-
Το τιμονι βγαζει εναν λεπτο αλλα σπαστικο θορυβο (τακ-τακ), οταν το στριβω αριστερα-δεξια και σχετικα γρηγορα, ειτε σε σταση ειτε σε κινηση ειτε με αναμμενη την μηχανη ειτε χωρις. Επισης ο ιδιος ηχος παρουσιαζεται και στον δρομο καθε φορα που τα λαστιχα πατανε σε πλακωστρωτο, χωματοδρομο και γενικα δρομο που προκαλει συχνες και συνεχεις ταλαντωσεις σε ολο το αμαξωμα.. Το εχω βαλει στο τζογομετρο και εχουν αλλαχτει ολα σχεδον απο κατω για να μην υπαρχει πουθενα τζογος. Χθες αλλαξα και την κρεμαγιερα γιατι ειχε και διαρροη εκτος απο κενα. Σημερα λυσαμε και το τιμονι για να αποκλεισουμε τον αεροσακο. Το γρασαραμε, τελικα αυτος ο θορυβος παραμενει και εχει καταντησει ενοχλητικος κατα την οδηγηση γιατι σχεδον σε καθε βολτα τον ακουω.. Ειδικα στις χαμηλες ταχυτητες (
-
Το τιμονι βγαζει εναν λεπτο αλλα σπαστικο θορυβο (τακ-τακ), οταν το στριβω αριστερα-δεξια και σχετικα γρηγορα, ειτε σε σταση ειτε σε κινηση ειτε με αναμμενη την μηχανη ειτε χωρις. Επισης ο ιδιος ηχος παρουσιαζεται και στον δρομο καθε φορα που τα λαστιχα πατανε σε πλακωστρωτο, χωματοδρομο και γενικα δρομο που προκαλει συχνες και συνεχεις ταλαντωσεις σε ολο το αμαξωμα.. Το εχω βαλει στο τζογομετρο και εχουν αλλαχτει ολα σχεδον απο κατω για να μην υπαρχει πουθενα τζογος. Χθες αλλαξα και την κρεμαγιερα γιατι ειχε και διαρροη εκτος απο κενα. Σημερα λυσαμε και το τιμονι για να αποκλεισουμε τον αεροσακο. Το γρασαραμε, τελικα αυτος ο θορυβος παραμενει και εχει καταντησει ενοχλητικος κατα την οδηγηση γιατι σχεδον σε καθε βολτα τον ακουω.. Ειδικα στις χαμηλες ταχυτητες (
-
Το τιμονι βγαζει εναν λεπτο αλλα σπαστικο θορυβο (τακ-τακ), οταν το στριβω αριστερα-δεξια και σχετικα γρηγορα, ειτε σε σταση ειτε σε κινηση ειτε με αναμμενη την μηχανη ειτε χωρις. Επισης ο ιδιος ηχος παρουσιαζεται και στον δρομο καθε φορα που τα λαστιχα πατανε σε πλακωστρωτο, χωματοδρομο και γενικα δρομο που προκαλει συχνες και συνεχεις ταλαντωσεις σε ολο το αμαξωμα.. Το εχω βαλει στο τζογομετρο και εχουν αλλαχτει ολα σχεδον απο κατω για να μην υπαρχει πουθενα τζογος. Χθες αλλαξα και την κρεμαγιερα γιατι ειχε και διαρροη εκτος απο κενα. Σημερα λυσαμε και το τιμονι για να αποκλεισουμε τον αεροσακο. Το γρασαραμε, τελικα αυτος ο θορυβος παραμενει και εχει καταντησει ενοχλητικος κατα την οδηγηση γιατι σχεδον σε καθε βολτα τον ακουω.. Ειδικα στις χαμηλες ταχυτητες (
-
-
Μπορεί να είναι απο την φλασιέρα,Οι ρόδες εστω και στο ελάχιστο που κουνάς το τιμόνι στρίβουν;
-
Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε passat του 2001, έχω σφίξει το σταυρό, έχω βάλει WD40, κρεμαριερα δεν είναι, η κολώνα δεν είναι, αμα βρεις τι είναι πες μου και μένα...
-
Το Ε36 εχει αμορτισέρ τιμονιού?Μηπως τα φτυσε τελειως?
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Το Ε36 εχει αμορτισέρ τιμονιού?Μηπως τα φτυσε τελειως?Οχι δεν εχει.
Ρουλεμαν τιμονιου κοιταξατε; -
Ο χρήστης E36Lover έγραψε:
Το Ε36 εχει αμορτισέρ τιμονιού?Μηπως τα φτυσε τελειως?
Οχι δεν εχει.
Ρουλεμαν τιμονιου κοιταξατε;λες; Δε το σκέφτηκα...
-
Φίλε, πριν ένα εξάμηνο περίπου, μου παρουσιάστηκε κι εμένα κάτι παρόμοιο. Έσφιξαν το σταυρό, αλλά τίποτα. Προφανώς φαγώθηκε ο σταυρός μέσα. Μάλλον κάποια στιγμή πάει για αλλαγή το ενδιάμεσο τμήμα που συνδέει κρεμαγέρα και τιμόνι.
Τιμές αντιπροσωπείας...500€ με δώρο το...εγγεφαλικό!! Ακριβό κάθε τμήμα του συστήματος διεύθυνσης. -
καλημέρα,
το πρόβλημα που περιγράφει ο φίλος, σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα το έχουν.. και το δικό μου εννοείται!
Εμένα ένας δύο μηχανικοί που το έψαξαν λίγο περισσότερο, μου είπαν για φθορά στη σύμπλεξη pinion και οδοντωτού κανόνα στην κρεμαγιέρα.
Όμως σε αυτή την περίπτωση, δεν έπρεπε να είναι πολύ πιο αισθητός ο θόρυβος, όταν οι τροχοι είναι στη ευθεία;
Ο θόρυβος όμως είναι ο ίδιος, όταν το τιμόνι είναι στριμμένο και κάνεις την ίδια γρήγορη κίνηση δεξιά-αριστερά.Η άλλη εκδοχή που μου φαίνεται πιο πειστική, είναι φθορές στη στήριξη του οδοντωτού κανόνα της κρεμαγιέρας - στα άκρα της δηλαδή. Από όσο έχω μάθει, στην πλευρά του οδηγού υπάρχει βίδα- ρεγουλατόρος και στην άλλη, δεξιά δηλαδή κάποιο δακτυλίδι- κουζινέτο.
Στο δικό μου αυτοκίνητο ο κατασκευαστής προτείνει μικρή , το τονίζει μικρή , επέμβαση στη βίδα-ρεγουλατόρο και δοκιμή του αυτοκινήτου, ώστε να έχει επαναφορά το τιμόνι - να μη σφίξει πολύ.
Σε μηχανικούς που είπα με απέτρεψαν αμέσως, γιατί σφίγγει το τιμόνι και δεν επαναφέρει...Τώρα. γιατί ο φίλος ενώ άλλαξε κρεμαγιέρα συνεχίζει να έχει θόρυβο ... δε γνωρίζω!
Αυτά τα ολίγα! -
Ο χρήστης renault_clio έγραψε:
καλημέρα,
το πρόβλημα που περιγράφει ο φίλος, σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα το έχουν.. και το δικό μου εννοείται!
Εμένα ένας δύο μηχανικοί που το έψαξαν λίγο περισσότερο, μου είπαν για φθορά στη σύμπλεξη pinion και οδοντωτού κανόνα στην κρεμαγιέρα.
Όμως σε αυτή την περίπτωση, δεν έπρεπε να είναι πολύ πιο αισθητός ο θόρυβος, όταν οι τροχοι είναι στη ευθεία;
Ο θόρυβος όμως είναι ο ίδιος, όταν το τιμόνι είναι στριμμένο και κάνεις την ίδια γρήγορη κίνηση δεξιά-αριστερά.Η άλλη εκδοχή που μου φαίνεται πιο πειστική, είναι φθορές στη στήριξη του οδοντωτού κανόνα της κρεμαγιέρας - στα άκρα της δηλαδή. Από όσο έχω μάθει, στην πλευρά του οδηγού υπάρχει βίδα- ρεγουλατόρος και στην άλλη, δεξιά δηλαδή κάποιο δακτυλίδι- κουζινέτο.
Στο δικό μου αυτοκίνητο ο κατασκευαστής προτείνει μικρή , το τονίζει μικρή , επέμβαση στη βίδα-ρεγουλατόρο και δοκιμή του αυτοκινήτου, ώστε να έχει επαναφορά το τιμόνι - να μη σφίξει πολύ.
Σε μηχανικούς που είπα με απέτρεψαν αμέσως, γιατί σφίγγει το τιμόνι και δεν επαναφέρει...Τώρα. γιατί ο φίλος ενώ άλλαξε κρεμαγιέρα συνεχίζει να έχει θόρυβο ... δε γνωρίζω!
Αυτά τα ολίγα!Εμένα το μόνο αυτοκίνητο που το παρουσίασε είναι το Astra H και οφείλεται σε αυτό που περιγράφεις στην κρεμαγιέρα, στον οδοντωτό κανόνα. Κάποιο δοντάκι έχει φαγωθεί. Μου είπε ο μηχανικός να το αφήσω μέχρι να αρχίσει να έχει διαρροή η κρεμαγιέρα απ' όσο θυμάμαι....
[Ε36]Θορυβος απο το τιμονι (κολωνα, σταυρος η κρεμαγιερα???)