Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 378
    • 379
    • 27 / 379
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    7570
    74067
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      popol-ros last edited by

      ερωτηση: η πεμπτη βαλβιδα στον 1,800 τι ειναι???? εισαγωγης ή εξαγωγης???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        g60 last edited by

        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
        ερωτηση: η πεμπτη βαλβιδα στον 1,800 τι ειναι???? εισαγωγης ή εξαγωγης???

        [list:1erh9h85]3 εισαγωγης 2 εξαγωγης[/list:u:1erh9h85]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          popol-ros last edited by

          danke.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            golf-iv last edited by

            Εχει τυχει να ακουσει κανεις για κομμενη βαλβιδα απο ξεπρεσαρισμα εδρας σε 20 vt ;Ενα προβλημα που εχει τυχει και σε μενα αλλα και σε κανα 2 αλλες περιπτωσεις και φυσικα οδηγει στην ολικη καταστροφη του κινητηρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cpp last edited by

              Ρε σεις VAGοι στο Golf IV πάνω από την μπαταρία έχεις στο κουτί τρείς 30άρες ασφάλειες μια για το ψυγείο, μια ρελέ και abs και άλλη μια πάλι ρελέ και abs ........
              Πρίν από ένα χρόνο κάηκε η ασφάλεια του ψυγείου μετά από τέσσερα χρόνια ευτυχώς είχε δροσούλα και όταν πήγα στο συνεργείο και την άλλαξα του λέω δώσε και δυο να τις έχω για ώρα ανάγκης.....
              Και χθες τσουπ το λαμπάκι του ABS κάνω μια δυο να σιγουρευτώ 'λέω λες να είναι ασφάλεια ' κάνω δεξιά ανοίγω καπό και βλέπω δυο ασφάλιες για abs τις αλλάζω και τις δυο και όλα καλά... κύριος.....
              Είναι λογικό να καίγονται μετά από τέσσερα και πέντε χρόνια οι ασφάλειες????

              πάντως να έχετε πάντα μαζί τρεις 30 άρες πλακέ δυο δεκάρες και μια πεντάρα ποτέ δεν πάνε χαμένες!!!!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                g60 last edited by

                [list:1th6boyk]Α καλαα, κατι ειπες τωρα [/list:u:1th6boyk][list:1th6boyk]Ο 'Ρωμιος' δεν εχει ρεζερβα να αλλαξει, λαμπες κι ασφαλειες θα κουβαλαει μαζι του?[/list:u:1th6boyk][list:1th6boyk]Το ABS τραβαει πολυ ρευμα (αμπερ) οταν λειτουργει, ειναι λογικο να 'ψηνει' τις ασφαλειες.Σε καμια περιπτωση μην τοποθετειτε μεγαλυτερες.Καλυτερα να τις αλλαζεις καθε 5 χρονια παρα να ......λαμπαδιασεις, αν και αυτο ειναι προνομιο των ιταλων [/list:u:1th6boyk]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                  Το ABS τραβαει πολυ ρευμα (αμπερ) οταν λειτουργει, ειναι λογικο να 'ψηνει' τις ασφαλειες.Σε καμια περιπτωση μην τοποθετειτε μεγαλυτερες.Καλυτερα να τις αλλαζεις καθε 5 χρονια παρα να ......λαμπαδιασεις, αν και αυτο ειναι προνομιο των ιταλων

                  λογικό δεν είναι. Αν εννοείς αποδεκτό με κάποια περιθώρια υπομονής, σύμφωνοι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    g60 last edited by

                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                    Το ABS τραβαει πολυ ρευμα (αμπερ) οταν λειτουργει, ειναι λογικο να 'ψηνει' τις ασφαλειες.Σε καμια περιπτωση μην τοποθετειτε μεγαλυτερες.Καλυτερα να τις αλλαζεις καθε 5 χρονια παρα να ......λαμπαδιασεις, αν και αυτο ειναι προνομιο των ιταλων

                    λογικό δεν είναι. Αν εννοείς αποδεκτό με κάποια περιθώρια υπομονής, σύμφωνοι

                    [list:2q4y6s7k]ε τοτε πες μου εσυ ποιος ειναι ο ρολος των ασφαλειων.Αν ηταν ετσι θα τραβουσαν κατευθειαν γραμμες χωρις ασφαλειες.[/list:u:2q4y6s7k][list:2q4y6s7k]επισης εχεις αναρωτηθει την περιπτωση ο κατασκευαστης να βαζει ενα 'κλικ' επιτηδες μικροτερη ασφαλεια?Κι επειδη γνωριζω την νοοτροπια των Γερμανων, σε θεματα ασφαλειας και καλωδιωσεων οι ανθρωποι δεν παιζονται [/list:u:2q4y6s7k]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                      επισης εχεις αναρωτηθει την περιπτωση ο κατασκευαστης να βαζει ενα 'κλικ' επιτηδες μικροτερη ασφαλεια?

                      ούτε να την διαννοηθώ δεν θέλω αυτήν την περίπτωση. Να μου καεί ασφάλεια από τα φώτα, άντε πάει καλά, να μ' αφήσει χωρίς ABS όμως?

                      Κι επειδη γνωριζω την νοοτροπια των Γερμανων, σε θεματα ασφαλειας και καλωδιωσεων οι ανθρωποι δεν παιζονται

                      Αν 'δεν παίζεσαι', βάζεις ακριβώς τις ασφάλειες που πρέπει. Επαναλαμβάνω: θεωρώ αποδεκτό να σου καούν μερικές ασφάλειες. Όχι λογικό όμως.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cpp last edited by

                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                        επισης εχεις αναρωτηθει την περιπτωση ο κατασκευαστης να βαζει ενα 'κλικ' επιτηδες μικροτερη ασφαλεια?

                        ούτε να την διαννοηθώ δεν θέλω αυτήν την περίπτωση. Να μου καεί ασφάλεια από τα φώτα, άντε πάει καλά, να μ' αφήσει χωρίς ABS όμως?

                        Παιδιά σου ανάβει το λάμπακι και ξέρεις ότι δεν έχεις ABS!!!!!! ίσα ίσα να προσέχεις κιόλας .... αλλάζεις την ασφάλεια και όλα καλά....
                        πάντως εκεί που έκανα τα τεστάκια πολύ διαφορά με και χωρίς ABS...... (ξεχάσαμε τι οδηγούσαμε πριν από δέκα χρόνια ) στο δυνατό φρενάρισμα μπλοκάρουν για πλάκα οι τροχοί και πας ευθεία!!!!!!

                        Να κουβαλάτε ασφάλειες και καμμιά λαμπίτσα δεν πάει χαμένη σε ένα κουτάκι δέκα εκατοστών χωράνε όλα!!!! Και δεν είναι ντροπή!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ωχ!!!Μπερδευτικα και νομιζα οτι διαβαζα το θεμα με τις 147 και τα προβληματα τους.
                          Καλα οι Γερμανοι τοσο τσιγκουνηδες ειναι που δεν βαζουν επιπλεον ασφαλειες
                          στην ασφαλειοθηκη;Δεν νομιζω οτι ειναι φυσιολογικο να καψει ασφαλεια το ΑΒS ,μην ξεχναμε οτι θα την καψει οταν το χρειαστουμε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            harisman last edited by

                            Το θέμα είναι πολυσυζητημένο αλλά θα ήθελα να το ξαναθίξω. Έχοντας αυτό τον καιρό λίγο ελεύθερο χρόνο παραπάνω, είπα να ασχοληθώ λίγο με το αυτοκίνητό μου και την φροντίδα του. Είναι ένα GOLF IV 1400cc. Ψάχνοντας στο βιβλιαράκι του κατασκευαστή για τα service (αλήθεια τι άθλιο και ΕΛΛΙΠΕΣΤΑΤΟ σε σχέση με άλλων εταιριών που πέρασαν από τα χέρια μου…!!!) είδα πράγματα που πραγματικά αναρωτήθηκα πόσο πολύ «κώτσους» μας πιάνουν όχι μόνο τα εξουσιοδοτημένα αλλά και τα μαστόρια γενικότερα (κακοί επαγγελματίες υπάρχουν παντού άλλωστε…).
                            Συγκεκριμένα έλεγε για αλλαγή φίλτρου αέρα κάθε 60.000 χλμ ή λιγότερο από 4 χρόνια. Εδώ όπου και να πάς, σου λένε για αλλαγή κάθε 15.000 χλμ. σε κάθε υποτίθεται γενικό service. Εντάξει…ζω στην Αθήνα με την επιβαρημένη ατμόσφαιρα, η VW στο manual πολλές φορές τα «φουσκώνει» σε διαστήματα service και λαδιών αλλά εδώ μιλάμε για τεράστια διαφορά. Ακόμα και μια Corolla του 78 (η αειθαλής KE30 αν γνωρίζετε…) που συντηρώ λέει αλλαγή κάθε 30.000. Άλλο παράδειγμα, η αλλαγή μπουζί που προτείνεται κάθε 60.000 χλμ και εγώ με 70.000 χλμ έχω αλλάξει ήδη 2 φορές και κοντεύω για τρίτη. Να μην μιλήσω για κάτι φίλτρα γύρης….Απ’ την άλλη υγρά φρένων προτείνεται μάξιμουμ 2 χρόνια και από ότι βλέπω στο βιβλιαράκι του, ζήτημα είναι να έχει αλλάξει μια φορά όταν άλλαξα τακάκια και αν (αλήθεια πως τους διέφυγε ένα τέτοιο έσοδο….).
                            Σε ότι αφορά τα σοβαρά μηχανικά, προτείνεται αλλαγή ιμάντα χρονισμού στα 90.000 και από τα 50.000 χλμ μου έχουν φάει τα αυτιά να τους αλλάξω το συντομότερο….Προφανώς και δεν είναι ασήμαντο θέμα να μείνεις από ιμάντα, αλλά όχι και να τον αλλάξεις στα μισά της ζωής του μήπως 0,5% μου σπάσει. Είπαμε να τρομάζουμε τον κόσμο για να κονομάμε αλλά όχι και έτσι….!! Και από τιμές…σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο δεν σου λένε λιγότερα από 400 με 500 ευρώ (και λίγα λέω…) και βλέπουμε…(διότι δεν μπορεί να την βγάλεις με τόσα λίγα….όλο και καμιά αντλία νερού θα εφεύρουμε ότι είναι προβληματική για να τα αρπάξουμε) ενώ σε γνωστό αλλά μη εξειδικευμένο συνεργείο – ο ίδιος ο μάστορας έχει 2 Golf- μου είπε γύρω στα 250 βαριά βαριά εργασία και ανταλλακτικά.

                            Αλήθεια πόσα λεφτά κοροιδίστικα έχω δώσει μέχρι σήμερα….

                            Υ.Γ. 1: Να διευκρινίσω ότι το αυτοκίνητό μου είναι από τα πρώτα Golf IV που κυκλοφόρησαν και δεν κάνει longlife συντήρηση όπως κάνουν τα πιο σύγχρονα αυτοκίνητα (λάδια κάθε 30.000, μικρό κάθε 15.000) αλλά την κλασική. Όλα τα παραπάνω νούμερα που αναφέρω είναι για τη normal συντήρηση, όχι την longlife.

                            Υ.Γ. 2:Ο προβληματισμός μου γίνεται ακόμα πιο έντονος αναλογιζόμενος το τι γίνεται στην - πολύ της μοδός πια - αγορά των παντός είδους βελτιώσεων από την οποία συνειδητά απέχω. Όταν για την απλή συντήρηση πίνουν το αίμα του κοσμάκη με το μπουρί της σόμπας, σκεφτείτε τι γίνεται αν ο Ελλήναρας Μαστοράρας Μαστρό-Μήτσος διαπιστώσει την κ@@λα του καθενός μας για λίγα περισσότερα άτια ή καλύτερο στήσιμο….
                            «Άλλωστε δεν χρειάζονται και τρελές γνώσεις να ‘ούμε…Εξατμισούλα, πρόγραμμα, εισαγωγή, εκκεντροφόρους, ρίξε και μια τουρμπίνα να γουστάρουμε και έχεις +80,4 Hp στον τροχό εύκολα….δεν πιστεύω να μην με πιστεύεις….»

                            Φιλικά Χάρης

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              meco last edited by

                              Με κινητήρα 3,2 λιτρων V6 τοποθετημένο στο **κέντρο **που αποδίδει 260 ιππους στους πίσω τροχούς...
                              Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 268 χλμ/ωρα.
                              0-62 mph 5.3 seconds

                              http://www.automobilemag.com/auto_shows ... _conceptr/
                              http://vwvortex.vortexmediagroup.com/ar ... _172.shtml
                              http://www.webwombat.com.au/motoring/ne ... nkfurt.htm
                              http://www.volkswagen.co.uk/new_devs/concept_r
                              http://www.seriouswheels.com/top-Volksw ... cept-R.htm

                              Πραγματική Φωτογραφία

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Ο χρήστης meco έγραψε:
                                Με κινητήρα 3,2 λιτρων V6 τοποθετημένο στο **κέντρο **που αποδίδει 260 ιππους στους πίσω τροχούς...
                                Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 268 χλμ/ωρα.

                                Πραγματική Φωτογραφία

                                η πραγματική φωτό θέλει Login Μιχάλη!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  meco last edited by

                                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                  η πραγματική φωτό θέλει Login Μιχάλη!

                                  Στην έστειλα με mail...
                                  Αν μπορεί ας την ανεβάσει κάποιος κάπου...
                                  Bρήκα όμως και άλλες:

                                  http://www.move-on.net/move-on/bilder/c ... C00785.JPG
                                  http://www.mygitix.com/photos/NAIAS 2 ... t%20R2.jpg
                                  http://www.mygitix.com/photos/NAIAS 2 ... pt%20R.jpg

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    αν γράψω τώρα καμία κακία θα φταίω;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      krusenstern last edited by

                                      Ο χρήστης meco έγραψε:

                                      η πραγματική φωτό θέλει Login Μιχάλη!

                                      Στην έστειλα με mail...
                                      Αν μπορεί ας την ανεβάσει κάποιος κάπου...

                                      done! ------->

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        michaliss last edited by

                                        Ωραίο είναι, αν και μου θυμίζει κάτι από SLK (βλ. φωτογραφία προηγούμενης σελίδας), νέο MX-5 και καθρέπτες από Ferrari. Αν προχωρήσει σε παραγωγή και δούμε συμπεριφορά-κινητήρες, γιατί όχι;

                                        Από πίσω φέρνει και σε 350Ζ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          meco last edited by

                                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                          αν γράψω τώρα καμία κακία θα φταίω;

                                          Tι κακία, ότι είναι ψιλοπαλιό το νέο? Γιατί από ότι είδα τελικά, είναι σχετικά παλιά η είδηση...

                                          Δημοσίευση #2000

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης meco έγραψε:

                                            αν γράψω τώρα καμία κακία θα φταίω;

                                            Tι κακία, ότι είναι ψιλοπαλιό το νέο? Γιατί από ότι είδα τελικά, είναι σχετικά παλιά η είδηση...

                                            για πισωκίνητα roadster

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 378
                                            • 379
                                            • 27 / 379
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr