-
Αγόρασα πρόσφατα ένα 106 Rallye.
Ύστερα απο 5000 κμ ακούω κάτι ήχους.Κυρίως όταν αφήνω απότομα το συμπλέκτη ή όταν πατάω απότομα το γκάζι ακούγεται ένας ήχος.
Πήγα σε ένα δικό μου μάστορα και μου είπε οτι είναι σπασμένες οι βάσεις.
Μετά πήγα στην Peugeot ροδίτη(Lion και κόνδορας μπορούν σε μια βδομάδα) και μου είπαν οτι οι βάσεις δεν είναι σπασμένες ......... και οτι το φτιάξανε αλλά ο θόρυβος παραμένει.
Ξέρει κανείς κάτι να με βοηθήσει;
Οι βάσεις φαίνονται εύκολα για να τους ρίξω μια ματιά και που είναι;
Είχε κανείς παρόμοια προβλήματα.
Ελπίζω να με βοηθήσετε. -
Αγόρασα πρόσφατα ένα 106 Rallye.
Ύστερα απο 5000 κμ ακούω κάτι ήχους.Κυρίως όταν αφήνω απότομα το συμπλέκτη ή όταν πατάω απότομα το γκάζι ακούγεται ένας ήχος.
Πήγα σε ένα δικό μου μάστορα και μου είπε οτι είναι σπασμένες οι βάσεις.
Μετά πήγα στην Peugeot ροδίτη(Lion και κόνδορας μπορούν σε μια βδομάδα) και μου είπαν οτι οι βάσεις δεν είναι σπασμένες ......... και οτι το φτιάξανε αλλά ο θόρυβος παραμένει.
Ξέρει κανείς κάτι να με βοηθήσει;
Οι βάσεις φαίνονται εύκολα για να τους ρίξω μια ματιά και που είναι;
Είχε κανείς παρόμοια προβλήματα.
Ελπίζω να με βοηθήσετε. -
Αγόρασα πρόσφατα ένα 106 Rallye.
Ύστερα απο 5000 κμ ακούω κάτι ήχους.Κυρίως όταν αφήνω απότομα το συμπλέκτη ή όταν πατάω απότομα το γκάζι ακούγεται ένας ήχος.
Πήγα σε ένα δικό μου μάστορα και μου είπε οτι είναι σπασμένες οι βάσεις.
Μετά πήγα στην Peugeot ροδίτη(Lion και κόνδορας μπορούν σε μια βδομάδα) και μου είπαν οτι οι βάσεις δεν είναι σπασμένες ......... και οτι το φτιάξανε αλλά ο θόρυβος παραμένει.
Ξέρει κανείς κάτι να με βοηθήσει;
Οι βάσεις φαίνονται εύκολα για να τους ρίξω μια ματιά και που είναι;
Είχε κανείς παρόμοια προβλήματα.
Ελπίζω να με βοηθήσετε. -
Φίλε PG220, μου φαίνεται ότι σε χτύπησε η ασθένεια του 'ζοάν' της εξάτμισης, το οποίο μάλλον συμβαίνει σε όλα τα νέα Rallye. Αν είναι αυτό δεν είναι κάτι σοβαρό, αλλά ίσως να είναι μόνιμο, καθώς και με αλλαγή του ζοάν μπορεί σε λίγο ή και αμέσως να σου κάνει αυτό τον ήχο. Εμένα μου έκανε παρόμοιο θόρυβο και τελικά ήταν σπασμένος εσωτερικά ο καταλύτης, ο οποίος αλλάχτηκε στην εγγύηση αφού το αυτοκίνητο ήταν καινούργιο. Ψάξε το πάντως, αλλά μην ανησυχείς ιδιαίτερα.
-
french engineering...
-
Όντως τα γαλλικά είναι πολύ ευαίσθητα σε μία από τις 3 βάσεις στήριξης του μοτέρ.
Συγκεκριμένα όπως κοιτάμε το μοτέρ βρίσκεται στο αριστερό του μέρος, κάτω από τον εγκέφαλο. Πρόκειται για μια κωνική λαστιχένια βάση, η οποία σπάει για πλάκα αλλά είναι και πολύ φθηνή. (περίπου 15 ευρώ)
Δεν το αντιλαμβάνεσαι με το μάτι οτι έχει σπάσει, επειδή πρόκειται για έδραση. Πρέπει σε αυτό το σημείο με ένα μεγάλο κατσαβίδι να κάνεις μοχλό και να δεις εαν το μοτέρ κουνιέται προς τα πάνω.
Η δεύτερη βάση βρίσκεται στο δεξί μέρος κάτω από την μπαταρία και δεν αντιμετωπίζει προβλήματα. Η 3 βάση βρίσκεται κάτω από το μοτέρ και ονομάζεται βάση σαζμάν. Συγκεκριμένα ενώνει το σαζμάν με την καρότσα.
Και αυτή αντιμετωπίζει προβλήματα αλλά συνήθως μετά από πολλά χιλιόμετρα και για λόγους κόπωσης.Ο θόρυβος που ακούγεται εξαιτίας της κομμένης βάσης δεν είναι ιδαίτερα δυνατός αλλά γίνεται εύκολα αντιληπτός από τον οδηγό στα πάτα άσε.
Αν όμως πρόκειται για περισσότερο δυνατό μεταλλικό θόρυβο τότε ίσως να έχει πρόβλημα το ζουάν. Είναι ένα δακτυλίδι από ένα παράξενο σύνθετο υλικό το οποίο έχει το ρόλο φλάντζας. Βρίσκεται στο εσωτερικό της χαρακτηριστικής σύνδεσης της εξάτμισης με τα εξωτερικά ελατήρια.
-
takinen, έφτασες τις 666 δημοσιεύσεις! Κάνε μία (και ας είναι και space bar) να ξορκίσεις το κακο!!
Στο αγωνιστικό έχουμε ταλαιπωρηθεί με την κάτω βάση, την βάση του σασμάν. Αυτή όταν μετακινείται έχει χαρακτηριστικό πως ο συμπλέκτης πιάνει σε διαφορετικό σημείο, οπότε είναι εύκολο να καταλάβεις αν έχει πρόβλημα.
-
Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια.
Σήμερα ξαναπήγα στο μηχανικό μου και μου ξανάειπε οτι είναι η αριστερή βάση σπασμένη.
Θα πάω τη δευτέρα στο κονδορα και βλέπουμε. -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Στο αγωνιστικό έχουμε ταλαιπωρηθεί με την κάτω βάση, την βάση του σασμάν. Αυτή όταν μετακινείται έχει χαρακτηριστικό πως ο συμπλέκτης πιάνει σε διαφορετικό σημείο, οπότε είναι εύκολο να καταλάβεις αν έχει πρόβλημα.Συνήθως στα αγωνιστικά Γιώργο τοποθετείται βαση με κάποιο σκληρότερο καουτσούκ ή πολυουρεθάνη, η ακόμα και εξ ολοκλήρου σιδερένια. Εννοείται πως το σώμα της βάσης 'ράβεται' με το αμάξωμα.
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Στο αγωνιστικό έχουμε ταλαιπωρηθεί με την κάτω βάση, την βάση του σασμάν. Αυτή όταν μετακινείται έχει χαρακτηριστικό πως ο συμπλέκτης πιάνει σε διαφορετικό σημείο, οπότε είναι εύκολο να καταλάβεις αν έχει πρόβλημα.
Συνήθως στα αγωνιστικά Γιώργο τοποθετείται βαση με κάποιο σκληρότερο καουτσούκ ή πολυουρεθάνη, η ακόμα και εξ ολοκλήρου σιδερένια. Εννοείται πως το σώμα της βάσης 'ράβεται' με το αμάξωμα.
Δεν υπήρχε πρόβλημα μετατόπισης της βάσης πάνω στην στήριξή της στο αμάξωμα. To πρόβλημα ήταν πως η ίδια η βάση ήταν φτιαγμένη από 2 κομμάτια (νομίζω πως μεσολαβούσε και ελαστικό ανάμεσα στα μεταλλικά κομμάτια) και το ένα κομμάτι από το άλλο μπορούσε να αποκολληθεί και σιγά σιγά (σε διάρκεια ενός αγώνα) να μετατοπιστεί 1 πόντο περίπου. Όμως ο πόντος αυτός νέκρωνε τελείως το συμπλέκτη, αφού μεγάλωνε η διαδρομή του και δεν αποσύμπλεκε πλέον (αποσύμπλεκε κατά ένα 30-50% το πολύ...). Τώρα έχει φτιαχτεί το πρόβλημα, αλλά είναι βάση που αν σκληρύνεις το αυτοκίνητο παίρνει αρκετό ζόρι (φαντάζομαι με κλιματισμό ακόμα περισσότερο...)
-
... αλλά είναι βάση που αν σκληρύνεις το αυτοκίνητο παίρνει αρκετό ζόρι (φαντάζομαι με κλιματισμό ακόμα περισσότερο...)
ωχ, ωχ, μη μου λες τέτοια !!! Και κλίμα έχει, και σκληρό είναι !
μετά το χειμώνα, το κλίμα βλέπω να πάει για πούλημα :)))))) -
Ο χρήστης glf έγραψε:
... αλλά είναι βάση που αν σκληρύνεις το αυτοκίνητο παίρνει αρκετό ζόρι (φαντάζομαι με κλιματισμό ακόμα περισσότερο...)
ωχ, ωχ, μη μου λες τέτοια !!! Και κλίμα έχει, και σκληρό είναι !
μετά το χειμώνα, το κλίμα βλέπω να πάει για πούλημα )))))Για χρήση στο δρόμο δεν νομίζω να παρουσιάσει πρόβλημα. Σε μας το έκανε κάθς 2 αγώνες περίπου (χωρίς A/C, το έβγαλε όταν το έκανε αγωνιστικό...) Όταν κατέβεις στους αγώνες όμως θα πρέπει σιγά σιγά να σκέφτεσαι την αφαίρεση... (ΟΚ, για σπριντ χωρίς πολλές μπούκες δεν πρέπει να είναι πολύ πρόβλημα). Πάντως η βάση αυτή πρεσσάρεται αν δεν θέλεις να αγοράζεις συνέχεια (αλλά μάλλον δεν έχει πλέον την ίδια αντοχή...)
Το γαμώτο είναι πως πουλώντας το A/C δεν βγάζεις καλά καλά ούτε 1 συμμετοχή...
Η βάση αυτή μπορεί να ενισχυθεί, αλλά το βάρος του A/C είναι μπροστά από την βάση, οπότε την φορτίζει από την ανάποδη μεριά από αυτήν του κινητήρα, και το A/C μένει ουσιαστικά κρεμασμένο από αυτήν.
-
Φιλε μου PG220 σε θαυμάζω!
Αν μεσα σε 5000 χλμ κατάφερες να κόψεις βάση μηχανής εισαι Θεός.Εγω εχω ήδη 2 κομμένες η πρώτη στα 10.000χλμ και η δεύτερη στα 14.000 χλμ.Επίσης εχω αλλάξει και 4 ζοάν μεσα σε 15.000 χλμ.Η κατάσταση σώθηκε τοποθετώντας μια κάτω βάση μηχανής/σασμάν της powerflex.Εχει βεβαια λίγους κραδασμούς αλλα τουλάχιστον εχω σταματήσει να κόβω βάσεις/ζοαν.Παντως εγω θα έλεγα οτι είναι το ζοαν ασχετα το τι σου ειπε ο μηχανικός σου.Μου φαίνεται λιγο νωρις τα 5000 χλμ για να κόψεις βάση μηχανής.Δεν το έστρωσες καθόλου?Μολις το πήρες το κατέβασες Βούτα/Λαινόπουλο?Απο την αρχή το πήγες κόφτες?
-
Ο χρήστης pugsang έγραψε:
Φιλε μου PG220 σε θαυμάζω!Αν μεσα σε 5000 χλμ κατάφερες να κόψεις βάση μηχανής εισαι Θεός.Εγω εχω ήδη 2 κομμένες η πρώτη στα 10.000χλμ και η δεύτερη στα 14.000 χλμ.Επίσης εχω αλλάξει και 4 ζοάν μεσα σε 15.000 χλμ.Η κατάσταση σώθηκε τοποθετώντας μια κάτω βάση μηχανής/σασμάν της powerflex.Εχει βεβαια λίγους κραδασμούς αλλα τουλάχιστον εχω σταματήσει να κόβω βάσεις/ζοαν.Παντως εγω θα έλεγα οτι είναι το ζοαν ασχετα το τι σου ειπε ο μηχανικός σου.Μου φαίνεται λιγο νωρις τα 5000 χλμ για να κόψεις βάση μηχανής.Δεν το έστρωσες καθόλου?Μολις το πήρες το κατέβασες Βούτα/Λαινόπουλο?Απο την αρχή το πήγες κόφτες?
Φίλε pugsang
αν κατάλαβα καλά έχεις αλλάξει μόνο τη βάση σαζμάν με powerflex.Εχεις δεί σημαντική διαφορά ?Σε τι ακριβώς? Και πόσα χιλ έχεις κάνει από τότε? Και το σημαντικότερο ,μετά την αντικατάσταση,οι άλλες βάσεις εδειξαν σημάδια περισσότερης καταπόνησης όπως είναι το λογικό?
Στο δικό μου πήγε για τσάι αυτή που είναι κάτω απ την μπαταρία στα 15000χλμ, και τώρα στα 30 κάποια εχει αρχίσει να διαμαρτύρεται.
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης OVERDIAS έγραψε:
Φίλε pugsang
αν κατάλαβα καλά έχεις αλλάξει μόνο τη βάση σαζμάν με powerflex.Εχεις δεί σημαντική διαφορά ?Σε τι ακριβώς? Και πόσα χιλ έχεις κάνει από τότε? Και το σημαντικότερο ,μετά την αντικατάσταση,οι άλλες βάσεις εδειξαν σημάδια περισσότερης καταπόνησης όπως είναι το λογικό?
Στο δικό μου πήγε για τσάι αυτή που είναι κάτω απ την μπαταρία στα 15000χλμ, και τώρα στα 30 κάποια εχει αρχίσει να διαμαρτύρεται.
Ευχαριστώ
Αγαπητέ φίλε,
Η αλλαγή της κατω βάσης του σασμαν έγινε στα 15.000 χλμ αφου δεν πήγαινε άλλο.Τωρα είμαι στα 26000 χλμ.Μετα απο 2 κομμένες κουκουνάρες (η βάση κατω απο τον εγκέφαλο) και μια Peugeot sport που βγήκε αμέσως(θα εξηγήσω παρακάτω γιατί) πήγα και πήρα απο την Autoergonomics στο Μοσχάτο μια βάση μηχανής μασιφ πολυουρεθανική της Powerflex.Πήρα μονο την κατω αυτη του ειναι κοντα στο σασμαν γιατι εκει ειναι το πρόβλημα.Ειναι πολύ μαλακή η μαμίσια με αποτέλεσμα απο τις πολλές ταλαντώσεις στα αποτομα πατήματα σταματήματα και σε συνεργασία με μια σκληρή ανάρτηση να κόβονται οι πανω βάσεις.Αν την δεις θα καταλάβεις τι εννοω.Με αυτη σώθηκα σε 4 τομείς:
1)Δεν κόβει πια τις πάνω (αλήθεια γιατί να καταπονούνται περισσότερο οι πάνω με την πολυουρεθανική?Με τις ταλαντώσεις της μαμίσιας σίγουρα καταπονούνται πιο πολύ γι αυτο αλλωστε και κόβονται)
2)Δεν χτυπάει πια το ζοαν ουτε εχω ξαναλλάξει απο τότε
3)Εκει καλύτερη συμπεριφορά στα απότομα ανοίγματα-φρεναρίσματα και σιτς στροφες γιατι η φέρουσα μάζα του κινητήρα δεν ταλαντώνεται ασύστολα & ανεξέλγκτα με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν βουτήγματα και σηκώματα του μπροστινού μέρους απο το βάρος/αδράνεια του κινητήρα.
4)Εχει πολύ καλή συμπεριφορά στα αποτομα κατεβάσματα-ανεβάσματα ταχυτήτων αφου σε κάθε περίπτωση το σασμαν ειναι ευθυγραμμισμένο με τον κινητήρα με αποτέλεσμα την σωστή σύμπλεξη αποσύμπλεξη και δεν παρατηρούνται τα φαινόμενα που γραφει και ο φίλος GeorgeTabs πιο πάνωΤιμή 20.000 δρχ.
Στα μείον ειναι ενα αυξημένο τρέμουλο στο ρελαντί(τρέμει λίγο το τιμόνι) & ενας συντονισμός με σταθερό γκάζι γύρω στις 3000 rpm αλλα μην φανταστείς τραγικά πράγματα.Με τον καιρό το συνηθιζεις και δεν σου φαίνεται
Μακριά απο την Peugeot sport για πολιτική χρήση:Ειχα βάλει μονο την κουκουνάρα (τιμή 70.000 δρχ).Απολύτως αγωνιστική βάση.Φαντάσου να έβαζα και τις 3(η κάτω ειναι ΠΟΛΥ χειρότερη αφού ειναι μεταλλική)
Αποτελέσματα:
Μετα τις 4000 rpm ήθελες intercom για να συννενοηθείς στο αμάξι απο τον θόρυβο στο ρελαντί ετρεμες ολόκληρος και σε έπιανε πονοκέφαλος , το αμάξι συντόνιζε ολο και σε καθε του σημείο στα 160 δεν ακουγες απολύτως τίποτα στα 200 πλήρης ησυχία.Καλό ε?Ελπίζω να βοήθησα
-
Ολα οk λοιπόν!
Πάμε για μια βάση σαζμάν, μήπως και γλιτώσουμε τις υπόλοιπες
Σ ευχαριστώ πολύ για το χρονο που διέθεσες για να μου απαντήσεις.Υ.Γ.Μάλλον πρέπει να ανοίξουμε post ειδικά για τα pug-vts.(ιδέα ενός φίλου...FLAT που είσαι ρεεε???)
ΓΑΛΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ -
Ο χρήστης OVERDIAS έγραψε:
Υ.Γ.Μάλλον πρέπει να ανοίξουμε post ειδικά για τα pug-vts.(ιδέα ενός φίλου...FLAT που είσαι ρεεε???)
ΓΑΛΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙΠαιδιά εγώ μέσα είμαι ότι(post) ανοιχτεί για rallye-gti-vts θα έχετε την αμέριστη συμπαράστασή μου
ΕΛΛΑΣ-ΓΑΛΛΙΑ... ΣΥΜΜΑΧΙΑ -
Ο μεταλλικός θόρυβος από το ζοάν της εξάτμισης από ό,τι μου είπαν οφείλεται στο 'σκίσιμο' του αυτοκινήτου όταν ο κινητήρας είναι ακόμα κρύος. Αλλάχθηκε στα 32000 Km, όντας μέσα στην εγγύηση.
Βάση μηχανής χρειάστηκε στα 41000 Km (εμπρός δεξιά), ενώ στα 49000 Km αλλάχτηκε και η κάτω βάση (μπήκαν οι εργοστασιακές).
Γενικά θα έλεγα ότι δεν παρουσιάζει ιδιαίτερα προβλήματα, ειδικά εάν δεν αρχίσει κανείς να το σκαλίζει. Εχω ακούσει διάφορες πονεμένες ιστορίες, οπότε το σκέφτομαι αν θα προχωρήσω σε επεμβάσεις (κυρίως στον κινητήρα). Προς το παρόν το μόνο που έχω βάλει είναι μια σκούπα P.S. Αξίζει, γιατί με σχετικά λίγα χρήματα πηγαίνει στα 130 PS (δυναμομετρημένο), χωρίς να επηρεάζεται η αξιοπιστία.
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Υ.Γ.Μάλλον πρέπει να ανοίξουμε post ειδικά για τα pug-vts.(ιδέα ενός φίλου...FLAT που είσαι ρεεε???)
ΓΑΛΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙΠαιδιά εγώ μέσα είμαι ότι(post) ανοιχτεί για rallye-gti-vts θα έχετε την αμέριστη συμπαράστασή μου
ΕΛΛΑΣ-ΓΑΛΛΙΑ... ΣΥΜΜΑΧΙΑΣτα 30000 χμ περίπου ,ακούω καποιο περίεργο θόρυβο σε φρένα σε κατέβασμα σε τρίτη για την αριστερή στον περιφεριακό του Ολυμπιακού σταδίου.Εντονο μεταλλικό χτύπημα...Διαγνωση της στιγμής,ξεκολλημένο τακάκι (είχε προηγηθεί τριπλό σερί της Φτέρης),πρόβλημα σε βάση ή ακόμα χειρότερα, αμάξωμα???Θα τρελαθούμε. ..Στην υπόλοιπη διαδρομή ,το κορόιδο και διαγνωση με το πρώτο φώς της ημέρας
Αποτέλεσμα? Κομμένες και οι δύο μπροστινές βάσεις αλλά και (το σημαντικότερο) ΛΑΣΚΑΡΙΣΜΕΝΑ και τα δύο ψαλίδια ,το δέ δεξί έτοιμο να φύγει...
Συμπέρασμα :**οι κάτοχοι vts,rallye πρέπει να τσεκάρουν συχνά εκτός από όλες τις άλλες βίδες,που κατα γενική ομολογία λασκάρουν συχνά, ΤΙΣ ΒΙΔΕΣ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΨΑΛΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ.Δεν είναι λίγο να σου φύγει κανένα ψαλίδι...
**
-
Ο χρήστης OVERDIAS έγραψε:
Κομμένες και οι δύο μπροστινές βάσεις αλλά και (το σημαντικότερο) ΛΑΣΚΑΡΙΣΜΕΝΑ και τα δύο ψαλίδια ,το δέ δεξί έτοιμο να φύγει...
Συμπέρασμα :**οι κάτοχοι vts,rallye πρέπει να τσεκάρουν συχνά εκτός από όλες τις άλλες βίδες,που κατα γενική ομολογία λασκάρουν συχνά, ΤΙΣ ΒΙΔΕΣ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΨΑΛΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ.Δεν είναι λίγο να σου φύγει κανένα ψαλίδι...
**
Ευχαριστούμε για τις σωστές παρατηρήσεις-προειδοποιήσεις σου.
Ούτε που το είχα φανταστεί πως μπορεί να τύχει κάτι τέτοιο ........και έκανα το Σ/Κ δυο φορές πάνω-κάτω τη διαδρομή για Α.Ιωάννη Ρώσο από Καστέλλα(Ψαχνά) με 22.000 χλμ. Για να τις ελέγξω....
106 Rallye και προβλήματα. ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!