-
https://www.ypodomes.com/index.php/ener ... -ti-epetai
-
Ο χρήστης jimptso έγραψε:
...Με έπιασα αδιάβαστο με το συνθετικό φυσικό αέριο..
Γνωρίζει κανείς τίποτα; ;Κάποιας μορφής 'βιο-αέριο'.
Εδώ εξηγεί κάπως.
Αυτή είναι η βασική αντίδραση.
Και η Audi σου λέει ότι αν το φτιάξεις με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας είναι 'carbon neutral'.
-
Ευχαριστώ φίλε..
https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 175447.asp
-
http://www.euro2day.gr/news/enterprises ... ko-ae.html
-
Ο χρήστης jimptso έγραψε:
http://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1623956/elinoil-dynamikh-eisodos-se-energeia-kai-fysiko-ae.htmlΤις γενικές ειδήσεις για το CNG ίσως είναι καλύτερα να τις βάζεις εδώ.
-
Για ψαχτειτε λιγο βρε παιδια,που εχετε τα αυτοκινητα με το φυσικο αεριο,στην Ιταλια αρχισαν να αλλαζουν τον εγκεφαλο αν καταλαβα καλα για το προβλημα του αδυναμου κινητηρα στο ξεκινημα της ανηφορας ..
https://www.metanoauto.com/modules.php? ... 53#p460553
-
Το είχα γράψει αλλά έπεσαν να με φάνε... μετά έγινε ανανέωση στο forum και χάθηκαν τα μηνύματα...
Δεν είναι μόνο η ανηφόρα αλλά και εντός πόλεως που σβήνει και ανάβει και ξανα... μέχρι που βγάζει την ένδειξη εκκινήστε χειροκίνητα τον κινητήρα.... όπως μου έκανε και σήμερα εντός πόλης όταν μου έδωσαν προτεραιότητα για να βγω από στενό και με πρόδωσε για ακόμα μια φορά...
Έστειλα email στην seat. gr και σήμερα επικοινώνησαν από το service του Κατάκη να πάω για έλεγχο... το ραντεβού ορίστηκε για τη Τετάρτη -
Πρώτη φορά το διαβάζω κι αυτό..
Πως σβήνει; ; Είσαι σε πορεία και σβήνει... στο φανάρι που περιμένεις και σβήνει..ή πας να ξεκινήσεις στο φανάρι και σβήνει; ;Ρώτησε αν αλλάζουν τον εγκέφαλο γιατί στον Ιταλό κατάλαβα ότι του τον άλλαξαν.
-
Ο χρήστης jimptso έγραψε:
Πρώτη φορά το διαβάζω κι αυτό..
Πως σβήνει; ; Είσαι σε πορεία και σβήνει... στο φανάρι που περιμένεις και σβήνει..ή πας να ξεκινήσεις στο φανάρι και σβήνει; ; Ρώτησε αν αλλάζουν τον εγκέφαλο γιατί στον Ιταλό κατάλαβα ότι του τον άλλαξαν.Μέσα στη πόλη , στο σταμάτα-ξεκίνα θες να κλείσεις την απόσταση από τον μπροστινό ; εε βάζεις 1η αφήνεις συμπλέκτη και πατας γκαζι ... εε το γκάζι δεεεννν , ρίχνει στροφές και σβήνει ... και ξαναπαίρνει μπρός... εε λες έτυχε , έπεσαν οι στροφές ... πας πάλι να ξεκινήσεις ... πάλι δεννν ... και βγάζει μήνυμα εκκινήστε χειροκίνητα τον κινητήρα...
Μέσα στη πόλη μου το έχει κάνει 4-5 φορές ... είτε σε κίνηση , είτε να βγω από στενό με προτεραιότητα αλλά και αφού με άφησαν ... εεε δεννν... και 2 φορές σε ανηφόρα ... μια στο manassu στη Χαλκιδικη , φεύγαμε 4-5 αμάξια μαζί .. λόγω @@@@@ δρόμου που έχουν κάνει με σκόνη , τσιμέντο και του κακου τους το καιρό (κακο)τεχνία , πηγαίναμε με 10 -15 χλμ .. εεε έριχνε στροφές και έσβηνε ... και ξανά ... και ξανά ... και μια την προηγούμενη Κυριακή σε ορεινό χωριό της περιοχής μου που πηγαίναμε σε βάφτιση .. σταματήσαμε σε ανηφόρα να ρωτήσουμε χωριανό που είναι η εκκλησία και ξανά.... μέχρι που άφησα λίιιιιγο λάστιχο και ξεκίνησα ...
Να σημειώσω σε όσους δε με έχουν ξαναδιαβάσει ότι σε 2 μήνες κατοχής του αυτοκινήτου έχω 7,000χλμ ... οπότε μπορώ να έχω μια καλή άποψη ... τα παραπάνω είναι για την tgi έκδοση ... στις υπόλοιπες δεν ξέρω αν γίνεται -
Δηλαδή ο κινητήρας θέλει πολλές στροφές για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο; ;
Πάντως οι Ιταλοί έχουν πολλά παράπονα..έχουν στείλει Email στην εταιρεία γιατί πολλοί έχουν υπόγειο πάρκινγκ και δυσκολευονται να βγάλουν τα αυτοκίνητα τους.
Και αφού έχουμε αντικατάσταση του εγκεφάλου...και πάει καλύτερα το αμάξι του Ιταλού..φαίνεται ότι είναι γνωστό το θέμα αυτό πλέον.
-
Τελικά δεν διαβάζω καλή την εξέλιξη του θέματος..
Ακόμη και για δικηγόρο λένε να βάλουν αν χρειαστεί..
Πως να παραγγείλεις αμάξι αν διαβάζεις τέτοια πράγματα..;;http://www.metanoauto.com/modules.php?n ... 12#p460612
-
Δε το κάνει συνέχεια αλλά όταν το κάνει είναι ενοχλητικό αλλά κυρίως επικίνδυνο
Πας με το καλό και ζητάς λύση ή και αλλαγή εγκεφάλου .. απο κει και πέρα είναι θέμα ασφαλείας οδηγού - επιβατών , οικογένειας και των γύρω σου και φυσικά θα μπει δικηγόρος ... -
Ενα Λούπο που έιχα μου το έκανε μόνο όταν έιχα κλιματισμό ανοιχτο. Συμβαίνει το ίδιο και σε εσένα;
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Ενα Λούπο που έιχα μου το έκανε μόνο όταν έιχα κλιματισμό ανοιχτο. Συμβαίνει το ίδιο και σε εσένα;Όχι φυσικά , είπαμε ...
Το δοκίμασα και πριν μια ώρα που πήγα σε φιλικό σπίτι ...
Σε μια γλυκιά ανηφορίτσα 3-4μέτρων ... σταμάτησα στη μέση ... φρένο , έσβησε λόγω start/stop και πάλι ..έσβησε μια , άναψε... ανέβασε μεχρι 500σ.α.λ. και δεννν .... μουλάρωσε .... με την 3η φορά κινήθηκε ίσα-ίσα να πατήσω στην ευθεία και μετά σιγά-σιγά μέχρι τις ~1700σ.α.λ. εε μετά ήταν σα να μπήκε νίτρο -
Αν απενεργοποιήσεις το start/stop θα βελτιωθούν τα πράγματα;
Γνωστός με Up CNG το έχει μονίμως απενεργοποιημένο γιατί η (ενισχυμένη για την περίσταση) μπαταρία κοστίζει 150 ευρώ. Κι αν χαλάσει ταχύτερα λόγω άναβε-σβήνε, δε θα την αποσβέσει ποτέ με τόσο χαμηλή κατανάλωση που έχει. Οπότε καλύτερα να καίει στο μποτιλιάρισμα παρά να αλλάξει μπαταρία, λέει. -
90% το βγάζω λόγω μπαταρίας , πριν το άφησα , αλλά δεν δικαιολογείται να έχει τέτοια συμπεριφορά ...
Σε ρελαντί καίει 0,4kg/ώρα ... σιγά πόσο θα κάψει σε κίνηση επαρχιακής πόλης ... και μέχρι να πάω σπίτι - δουλειά έχω 4 φανάρια σε απόσταση 75km ... 8 στα 150km πάνε - έλα -
Μόνο στην έκδοση με φυσικό αέριο συμβαίνει αυτό ή είναι γενικό φαινόμενο σε όλα τα Ibiza?
-
Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:
Μόνο στην έκδοση με φυσικό αέριο συμβαίνει αυτό ή είναι γενικό φαινόμενο σε όλα τα Ibiza?Δεν έχει αναφερθεί από άλλους κατόχους, παρά μόνο από αυτούς με tgi (polo - seat)
Κάποιος στην Ιταλία λέει ότι μπορεί να φταίει το έξτρα βάρος λόγω των δεξαμενών Φ. Α., μπορεί να φταίει και η χαρτογράφηση του εγκεφάλου.. Ίσως να φταίει και το κιβώτιο... Ας μας το κάνουν dsg... -
Για να καταλάβουμε καλύτερα θα κάνω μερικές ερωτήσεις..
terry όταν βγάζεις το start stop δεν έχει πρόβλημα ,ξεκινά το αμάξι πολύ καλύτερα; ;
Το αυτοκίνητο το έχεις δοκιμάσει στην ανηφόρα με βενζίνη; ; πάει καλύτερα; ;
Για την ανηφόρα εγώ έχω να πω...ότι θα βάλω χειροφρενο..θα μαρσαρω 1500 με 2000 στροφές θα αφήσω το συμπλέκτη και ταυτόχρονα θα κατεβάσω χειροφρενο.
Στο χόντα που έχω κάνει μετατροπή σε φυσικό αέριο..τις περισσότερες φορές θα το γυρίσω σε βενζίνη..γιατί δε τραβάει το μοτέρ με αέριο όπως με την βενζίνη.
Η θα δώσω πιο πολλές στροφές με το αεριο για να ξεκινήσω στο φανάρι για παραδειγμα σε σχέση με την βενζίνη..φυσικά με το κλίμα είναι ακόμη πιο χειρότερο το θέμα..
Το χόντα είναι ατμόσφαιρα έτσι..Και πάμε στο αμάξι του πατέρα μου..opel astra station vagon..με τον γνωστό 1300 ντιζελ.
Όταν το πήραμε καταλάβαμε ότι θέλει παραπάνω γκάζι για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο.
Να δουλέψει η τουρμπινα ήθελε λίγο παραπάνω γκάζι σε σχέση με το ατμοσφαιρικό ακόμη και στην ευθεία σε φαναρι.
Και όταν βάζαμε το Κλιματιστικό..έσβηνε το μοτέρ. Ήθελε ακόμη περισσότερο γκάζι για να ξεκινήσει..στην ευθεία επίσης.Επίσης δεν καταλαβαίνω όταν μας γράφεις ότι το μοτέρ σβήνει..παίρνει μπροστά, πάει στις 500 στροφές και σβήνει ξανά.
Δηλαδή πατάς γκάζι με πατημένο το συμπλέκτη και δεν σηκωνει στροφές το μοτέρ; ;Επίσης δεν θα πω ότι ο φίλος μας terry δε ξέρει να οδηγει..
Στην Ιταλία το φαινόμενο έχει πάρει διαστάσεις..και όλοι λένε ότι δεν είναι το πρώτο τους αμάξι.
Να είναι το πρώτο τους τούρμπο όμως; ; και επειδή είναι μικρό το μοτέρ όπως το ντιζελακι του πατέρα μου..με βαρη σκάφος..να θέλει παραπάνω γκάζι για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο; ; -
Έχω διανύσει 300.000χλμ στα 10 χρόνια που οδηγώ οπότε νομίζω ότι έχω μια Α εμπειρία... Μπορεί και Ω...
Το αμάξι όταν δε σβήνει πάει με 500σ.α.λ. Και ανεβάζει πολυυυυ αργά στροφές ... Σέρνεται... Μέχρι τις 1200 που πάει καλύτερα... Μετά τις 1700 μπαίνει η τουρμπίνα και ξυπνάει, δεν είναι δυνατόν μέσα στη πόλη να ανεβάζω 2000 σ. α. λ για να ξεκινήσω μέσα στη κίνηση για διανύσω μια απόσταση 20-30εκ... Μήπως σβήσει... Δεν μπορώ να αφήνω λάστιχο στις πιο απλές αλλά και στις δυσκολότερες ανηφόρες...
Επειδή δεν έχει κουμπί όπως στα του υγραερίου δε μπορώ να αλλάξω το καύσιμο από επιλογή... Οπότε αν μείνω με βενζίνη θα δοκιμάσω...
Και στο punto που είχα με υγραέριο,αν έριχνε στροφές και έσβηνε μετά όλα καλά.. αν ήταν να ανέβω ανηφόρα φυσικά και δεν έβαζα a/c και φυσικά το γυρνούσα στη βενζίνη αλλά εδώ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΠΙΛΟΓΗ... Τι θα κάνω δηλαδή; θα παρακαλώ να έχω πάρει φόρα και να μην είναι κανείς πίσω και μπροστά μου;
Δεν είμαι μόνος στο δρόμο... Είμαι επικίνδυνος για τους άλλους...
Δε το κάνει συνέχεια αλλά....
Seat Ibiza 2017 (Mk 5)