντί για αρχές Νοέμβρη!!!). 1.5 sport στο perl grey. Υπάρχει κάποιο από τα αξεσουάρ που βάζουν εδώ να προτείνετε; μάλλον θα βάλω τον φωτισμό στα πόδια. Κάπου αλλού που να δείχνει ωραία;
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης gkouk έγραψε:
Ευχάριστα νέα στις διακοπές μου. Με ενημέρωσαν πως το αμάξι θα έρθει την επόμενη εβδομάδα (αντί για αρχές Νοέμβρη!!!). 1.5 sport στο perl grey. Υπάρχει κάποιο από τα αξεσουάρ που βάζουν εδώ να προτείνετε; μάλλον θα βάλω τον φωτισμό στα πόδια. Κάπου αλλού που να δείχνει ωραία;Μάλλον θα έρχεται με το ίδιο καράβι που έρχεται και το δικό μου καθώς και εμένα μου είπαν για την επόμενη εβδομάδα! Για να δούμε.
Αν βάλεις τίποτα εξτρά, ενημέρωσε εδώ να ξέρουμε και εμείς τι και πως!
Με το καλό να παραλάβουμε λοιπόν! -
Ο χρήστης Joystick έγραψε:
Κυρίως με ενδιαφέρει το 4D αλλά θα ήθελα να μάθω και για τα άλλα!Μιας και είμαι κάτοχος του 4D, έχω να πω ότι στο ταξίδι είναι σχετικά ήσυχο (σε χαμηλές στροφές ο κινητήρας είναι αθόρυβος), οι μόνοι θόρυβοι που εγώ ακούω είναι από τα ελαστικά (τα πρώτης τοποθέτησης είναι Bridgestone Turanza ER33) και από τον κλιματισμό.
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Ευχάριστα νέα στις διακοπές μου. Με ενημέρωσαν πως το αμάξι θα έρθει την επόμενη εβδομάδα (αντί για αρχές Νοέμβρη!!!). 1.5 sport στο perl grey. Υπάρχει κάποιο από τα αξεσουάρ που βάζουν εδώ να προτείνετε; μάλλον θα βάλω τον φωτισμό στα πόδια. Κάπου αλλού που να δείχνει ωραία;
Μάλλον θα έρχεται με το ίδιο καράβι που έρχεται και το δικό μου καθώς και εμένα μου είπαν για την επόμενη εβδομάδα! Για να δούμε.
Αν βάλεις τίποτα εξτρά, ενημέρωσε εδώ να ξέρουμε και εμείς τι και πως!
Με το καλό να παραλάβουμε λοιπόν!σαργε σε βλεπω καθε πρωι λιμανι να ατενιζεις για τη ψιλολιγνη φιγουρα του ro-ro
-
χαχαχαχα
Ναι, δεν το κρύβω ότι είμαι ενθουσιασμένος...άλλωστε δεν έχω ξαναψωνίσει αυτοκίνητο -καινούργιο ή μεταχειρισμένο. Όλο τα παλιά αυτοκίνητα των άλλων έπαιρνα .
Και μια ερώτηση προς κατόχους/γνώστες: Στο 1.5 είναι σπαστικό το rev hang; Είναι έντονο; -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Και μια ερώτηση προς κατόχους/γνώστες: Στο 1.5 είναι σπαστικό το rev hang; Είναι έντονο;
Κάτσε βρε να το παραλάβεις πρώτα με το καλό και μετά θα δεις αν σε απασχολεί το rev hang!
Αν εννοούμε με το όρο rev hang το γεγονός ότι οι στροφές του κινητήρα μειώνονται με σχετικά αργό ρυθμό όταν πατάμε τον συμπλέκτη (και έχουμε αφήσει το γκάζι, όπως κάνουμε στις αλλαγές ταχυτήτων), τότε ναι έχει. Συγκεκριμένα χτες δοκίμασα το ΜΧ5 μου να δω πως συμπεριφέρεται πατώντας συμπλέκτη και εκεί οι στροφές πέφτουν πολύ πιο γρήγορα από ότι στο civic.
Αν είναι ενοχλητικό; Προσωπικά αν δεν είχα διαβάσει για αυτό το φαινόμενο δεν θα το παρατηρούσα καν ή θα δεχόμουν ότι αυτή είναι η προκαθορισμένη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ναι είναι υπαρκτό αλλά εμένα δεν με ενοχλεί. Δεν ξέρω σε πιο απαιτητικό είδος οδήγησης αν επηρεάζει αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα. Σόρρυ αν φανεί άκυρο/άσχετο στους 'γρήγορους' της παρέας αλλά το rev hang δεν βοηθάει στο rev matching (aka μύτη-τακούνι) που κάνουμε για να διατηρήσουμε τις στροφές του κινητήρα όταν φρενάρουμε και κατεβάζουμε ταχυτήτα;
-
Ευχαριστώ φίλε. Ήσουν κατατοπιστικότατος!
-
Μήπως έχει και βαρύ βολάν;
-
Νομίζω ότι είναι θέμα software μόνο καθώς κάποια βελτιωτικά προγράμματα το αφαιρούν. Έχω διαβάσει δηλαδή σχετικά σε ξένα φόρουμ, όχι ότι καταλαβαίνω τα τεχνικά.
-
Παλια σε ιταλικα και γαλλικα αυτοκινητα που οδηγουσα, που ειχαν ντιζα στο γκαζι και γενικα τα πηδαλια τους ηταν σε κοντινη αποσταση μεταξυ τους, εκανα συνεχως ρεβ ματσινγκ σε σημειο που να το θεωρω κατι το απολυτα φυσιολογικο και δεν το σκεφτομουν καθολου. Ολο σκασιμαστα και κατεβασματα ακομα και μεσα στην πολη.
Οι μη γνωστες μου ελεγαν: ρε συ οδηγεις σαν βλαμενο, δεν ξερες ποιο πηδαλι να πατησεις.
Μια λεπτομερεια ειναι πως αυτος ο τροπος οδηγησης αδειαζε γρηγοροτερα το ντεποζιτο της βενζινης. Για την ακριβεια υπερβολικα γρηγορα σε τετοιο και σημειο που στις αρχες, οταν το πρωτουιοθετησα ως στυλ οδηγησης, νομιζα πως εχανα καυσιμο απο καπου.
Μετα με τα ηλεκτρονικα γκαζια, και ιδιαιτερα την πρωτη περιοδο εφαρμογης τους, και με την χρονικη καθυστερηση στην ανταποκριση στο πατημα του πενταλ, μου ηταν δυσκολο να κανω σε σωστο χρονο γρηγορα κατεβασματα χωρις να πατιναρω τον συμπλεκτη, ηθελε εξασκηση και βαριομουν.
Τις προαλλες οδηγησα παλι ενα παλιο με ντιζα και αυτοματα μετα απο δεκα λεπτα παλι εκανα ρεβ ματσινγκ και το χαμογελο ξαναηρθε στα χειλη μου.
-
-
Έχω το αυτοκίνητό τόσους μήνες και πότε μέχρι σήμερα δεν είχα δοκιμάσει τα κουμπάκια στο δεξί μέρος του τιμονιού. Ναι αυτά του cruise control! Κάτι το ότι το σνόμπαρα ως λειτουργία κάτι ότι φοβόμουν μιας και στα ταξίδια εχω πάντα τη φαμίλια όλη μέσα, το cruise control ήταν άγνωστο για εμένα μέχρι σήμερα.
Έτυχε να ταξιδέψω μόνος προς Πάτρα και είπα να το δοκιμάσω. Ρε σεις αυτό το μαραφέτι οδηγαει μονο του! Μαζι με το lkas το ταξιδι στον αυτοκινητοδρομο το αμάξι το κάνει μόνο του, έπαθα πλάκα το πώς έστριβε, φρέναρε και επιτάχυνε ανάλογα με τα αμάξια μπροστά και το όριο που του είχα ρυθμίσει. Για να μη μιλήσω για κατανάλωση. Αθηνα-Κορινθος με κίνηση και το acc στα 120 καθώς ήμουν ψαρωμενος έγραψε... 4.5!!!! Έπαθα σοκ! Στη συνέχεια ανέβασα ρυθμό και έτσι το όλο πήγαινε έλα έφτασε τα 5.5 λτ/100χλμ. Πραγματικά εντυπωσιάστηκα νομίζω ότι μόλις πήρα μια γεύση από την οδήγηση του μέλλοντος και περιέργως μου ...αρεσε!
-
Είναι πολύ ωραίο βοήθημα, για αυτον τον λογο οταν αναφερομαι σε φθηνα αυτοκινητα που το εχουν στον εξοπλισμο τους, το θεωρω ως εναν απο τους σοβαρούς λογους αγοράς.
Φυσικά το αυτοκίνητο ως αυτοκίνητο παιζει τον βασικο λογο αγορας, αλλα το ενεργο κρουιζ αλλαζει τον τρόπο ταξιδιού σε μεγάλο βαθμο
-
Δεν έχω ενεργό cc αλλά και το απλό μία χαρά είναι στα ταξίδια! Δεν μπορώ πλέον να με φανταστώ σε ανοιχτό δρόμο χωρίς αυτό το μαραφετι στον εξοπλισμό........
Honda Civic 2017