-
Οχι το επιβεβαίωσα τελικά, είναι όπως τα είπα.
Δύο διαφορετικές λειτουργίες.
Κρίμα, ήλπιζα για κάποιο bug.Επίσης επιβεβαίωσα πως απο τον Ιανουάριο του 2018 έρχεται με στρογγυλό γυάλινο σήμα και φανάρια απο την pro facelift.
Τι έχει παιχτεί τώρα δε βγάζω άκρη.
-
Πήγα τις προάλλες για το service των 60.000Km πρώτη φορά εκτός αντιπροσωπείας, σε μάστορα δικό μου.
Όλα ΟΚ, εκτός από το φίλτρο πετρελαίου που μας κάνει κόλπα. Από ότι φαίνεται υπάρχει μια ασυμβατότητα με τα κάποια από τα φίλτρα της αγοράς, με αποτέλεσμα να μου ανάβει λαμπάκι για ύπαρξη νερού στο φίλτρο πετρελαίου. Δοκίμασε ο μάστορας δύο διαφορετικά φίλτρα και με τα δύο το πρόβλημα παραμένει.
Σήμερα θα το πάω για να βάλουμε της Nissan, οπότε και ελπίζω να διορθωθεί το πρόβλημα.
Αν και στην αντιπροσωπεία μου είχαν πει ότι στις 60.000Km αλλάζουμε βαλβολίνες, τελικά δεν αλλάχθηκαν και θα πάμε μάλλον για του χρόνου. Στο βιβλίο συντήρησης δεν βρήκα κάτι σχετικό δυστυχώς.
-
Το φίλτρο πετρελαίου θέλει προσοχή. Στο sprinter της δουλειάς μου, έτυχε να το πάω σε μάστορα της πλάκας(όπως αποδείχτηκε) και το μοτέρ δεν δούλευε σωστά. Είχε βάλει οτινάναι. Στα πρωινά κρύα ξεκινήματα μάλιστα, ήθελε μπόλικες μιζιές για να πάρει μπρός μιας και αποβραδίς 'στέγνωνε' από πετρέλαιο. Προσοχή και στα παρελκόμενα σωληνάκια τα οποία μπορεί να έχουν αλλαχθεί για να ταιριάζουν στο γιαλατζί φίλτρο. Ειδικά αυτό της επιστροφής πετρελαίου.
-
Καλημέρα. Πριν ένα μήνα παρέλαβα ένα Qashqai 1,5 πετρέλαιο και παρότι είμαι πολύ ευχαριστημένος με ταλαιπωρούν κάποια προβλήματα.
Το πρώτο έχει να κάνει με το start - stop το οποίο κάποιες (λίγες) φορές κολλάει και δεν ξεκινάει άμεσα τον κινητήρα με αποτέλεσμα να παραμένω ακινητοποιημένος.
Το δεύτερο έχει να κάνει με την μίζα του αυτοκινήτου που κάποιες φορές ενώ έχω βγάλει το κλειδί δεν ακούγεται το χαρακτηριστικό 'κλακ' και το αυτοκίνητο παραμένει σε φάση νιρβάνας και δεν κλειδώνει κτλ.
Στην πρώτη ευκαρία θα πάω να το κοιτάξουν αλλά αναρωτιέμαι αν έχει κάποιος άλλος παρόμοια προβλήματα;
-
Ο χρήστης gpgalanis έγραψε:
Καλημέρα. Πριν ένα μήνα παρέλαβα ένα Qashqai 1,5 πετρέλαιο και παρότι είμαι πολύ ευχαριστημένος με ταλαιπωρούν κάποια προβλήματα.Το πρώτο έχει να κάνει με το start - stop το οποίο κάποιες (λίγες) φορές κολλάει και δεν ξεκινάει άμεσα τον κινητήρα με αποτέλεσμα να παραμένω ακινητοποιημένος.
Το δεύτερο έχει να κάνει με την μίζα του αυτοκινήτου που κάποιες φορές ενώ έχω βγάλει το κλειδί δεν ακούγεται το χαρακτηριστικό 'κλακ' και το αυτοκίνητο παραμένει σε φάση νιρβάνας και δεν κλειδώνει κτλ.
Στην πρώτη ευκαρία θα πάω να το κοιτάξουν αλλά αναρωτιέμαι αν έχει κάποιος άλλος παρόμοια προβλήματα;
Καλημέρα.
Καλοτάξιδο.
Αυτό με το start-stop τα πάθαινα και γω όταν είχα πρωτοπαρει το αμάξι.
Είναι θεωρώ καθαρά θέμα συνήθειας...
Το άλλο για την μίζα δεν το έχω ξανακούσει.
θα σου πρότεινα να πας να το δουν άμεσα.Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για αρχή μέτρα την μπαταρία, θα ανακαλύψεις πολλά...
Και το f/l τη fiamm φοράει, καλού κακού προμηθευσου καλώδια ή jump starter.Τα ίδια θέματα έχω και γω και περιμένω να πάρω τη μπαταρία στα χέρια.
Επίσης σε κατάλληλες συνθήκες δεν λειτουργεί καν το start stop επειδή βλέπει πως είναι πεσμένη η μπαταρία.
-
Ευχαριστώ πολύ. Και κάτι ακόμα. Όταν τα φώτα είναι ανοικτά και παρκάρεις και ανοίγεις την πόρτα έχει ηχητική ειδοποίηση;
-
Δεν κατάλαβα τι εννοείς;
Δλδ είναι αναμμένο το αμάξι τη νύχτα ξέρω γω πας να παρκάρεις ανοίγεις τη πόρτα να δεις που είναι το πεζοδρόμιο λέω γω τώρα, σωστά;Κανένα αυτοκίνητο δεν έχει ηχητική ειδοποίηση όταν ο κινητήρας είναι αναμμένος
-
Να ξεκαθαρίσω πως όλα αυτά αφορούν τα αυτόματα φώτα. Αν έχεις αναμμένα τα φώτα στη κανονική θέση, σβήσεις το κινητήρα και ανοίξεις πόρτα αρχίζει και σφυρίζει και βγάζει μήνυμα στο καντραν.
-
Qashqai J11-1.5 d του 2015, τρίξιμο που κάνει μόνο όταν περνάς με χαμηλή ταχύτητα (10-20 χλμ) πάνω από ανώμαλο έδαφος - κριτσ -κρουτσ ενοχλητικά ..... υπάρχει κάποια λύση?
Κατά τα άλλα, κανένα σοβαρό πρόβλημα με το αυτοκίνητο, μετά από 60.000 χλμ. -
Ο χρήστης roxy έγραψε:
Qashqai J11-1.5 d του 2015, τρίξιμο που κάνει μόνο όταν περνάς με χαμηλή ταχύτητα (10-20 χλμ) πάνω από ανώμαλο έδαφος - κριτσ -κρουτσ ενοχλητικά ..... υπάρχει κάποια λύση?
Κατά τα άλλα, κανένα σοβαρό πρόβλημα με το αυτοκίνητο, μετά από 60.000 χλμ. [emoji106]Από που το ακούς?
Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης plutare έγραψε:
Qashqai J11-1.5 d του 2015, τρίξιμο που κάνει μόνο όταν περνάς με χαμηλή ταχύτητα (10-20 χλμ) πάνω από ανώμαλο έδαφος - κριτσ -κρουτσ ενοχλητικά ..... υπάρχει κάποια λύση?
Κατά τα άλλα, κανένα σοβαρό πρόβλημα με το αυτοκίνητο, μετά από 60.000 χλμ. [emoji106]Από που το ακούς?
Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κάπου από το μπροστινό μέρος ......
-
Την κλασική βίδα στο φιλτροκουτι κοίτα για αρχή. Ψάξε πιο πάνω στο thread, θα βρεις και φωτογραφίες
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Μπα. Αυτό που περιγράφει ο φίλος δεν μοιάζει τόσο ακραίο. Αν ήταν το φιλτροκούτι θα ήταν πολύ πιο καυστικός στις παρατηρήσεις του. Εκτός και αν έγραψε το μήνυμα υπό την επήρεια αγχολυτικών. Θέλω να πω πως όταν συνέβη στο δικό μου φρίκαρα. Μετά θυμήθηκα τα λόγια του φίλου μου του 'Διονύση Δάγκα' και συνήλθα. Να 'ναι καλά όπου κι αν βρίσκεται.
-
Ε πέστα κι εδώ!
-
Δύσκολο να είναι το φιλτροκούτι, γιατί αυτό συντόνιζε ακόμη και σταματημένο.
Το από μπροστά είναι πολύ γενικό. Μπροστά είναι το ταμπλό, μπροστά είναι και ο χώρος του κινητήρα.
Αν δεν ακούγεται από το ταμπλό, αλλά από τον χώρο του κινητήρα, τότε ίσως να είναι οι αναρτήσεις. Το κάνει και σε μένα πλέον σταθερά. Παλιά το έκανε μόνο όταν είχε κρύο, τώρα πλέον το κάνει σχεδόν συνέχεια και ακούγεται έντονα όταν περνάς λακούβα και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες.
Είχα διαβάσει παλιότερα ότι είναι οι βάσεις των αμορτισέρ νομίζω. Δες σχετικά στο παρακάτω link
https://www.qashqaiforums.co.uk/viewtopic.php?f=28&t=1672&start=10Ένα καινούργιο που κάνει σε μένα, είναι όταν ξεκινάω να ακούγεται σφύριγμα από τα φρένα, λες και δεν έχει ξεκολλήσει εντελώς το τακάκι από την δισκόπλακα. Να αναφέρω πως έχω ήδη αλλάξει τα τακάκια πίσω, επειδή είχε παρουσιάσει το κλασικό πρόβλημα με τον ήχο που έκανε όταν πατούσες πρώτη φορά φρένο.
-
Κι εμένα για βάση μηχανής που παραμελεί τα καθήκοντά της μου φαίνεται. Εχουν αναφερθεί τέτοιου είδους συμβάντα κι εδώ. Συντονισμός στο ρελαντί ή σε ελάχιστα μικρές ταχύτητες συχνά οφείλεται σε βάση μηχανής ή αμορτισέρ που έχει ξεψυχήσει.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, να σημειώσω ότι ο θόρυβος ακούγεται μόνο όταν περνάω από έδαφος (χώμα ή ασφαλτο) που δεν είναι εντελώς ευθεία και με πολύ μικρή πάντα ταχύτητα.
Δεν είναι από το ταμπλό σίγουρα και μάλλον από την βάση της μηχανής έρχεται. Το θέμα είναι όμως, αν είναι από την βάση δεν θα έπρεπε να ακουγόταν συνέχεια? -
Όχι φίλε μου. Τον συντονισμό από την βάση τον αισθάνεσαι στην αρχή τουλάχιστον σε χαμηλές ταχύτητες αλλά και στο ρελαντί. Στο δικό μου (ντάστερ) άλλαξα την κεντρική στα 60000 νομίζω εντός εγγύησης όταν παραπονέθηκα για ένα ελαφρύ συντονισμό. Είμαι λίγο ψείρας.
Αν είσαι σε εγγύηση ακόμη καλύτερα!!!!! -
Παιδια εχω J11 μοντελο του 2015 με 53000 χλμ. Εχω πρόβλημα με τον συμπλεκτη που τριζει απο τα 15000χλμ, σε 3 αντιπροσωπειες που εχω παει με κοροϊδεύουν βαζουν λιγο γρασσο και το πρόβλημα επανέρχεται μεσα σε μια μερα. Σε μια μαλιστα μου ειπαν ότι για να τον αλλαξουν θελουν 80 ευρω και ότι το πρόβλημα θα επανελθει μετα απο καποια χλμ. Πηγα στα κεντρικα της Νισσαν και μου ειπαν ότι τον αλλαξαν πριν μια εβδομαδα και αυτος αρχισε να τριζει παλι σε μια μερα. Δε ξερω τι άλλο να κανω πλεον. Κάθε βοηθεια δεκτη. Το αυτοκινητο είναι εντος εγγυησης εως τον Οκτωβρη του 2018. Ευχαριστω
Νissan Qashqai J11 [2014-__]