-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Με 1 παιδι εισαι οκ στη μερσεντες. Με 2 το ξεχνας εκτος αν βαλεις μπαγαζιερα. Φιλος με σμαρτ πηγε στη μερσεντες για το πρωτο σερβις και εδωσε 160 ευρω. Μπορεις να πας για τα πρωτα δυο χρονια και μετα εξω. Ο κινητηρας ειναι γνωστος σε πολλους.
Το sportage ειναι καλη περιπτωση. Αν δεν εχεις θεμα παρκινγκ εχει καλη τιμητο sportage είναι καλή περίπτωση αλλά δεν είναι οκ σε όλα .Εχει 1,7 diesel ,καταταναλωση και εκπομπές co2 έχει τι μεγαλύτερες σε σχέση με τον ανταγωνισμό .ΟΙ εκπομπές του co2 τις θεωρώ σημαντικό γιατί όπως πάει το πράγμα βλέπω στο μέλλον κανένα χαράτσι στα diesel ανάλογα εκπομπών .Υπάρχει μια ανασφάλεια σχετικά με τα diesel .Επισης αμάξι νε αυτό τον όγκο δεν θα με βολέψει για τη δουλειά και εδώ που μένω δεν έχω parking .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Με μήκος κάτω απο 4.2 μετρα και πορτ παγκαζ στα 400 λίτρα πανω κατω και τιμή απο 16000 μέχρι 22.000 προτείνω captur, 2008, vitara, c3 aircross, arona. Οποίο σου αρεσει πιο πολυ εμφανισιακά κ οδηγικά. 1.6 diesel 90 αλογα η a class κανει σχεδόν 14' το 0-100. Τάφος!
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
Με μήκος κάτω απο 4.2 μετρα και πορτ παγκαζ στα 400 λίτρα πανω κατω και τιμή απο 16000 μέχρι 22.000 προτείνω captur, 2008, vitara, c3 aircross, arona. Οποίο σου αρεσει πιο πολυ εμφανισιακά κ οδηγικά. 1.6 diesel 90 αλογα η a class κανει σχεδόν 14' το 0-100. Τάφος!εχεις δίκιο πήγα το ξαναείδα εμένα με χαλάνε οι χώροι του ειναι μικροτερο από το a3 και μέσα και στο χώρο αποσκευών και έχει μόνο 2 χρονια εγγύηση .Επισης αυτές τις μέρες που που κοιτάζω στις αντιπροσωπείες έχω την αίσθηση σαν να θέλουν να ξεφορτωθούν τα diesel .Ακομα μου είπαν ότι το φίλτρο dpf θέλει αντικατάσταση στα 80000χλμ για την a class.Ειπαν μια τιμή 100-150e για αντικατάσταση εγώ ξέρω για πάνω από 1000e αν ήταν τόσο φτηνό όλοι θα το άλλαζαν και δεν θα έκαναν καθαρισμό .Στα πλάνα μου αρχίζει και μπαίνει και το υβριδικό της Toyota το chr,νέο μοντέλο άλλη κατηγορία ξεφεύγει στα 2500e πάνω αλλά το βλέπω ποιο οικογενειακό ψηλό και έχει πολύ καλή εγγύηση 6 για το αμάξι και 10 για μπαταρία .Λενε ότι είναι κλειστοφοβικό αλλά και την a class που την είδα καλητερα κλειστοφοβική την είδα .
-
καλησπέρα σε όλους,
ενδιαφέρομαι για την Mercedes a160 diesel (με την τιμή 22500 νομίζω είναι αρκετά ενδιαφέρουσα περίπτωση) . Μπορείτε να γράψετε μερικά σχόλια, όπως αξιοπιστία, κόστος service , κόστος για αλλαγή του φίλτρου, κατανάλωση εντός πόλης...
ευχαριστώ
-
Ο χρήστης Giogros έγραψε:
καλησπέρα σε όλους,ενδιαφέρομαι για την Mercedes a160 diesel (με την τιμή 22500 νομίζω είναι αρκετά ενδιαφέρουσα περίπτωση) . Μπορείτε να γράψετε μερικά σχόλια, όπως αξιοπιστία, κόστος service , κόστος για αλλαγή του φίλτρου, κατανάλωση εντός πόλης...
ευχαριστώ
γεια σου έχεις παιδιά;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
δεν έχω παιδιά (για την ώρα) ...
-
Χωριά παιδια καλο είναι .Εγω σε σχέση με Audi A3 που έχω το είδα αρκετά στενό κλειστοφοβικό και μικρό χώρο αποσκευών .Σε θεμα επιδόσεων πολύ αργό .Επισης με τα diesel δεν ξέρω τι θα γίνει.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Για να καταλάβεις την διαφορά ....έχω C4 ehdi και Bmw 116d, θεωρητικά ίδια κατηγορία αλλά σαν χώροι το Citroën κάνει την διαφορά. Να σου πω επίσης ότι το Bmw έχει αρκετά καλύτερους χώρους από το A class γιατί ένας από τους λόγους που αγοράστηκε ήταν και αυτός έναντι του Merc
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Καλησπερα η Mercedes a class 160d έχει καδένα ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αν δεν κάνω λάθος τον 1.5 diesel της Renault με τα 90 άλογα έχει. Με ιμαντα χρονισμου.
-
Γεια σας μετά από 12 χρονια λέω να αλλάξω αυτοκίνητο .Το προηγούμενο είναι ένα Audi A3 με 102ps.Η οικογένεια μου έχει αλλά δυο μέλη .Το αυτοκίνητο από θέμα χωρου με καλύπτει .Επισης θέλω να είναι diesel δεν έχω άλλη επιλογή λόγω ότι κάνω πολλά χλμ την ημέρα .Ξερω ότι φοράει κινητήρα όχι μόνο duster που λένε πολλοί αλλά της Renault .O συγκεκριμένος το φοράει η Renault .,Nissan και από Mercedes gla και cla .Το θέμα είναι ότι όταν επιλέγεις ένα αυτοκίνητο δεν παίρνεις μόνο τον κινητήρα αλλά γενικά το σύνολο .Αυτο το λέω γιατί η συνεργασία Mercedes με Renault έχει δημιουργήσει πολλές παρεξηγήσεις .Επειδη το a3με έβγαλε μια χαρά 12 χρονια θα ήθελα να μάθω μόνο από κατόχους αν το αυτοκίνητο είναι γενικά αξιόπιστο .Επειδη όπως ειπα πριν το a3 είναι μια χαρά δεν θέλω να μπλέξω .Το ότι βγαίνει νέο μοντέλο δεν με προβληματίζει γιατί δεν μου αρέσει και δεν έχω σκοπό να αλλάξω πριν τα 10 έτη .Επισης τα 90ps δεν μου λένε κάτι γενικά σεν τρέχω απλά θέλω να κινεί την οικογένεια μου χωρίς προβλήματα .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δεν ανοίγουμε συνεχώς νέα θέματα για το ίδιο ερώτημα ή προβληματισμό και κυρίως όταν υπάρχει ήδη topic για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. [Admin]
-
Σίγουρα χειρότερη και ακριβότερη επιλογή από το Α3 1.0 TFSI . Μιλάς προφανώς για το απερχόμενο μοντέλο της Α class ......με την καμία όμως....
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Σίγουρα χειρότερη και ακριβότερη επιλογή από το Α3 1.0 TFSI . Μιλάς προφανώς για το απερχόμενο μοντέλο της Α class ......με την καμία όμως....Sent from my iPad using Tapatalk
Diesel θελει ο ανθρωπος
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Γουστόζικο αμαξάκι κ αν βρεις με τα σπορ καθίσματα ακόμη καλύτερα..
Πάντως να ξέρεις, τα 250 που έχει το σέρβις, απέχουν πιστεύω αρκετά από το 90-100 στα αντίστοιχα renault-dacia-nissan..
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Σίγουρα χειρότερη και ακριβότερη επιλογή από το Α3 1.0 TFSI . Μιλάς προφανώς για το απερχόμενο μοντέλο της Α class ......με την καμία όμως....
Sent from my iPad using Tapatalk
Diesel θελει ο ανθρωπος
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εντάξει τότε .....το Α3 1.6 Tdi
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Σίγουρα χειρότερη και ακριβότερη επιλογή από το Α3 1.0 TFSI . Μιλάς προφανώς για το απερχόμενο μοντέλο της Α class ......με την καμία όμως....Sent from my iPad using Tapatalk
θελω diesel τα 1000TFSI έχω ακούσει για θέματα .Το a3 συην ίδια τιμή με την a class είναι γυμνο .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Σίγουρα χειρότερη και ακριβότερη επιλογή από το Α3 1.0 TFSI . Μιλάς προφανώς για το απερχόμενο μοντέλο της Α class ......με την καμία όμως....
Sent from my iPad using Tapatalk
Diesel θελει ο ανθρωπος
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εντάξει τότε .....το Α3 1.6 Tdi
Sent from my iPad using Tapatalk
το diesel είναι πανάκριβο
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Δεν μπορώ να εκφέρω τότε γνώμη για την a class. Εγώ το αμάξι το οδήγησα , δεν μου άρεσε καθόλου και κατέληξα στο 116d.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Σε άλλα μικρότερα αμάξια , δεν κοιτάμε καν τους μικρούς κινητήρες , θυμάμαι εδώ τους χαρακτηρισμούς για τάφους κλπ για τα 208 με τα 70 άλογα και μιλάμε για αμάξι μεγαλύτερης κατηγορίας και βάρους με τόσο μικρή ισχύ ?
Τα 90 άλογα είναι λίγα για το κλιό θα φτάσουν να σε κινούν με ασφάλεια στην Α ? Μόνο αν μένεις σε μικρό νησί που οι αποστάσεις και οι χρόνοι δεν έχουν σημασία , ή αν κινείσαι αποκλειστικά μέσα στην πόλη πίσω από τα λεωφορεία ...
-
https://www.autotriti.gr/newcars/compar ... e_data.asp
Με 13,7 0-100 πόσο ασφαλές μπορεί να είναι αυτό το αμάξι για οικογενειακή χρήση , φορτωμένο με οικογένεια ?
Mercedes A-class 2012