-
ενδιαφερομαι για αγορα ενος τετραθεσιου cabrio μερχι 1800 κυβικα (με χωρο για να καθησουν κανινικα ενηλικα ατομα και οχι απλα διακοσμητικα κθησματα που γεμιζουν τον χωρο τηςκαμπινας) και εχω ξεχωρισει αυτα τα δυο (χειροκινητο μονο) με εναλακτικες το eos (για το οποιο δεν εχω ακουσει καλα λογια) και για το Α3 (το οποιο ειναι ακριβοτερο απ οτο Α4). Αυτο που θελω ειναι απο ανθρωπους που εχουν η γνωριζουν τη γνωμη τους για αυτα τα μοντελα...
προβληματα που παρουσιαζουν τα ονωτερω πχ εχω ακουσει οτι για το clk υπαρχουν προβληματα με τον ιμαντα χρονισμου καθως και δυο γενιες μοτερ με την δευτερη να ειναι καλύτερη...
για τα audi vw οτι ειναι ευεσθητα με το λαδι κτλ..
καταναλωσεις (δε περιμενω να μην καινε απλα να εχω μια εικονα)
γενικα για ολα τα γερμανικα μου εχουν πει για μικροπροβληματα με αισθητηρες ηλεκτρονικα κτλ τα οποια ομως κοστιζουν
για το A4 το quattro απο θεμα συντηρησης και καταναλωσης σε σχεση με το προσθηνοκινητο τι διαφορα εχει
και γενικα οτι πιστευετε οτι θα με βοηθησει
-
ενδιαφερομαι για αγορα ενος τετραθεσιου cabrio μερχι 1800 κυβικα (με χωρο για να καθησουν κανινικα ενηλικα ατομα και οχι απλα διακοσμητικα κθησματα που γεμιζουν τον χωρο τηςκαμπινας) και εχω ξεχωρισει αυτα τα δυο (χειροκινητο μονο) με εναλακτικες το eos (για το οποιο δεν εχω ακουσει καλα λογια) και για το Α3 (το οποιο ειναι ακριβοτερο απ οτο Α4). Αυτο που θελω ειναι απο ανθρωπους που εχουν η γνωριζουν τη γνωμη τους για αυτα τα μοντελα...
προβληματα που παρουσιαζουν τα ονωτερω πχ εχω ακουσει οτι για το clk υπαρχουν προβληματα με τον ιμαντα χρονισμου καθως και δυο γενιες μοτερ με την δευτερη να ειναι καλύτερη...
για τα audi vw οτι ειναι ευεσθητα με το λαδι κτλ..
καταναλωσεις (δε περιμενω να μην καινε απλα να εχω μια εικονα)
γενικα για ολα τα γερμανικα μου εχουν πει για μικροπροβληματα με αισθητηρες ηλεκτρονικα κτλ τα οποια ομως κοστιζουν
για το A4 το quattro απο θεμα συντηρησης και καταναλωσης σε σχεση με το προσθηνοκινητο τι διαφορα εχει
και γενικα οτι πιστευετε οτι θα με βοηθησει
-
ενδιαφερομαι για αγορα ενος τετραθεσιου cabrio μερχι 1800 κυβικα (με χωρο για να καθησουν κανινικα ενηλικα ατομα και οχι απλα διακοσμητικα κθησματα που γεμιζουν τον χωρο τηςκαμπινας) και εχω ξεχωρισει αυτα τα δυο (χειροκινητο μονο) με εναλακτικες το eos (για το οποιο δεν εχω ακουσει καλα λογια) και για το Α3 (το οποιο ειναι ακριβοτερο απ οτο Α4). Αυτο που θελω ειναι απο ανθρωπους που εχουν η γνωριζουν τη γνωμη τους για αυτα τα μοντελα...
προβληματα που παρουσιαζουν τα ονωτερω πχ εχω ακουσει οτι για το clk υπαρχουν προβληματα με τον ιμαντα χρονισμου καθως και δυο γενιες μοτερ με την δευτερη να ειναι καλύτερη...
για τα audi vw οτι ειναι ευεσθητα με το λαδι κτλ..
καταναλωσεις (δε περιμενω να μην καινε απλα να εχω μια εικονα)
γενικα για ολα τα γερμανικα μου εχουν πει για μικροπροβληματα με αισθητηρες ηλεκτρονικα κτλ τα οποια ομως κοστιζουν
για το A4 το quattro απο θεμα συντηρησης και καταναλωσης σε σχεση με το προσθηνοκινητο τι διαφορα εχει
και γενικα οτι πιστευετε οτι θα με βοηθησει
-
Μτχ θα πάρεις φλερτάρεις λίγο πολύ με κάποιο πιθανό πρόβλημα. Θέλει καλό ψάξιμο. Από εμένα a4 1.8 turbo, γνωστός κινητήρας με αρκετά χρόνια στην πιάτσα, χαρακτηρίζεται ως σκυλί κ αλεξισφαιρος.
-
Αν πρέπει ντε και καλά ένα από αυτά τα δύο, τότε CLK. Καλύτερο αυτοκίνητο δομικά, πίσω κίνηση κλπ.
-
αναφερωμε στα προβληματα που παρουσιαζουν ουτος η αλλιως οχι λογω παλαιοτητας....
σε αυτα τα λεφτα 4θεσιο με πραγματικο χωρο για ους πισω δεν υπαρχουν αλλες επιλογες
-
Σε ποια γενιά αναφέρεσαι και τι budget; Υπάρχουν BMW, Volvo (δύσκολα όμως 1.8 ) και Saab με κανονικές θέσεις πίσω.
-
Κι εγώ προτείνω Audi για κινητήρα!!πραγματικα σκυλί ο 20vt!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
ναι το 1800 ειναι οριο... για a4 b6, b7 και clk w209 το κανονικο και το facelift
-
CLK vs A4 cabrio