-
Διαβάστε τη παρακάτω παράγραφο..τη βρήκα από αυτό το λινκ..
https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 174071.asp
Ο νέος κινητήρας για φυσικό αέριο, θα έχει κυβισμό 1,5 λίτρα με απόδοση 130 ίππων. Θα μπορεί μάλιστα να κάψει και το νέο συνθετικό αέριο το οποίο ρίχνει δραματικά το συνολικό αποτύπωμα των ρύπων αφού παράγεται σε εργαστήρια. Το πλεονέκτημα εδώ σε σχέση με ένα ηλεκτρικό όχημα είναι η μεγάλη αυτονομία η οποία σε ρεαλιστικές συνθήκες μπορεί να ξεπερνά τα 700 χλμ..
Με έπιασα αδιάβαστο με το συνθετικό φυσικό αέριο..
Γνωρίζει κανείς τίποτα; ; -
Η αυτονομία των 700 χλμ. είναι η μικτή, και με βενζινα και με φ.α.
Κάτι άλλο, αμάξια που καίνε φ.α. βγάζουν και η Χόντα και η Τουότα, καθώς και οι 3 αμερικάνοι, αλλά δεν τα κυκλοφορούν ευρώπη. -
Ενημέρωση από τον διαχειριστή του ιταλικού φόρουμ.
Αυτές οι πληροφορίες μας έχουν παρασχεθεί σχετικά με την έγκριση των οχημάτων με μεθάνιο:
-
Τα μονοσθενή αυτοκίνητα δοκιμάζονται στον κύκλο δοκιμών στον πάγκο WLTP και στον δρόμο RDE μόνο με μεθάνιο.
-
Τα αυτοκίνητα που δεν είναι μονοσθενή ελέγχονται τόσο με βενζίνη όσο και με μεθάνιο.
-
Επειδή τα επόμενα αυτοκίνητα VW θα είναι μονοσθενή και δεν υπάρχει πιθανότητα να είναι σε θέση να αλλάξετε χειροκίνητα με τη βενζίνη, σε εκδόσεις μεθάνιο δεν θα υπάρξει GPF φίλτρο σωματιδίων.
http://www.metanoauto.com/modules.php?n ... 12#p459412
-
-
https://www.ypodomes.com/index.php/ener ... -ti-epetai
-
Ο χρήστης jimptso έγραψε:
...Με έπιασα αδιάβαστο με το συνθετικό φυσικό αέριο..
Γνωρίζει κανείς τίποτα; ;Κάποιας μορφής 'βιο-αέριο'.
Εδώ εξηγεί κάπως.
Αυτή είναι η βασική αντίδραση.
Και η Audi σου λέει ότι αν το φτιάξεις με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας είναι 'carbon neutral'.
-
Ευχαριστώ φίλε..
https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 175447.asp
-
http://www.euro2day.gr/news/enterprises ... ko-ae.html
-
Ο χρήστης jimptso έγραψε:
http://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1623956/elinoil-dynamikh-eisodos-se-energeia-kai-fysiko-ae.htmlΤις γενικές ειδήσεις για το CNG ίσως είναι καλύτερα να τις βάζεις εδώ.
-
Για ψαχτειτε λιγο βρε παιδια,που εχετε τα αυτοκινητα με το φυσικο αεριο,στην Ιταλια αρχισαν να αλλαζουν τον εγκεφαλο αν καταλαβα καλα για το προβλημα του αδυναμου κινητηρα στο ξεκινημα της ανηφορας ..
https://www.metanoauto.com/modules.php? ... 53#p460553
-
Το είχα γράψει αλλά έπεσαν να με φάνε... μετά έγινε ανανέωση στο forum και χάθηκαν τα μηνύματα...
Δεν είναι μόνο η ανηφόρα αλλά και εντός πόλεως που σβήνει και ανάβει και ξανα... μέχρι που βγάζει την ένδειξη εκκινήστε χειροκίνητα τον κινητήρα.... όπως μου έκανε και σήμερα εντός πόλης όταν μου έδωσαν προτεραιότητα για να βγω από στενό και με πρόδωσε για ακόμα μια φορά...
Έστειλα email στην seat. gr και σήμερα επικοινώνησαν από το service του Κατάκη να πάω για έλεγχο... το ραντεβού ορίστηκε για τη Τετάρτη -
Πρώτη φορά το διαβάζω κι αυτό..
Πως σβήνει; ; Είσαι σε πορεία και σβήνει... στο φανάρι που περιμένεις και σβήνει..ή πας να ξεκινήσεις στο φανάρι και σβήνει; ;Ρώτησε αν αλλάζουν τον εγκέφαλο γιατί στον Ιταλό κατάλαβα ότι του τον άλλαξαν.
-
Ο χρήστης jimptso έγραψε:
Πρώτη φορά το διαβάζω κι αυτό..
Πως σβήνει; ; Είσαι σε πορεία και σβήνει... στο φανάρι που περιμένεις και σβήνει..ή πας να ξεκινήσεις στο φανάρι και σβήνει; ; Ρώτησε αν αλλάζουν τον εγκέφαλο γιατί στον Ιταλό κατάλαβα ότι του τον άλλαξαν.Μέσα στη πόλη , στο σταμάτα-ξεκίνα θες να κλείσεις την απόσταση από τον μπροστινό ; εε βάζεις 1η αφήνεις συμπλέκτη και πατας γκαζι ... εε το γκάζι δεεεννν , ρίχνει στροφές και σβήνει ... και ξαναπαίρνει μπρός... εε λες έτυχε , έπεσαν οι στροφές ... πας πάλι να ξεκινήσεις ... πάλι δεννν ... και βγάζει μήνυμα εκκινήστε χειροκίνητα τον κινητήρα...
Μέσα στη πόλη μου το έχει κάνει 4-5 φορές ... είτε σε κίνηση , είτε να βγω από στενό με προτεραιότητα αλλά και αφού με άφησαν ... εεε δεννν... και 2 φορές σε ανηφόρα ... μια στο manassu στη Χαλκιδικη , φεύγαμε 4-5 αμάξια μαζί .. λόγω @@@@@ δρόμου που έχουν κάνει με σκόνη , τσιμέντο και του κακου τους το καιρό (κακο)τεχνία , πηγαίναμε με 10 -15 χλμ .. εεε έριχνε στροφές και έσβηνε ... και ξανά ... και ξανά ... και μια την προηγούμενη Κυριακή σε ορεινό χωριό της περιοχής μου που πηγαίναμε σε βάφτιση .. σταματήσαμε σε ανηφόρα να ρωτήσουμε χωριανό που είναι η εκκλησία και ξανά.... μέχρι που άφησα λίιιιιγο λάστιχο και ξεκίνησα ...
Να σημειώσω σε όσους δε με έχουν ξαναδιαβάσει ότι σε 2 μήνες κατοχής του αυτοκινήτου έχω 7,000χλμ ... οπότε μπορώ να έχω μια καλή άποψη ... τα παραπάνω είναι για την tgi έκδοση ... στις υπόλοιπες δεν ξέρω αν γίνεται -
Δηλαδή ο κινητήρας θέλει πολλές στροφές για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο; ;
Πάντως οι Ιταλοί έχουν πολλά παράπονα..έχουν στείλει Email στην εταιρεία γιατί πολλοί έχουν υπόγειο πάρκινγκ και δυσκολευονται να βγάλουν τα αυτοκίνητα τους.
Και αφού έχουμε αντικατάσταση του εγκεφάλου...και πάει καλύτερα το αμάξι του Ιταλού..φαίνεται ότι είναι γνωστό το θέμα αυτό πλέον.
-
Τελικά δεν διαβάζω καλή την εξέλιξη του θέματος..
Ακόμη και για δικηγόρο λένε να βάλουν αν χρειαστεί..
Πως να παραγγείλεις αμάξι αν διαβάζεις τέτοια πράγματα..;;http://www.metanoauto.com/modules.php?n ... 12#p460612
-
Δε το κάνει συνέχεια αλλά όταν το κάνει είναι ενοχλητικό αλλά κυρίως επικίνδυνο
Πας με το καλό και ζητάς λύση ή και αλλαγή εγκεφάλου .. απο κει και πέρα είναι θέμα ασφαλείας οδηγού - επιβατών , οικογένειας και των γύρω σου και φυσικά θα μπει δικηγόρος ... -
Ενα Λούπο που έιχα μου το έκανε μόνο όταν έιχα κλιματισμό ανοιχτο. Συμβαίνει το ίδιο και σε εσένα;
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Ενα Λούπο που έιχα μου το έκανε μόνο όταν έιχα κλιματισμό ανοιχτο. Συμβαίνει το ίδιο και σε εσένα;Όχι φυσικά , είπαμε ...
Το δοκίμασα και πριν μια ώρα που πήγα σε φιλικό σπίτι ...
Σε μια γλυκιά ανηφορίτσα 3-4μέτρων ... σταμάτησα στη μέση ... φρένο , έσβησε λόγω start/stop και πάλι ..έσβησε μια , άναψε... ανέβασε μεχρι 500σ.α.λ. και δεννν .... μουλάρωσε .... με την 3η φορά κινήθηκε ίσα-ίσα να πατήσω στην ευθεία και μετά σιγά-σιγά μέχρι τις ~1700σ.α.λ. εε μετά ήταν σα να μπήκε νίτρο -
Αν απενεργοποιήσεις το start/stop θα βελτιωθούν τα πράγματα;
Γνωστός με Up CNG το έχει μονίμως απενεργοποιημένο γιατί η (ενισχυμένη για την περίσταση) μπαταρία κοστίζει 150 ευρώ. Κι αν χαλάσει ταχύτερα λόγω άναβε-σβήνε, δε θα την αποσβέσει ποτέ με τόσο χαμηλή κατανάλωση που έχει. Οπότε καλύτερα να καίει στο μποτιλιάρισμα παρά να αλλάξει μπαταρία, λέει. -
90% το βγάζω λόγω μπαταρίας , πριν το άφησα , αλλά δεν δικαιολογείται να έχει τέτοια συμπεριφορά ...
Σε ρελαντί καίει 0,4kg/ώρα ... σιγά πόσο θα κάψει σε κίνηση επαρχιακής πόλης ... και μέχρι να πάω σπίτι - δουλειά έχω 4 φανάρια σε απόσταση 75km ... 8 στα 150km πάνε - έλα -
Μόνο στην έκδοση με φυσικό αέριο συμβαίνει αυτό ή είναι γενικό φαινόμενο σε όλα τα Ibiza?
Seat Ibiza 2017 (Mk 5)