-
Θα αλλάξει κάτι και ξεστοκάρουν; Μόλις βγήκε το μοντέλο.
-
Θα αλλάξει κάτι και ξεστοκάρουν; Μόλις βγήκε το μοντέλο.
Ολες οι εταιρείες ξεστοκάρουν για τον ίδιο λόγο.
Προσαρμογή φίλτρων/κινητήρα στο πρότυπο ρύπων Euro 6d-TEMP που είναι σε εφαρμογή από Σεπτέμβριο 2018 για όλα τα νέα αυτοκίνητα. -
Αλλάζει ο κινητήρας diesel από 1.6 120ps σε 1.5 130ps.
Όμορφο αμάξι.. θα προτιμούσα διαφοροποιημένο ταμπλό σε σχέση με το astra...
-
Ο χρήστης Beholder έγραψε:
Θα αλλάξει κάτι και ξεστοκάρουν; Μόλις βγήκε το μοντέλο.
Ολες οι εταιρείες ξεστοκάρουν για τον ίδιο λόγο.
Προσαρμογή φίλτρων/κινητήρα στο πρότυπο ρύπων Euro 6d-TEMP που είναι σε εφαρμογή από Σεπτέμβριο 2018 για όλα τα νέα αυτοκίνητα.Η εφαρμογή Euro 7 πότε ξεκιναει;
-
Ο χρήστης balex έγραψε:
Πέτυχα στο δρόμο ένα πανέμορφο βυσσινί-σωμόν μεταλλικό με μαύρο διχρωμία όνειρο !! Τολμώ να πώ εξίσου εντυπωσιακό με το 3008 που μέχρι τώρα στα μάτια μου έχει τη κορυφαία αισθητική για SUVΉμουν μεταξύ του χρυσού και αυτού που λες. Επέλεξα το πρώτο, αν και μου έκλεινε το μάτι και το δεύτερο.
Το αμαξάκι πάντως αδικείται. Το λέω και ουκ αμαρτία έχω.
-
Ο χρήστης alejandrok έγραψε:
Το οδήγησα το Σάββατο.
Όμορφο αυτοκίνητο, μέσα και έξω, αλλά για κάποιο λόγο δε με κέρδισε. Το λέω ότι, εκτός από το κιβώτιο ταχυτήτων που δεν είχε καλή αίσθηση, δε βρήκα κάτι άλλο αρνητικό. Εδικά αυτή την περίοδο θέλουν να ξε-στοκάρουν μου έδωσαν προσφορά το X-Plore σε μπλέ Boutique χρώμα, στα 25000€ με το κλειδί στο χέρι (από 26.000+)..
Το μηχανικό ούτε εμένα με ενθουσίασε. 1-2 φορές ζορίστηκα για να το κουμπωσω στο test drive.
-
Η εφαρμογή Euro 7 πότε ξεκιναει;
Δεν έχει καθοριστεί το Euro 7, θα πάει μάλλον μετά το 2021.
Προς το παρόν από Σεπτέμβριο 2018 όλα τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται πρέπει να έχουν το Euro 6d-TEMP, και από το τέλος 2019-αρχές 2020 το Euro 6d. Από ότι καταλαβαίνω, για αυτό έχουν ξεσκιστεί όλοι να λανσάρουν περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα μέσα στο 2020 (δυσκολία στο να πιάσουν τα στανταρτς των ρύπων στα μηχανικά ?).Τώρα γιατί έχουν ακολουθήσει αυτό το σύστημα που πραγματικά μπερδεύει και αποπροσανατολίζει με το Euro 6 (με το Euro 6 (ή 6.1), Euro 6d-temp (6.2), Euro 6d, κλπ σε μπερδεύει) δεν ξέρω, λένε πως είναι η ονοματολογία για το dieselgate, αλλά προσωπικά νομίζω πως είναι μόνο για να μην προκαλέσει πανικό στην αγορά και μειωθούν δραματικά οι πωλήσεις. Εχω μιλήσει αρκετές φορές με αντιπροσώπους για μοντέλα σε προσφορά να μου πούνε τι φοράνε, και δεν έχω συναντήσει κανέναν έως τώρα που να ξέρει γιατί πράγμα μιλάω (αναγκαστικά θα μάθουν πλέον...).
Τώρα ξεστοκάρουν όλοι, αλλά για μένα είναι κακή εποχή να αγοράσει κανείς αυτοκίνητο, ιδίως diesel. Μπορεί να κερδίζει κάποιος στην έκπτωση, όμως μετά το 2020 θα πέσει πολύ η μεταπωλητική τους αξία αν δεν είναι τουλάχιστον Euro 6d-TEMP.
-
Ο χρήστης Beholder έγραψε:
όμως μετά το 2020 θα πέσει πολύ η μεταπωλητική τους αξία αν δεν είναι τουλάχιστον Euro 6d-TEMP.Εντελώς φιλικά, αυτό το συμπέρασμα πως προκύπτει??
Εδώ υπάρχουν παραδείγματα euro 3-4, έστω και εισαγωγής, που κυκλοφορούν και πουλιούνται πολύ παραπάνω από όσο αξίζουν.
Εάν θα υπάρξει πρόβλημα, αυτό θα ναι μόνο στο κέντρο Αθήνας και Θεσ/νικης. Στην 'επαρχία' τα πράματα θα ναι πολύ ελαστικότερα έως και ανεπηρέαστα.
-
Εντελώς φιλικά, αυτό το συμπέρασμα πως προκύπτει??
Τα Euro 5 ήδη μπορούν να απαγορευτούν στη Γερμανία, και τα πράγματα θα γίνουν πιο αυστηρά σε όλη την Ευρώπη τα επόμενα χρόνια, ιδίως από το 2020.
Προσωπική εκτίμηση είναι λοιπόν ότι σε λίγα χρόνια θα είναι και το Euro 6 (έως 6c) που θα απαγορευτεί, και θα μας αφορά και εμάς αυτό τότε (ευκαιρία θα βρίσκουν για περισσότερα τέλη αν μη τι άλλο). -
Το euro 6c δεν πρόκειται να απαγορευτεί πριν από το 2025. Δλδ τώρα να πάρεις αμάξι έχεις 7 χρόνια για να το χαρείς και μετά να προβληματιστείς για την απαγόρευση του.
-
Το euro 6c δεν πρόκειται να απαγορευτεί πριν από το 2025. Δλδ τώρα να πάρεις αμάξι έχεις 7 χρόνια για να το χαρείς και μετά να προβληματιστείς για την απαγόρευση του.
Προηγούμενα μίλησα για μεταπωλητική αξία. Και το 2025 να γίνει η απαγόρευση, αν στην 5ετία το πουλήσει κανείς από σήμερα, θα έχει μικρότερη αξία δεδομένου της 2ετίας που θα έρθει η απαγόρευση. Και μην κοιτάτε σήμερα που το 99% είναι άσχετοι και δεν ξέρουν τι γίνεται (ακόμα και οι αντιπρόσωποι), από το 2020 θα γίνει σαφές, και πιο μετά θα ξέρουν όλοι τι αγοράζουν. Ιδίως σε Αθήνα και Θεσ/κη, για επαρχία συμφωνώ, αλλά πόσα θα σηκώσει η εκεί αγορά ?
Το ερώτημα είναι το εξής, αξίζει κανείς να περιμένει μερικούς μήνες να πάρει τα (πιο ακριβά) καινούργια Euro 6d-TEMP, ή να πάρει την έκπτωση τώρα στα Euro 6c ? Προσωπική άποψη λοιπόν, επιλέγω το 1ο, και γενικά όσο μπορεί να περιμένει κανείς καλό είναι (εκτός και αν το χρειάζεται άμεσα προφανώς). Οσο περνάει ο καιρός με τον ανταγωνισμό στα ίδια λεφτά παίρνεις περισσότερα (πχ έρχεται και το C5 aircross, υποχρεωτικός ο εξοπλισμός active safety αργότερα, κάμερα οπισθοπορείας, κλπ).
-
@Neurotica, και αισθάνθηκα άσχημα δίπλα στον πωλητή όταν στις αλλαγες ταχύτητας άκουγα γκαπ και γκουπ.
-
Χαζό-update:
-
Πολύ άνετη ανάρτηση, πιο μαλακή από το ισορροπημένη θα έλεγα, με αποτέλεσμα να γίνεται αντιληπτή η όποια μετατόπιση βάρους. Εμένα δεν με χαλάει, μιας και θέλω την άνεση στο αυτοκίνητο. Δλδ δεν το βάζω στα αρνητικά. Απλώς σαν ενημέρωση το γράφω.
-
Το infotainment θα μπορούσε να είναι και πιο λειτουργικό σε κάποια θεματάκια. Δλδ στο navi search να μην μπορείς να γράψεις με ελληνικούς χαρακτήρες το 2018? Βέβαια, αν γράψεις στα greeklish στα βρίσκει και στα εμφανίζει στα ελληνικά, αλλά έλεος κάπου... Και κάποιες άλλες λεπτομέρειες πιο minor.
-
Που και που ακούω και κάποιο τριξιματάκι από τη θέση (μάλλον την πόρτα) του συνοδηγού. Από το πλαστικό χερούλι? Από την πλαστική θήκη μπουκαλιών της πόρτας? Από το ηχείο? Χλωμό το τελευταίο γιατί το ακούω κάποιες φορές και με κλειστή τη μουσική (τώρα που το γράφω βέβαια σκέφτομαι όμως ότι το τηλέφωνο είναι συνδεδεμένο μόνιμα στο CarPlay, οπότε το ηχείο είναι μόνιμα ανοικτό, οπότε ίσως να παίζει κάτι από εκεί... )
-
Πρέπει να βρω πώς έρχονται οι υαλοκαθαριστήρες σε θέση τέτοια ώστε να σηκώνονται κάθετα για να καθαρίσεις από κάτω. Στο user manual δεν λέει κάτι (ή δεν βρήκα εγώ τουλάχιστον). Πρέπει να το ρωτήσω.
Συνεχίζουμε...
-
-
Μόλις σβήσεις το αμάξι τραβάς μια φορά τον μοχλό των υαλοκαθαριστήρων και σηκώνονται κάθετα .
-
Χμμμ, δεν πέτυχε...
-
Δικό μου λάθος στην διατύπωση… πάμε λοιπόν ξανά:
Μόλις σβήσεις το αμάξι ΠΑΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ μια φορά τον μοχλό των υαλοκαθαριστήρων και σηκώνονται κάθετα -
Το έκανα και αυτό, αλλά τσου. Πρέπει να είναι στη θέση auto οι υαλοκαθαριστήρες;
-
Οκ, τελικά δούλεψε. Δεν ξέρω τι έκανα λάθος εχθές. Μάλλον δουλεύει τις μονές μέρες...
Thanx!
-
Χαίρομαι ,
και για το by the book
Μέσα στο λεπτό που ακολουθεί το κλείσιμο του διακόπτη μηχανής, οποιαδήποτε κίνηση στο χειριστήριο των υαλοκαθαριστήρων τους φέρνει σε κάθετη θέση. Για να επανέλθουν στη θέση τους ύστερα από επέμβαση, ανοίξτε τον διακόπτη της μηχανής και μετακινήστε το χειριστήριο. -
Τελικά το τριξιματάκι που έλεγα παραπάνω ήταν πολυ απλό. Ερχότανε από τη βάση της εσωτερικής πόρτας του συνοδηγού, εκεί που συναντιέται το πλαστικό κάλυμμα με τη λαμαρίνα της, αν σας δίνω καλά να το καταλάβετε. Μια λαστιχένια τσιμουχίτσα ανάμεσά τους και όλα κομπλέ.
Ξέρω, στα τέτοια σας, αλλά να 'χουμε να λέμε...
Opel GrandLand X