-
Το καλύτερο θα ήταν να τα οδηγήσεις και τα δύο και να αποφασίσεις ποιο σου ταιριάζει περισσότερο. Υπόψιν, το πετρελαιοκίνητο θα σου φανεί πιο δυνατό, επειδή αποδίδει την ισχύ του σε χαμηλές στροφές, αλλά στην πραγματικότητα το βενζινοκίνητο είναι ταχύτερο, αρκεί φυσικά να ανεβάσεις πολλές στροφές στον κινητήρα.
-
δες το kia sportage σε diesel... είναι πιό φθηνό από το hyundai και είναι τα ίδια αυτοκίνητα
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
δες το kia sportage σε diesel... είναι πιό φθηνό από το hyundai και είναι τα ίδια αυτοκίνηταΕυχαριστω...αρα ντιζελ?
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το tuscon σε diesel βγαινει με τον 1.7 crdi και οχι με τον 1.6 (αυτος απο Σεπτ με το facelift). Επισης, αν περιμενεις λιγο τον Σεπτ θα ερθει το facelift με τον 1.4 turbo 140ps. Στα ιδια λεφτα δες κ το sportage, οπως ειπε καποιος παραπανω. Για λιγοτερα κυβικα (και τελη κυκλοφοριας) μπορεις να δεις qashqai, kadjar και karoq, ολα με παρομοιο ίσως κ καλυτερο εξοπλισμο.
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
δες το kia sportage σε diesel... είναι πιό φθηνό από το hyundai και είναι τα ίδια αυτοκίνηταεχει άσκημη και αστεία μούρη
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Το tuscon σε diesel βγαινει με τον 1.7 crdi και οχι με τον 1.6 (αυτος απο Σεπτ με το facelift). Επισης, αν περιμενεις λιγο τον Σεπτ θα ερθει το facelift με τον 1.4 turbo 140ps. Στα ιδια λεφτα δες κ το sportage, οπως ειπε καποιος παραπανω. Για λιγοτερα κυβικα (και τελη κυκλοφοριας) μπορεις να δεις qashqai, kadjar και karoq, ολα με παρομοιο ίσως κ καλυτερο εξοπλισμο.Το ξερω οτι απο το σεπτεμβη θα ερθει ο 1.6 crdi γιατι καπου εκει κοντα υοιλογιζω και εγω... Αλλα μενω αναυδος για τον 1.4 τουρμπο βενζινης... Δεν ειπαν κατι απο αντιπροσωπεια για αλλα αλλαγη του 1.6 gdi..... Ακομη και απο τις ξενες σελιδες δεν αναγραφουν τιποτα για αλλαγη του βασικου ατμοσφαιρικου κινητηρα...μακαρι και απο το στομα σου στου Θεου το αυτι... Αλλα να μην ανεβασουν την βασικη τιμη αλλα να την κρατησουν σταθερη
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης kdeligior έγραψε:
δες το kia sportage σε diesel... είναι πιό φθηνό από το hyundai και είναι τα ίδια αυτοκίνητα
Ευχαριστω...αρα ντιζελ?
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εννοείται σε τέτοιου είδους και μεγέθους όχημα θα πάρεις diesel... ατμόσφαιρα 1.6 βενζίνη δεν θα το σκεφτόμουν ούτε για πλάκα...
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
εχει άσκημη και αστεία μούρηSent from my iPhone using Tapatalk
γούστα είναι αυτά...
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
δες το kia sportage σε diesel... είναι πιό φθηνό από το hyundai και είναι τα ίδια αυτοκίνητα
Ευχαριστω...αρα ντιζελ?
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εννοείται σε τέτοιου είδους και μεγέθους όχημα θα πάρεις diesel... ατμόσφαιρα 1.6 βενζίνη δεν θα το σκεφτόμουν ούτε για πλάκα...
Ούτε στον εχθρό μου ντίζελ με 115 ψοφίμια.
-
Για την οικογενειακή χρήση που το θέλεις, σαφώς καλύτερη επιλογή ο 1.6D από τον ατμοσφαιρικό 1.6 βενζίνης. Επίσης σε ορίζοντα επταετίας (84 μήνες) θα σου βγει σημαντικά φθηνότερο. Η διαφορά στην κατανάλωση θα υπερκαλύψει τα 40 Ευρώ της μεγαλύτερης δόσης πολύ εύκολα. Τέλος, εν αντίθεση με ότι λέγεται για την 'απόφαση της ροπής' σε ένα αρκετά βαρύ και ογκώδες αυτοκίνητο, η διπλάσια σχεδόν ροπή του diesel θα το κάνει τελικά και πιο ευχάριστο στην οδήγηση.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
δες το kia sportage σε diesel... είναι πιό φθηνό από το hyundai και είναι τα ίδια αυτοκίνητα
Ευχαριστω...αρα ντιζελ?
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εννοείται σε τέτοιου είδους και μεγέθους όχημα θα πάρεις diesel... ατμόσφαιρα 1.6 βενζίνη δεν θα το σκεφτόμουν ούτε για πλάκα...
Ούτε στον εχθρό μου ντίζελ με 115 ψοφίμια.
Κάποιος άλλος όμως θα έλεγε: Ούτε στον εχθρό μου SUV ενάμιση τόνου με 16 κιλά ροπής στις 4.000 στροφές...
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
εχει άσκημη και αστεία μούρη
Sent from my iPhone using Tapatalk
γούστα είναι αυτά...
φαινεται από τις πωλήσεις
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ούτε στον εχθρό μου ντίζελ με 115 ψοφίμια.θα τον κάψεις τον άνθρωπο εσύ... θα πάρει το 'φορτηγό' 1,5 τόνο βενζίνη να το δουλεύει κόφτες για να πάει και να κάνει γκόμενα και τον βενζινά...
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
φαινεται από τις πωλήσειςSent from my iPhone using Tapatalk
εμένα μ'αρέσει...
-
Όταν κοίταξα το Tucson και το shortage γιατί μιλάμε για παρόμοιους κινητήρες .Καταλαβα ότι ο diesel καίει κάπου στα 8 και βεντζηνα πάνω από 10.Επισης αν δεν κάνω λαθος το Tucson με καλο εξοπλισμό είναι ακριβό .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Κάποιος άλλος όμως θα έλεγε: Ούτε στον εχθρό μου SUV ενάμιση τόνου με 16 κιλά ροπής στις 4.000 στροφές...
+1000
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
δες το kia sportage σε diesel... είναι πιό φθηνό από το hyundai και είναι τα ίδια αυτοκίνητα
εχει άσκημη και αστεία μούρη
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μέσα όμως είναι ωραιότερο.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Μέσα όμως είναι ωραιότερο.+1000
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Όταν κοίταξα το Tucson και το shortage γιατί μιλάμε για παρόμοιους κινητήρες .Καταλαβα ότι ο diesel καίει κάπου στα 8 και βεντζηνα πάνω από 10.Επισης αν δεν κάνω λαθος το Tucson με καλο εξοπλισμό είναι ακριβό .Sent from my iPhone using Tapatalk
Ναι για αυτο κοιταμε τη απλη εκδοση και στις δυο περιπτωσεις 'gls' και οχι την 'comfort navi'....στο πετρελαιο η μια με την αλλη διαφορα στα 4000 και στην βενζινη διαφορα στο 1500.....αλλα τελικα δεν ψιλοκαταλαβα... Γιατι ετσι πως τα λετε ολοι δικιο εχετε.... Μαλλον θα το πεξω κορονα γραματα[emoji12][emoji16][emoji43]
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
http://www.automobile-catalog.com/perfo ... i_2wd.html
http://www.automobile-catalog.com/perfo ... i_2wd.html
Αν ισχύουν τα όσα αναγράφονται στα παραπάνω λινκ τότε στις ρεπριζ - προσοχή εκεί που λέει overtaking factors που είναι και το πραγματικό σενάριο , σαν να βάζουν τα δύο αυτοκίνητα κόντρα εν κινήσει και όχι στο τυποποιημένο ανάλογα με την σχέση που έχω στο κιβώτιο - το βενζίνης είναι παντού πιο γρήγορο.
Επίσης και από στάση μετά τα 120 το βενζίνης αρχίζει να ανοίγει την διαφορά υπέρ του συνεχώς.
Και αν δεν πείθουν τα παραπάνω τότε η απλή μαθηματική πράξη κιλά/ίππο δεν αμφισβητείται νομίζω : 10,4 kg έναντι 12.3kg ανά ίππο.
Επίσης δείτε και το παρακάτω βίντεο που νομίζω πως έχει ποσταρε και ο Δίας παλαιότερα.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
Hyundai Tucson 2015