-
Με το καλο το μωρό, με το καλο κ τ αμάξι!
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Σας ευχαριστώ όλους και αντεύχομαι τα καλύτερα!
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΥΓ: Όαση η αγορά ενός χαμηλού αυτοκινήτου στο φόρουμ, μετά την πανούκλα των SUV!!!
Ναι ρε παιδί μου, και προσπάθησα να τους δώσω μια ευκαιρία. Τους αναγνωρίζω βέβαια 2 σημαντικά πλεονεκτήματα: 1. το εύκολο μπες βγες για ηλικιωμένους, μωρά, καθισματάκια κτλ. και 2. το μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο στις ίδιες -με ένα χαμηλό- εξωτερικές διαστάσεις.
-
Full led και το δικό σου?
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Full led και το δικό σου?Ναι. Είναι αυτό που λέμε φουλ εξτρά! Έχει όλα αυτά που θα ήθελα και ακόμα παραπάνω. Π.χ. έχει και θερμαινόμενα καθίσματα. Θυμίζω ότι μένω Κρήτη . To 1.5 βγαίνει μόνο σε αυτήν την πλούσια έκδοση (έκδοση sport).
Ενώ στην αρχή η ακατέβατη τιμή του Σαρακάκη (25.650) φαίνεται υψηλή, αν τα βάλεις κάτω βλέπεις ότι τελικά είναι φτηνό για αυτά που προσφέρει. Το μόνο θέμα είναι αν έχεις τα λεφτά να τα δώσεις.
Για το φίλο πίσω που ρώτησε για το σενταν, αν θέλεις τον ίδιο (περίπου) εξοπλισμό με το χατς, πρέπει να ανέβεις στα 27 περίπου (έκδοση elegance). Αν δε θέλεις πολλά εξτρά έχει την έκδοση comfort (1.5 182ps) με 22.300 (τιμές καταλόγου όλα αυτά) η οποία είναι πολύ value for money! -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Full led και το δικό σου?
Ενώ στην αρχή η ακατέβατη τιμή του Σαρακάκη (25.650) φαίνεται υψηλή, αν τα βάλεις κάτω βλέπεις ότι τελικά είναι φτηνό για αυτά που προσφέρει. Το μόνο θέμα είναι αν έχεις τα λεφτά να τα δώσεις.
Δίκιο έχεις.
-
Καλοτάξιδα παίδες να τα χαρείτε όσο μπορείτε περισσότερο
Είναι αμαξάρα απο τεχνολογικής πλευράς και αν έχει και καλή οδική συμπεριφορά και τιμόνι σίγουρα θα ειναι το καλύτερο στην κατηγορία του. Εμφάνιση κουκλί δεν το λες αλλα είναι μπρουτάλ που εμένα μου αρέσει.
Να ρωτήσω Sargus και λοιποί φίλοι τα 26000 ουσιαστικά μαζί με τα έξοδα προετοιμασίας είναι κ ακατέβατα ή παίζει καμιά προσφορά?
επίσης βλέπω τον εξοπλισμό αυτης της πλούσιας έκδοσης 1.5 sport στο site της Ηonda αλλα δεν βλέπω να έχει key less entry και ηλεκτρικά αναδιπλόμενους καθρέπτες
έχει τελικά και δεν το βλέπω? -
Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
Καλοτάξιδα παίδες να τα χαρείτε όσο μπορείτε περισσότερο
Είναι αμαξάρα απο τεχνολογικής πλευράς και αν έχει και καλή οδική συμπεριφορά και τιμόνι σίγουρα θα ειναι το καλύτερο στην κατηγορία του. Εμφάνιση κουκλί δεν το λες αλλα είναι μπρουτάλ που εμένα μου αρέσει.
Να ρωτήσω Sargus και λοιποί φίλοι τα 26000 ουσιαστικά μαζί με τα έξοδα προετοιμασίας είναι κ ακατέβατα ή παίζει καμιά προσφορά?
επίσης βλέπω τον εξοπλισμό αυτης της πλούσιας έκδοσης 1.5 sport στο site της Ηonda αλλα δεν βλέπω να έχει key less entry και ηλεκτρικά αναδιπλόμενους καθρέπτες
έχει τελικά και δεν το βλέπω?26k ακατεβατα αλλά σου δίνουν και κάνα δωράκι extra. Keyless δεν έχει, αλλά καθρέφτες αναδιπλωμενους ναι.
-
@slowmotion
ότι σου είπε ο rapture@Rapture
έχεις κανένα νέο όσον αφορά το αμάξι σου ή περιμένεις ακόμη Αύγουστο (νομίζω); -
@sargus δυστυχώς τίποτα ακόμα. Η τελευταία ενημέρωση είναι για Αύγουστο. Προς το τέλος του μήνα θα κάνω άλλο ένα τηλέφωνο στον αντιπρόσωπο μήπως μάθω τίποτα νεότερο.
-
Έχοντας δει πολλά αυτοκίνητα και προσφορές, όντως η έκδοση Sport είναι υπερπλήρης από εξοπλισμό για τα χρήματα του. Εξοπλισμό που σε άλλες μάρκες πληρώνεις αδρά... Και μεγάλο μέρος αυτού, εξοπλισμός ασφαλείας.
Brake Assist, VSA, HSA, Emergency Stop Signal, DWS, CMBS, FCW, Lane Keep Assist System, Lane Departure Warning, Road Departure Mitigation, Intelligent Speed Limiter, Intelligent Adaptive Cruise Control, Traffic Sign Recognition System, Motion Adaptive EPS, Idle Stop
Συναγερμό, LED προβολείς με high beam support system και καθαριστήρες, φώτα ομίχλης LED, φιμέ τζάμια, θερμαινόμενα καθίσματα, Navigation, Αndroid Auto, Ηλεκτρονικό Χειρόφρενο, 2ζωνικό κλιματισμό, Αισθητήρες βροχής, αισθητήρες φωτών, Αναδιπλούμενοι ηλεκτρικά και θερμαινόμενοι καθρέφτες, πρίζες μπρς και πίσω, ηλεκτρική οσφυική στήριξη καθίσματος οδηγού, θήρες USB, πολυλειτουργικό τιμόνι, bluetooth hands free telephone, Κάμερα οπισθοπορείας...Mόνο ηχητικούς αισθητήρες παρκαρίσματος δεν έχει, αλλά τους βάζεις μετά νομίζω αν θες.
-
Έχει αν δεν κάνω λάθος αισθητήρες παρκαρίσματος κ μπρος κ πίσω.
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Έχει αν δεν κάνω λάθος αισθητήρες παρκαρίσματος κ μπρος κ πίσω.Σωστά!
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Έχει αν δεν κάνω λάθος αισθητήρες παρκαρίσματος κ μπρος κ πίσω.Ηχητικους; το sport;
Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έχει αυτό 'Αισθητήρες στάθμευσης (Εμπρός και Πίσω)'.
Τώρα αν είναι ηχητικοί ή όχι, θα σε γελάσω. -
Μήπως έχει κανείς το εγχειρίδιο χρήσης σε ηλεκτρονική μορφή να αρχίσω το διάβασμα;; (είναι και 600-700 σελίδες)
Από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δεν το έχουν και εγώ έχω βρει ένα Αμερικάνικο και δεν ξέρω αν είναι τα ίδια πράγματα ή όχι. -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Μήπως έχει κανείς το εγχειρίδιο χρήσης σε ηλεκτρονική μορφή να αρχίσω το διάβασμα;; (είναι και 600-700 σελίδες)
Από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δεν το έχουν και εγώ έχω βρει ένα Αμερικάνικο και δεν ξέρω αν είναι τα ίδια πράγματα ή όχι.Χεχε ακριβώς τα ίδια πράγματα έψαχνα και εγώ μέχρι να παραλάβω. Και για μένα ήταν πολύ πιο δύσκολο μιας και το σεντάν δεν κυκλοφορεί στην βρετανική αγορά οπότε δεν υπάρχει ευρωπαϊκό manual στην αγγλική γλώσσα (βρήκα το αντίστοιχο στα γαλλικά ευτυχώς).
Για το hatchback εδώ σε έχω (στα αγγλικά, για τη μη-αμερικανική έκδοση): https://www.dropbox.com/s/38cojc5wwoxvb ... t.pdf?dl=0
-
ωωωω Άρχοντας!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
-
Όταν είδα πρώτη φορά το Civic το θεώρησα έκτρωμα, ειδικά το πίσω μέρος. Δεν ξέρω αν πρέπει να το ψάξω, αλλά νιώθω ότι έχω αρχίσει να το συνηθίζω, να μη πω ότι το βρίσκω και ξεχωριστό πλέον...
Πριν καταλήξουμε στο QQ, είχαμε δει το προηγούμενο Civic με τον 1.6 diesel και ομολογουμένως είχαμε εντυπωσιαστεί. Αν είχε λίγο καλύτερους χώρους (κυρίως για τους επιβάτες, μιας και έπρεπε να οδηγώ ξαπλωμένος για να μην βρίσκω στην οροφή), πιθανότατα θα καταλήγαμε σε αυτό.
Έχω την εντύπωση πως η νέα γενιά τα πάει ακόμη καλύτερα σε αυτόν τον τομέα, και με εξαίρεση την αμφισβητούμενη εμφάνιση, πιστεύω πως με 22 χιλιάρικα βασική τιμή (βενζίνη ή πετρέλαιο) αποτελεί εξαιρετική επιλογή για μια οικογένεια!Να το χαρείτε όσοι το έχετε επιλέξει!
ΥΓ. Νωρίτερα αναφέρθηκε πως δεν έχει πίσω αεραγωγούς. Είχα την εντύπωση πως μόνο το QQ είχε αυτό το χαρακτηριστικό Το QQ δεν έχει ούτε καν για τα πόδια, έτσι είναι και στο Civic;
-
Για το στρώσιμο το μόνο που λεει σε όλα τα μανιουαλ που έχω βρει είναι το κλασσικό αδιάφορο:
'During the first 1,000 km (625 miles) of operation,
avoid sudden acceleration or full throttle operation so
as not to damage the engine or powertrain.
Avoid hard braking for the first 300 km (200 miles).
You should also follow this when the brake pads are
replaced.'Ο χρήστης axel12p έγραψε:
ΥΓ. Νωρίτερα αναφέρθηκε πως δεν έχει πίσω αεραγωγούς. Είχα την εντύπωση πως μόνο το QQ είχε αυτό το χαρακτηριστικό Το QQ δεν έχει ούτε καν για τα πόδια, έτσι είναι και στο Civic;Τι εννοείς για τα πόδια; Ένα αεραγωγό (μονό ή διπλό) έχουν όλα τα αμάξια για το χώρο των πίσω επιβατών ο οποίος βρίσκεται ή χαμηλά στα πόδια ή πιο ψηλά στα κολωνάκια (π.χ. Volvo).
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
ΥΓ. Νωρίτερα αναφέρθηκε πως δεν έχει πίσω αεραγωγούς. Είχα την εντύπωση πως μόνο το QQ είχε αυτό το χαρακτηριστικό Το QQ δεν έχει ούτε καν για τα πόδια, έτσι είναι και στο Civic;
Τι εννοείς για τα πόδια; Ένα αεραγωγό (μονό ή διπλό) έχουν όλα τα αμάξια για το χώρο των πίσω επιβατών ο οποίος βρίσκεται ή χαμηλά στα πόδια ή πιο ψηλά στα κολωνάκια (π.χ. Volvo).
Και εγώ έτσι πίστευα μέχρι που το αγοράσαμε...
Διαβάζω για παράδειγμα μερικούς που θεωρούν ότι το QQ έχει καλύτερο εξοπλισμό από το Karoq, επειδή έχει κλιματισμό έναντι απλού AC του δεύτερου, και αφού το επιλέξουν διαπιστώνουν ότι η Nissan έχει κόψει αυτά που θεωρούμε δεδομένα (όπως και στο Micra, όπου ακόμη και στην πλουσιότερη και πανάκριβη Techna έκδοση, τα πίσω παράθυρα είναι με μανιβέλα!).
Για αυτό μου έκανε εντύπωση που αναφέρθηκε ότι το Civic δεν έχει πίσω αεραγωγούς.
Νέο Honda Civic 2017