-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Παιδιά μισο μισο Εγω το γραψα λάθος. Για το vtec εννοω δν εχω εμπειρία πως είναι. Κακοσχεδιασμενο θεωρω τον απλο κουβα μου 1500!!!Το ταπινο 8βαλβιδο μοτερακι με 2 μονα καμπυρλατερ keihin μεταβλητου βεντουρι, απλα κεντουσε.
https://www.google.gr/search?q=honda+ci ... _1yxHfOSbM:Ειχε αλλη μια εκδοση του civic το 82-84 με 2 καρμπυρλατερ 2 σταδιων, επισης τρομερο για την εποχη του.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Honda crx vtec, κινητηρας B16A.Και αυτόν τον μεταβλητό χρονισμό τον έχουν υιοθετήσει όλες οι εταιρίες;
-
Ενα λαθος η φωτο που σου εβαλα ειναι με τα 2 διπλα, η εκδοση με τα 2 μονα ειναι μεταγενεστερη με 16βαλβιδο κινητηρα αν θυμαμαι σωστα και ο παπας ειναι παραλληλος με τον καθρεπτη του οχηματος.
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Honda crx vtec, κινητηρας B16A.
Και αυτόν τον μεταβλητό χρονισμό τον έχουν υιοθετήσει όλες οι εταιρίες;
Οι περισσοτερες πλεον vvti κλπ, αυτο σε χαλασε εσενα?
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Honda crx vtec, κινητηρας B16A.
Και αυτόν τον μεταβλητό χρονισμό τον έχουν υιοθετήσει όλες οι εταιρίες;
Οι περισσοτερες πλεον vvti κλπ, αυτο σε χαλασε εσενα?
Καθόλου. Απλά να ξέρουμε τι γράφουμε.
Το VTEC του 1989 έχει ελάχιστη σχέση με τον μεταβλητό χρονισμό όπως χρησιμοποιείται σήμερα.
Για αρχή δεν υπάρχει διαφορετικό βύθισμα στο 99% των περιπτώσεων, ούτε τα 2 έκκεντρα.
Και τον 'κλασσικό' μεταβλητό χρονισμό μάλλον τον ξεκίνησε η FIAT. -
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Ενα λαθος η φωτο που σου εβαλα ειναι με τα 2 διπλα, η εκδοση με τα 2 μονα ειναι μεταγενεστερη με 16βαλβιδο κινητηρα αν θυμαμαι σωστα και ο παπας ειναι παραλληλος με τον καθρεπτη του οχηματος.Ναι Ηλια ο παπας είναι παράλληλος με τον καθρεπτη.Ενω ο κινητήρας με οδηγο μονο είναι οκ(πλην της καταναλωσης) με βαρος ή ac κοβει πολύ.Πιθανον παιζει ρολο το ότι είναι αυτοματο αν κ το συγκρινω με το w202 επισης αυτοματο.160.000 εχει αλλα εκτος πολης καιει λαδια.
Για την καταναλωση υπαρχει περιπτωση με την λαδιλα να την εχει ακουσει ο λαμδα?Η εξατμιση εχει 'λαδιλα' και μαυρη καπνα πολυ + αν το παω πολυ ωρα ηρεμα και το πατησω 1η-2α βγαζει συννεφακι πισω(μαυρο,οχι μπλε) -
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Καθόλου. Απλά να ξέρουμε τι γράφουμε.
Το VTEC του 1989 έχει ελάχιστη σχέση με τον μεταβλητό χρονισμό όπως χρησιμοποιείται σήμερα.
Για αρχή δεν υπάρχει διαφορετικό βύθισμα στο 99% των περιπτώσεων, ούτε τα 2 έκκεντρα.
Και τον 'κλασσικό' μεταβλητό χρονισμό μάλλον τον ξεκίνησε η FIAT.Σε καμια περιπτωση δεν εγραψα οτι τον μεταβλητο χρονισμο τον ξεκινησε η honda, τον εβγαλε στη μαζικη παραγωγη ειπα, αλλωστε ο Ιαπωνας σχεδον παντα περνει μια νεα τεχνολογια και την εξελισσει ετσι ωστε να την κανει να δουλεψει σωστα και με μικρο κοστος για να βγει στην παραγωγη, δυσκολα ανακαλυπτει μια νεα.
Η αρχη λειτουργειας ειναι ιδια τοτε με την πιεση του λαδιου γινονταν η αλλαγη, τωρα αυτο μπορει με μεγαλυτερη ακριβεια να το διαχειριστει ενας ηλεκτρονικος υπολογιστης που εχει για βοηθεια του αρκετους αισθητηρες, υπαρχουν κινητηρες ομως που μεταβαλλουν μονο το βυθισμα των βαλβιδων valvetronic π.χ. -
Tο valvetronic είναι πιό εξελιγμένο γιατί καταργεί και την πεταλούδα που τόσα προβλήματα δημιουργεί.
-
Βεβαια Παναγιωτη, οσο προχωραει ο καιρος η τεχνολογια γινετε καλυτερη και φθηνοτερη.
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Δεν εχω οδηγησει το vtec αλλα προσωπικα μου φαινεται ενας κακοσχεδιασμένος κινητήρας διχως ροπη.Απορω χωρις vtec γιατι εχουν αφησει τοσο μεγαλο φασμα στροφων.
Εντάξει, μπορεί να είσαι και ο μοναδικός άνθρωπος στο πλανήτη που το πιστεύει αυτό
Εν έτη 1987, διπλοί εκκεντροφόροι, μεταβλητό χρόνισμα και βύθισμα, χαλαρή και άνετη οδήγηση με τα ήρεμα έκκεντρα, τρελό στροφάρισμα και ανυπέρβλητη απόδοση (που θα παρέμενε έτσι για περίπου 20 χρόνια ακόμα) με τα άγρια, πολύ λογική κατανάλωση, πρακτικά bullet-proof κινητήρες και μετάδοση, κιβώτιο που άλλαζε με τη σκέψη, και όλα αυτά σε normal αυτοκίνητα που κόστιζαν λογικά χρήματα και μπορούσε να τα αγοράσει ο καθένας.
Και αν όντως αναρωτιέσαι για το μεγάλο φάσμα στροφών, η αλλαγή μεταξύ των έκκεντρων έπρεπε να γίνει σε σημείο που οι πρώτοι είχαν πιάσει τη μέγιστη απόδοσή τους, και οι δεύτεροι θα έμπαιναν ήρεμα και με ομαλή μετάβαση, ώστε να μην επηρεάζεται η οδηγισιμότητα. Ακόμα και έτσι, το σκαλοπάτι που έκανε η αλλαγή οδήγησε πολλά VTEC/VTi σε μάντρες, τοίχους, χαντάκια κλπ, χώρια που με ένα απλό controller μπορούσες να αλλάξεις το σημείο εμπλοκής του VTEC.
Τα υπόλοιπα νούμερα και απόδοση και συμπεριφορά που λες, δεν ξέρω που και πως είναι το συγκεκριμένο μοτέρ, αλλά μάλλον πρέπει να οδηγήσεις ένα VTEC/VTi για να καταλάβεις τι λέω....
Είχα οδηγήσει ένα civic vti 1.6cc 160hp μοντέλο του '93 νομίζω.............. μέχρι τις 4000 στροφές ένα κλασικό 1.6αρι και ξαφνικά πάρε μερικές δεκάδες ίππους μαζεμένους και τρελαμενους μέχρι να βαρεθεις να πατάς το γκάζι! Πιο πολύ με τρόμαξε ο ήχος του μοτέρ. Πάει σπασανε όλα εκεί μέσα, σκέφτηκα.......
-
Αυτό το VVTi της Toyota, τι πράμα είναι;
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Αυτό το VVTi της Toyota, τι πράμα είναι;Τι να είναι ; Κλασσικός μεταβλητός χρονισμός.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Παιδιά μισο μισο Εγω το γραψα λάθος. Για το vtec εννοω δν εχω εμπειρία πως είναι. Κακοσχεδιασμενο θεωρω τον απλο κουβα μου 1500!!!OK, my bad, κατάλαβα ότι έλεγες για τα VTEC. Αλλά γενικά δεν νομίζω ότι η Honda έβγαλε ποτέ κάποιο 'κακό' μοτέρ, ούτε στα αυτοκίνητα, ούτε στις μηχανές, ούτε στα σκάφη, ούτε στην F1, πουθενά. Απλά ίσως είναι διαφορετικής φιλοσοφίας (γεμάτο πιο χαμηλά, χαμηλή κατανάλωση κλπ).
Είχα οδηγήσει ένα civic vti 1.6cc 160hp μοντέλο του '93 νομίζω.............. μέχρι τις 4000 στροφές ένα κλασικό 1.6αρι και ξαφνικά πάρε μερικές δεκάδες ίππους μαζεμένους και τρελαμενους μέχρι να βαρεθεις να πατάς το γκάζι! Πιο πολύ με τρόμαξε ο ήχος του μοτέρ. Πάει σπασανε όλα εκεί μέσα, σκέφτηκα.......
Το Β16Α2 (αυτό που φόραγαν τα ελληνικά VTi) είχε ακόμα πιο έντονο σκαλοπάτι από τα Α1 (που φόραγαν τα VTEC), αλλά επειδή πλέον τα αγόραζαν πιο συνειδητοποιημένοι οδηγοί, συνήθως μεγαλύτερης ηλικίας, δεν διακόσμησαν τόσο συχνά τοίχους και μάντρες και χαντάκια όπως τα προηγούμενα. Πάντως προσωπικά τη μεγαλύτερη εντύπωση μου έχει κάνει Integra TypeR με JDM μοτέρ Β18C, όχι τόσο για τα ~200 άλογα, αλλά για την άνεση που χτύπαγε κόφτη στις 9000σαλ και τον ήχο που έκανε
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Παιδιά μισο μισο Εγω το γραψα λάθος. Για το vtec εννοω δν εχω εμπειρία πως είναι. Κακοσχεδιασμενο θεωρω τον απλο κουβα μου 1500!!!
OK, my bad, κατάλαβα ότι έλεγες για τα VTEC. Αλλά γενικά δεν νομίζω ότι η Honda έβγαλε ποτέ κάποιο 'κακό' μοτέρ, ούτε στα αυτοκίνητα, ούτε στις μηχανές, ούτε στα σκάφη, ούτε στην F1, πουθενά. Απλά ίσως είναι διαφορετικής φιλοσοφίας (γεμάτο πιο χαμηλά, χαμηλή κατανάλωση κλπ).
Είχα οδηγήσει ένα civic vti 1.6cc 160hp μοντέλο του '93 νομίζω.............. μέχρι τις 4000 στροφές ένα κλασικό 1.6αρι και ξαφνικά πάρε μερικές δεκάδες ίππους μαζεμένους και τρελαμενους μέχρι να βαρεθεις να πατάς το γκάζι! Πιο πολύ με τρόμαξε ο ήχος του μοτέρ. Πάει σπασανε όλα εκεί μέσα, σκέφτηκα.......
Το Β16Α2 (αυτό που φόραγαν τα ελληνικά VTi) είχε ακόμα πιο έντονο σκαλοπάτι από τα Α1 (που φόραγαν τα VTEC), αλλά επειδή πλέον τα αγόραζαν πιο συνειδητοποιημένοι οδηγοί, συνήθως μεγαλύτερης ηλικίας, δεν διακόσμησαν τόσο συχνά τοίχους και μάντρες και χαντάκια όπως τα προηγούμενα. Πάντως προσωπικά τη μεγαλύτερη εντύπωση μου έχει κάνει Integra TypeR με JDM μοτέρ Β18C, όχι τόσο για τα ~200 άλογα, αλλά για την άνεση που χτύπαγε κόφτη στις 9000σαλ και τον ήχο που έκανε
Το μοτερ μου δυστυχως είναι αδειο χαμηλα και με υψηλη καταναλωση.Το θεωρω πολύ κακο ποιοτικα(μεταλλο κεφαλης ψωριασμενο με τρυπες και εγω να παλευω με ατσαλοστοκο και να ανακαλύπτω νεες τρυπες),κολλαρα ένα χαλι,πατησα ένα με το χερι και το αισθανθηκα σαν ξεραμενο που είναι εσωτερικα να σκιστηκε.
Το αποκορύφωμα είναι το συστημα ψυξης της Honda το οποιο το θεωρω μια αποτυχια που απόρω γιατι υλοποιηθηκε.Μικρο ψυγειο(το μισο είναι δεν είναι σε σχεση με του μερσεντές),αν εχεις και αλλα πραγματα που προκαλουν καταναλωση ανοιχτα ,το βεντιλατερ δεν περιστρέφεται με σωστη ταχυτητα με αποτέλεσμα ελλειπη ψυξη.Το παγουρι δεν είναι ενωμενο με το κύκλωμα αλλα λειτουργει με εκτονωση.Η εκτονωση της ταπας του ψυγείου μπαινει με σωληνακι μεσα στον παγουρι,χαμηλα.Αρα ζεσταινε ,αρα διαστέλλεται το ψυκτικο του κυκλώματος,εκτονωνει στο παγουρι.Για να κανει επαναροφηση το κύκλωμα πρεπει να κρυωσει.Συνεπως αν κατι παει στραβα ή απλα ζοριστεί,το κύκλωμα χανει νερο και πρεπει να κρυωσει για να το αντικαταστησει.Το καλυτερο ΟΛΩΝ?η βαλβιδα-αισθητηρας του βεντιλατερ είναι σε τετοιο σημειο ,που ελαχιστο νερο αν λειψει,ΔΕΝ ανοιγει το βεντιλατερ με αποτέλεσμα ολοκληρη αλυσιδωτη αντιδραση.Βασικα αν κατι αποτυχει-δυσλειτουργησει σε αυτό το κύκλωμα δεν υπαρχει λυση από το να το σβησεις επιτοπου.Οπως καταλαβαίνεις εχω ζησει σκηνες απειρου καλους στην Κυπρο,να μαρσαρω με κενο μεσα στην κινηση,να προσπαθω να βγω από το μποτιλιάρισμα να το σβησω,να ανοιγω ταπες ψυγείου,να ακολουθει συντριβανι κτλ κτλ.Στο συνεργειο μου λενε κοιτα συνεχεια κρυο το ψυγειο αν εχει νερο,εστω και λιγο να λειπει ο αισθητηρας του βεντιλατερ δεν βρεχετε και ακολουθει το χαος.
Μονος μου βραχυκυκλωσα αρχικα τον αισθητηρα και δουλευε συνεχεια(δεν επιανε ποτε θερμοκρασια,τρομερος θερμοστατης!!!).Πλεον το εχω με διακοπτη και ησυχασαυ.γ. με κενο και 4000σαλ το νερο εβρεχε τον αισθητηρα και ηρεμουσε η θερμοκρασια.....μεχρι το επομενο φαναρι 1 χρονος αγχους.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Το μοτερ μου δυστυχως είναι αδειο χαμηλα και με υψηλη καταναλωση.Το θεωρω πολύ κακο ποιοτικα(μεταλλο κεφαλης ψωριασμενο με τρυπες και εγω να παλευω με ατσαλοστοκο και να ανακαλύπτω νεες τρυπες),κολλαρα ένα χαλι,πατησα ένα με το χερι και το αισθανθηκα σαν ξεραμενο που είναι εσωτερικα να σκιστηκε...Αν και περίεργα όλα αυτά, πιο πολύ μου κάνουν για, έντονη μεν, φυσιολογική δε, φθορά. Εκτός και αν το είχες από καινούριο και είχε τα ίδια θέματα. Τέσσερα Honda είχα, τέτοια προβλήματα (ή γενικώς προβλήματα) δεν είχα ποτέ....
Τεςπα, το παρακάναμε με το off-topic, συνεχίζουμε με το κανονικό πρόγραμμα
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Το μοτερ μου δυστυχως είναι αδειο χαμηλα και με υψηλη καταναλωση.Το θεωρω πολύ κακο ποιοτικα(μεταλλο κεφαλης ψωριασμενο με τρυπες και εγω να παλευω με ατσαλοστοκο και να ανακαλύπτω νεες τρυπες),κολλαρα ένα χαλι,πατησα ένα με το χερι και το αισθανθηκα σαν ξεραμενο που είναι εσωτερικα να σκιστηκε...
Αν και περίεργα όλα αυτά, πιο πολύ μου κάνουν για, έντονη μεν, φυσιολογική δε, φθορά. Εκτός και αν το είχες από καινούριο και είχε τα ίδια θέματα. Τέσσερα Honda είχα, τέτοια προβλήματα (ή γενικώς προβλήματα) δεν είχα ποτέ....
Τεςπα, το παρακάναμε με το off-topic, συνεχίζουμε με το κανονικό πρόγραμμα
Το πηρα με 150.000 από μια γυναικα στη γειτονια μου.Τα αμορτισέρ παντως είναι good ακομα
-
O vti με το esi της honda τι διαφορές είχαν χοντρικά; Για λίγο είχα το civic 1.6 esi με 126 άλογα αν θυμάμαι και μου έκανε εντύπωση που για 16βάλβιδος στις χαμηλές τραβούσε ικανοποιητικά σε σχέση με τα 16βάλβιδα της εποχής. Και παραπάνω που διάβασα για την απόδοση και την οικονομία, είναι γεγονός ότι η Honda έβγαζε κινητήρες με πολλά άλογα και χαμηλή για την ιπποδύναμή τους κατανάλωση. Το ποιο έτσι γρήγορο ήταν το Crx Vtec 160Ps στα 1.6 κυβικά εκατοστά. Νομίζω προχωρημένο για την εποχή του μηχανολογικά.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
...Το αποκορύφωμα είναι το συστημα ψυξης της Honda το οποιο το θεωρω μια αποτυχια που απόρω γιατι υλοποιηθηκε.Μικρο ψυγειο(το μισο είναι δεν είναι σε σχεση με του μερσεντές)...
Έχει να κάνει με το βαθμό απόδοσης κάθε κινητήρα. Όσο καλύτερα εκμεταλλεύεται το καύσιμο ο κινητήρας τόσο μικρότερο είναι το σύστημα ψύξης του που σημαίνει ότι έχει λιγότερες θερμικές απώλειες.
-
Ο χρήστης sarantism έγραψε:
O vti με το esi της honda τι διαφορές είχαν χοντρικά; Για λίγο είχα το civic 1.6 esi με 126 άλογα αν θυμάμαι και μου έκανε εντύπωση που για 16βάλβιδος στις χαμηλές τραβούσε ικανοποιητικά σε σχέση με τα 16βάλβιδα της εποχής. Και παραπάνω που διάβασα για την απόδοση και την οικονομία, είναι γεγονός ότι η Honda έβγαζε κινητήρες με πολλά άλογα και χαμηλή για την ιπποδύναμή τους κατανάλωση. Το ποιο έτσι γρήγορο ήταν το Crx Vtec 160Ps στα 1.6 κυβικά εκατοστά. Νομίζω προχωρημένο για την εποχή του μηχανολογικά.Η βασικότερη διαφορά ήταν η εξής: VTEC/VTi=DOHC, ESi/16V=SOHC. Υπήρχαν και κάποιες άλλες, αλλά πολύ μικρότερης σημασίας....
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
...Το αποκορύφωμα είναι το συστημα ψυξης της Honda το οποιο το θεωρω μια αποτυχια που απόρω γιατι υλοποιηθηκε.Μικρο ψυγειο(το μισο είναι δεν είναι σε σχεση με του μερσεντές)...
Έχει να κάνει με το βαθμό απόδοσης κάθε κινητήρα. Όσο καλύτερα εκμεταλλεύεται το καύσιμο ο κινητήρας τόσο μικρότερο είναι το σύστημα ψύξης του που σημαίνει ότι έχει λιγότερες θερμικές απώλειες.
Mακαρι να ηταν ετσι !Δυστυχως εκεινη την εποχη δεν ισχυε αυτό.Μιλαμε είμαι φοιτητης και ο μονος λογος πλεον που κοιταω να το πουλησω είναι η καταναλωση.Στο μερσεντές τα παντα εχουν πληθωρική λογικη σχεδιασμου,ποσοτητα υγρων,ψυγειο κινητηρα,ψυγειο ac το ιδιο τερας με του κινητηρα,διπλα βεντιλατερ ,μπαταρια,δυναμο κ.ο.κ.
Γλυκοκοιτάζω,τα integra ....ή τα vti civic αλλα ο εφιάλτης της καταναλωσης με αποτρεπει.
Τα injection η λογικη λεει ότι θα ναι 2-3 λιτρα κατω.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........