Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Diesel η υβριδικό
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Diesel η υβριδικό
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    26
    200
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Μου αρέσει πολύ η (μη) ευγένεια κάποιων μελών. Γράφεις μια γνώμη να βοηθήσεις και μένει ασχολίαστη. Μεγάλε, εγώ έφαγα κάποια ώρα από τη ζωή μου να ασχοληθώ με το πρόβλημά σου και να σου προτείνω κάτι. Δε σου κάνει για χ-ψ λόγους; Είναι γελοίο; Γράψε έστω ένα ευχαριστώ ή έστω βρίσε με. 'Άσε μας ρε Dimsaba κι εσύ και το φυσικό αέριο'. Το να μη γράφεις τίποτα δεν είναι σωστό.

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • I
        ils last edited by

        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
        Μου αρέσει πολύ η (μη) ευγένεια κάποιων μελών. Γράφεις μια γνώμη να βοηθήσεις και μένει ασχολίαστη. Μεγάλε, εγώ έφαγα κάποια ώρα από τη ζωή μου να ασχοληθώ με το πρόβλημά σου και να σου προτείνω κάτι. Δε σου κάνει για χ-ψ λόγους; Είναι γελοίο; Γράψε έστω ένα ευχαριστώ ή έστω βρίσε με. 'Άσε μας ρε Dimsaba κι εσύ και το φυσικό αέριο'. Το να μη γράφεις τίποτα δεν είναι σωστό.

        για μένα λες;

        Sent from my iPhone using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • D
          dimsabas last edited by

          Όχι για σένα.

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • E
            elplat last edited by

            o dimsabas έχει δίκιο όσον αφορά το κόστος χρήσης. Η διαφορά είναι χαοτική. Όμως ο φίλος μας έχει υπόψη του δύο μοντέλα και φαντάζομαι ότι μεταξύ αυτών των δύο θέλει να επιλέξει. Πάντως το θέμα με τα πρατήρια είναι όπως και να το κάνουμε αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά αυτοκινήτου με φυσικό αέριο. Αν το δίκτιο ήταν έστω και το μισό του δικτίου των LPG τότε θα γινόταν πανηγύρι....

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • monman2
              monman2 last edited by

              Αν πήγαινα σε φυσικό αέριο θα προτιμούσα την Fiat μου κάνει πιο αξιόπιστη σε αυτό το θέμα από το γκρουπ VW που ίδρωσε για να κάνει τους TSI να δουλέψουν σωστά με την ...βενζίνη!
              Επίσης η ξαφνική στροφή της VW στο φυσικό αέριο μου κάνει περισσότερο σαν σπασμωδική κίνηση μετα από το στραπάτσο του Dieselgate.

              Χωρίς παρεξήγηση από κάποιον που αν αγόραζε αυτή στιγμή θα κοίταγε μόνο το Polo σε βενζίνη, κάνω πολλά ταξίδια (είναι πολύ ήσυχο και άνετο το άτιμο) και παρόλη την αγάπη που εχω στα υβριδικά της Toyota δυστυχώς δε καλύπτουν το οδηγικό προφίλ μου.

              Τέλος δε θα κοίταζα πια τα diesel για όλους τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω αλλά και για έναν προσωπικό, στην μικρομεσαία κατηγορία δεν μπορούν να τους κάνουν πιο αθόρυβους, ότι 2018 μοντέλο οδήγησα έκανε ίδιο θόρυβο με το δικό μου το Yaris με τον 10ετιας D4-D - μερικά και πιο πολύ - μάλλον τους παράτησαν πια τα εργοστάσια άσχετα απο κάτι ανακοινώσεις - φωτοβολίδες.

              Η πρόταση μου με λίγα λόγια ...Βενζίνη

              Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
              Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • I
                ils last edited by

                [quote='MONMAN2']Αν πήγαινα σε φυσικό αέριο θα προτιμούσα την Fiat μου κάνει πιο αξιόπιστη σε αυτό το θέμα από το γκρουπ VW που ίδρωσε για να κάνει τους TSI να δουλέψουν σωστά με την ...βενζίνη!
                Επίσης η ξαφνική στροφή της VW στο φυσικό αέριο μου κάνει περισσότερο σαν σπασμωδική κίνηση μετα από το στραπάτσο του Dieselgate.

                Χωρίς παρεξήγηση από κάποιον που αν αγόραζε αυτή στιγμή θα κοίταγε μόνο το Polo σε βενζίνη, κάνω πολλά ταξίδια (είναι πολύ ήσυχο και άνετο το άτιμο) και παρόλη την αγάπη που εχω στα υβριδικά της Toyota δυστυχώς δε καλύπτουν το οδηγικό προφίλ μου.

                Τέλος δε θα κοίταζα πια τα diesel για όλους τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω αλλά και για έναν προσωπικό, στην μικρομεσαία κατηγορία δεν μπορούν να τους κάνουν πιο αθόρυβους, ότι 2018 μοντέλο οδήγησα έκανε ίδιο θόρυβο με το δικό μου το Yaris με τον 10ετιας D4-D - μερικά και πιο πολύ - μάλλον τους παράτησαν πια τα εργοστάσια άσχετα απο κάτι ανακοινώσεις - φωτοβολίδες.

                Η πρόταση μου με λίγα λόγια ...Βενζίνη [/quote από Βεντζινα οικονομικοί είναι οι τρικύλινδροι 1000cc της Audi δίνουν τιμές κοντά στα diesel και στα υβριδικά .Εχω ακούσει ομως ότι έχουν θέματα .Αεριο υπάρχουν θέματα για εκτός Αθηνών .Απο οικονομία αυτή τη στιγμή είναι καθαρά τα diesel .Τωρα για τους euro6 αν τους καταργήσουν το βλέπω σε βάθος 10 ετών και βάλε και η κατάργηση μάλλον θα είναι εντός του δακτυλίου .Στη περίπτωση τη δίκη μου που κάνω 50 χλμ την ημέρα δεν νομίζω ότι μπορώ να πάω σε Βεντζινα .Επισης με τη χρήση diesel η υβριδικού ίσως να μη σκέφτομαι τόσο πολύ το κόστος καυσίμου και να αυξήσω και τα χλμ που κάνω .Αν είναι να πάω σε βεντζηνα τότε δεν υπάρχει λογος να αλλάξω το αυτοκίνητο μου για 2 λίτρα λιγότερα κατανάλωσης .

                Sent from my iPhone using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • S
                  super-t last edited by

                  Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
                  Αν πήγαινα σε φυσικό αέριο θα προτιμούσα την Fiat μου κάνει πιο αξιόπιστη σε αυτό το θέμα από το γκρουπ VW που ίδρωσε για να κάνει τους TSI να δουλέψουν σωστά με την ...βενζίνη!
                  Επίσης η ξαφνική στροφή της VW στο φυσικό αέριο μου κάνει περισσότερο σαν σπασμωδική κίνηση μετα από το στραπάτσο του Dieselgate.
                  ...

                  Πια ξαφνική στροφή της VW στο φυσικό αέριο; Από το 2009 βγάζει αμάξια με αέριο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 2 / 2
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr